home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1215 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Drømme
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Drømme  (Læst 18912 gange)
mvh6
Førsteholdsspiller

Sv: Drømme
« Svar #90: 11 Apr 2009, 17:44 »

En anden genial drøm, jeg ofte drømte da jeg var yngre er, at man går rundt på sin SFO/skole uden bukser på. Opstemt

Den har jeg også haft et par gange. Den er fed  Grin.

DavidMadsen
Manager

« Svar #91: 11 Apr 2009, 17:45 »

Ej for fanden, jeg er lige kommet i tanke om den mest vamle drøm nogensinde. Efter jeg havde set et afsnit af hhv. Family Guy og en anden serie inden jeg gik i seng en dag, havde jeg en vammel drøm. I begge afsnit var der noget om et brækfremkaldende middel, som hedder Ipecac. I Family Guy holdte de en konkurrence, og i den anden serie skulle arbejderne i en pølsebod prøve at lukke et mere succesfuldt spisested, hvor de brugte det. Hele natten lå jeg og drømte om bræk, bræk og atter opkast.
Jeg har prøvet noget lignende efter en fest, hvor jeg ikke havde spist ret meget, og var kommet til at sluge et glasskår fra kanten af en flaske Cult shaker, inden vi begyndte at drikke igennem. Da vi så skulle ud og køre i bil, fik jeg det dårligt, og da vi ankom knækkede jeg mig flere gange. (Vi kørte selvfølgelig ikke, da ingen af os er gamle nok til at få kørekort, og vi var ret fulde..) Også den nat drømte jeg meget om opkast.. Shockeret

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #92: 11 Apr 2009, 17:45 »

En anden genial drøm, jeg ofte drømte da jeg var yngre er, at man går rundt på sin SFO/skole uden bukser på. Opstemt

Tænk hvis det skete i virkeligheden..  Opstemt

Michaellaudrup
Reserveholdsspiller

« Svar #93: 11 Apr 2009, 17:46 »

det må være en sær fornæmelse? Opstemt

Caspper
Manager

« Svar #94: 11 Apr 2009, 17:50 »

Du kunne prøve..  funny

Michaellaudrup
Reserveholdsspiller

« Svar #95: 11 Apr 2009, 17:52 »

Du kan bare sige at du skal til sundhedsplejelske.  Wink

Rooland
Manager

« Svar #96: 11 Apr 2009, 17:54 »

Den første jeg sådan lige kan huske var på en bakke, hvor jeg kører på en trehjulet cykel til børn med en ven, en pige jeg kender, min fætter og min mor. Så falder pigen og så kan jeg huske min mor kommer cycklende imod mig, mens hun råber "Er hendes arm brækket, er hendes arm brækket?."

Den anden er hvor jeg løber rundt på min gamle skolen om natten men en flyvende badekåbe med hætte efter mig. Jeg spurter ned af trapperne og svinger mig rundt om hjørnerne. Jeg prøver desparat at slå nogle døre ind, men der er ingen åbne indtil jeg finder den sidste dør. Jeg løber ind og ser en langt bord, hvor jeg ser en masse skikkelser og hvor kun min gamle matematikslærers ansigt er synligt. Han råber : "Du har ikke bestået". Han slipper så en kæmpe tiger løs der løber hen og bider "skridtet" af mig. Jeg vakler så hen til en bunke døde andre drenge, der har fået samme skæbne som mig og falder om i bunken og dør.

Det er sgu underligt hvad man kan drømme Smiley
« Seneste Redigering: 11 Apr 2009, 18:16 af Rooland » Logged

DavidMadsen
Manager

« Svar #97: 11 Apr 2009, 18:09 »

Den første jeg sådan lige kan huske var på en bakke, hvor jeg kører på en trehjulet cykel til børn med en ven, en pige jeg kender, min fætter og min mor. Så falder pigen og så kan jeg huske min mor kommer cycklende imod mig, mens hun råber "Er hendes arm brækket, er hendes arm brækket?."

Den anden er hvor jeg løber rundt på min gamle skolen om natten, men en flyvende badekåbe med hætte efter mig. Jeg spurter ned af trapperne og svinger mig rundt om hjørnerne. Jeg prøver desparat at slå nogle døre ind, men der er ingen åbne indtil jeg finder den sidste dør. Jeg løber ind og ser en langt bord, hvor jeg ser en masse skikkelser og hvor kun min gamle matematikslærers ansigt er synligt. Han råber : "Du har ikke bestået". Han slipper så en kæmpe tiger løs der løber hen og bider "skridtet" af mig. Jeg vakler så hen til en bunke døde andre drenge, der har fået samme skæbne som mig og falder om i bunken og dør.

Det er sgu underligt hvad man kan drømme Smiley
Virkeligt underligt. Jeg må sgu' indrømme at det sidste minder om noget som jeg også har drømt Opstemt

korzika
Gæst

« Svar #98: 11 Apr 2009, 19:20 »

Det er ved at være meget lang tid siden, men vil da gerne fortælle den.

Jeg drømte at jeg stod og pissede op ad et hegn, da jeg var færdig vågnede jeg, og var helt våd nede ved skridtet..

I ved sikkert godt hvad der skete, men for at være sikker på, de langsomme forstår det, pissede jeg i bukserne.. ;-)

Pepe
Gæst

« Svar #99: 11 Apr 2009, 19:23 »

Det er ved at være meget lang tid siden, men vil da gerne fortælle den.

Jeg drømte at jeg stod og pissede op ad et hegn, da jeg var færdig vågnede jeg, og var helt våd nede ved skridtet..

I ved sikkert godt hvad der skete, men for at være sikker på, de langsomme forstår det, pissede jeg i bukserne.. ;-)

Haha, fandeme i orden at du fortæller det Wink

Drømmer meget sjældent selv.. Dog oplevede jeg en gang i efteråret, ar jeg drømte, at jeg klatrede på et tog, der kørte i fuld fart. Hoppede vist af toget lige inden der kom en tunnel Opstemt

murphy
Juniorspiller
**

« Svar #100: 11 Apr 2009, 19:23 »

drøm jeg tit drømmer lige før jeg vågner med et sæt:

min far og jeg er på vej op ad en rebstige fra en redningsbåd - hvad vi laver i redningsbåden aner jeg ikke! men vi kravler op i et ufo-lignende fartøj. På vej opad falder min far, rammer mig og vi ryger i vandet - ligefør jeg rammer vandet vågner jeg.

yderst underligt, især da det er en gentagende drøm!

korzika
Gæst

« Svar #101: 11 Apr 2009, 19:25 »

Tror højst jeg var 4 år, så det piner mig ikke specielt  Wink

alek9000
Manager

« Svar #102: 11 Apr 2009, 19:27 »

Drømmer meget sjældent selv.. Dog oplevede jeg en gang i efteråret, ar jeg drømte, at jeg klatrede på et tog, der kørte i fuld fart. Hoppede vist af toget lige inden der kom en tunnel Opstemt
Bangebuks Opstemt

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #103: 11 Apr 2009, 19:29 »

Er jeg den eneste der nogensinde drømmer noget der så sker? Altså, et slags De-javu Wink?

[Min signatur er for stor]

Pepe
Gæst

« Svar #104: 11 Apr 2009, 19:31 »

Tror højst jeg var 4 år, så det piner mig ikke specielt  Wink

Nåååå Opstemt Jaja, det tror jeg, vi alle har gjort i den alder Smiley

Bangebuks Opstemt

Ja. Fotryder det også den dag i dag Wink

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010