home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 547 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Klubben Uden Farver
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Klubben Uden Farver  (Læst 20530 gange)
Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #30: 13 Apr 2009, 14:28 »

Jeg takker mange gange Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #31: 13 Apr 2009, 15:05 »

God update, gode indkøb. Lidt for meget skrift. Wink Men det er cool.
Især godt køb af Zapata. Keep it up. Mangler et eller andet top-banner noget, det ser lidt tomt ud synes jeg. Så desuden hellere 2 aflange billeder i siden, haha. Men godt.
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #32: 13 Apr 2009, 15:59 »

Tak Zulue!
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #33: 13 Apr 2009, 21:42 »


Trupgennemgang

Målmand

På målmandsposten har José Reina regeret lige siden sin ankomst i 2005. Reina har siden markeret sig som en af Premier Leagues bedste målmænd. Trods den ringe størrelse bliver Reina tit den store i duellerne med modstanderens angribere. Reina er en målmand, der er stærk på alle punkter, mens hans eneste svaghed ligger i hans fysiske statur. I år har Liverpool fået sig en ny reservemålmand, efter at både Dudek og Itandje er forsvundet, indenfor de sidste par år, er det nu Cavalieri, der skal udfordre spanieren. Men selvom Cavalieri har sine styrker, er Reina sikker førstemand.

Forsvar

Carragher har længe været klubbens stærkeste midterforsvar, men med ankomsten af Zapata og udviklingen af Agger og Skrtel er den titel i alvorlig fare. Især Zapata og Agger ligner en frygtindgydende duo; begge spillere med fart og store forsvarsevner. I venskabskampene har vi også set, at Benitez har placeret Carragher ude på backen for at få plads til sine to guldfugle i midten. Skrtel er den svageste af de fire, og må nok tage til takke med en del tid på bænken.

Den ene af backerne er som sagt blevet dækket af Carragher, imens venstrebacken ligner Insuas territorie. Den 19-årige argentiner har virkelig fået fart på karrieren, og gjorde sidste år et solidt stykke arbejde for reserveholdet. Dermed ser det ud til at Arbeloa trækker loddet som reserve.

Midtbane

Uden noget fremragende sidestykke til Torres må det forventes, at Liverpool vil praktisere en femmands midtbane i år. Mascherano er den defensive konge i Liverpool, og han bliver et vigtigt lod i mesterskabskampen. Hans to konkurrenter Veloso og Alonso er ikke mænd med de samme kompetencer defensivt, og de kommer derfor til at kæmpe om den lidt mere offensive placering. En plads hvor rotation tager en sejr, mens Veloso har fået flest valg i testkampene. Den mest offensive af de centrale pladser på Liverpools midtbane er dedikeret til Steven Gerrard. Kongen over Liverpool. Der er næppe nogen spillere i verden, som er bedre til at føre Liverpool-holdet til sejr end Steven Gerrard.

På de to fløje kommer vi nok til at se mere til Benitez’ berømte rotationssystem, for begge fløje er stærkt besat. Young og Babel har gennem de sidste år vist store evner i en-mod-en situationer, noget som Liverpool har savnet styrke i. Og de trækker derfor de længste lodder i kampene mod Riera og Kuyt. Der dog begge kan blive meget vigtige.

Angreb

Fernando Torres beviste i sin første sæson for klubben, at de sidste par års hype ikke har været ubegrundet, og at han er garant for mange mål sæsonen over. Torres evner bliver livsnødvendig hvis Liverpool vil have den succes de tørster efter. Vi så sidste år at Torres deltog meget i spillet, og derfor er Fleck en perfekt backup for spanieren. Skotten har nemlig sine store styrke med bolden ved fødderne.


Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #34: 13 Apr 2009, 21:46 »

Virkelig god blog. Ingen store fejl. Rigtig godt klaret Wink
Logged

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #35: 13 Apr 2009, 21:53 »

Til at starte med vil jeg sige, at jeg er begyndt at følge denne blog.
Dernæst, den stil du har startet bloggen ud med, har været utrolig spændende, og især transfergennemgange n var god. Dog synes keg desværre ikke, at trupgennemgangen er på samme niveau. Du skriver flot, men den er lidt for tynd, jeg mangler noget specielt, noget nyt, noget 'wow'. Det er ikke en dårlig gennemgang, da du som sagt skriver spændende, med masser af gode udtryk, og man får indtrykket af, at du har masser af baggrundsviden - hvilket er godt!

Men som sagt, prøv i de næste par updates ikke at hoppe over hvor gæret er lavest, og giv denne blog noget specielt, som lever op til dit skriftlige niveau!

Keep it up!
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #36: 13 Apr 2009, 22:51 »

Jeg takker for begge kommentarer.

Adam: Jeg håber, at du fortsætter med at følge med, for det er helt sikkert noget, jeg vil kigge efter fremover Smiley
Logged

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #37: 13 Apr 2009, 22:59 »

Jeg takker for begge kommentarer.

Adam: Jeg håber, at du fortsætter med at følge med, for det er helt sikkert noget, jeg vil kigge efter fremover Smiley

Jeg vil helt sikkert følge med Smiley
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

Bakko
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #38: 14 Apr 2009, 12:07 »

Rigtig godt skrevet Smiley vil da helt klart følge med, men for at fange fleres opmærksomhed tror jeg det er en god idé at smide hvertfald 1-2 billeder åp
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #39: 15 Apr 2009, 21:26 »

I må undskylde de manglende updates de sidste par dage... Ferien er desværre slut, og det betyder meget mindre tid..

Men jeg takker for kommentarerne, og lover opdateringer snarligst!
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #40: 16 Apr 2009, 00:20 »

Du dovner den for meget, Inferno.
Kom nu bare med de updates.
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #41: 16 Apr 2009, 17:15 »

Jeg har arbejdet lidt med layout'et på min næstsidste update, håber I kan lide det, da det vil blive det fremtidige layout Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #42: 16 Apr 2009, 17:18 »

Mine yndlingsfarver er sort og hvid, og med den info kan du næsten regne ud, at jeg er tosset med dit layout. Synes det matcher titlen, og vel også meningen med bloggen godt. Savner lidt billeder i den seneste update, vil foreslå sort/hvide billeder med en god kontrast, som du også har praktiseret førhen i bloggen. Holdet er bestemt ikke min kop té, men omvendt er de spændende at høre om.

Thumbs Up
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #43: 16 Apr 2009, 17:21 »

Husk at det er den næstsidste update jeg har arbejdet på Smiley

Men det er dejlig med en masse ros, tak for det!
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #44: 16 Apr 2009, 18:32 »

Fint arbejde og en dejlig blog du kører her, Inferno Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010