home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1296 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Drømme
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Drømme  (Læst 19003 gange)
søgaard
Gæst

Sv: Drømme
« Svar #75: 11 Apr 2009, 17:28 »

Jeg tror, at det er på tide, at tråden kommer tilbage til topic igen..

Zone 43
Manager

« Svar #76: 11 Apr 2009, 17:29 »

Fordi det største turn-on var en fleece-trøje. Så må man jo være til sex med behørede ting. Det var det, bemærkningen betød

Han skrev at hans største turn-on var en stor fleece trøje..

Aight.. Men så træt som jeg er i dag, kan jeg ikke forbinde en jakke med dyr Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Caspper
Manager

« Svar #77: 11 Apr 2009, 17:30 »

Jeg kan til gengæld godt forbinde sådan en fiber fleece pels med en bjørn og DavidMadsens overkrop

DavidMadsen
Manager

« Svar #78: 11 Apr 2009, 17:31 »

Jeg kan til gengæld godt forbinde sådan en fiber fleece pels med en bjørn og DavidMadsens overkrop
Der er vidst noget helt galt i hovedet på dig funny

Jeg tror, at det er på tide, at tråden kommer tilbage til topic igen..
Jeg er ret så enig Forlegen Kys
(Selvom vi er ret fantasifulde, og nok dagdrømmer en smule.)

Donald Duck
Ynglingespiller

« Svar #79: 11 Apr 2009, 17:33 »

Jeg har også drømt underlig ting, her kommer lige noget jeg kan huske Smiley

Jeg skulle ud og besøge en gård, fordi jeg skulle klare nogle missioner.  Jeg havde rigtigt svært ved at finde der hen, da det var nat. Jeg kig i sådan noget højt græs, med min lommelygte. jeg kom så frem til den der gård, hvor jeg gik inden for. inde i huset var der mørkt, så jeg brugte stadig den lommelygte jeg havde. jeg kom så ind i et rum, hvor Dark Vater, atlså ham fra STARWARS, han sad på en høj stol, og var en slags boss. Han skulle uddele nogle missioner til mig, som jeg skulle ud og klare, jeg kan ikke huske hvad det var, men der jeg kom tilbage for at få en ny mission, vågnede jeg..

ja, man skulle næsten tro jeg er sindsyg^^^:)
« Seneste Redigering: 11 Apr 2009, 17:38 af Donald Duck » Logged

absalonsen
Gæst

« Svar #80: 11 Apr 2009, 17:34 »

Når jeg har været fuld drømmer jeg tit om en fest jeg er til.... Dette fucker hukommelsen dobbelt så meget op næste morgen, da man skal skille drømmene fra det der egentlig skete...

Haha. Det kender jeg også. Efter sidste skoledag var jeg hamrende stiv, så da jeg lå og skulle sove, drømte jeg, at jeg stadig var med til festen.  Opstemt

Ellers har jeg tidligere drømt, at jeg stod og pissede ud af et vindue i et højhus. Vågnede med det samme og dynen var totalt våd omkring skridtet. Jeg tænkte bare "nej, nej, nej, hvor pinligt." Det viste sig dog at være min gamle hund, der have kastet op på min dyne (og tre andre steder i huset). Skuffet

alek9000
Manager

« Svar #81: 11 Apr 2009, 17:35 »

Det sjove ved drømme er jo, at selvom man ved, det er sygt urealistisk, så virker det helt normalt, når man drømmer Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #82: 11 Apr 2009, 17:36 »

Jeg har også drømt underlig ting, her kommer lige noget jeg kan huske Smiley

Jeg skulle ud og besøge en gård, fordi jeg skulle klare nogle missioner.  Jeg havde rigtigt svært ved at finde der hen, da det var nat. Jeg kig i sådan noget højt græs, med min lommelygte. jeg kom så frem til den der gård, hvor jeg kig inden for. inde i huset var der mørkt, så jeg brugte stadig den lommelygte jeg havde. jeg kom så ind i et rum, hvor Dark Vater, atlså ham fra STARWARS, han sad på en høj stol, og var en slags boss. Han skulle uddele nogle missioner til mig, som jeg skulle ud og klare, jeg kan ikke huske hvad det var, men der jeg kom tilbage for at få en ny mission, vågnede jeg..

ja, man skulle næsten tro jeg er sindsyg^^^:)
Vi VED næsten at du er sindssyg.. Ej, det er vel meget normalt at have nogle underlige drømme? Smiley

Caspper
Manager

« Svar #83: 11 Apr 2009, 17:37 »

Der er fandme kommet mange mærkelige drømme op!

Donald Duck
Ynglingespiller

« Svar #84: 11 Apr 2009, 17:37 »

hehe, ja Smiley .. det er underligt man kan drømme sådan nogle mærkelig ting Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #85: 11 Apr 2009, 17:37 »

Haha. Det kender jeg også. Efter sidste skoledag var jeg hamrende stiv, så da jeg lå og skulle sove, drømte jeg, at jeg stadig var med til festen.  Opstemt

Ellers har jeg tidligere drømt, at jeg stod og pissede ud af et vindue i et højhus. Vågnede med det samme og dynen var totalt våd omkring skridtet. Jeg tænkte bare "nej, nej, nej, hvor pinligt." Det viste sig dog at være min gamle hund, der have kastet op på min dyne (og tre andre steder i huset). Skuffet
Det gjorde det vel ikke mere lækkert, at det var en hund som havde brækket sig på dig? Tunge

Michaellaudrup
Reserveholdsspiller

« Svar #86: 11 Apr 2009, 17:39 »

jeg har engang drømt at jeg var hoved personen i den der nikereklame, hvor man ser det fra ens øjne. Jeg spillede i Man Utd, og efter halvleg, og jeg var på vej en på min plads, begyndt old trafford at råbe mit navn. selvom det ikke var virklig føltes det virkelig sjet! Opstemt
Jeg spillede også på det danske landshold, hvor vi slog frankrig 7-0, men jeg fik rødt kort 2 minutter før tid, for at riv en omkuld. Opstemt

Det er den fedeste drøm ever! Opstemt

absalonsen
Gæst

« Svar #87: 11 Apr 2009, 17:40 »

Det gjorde det vel ikke mere lækkert, at det var en hund som havde brækket sig på dig? Tunge

Næh, men havde jo været flovt, hvis jeg som 12-13-årig havde pisset i sengen. Wink

En anden genial drøm, jeg ofte drømte da jeg var yngre er, at man går rundt på sin SFO/skole uden bukser på. Opstemt

Michaellaudrup
Reserveholdsspiller

« Svar #88: 11 Apr 2009, 17:42 »

Jeg har også engang været til fodbold stævne med overnatning, hvor jeg drømte at dem to der lagde ved siden af mig bollede!! Shockeret  Græder

Caspper
Manager

« Svar #89: 11 Apr 2009, 17:43 »

Hahaha.. hold kæft man

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010