home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 747 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Klubben Uden Farver
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Klubben Uden Farver  (Læst 20464 gange)
Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Klubben Uden Farver
« : 11 Apr 2009, 19:56 »

Velkommen til klubben uden farver;
Velkommen til traditionsklubben uden pokaler;
Velkommen til truppen uden krydderier;
Velkommen til den sidste spanske bastion i Storbritanien;
Velkommen til Anfield Road.

Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #1: 11 Apr 2009, 19:58 »

Sejt skrevet, måske skal man følge med???
Logged


murphy
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #2: 11 Apr 2009, 19:59 »

læste bloggens titel og troede uden tvivl at der var tale om Zenit St. Petersburg Wink

men lyder helt bestemt lovende - fantastisk valg af hold!
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #3: 11 Apr 2009, 20:01 »

Lækker Frede!
Glæder mig til at følge med her, og jeg håber du har gjort noget af det vi snakkede om i går! Bliver helt sikkert spændende med dig som forfatter, og jeg tror på en god blog fra din side af!

God og spændende start..
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #4: 11 Apr 2009, 20:02 »

Syntes allerede jeg har set det helt samme indlæg, tidligere idag..  :O

- Men kunne godt tænke mig, at se en update for, at se om det er noget man skal følge med i.
« Seneste Redigering: 11 Apr 2009, 20:06 af korzika » Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #5: 11 Apr 2009, 20:04 »

Lækkert med en blog om Liverpool Smiley Følger selvfølgelig med!
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #6: 11 Apr 2009, 20:05 »

Syntes allerede jeg har set det helt samme indlæg, tidligere idag..  :O

- Men kunne godt tænke mig, at se en update for, at se om det er noget, man skal følge med i.

Ja, jeg var kommet til at poste den i det forkerte forum Smiley

Tak for alle kommentarerne!
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #7: 11 Apr 2009, 20:09 »

Kommer der update idag?
Logged


MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #8: 11 Apr 2009, 20:11 »

God start.
Flot skrevet Smiley
Følger med så godt jeg kan.
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #9: 11 Apr 2009, 20:21 »

Jeg takker endnu en gang, og lover en ny opdatering i løbet af i dag Smiley
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #10: 11 Apr 2009, 20:25 »

Lyder fint:D
Logged


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #11: 11 Apr 2009, 22:00 »

Hej.
Jeg følger ikke med her.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #12: 11 Apr 2009, 22:00 »

Utrolig spændende med en blog on Liverpool! Jeg er garanteret fast læser når denne kommer til at omhandle kongeklubben! ( :
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #13: 11 Apr 2009, 23:25 »

Den Spanske General - del 1

Rafael Benitez er på mange niveauer en kliché på den succesfulde træner. Spilleren hvis skader ødelagde hans spillende karriere for ham, men banede vej for en ny karriere som træner. Nu står han 22 år efter den knæskade, der smadrede alle håb om en aktiv karriere, som manager i traditionsklubben Liverpool. Her har han stået i fire år mens Liverpools trofaste fangruppe, de såkaldte scousers, er blevet mere og mere utålmodige. I år skal det være, ellers vil de ellers så loyale fans vende spanieren ryggen.

For at minimere klichéens omfang skal det siges, at Benitez hverken var en stor spiller eller havde et tydeligt talent. Inden skaden som 26-årig nåede “Rafa”, at spille 405 kampe og scorer 118 mål for mini-klubberne Castilla CF, AD Parla og CD Linares. Efter at have sluttet sin karriere i CD Linares, besluttede Benitez sig for at drage tilbage til Real Madrids søsterklub Castilla CF, for at træne deres næstbedste ungdomshold. Fra ’86-’95 steg Benitez langsomt i graderne, og han endte som træner for Real Madrids B-hold. Spanieren var dog klar over, at det sidste skridt på rangstigen ville være det sværeste, og han fortsatte karrieren i Real Valladolid, men hans tid i Valladolid var langt fra succesfuld, og han blev fyret efter 23 kampe med kun to sejre. Osasuna var dog hurtige til at ansætte spanieren, men lige så hurtigt som han var blevet ansat, lige så hurtigt blev han fyret igen efter ni kampe med kun én sejr.

Først efter det korte Osasuna ophold fik man set Benitez’ talent. Hans første succesfulde tid var i klubben CF Extremadura, som sæsonen forinden var rykket ud af La Liga efter kun en enkelt sæson i det største spanske selskab. Men Benitez formåede at vende skuden, og Extremadura rykkede op i første forsøg. Men heller ikke Benitez kunne holde klubben oppe, og han opgav midlertidigt sin trænerkarriere efter nedrykningen til Segunda Division.

“Rafa” tog til England og Italien og brugte sin tid som arbejdsløs på, at studere og arbejde som ekspert hos Eurosport, Marca og El Mundo. Det var en helt ny manager, der overtog CD Tenerife i 2000. Benitez havde aldrig før haft muligheden for at arbejde med en så stærk trup, som blandt andet inkluderede Mista, Curro Torres og Luis Garcia, alle spillere han senere i karrieren har købt. Det blev også til oprykning fra Segunda Division i første forsøg og igen var Benitez med, hvor det virkelig er sjovt.

Valencia stod uden manager i 2001 efter, at Hector Cuper var fløjet til Milano for at træne Internazionale, og Benitez fik sit hidtil største job. Under Hector Cuper var Valencia kommet i to Champions League finale, som dog begge endte med nederlag. Og nu ville bestyrelsen have national såvel som international succes, ellers var de klar med kniven. Men kniven blev hurtig smidt væk, da Benitez i perioden fra 2001-2004 præsterede at føre Valencia til to mesterskaber og en Uefa Cup titel. Men parterne afbrød i 2004 samarbejdet efter store uoverenstemmelse omkring køb af spillere, om dette sagde Benitez: “Jeg spurgte efter et bord, men de købte mig en lampeskærm.”

Men Benitez havde nu bevist sit talent og alle klubber i verden stod klar med store kontrakter til den angrebsglade spanier, som havde fået Valencia til at spille noget af det smukkeste spanske fodbold i det nye årtusinde.
« Seneste Redigering: 13 Apr 2009, 01:28 af Inferno » Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #14: 11 Apr 2009, 23:35 »

Dejligt med en "lille" gennemgang af Rafas karriere - Der stod mange spændende ting, og selvom der er meget tekst, er det stadig en fornøjelse at læse fordi kvaliteten er som den er.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010