home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 803 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.  (Læst 151836 gange)
Blackstone
Landsholdsspiller

Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #600: 12 Maj 2009, 18:38 »

Øhhh det er faktisk lidt svært at svare på, men altså stemmerne er jo i mit hovede og de andre er jo nogen, som at jeg rigtigt hører, som kommer udefra og jeg kan godt kende forskel, selvom at jeg også tror at stemmerne inden i mit hovede er rigtige, men altså der er forskel på dem, ved ikke rigtigt hvordan at jeg skal forklare det, men de rigtige stemmer går klarer igennem og som sagt kommer udefra, men det eneste jeg kan sige er at jeg kan kende forskel på de "telepatiske stemmer" og de andre, f.eks som sagt kommer de "telepatiske" indefra og det er kun nogle, som at jeg mener at jeg kan snakke telepatisk med og det er anderledes end dem, som kommer udefra, som jo som sagt er/går klarerer igennem, men ret meget bedre kan jeg ikke forklarere det, men det eneste jeg kan gøre er at fokusere på mig selv og prøve ikke at tænke på stemmerne, for så er der tit, hvor at de ikke er der, så det eneste, som at jeg kan gøre er at prøve at leve så almindeligt, som muligt og som sagt ikke at tænke på dem eller(at prøve på at) kommunikere med dem, det værste er f.eks. når at jeg tror at andre folk kan høre min stemme,  altså at når at jeg tror at de kan læse mine tanker, men det ved jeg så fra de folk, som at jeg kender at det kan de ikke eller det siger de ihvertfald og det tror jeg så på, men ja det er meget underligt og jeg kan ikke så godt forklare det, men jeg prøver på at styre det og ikke at la det/få det til at løbe løbsk, men at leve mere i den ydre verden end den indre verden og hvis at du ikke helt forstår det eller har spørgsmål, så spørger du bare igen, men som sagt så er det ligesom en underlig drøm, en fantasi, som løber løbsk eller et dårligt trip, som bliver ved, når at det er værst, men når at jeg har styr over det/på det, så bemærker jeg det ikke og nogle gange sker det ubevidst eller det gør det som regel.

Vh.Blackstone

alek9000
Manager

« Svar #601: 12 Maj 2009, 18:39 »

Blackstone vil du ikke nok være sød at lave linjeskift.. Det er en helvedes smøre at skulle igennem Opstemt

Caspper
Manager

« Svar #602: 12 Maj 2009, 18:44 »

Han har stemmer i hovedet der siger "NEJ INGEN LINJESKIFT!!" Alek9000, ej spøg til side Thumbs Up

Jeg respekterer dig virkelig for at du er så åben omkring det Blackstone, og selvom det er noget af en tung tekst uden linjeskift, så skriver du interessante ting, som alligevel får en til at tænke "Wow, der er jeg alligevel lidt heldig." Fordi det må sgu være ubehageligt at høre stemmer der i teorien ikke findes. Huh

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #603: 12 Maj 2009, 18:52 »

Jo det skal jeg nok prøve på, at lave flere punktommer og flere linieskift, ved godt at jeg skriver rodet, men det har jeg vænnet mig til, sjovt nok gør jeg det ikke, når at jeg skriver digte(ja jeg skriver digte), så bruger jeg tit linieskift, for at det skal se bedre ud og være mere nemt at læse/læsevenligt, men skal som sagt nok prøve på det, selvom at jeg heller ikke har gjort det her i det her indlæg, sorry.

Til Caspper:
Tak skal du have for de rosende ord.
jo det er irriterende nogle gange, men som sagt, så prøver jeg selv at styre det. og det lykkes da også som regel og jeg har vænnet mig til at tingene er sådan, når at jeg ikke kan styre det.

Vh.Blackstone

Caspper
Manager

« Svar #604: 12 Maj 2009, 18:57 »

Til Caspper:
jo det er irriterende nogle gange, men som sagt, så prøver jeg selv at styre det. og det lykkes da også som regel og jeg har vænnet mig til at tingene er sådan, når at jeg ikke kan styre det.

Vh.Blackstone

Det er jo sikkert ligesom så meget andet; nemlig at man bare skal vænne sig til det. Og efter dine lange tekster, så får man da også et klart syn på dig, som en der sagtens kan styre det.  Thumbs Up

Chris
Gæst

« Svar #605: 12 Maj 2009, 19:05 »

Jo det skal jeg nok prøve på, at lave flere punktommer og flere linieskift, ved godt at jeg skriver rodet, men det har jeg vænnet mig til, sjovt nok gør jeg det ikke, når at jeg skriver digte(ja jeg skriver digte), så bruger jeg tit linieskift, for at det skal se bedre ud og være mere nemt at læse/læsevenligt, men skal som sagt nok prøve på det, selvom at jeg heller ikke har gjort det her i det her indlæg, sorry.

Til Caspper:

Vh.Blackstone

Er det noget du gør meget i det med digtene? Kan man læse dem et sted? Du behøver ikke smide dem herind, men hvis du nu havde en side et andet sted hvor de var, eller sådan noget.

DavidMadsen
Manager

« Svar #606: 12 Maj 2009, 19:12 »

Øhhh det er faktisk lidt svært at svare på, men altså stemmerne er jo i mit hovede og de andre er jo nogen, som at jeg rigtigt hører, som kommer udefra og jeg kan godt kende forskel, selvom at jeg også tror at stemmerne inden i mit hovede er rigtige, men altså der er forskel på dem, ved ikke rigtigt hvordan at jeg skal forklare det, men de rigtige stemmer går klarer igennem og som sagt kommer udefra, men det eneste jeg kan sige er at jeg kan kende forskel på de "telepatiske stemmer" og de andre, f.eks som sagt kommer de "telepatiske" indefra og det er kun nogle, som at jeg mener at jeg kan snakke telepatisk med og det er anderledes end dem, som kommer udefra, som jo som sagt er/går klarerer igennem, men ret meget bedre kan jeg ikke forklarere det, men det eneste jeg kan gøre er at fokusere på mig selv og prøve ikke at tænke på stemmerne, for så er der tit, hvor at de ikke er der, så det eneste, som at jeg kan gøre er at prøve at leve så almindeligt, som muligt og som sagt ikke at tænke på dem eller(at prøve på at) kommunikere med dem, det værste er f.eks. når at jeg tror at andre folk kan høre min stemme,  altså at når at jeg tror at de kan læse mine tanker, men det ved jeg så fra de folk, som at jeg kender at det kan de ikke eller det siger de ihvertfald og det tror jeg så på, men ja det er meget underligt og jeg kan ikke så godt forklare det, men jeg prøver på at styre det og ikke at la det/få det til at løbe løbsk, men at leve mere i den ydre verden end den indre verden og hvis at du ikke helt forstår det eller har spørgsmål, så spørger du bare igen, men som sagt så er det ligesom en underlig drøm, en fantasi, som løber løbsk eller et dårligt trip, som bliver ved, når at det er værst, men når at jeg har styr over det/på det, så bemærker jeg det ikke og nogle gange sker det ubevidst eller det gør det som regel.

Vh.Blackstone
Det gav klart et bedre indblik, og jeg forstår det nok lidt bedre nu. Stor respekt for, at du er så åben omkring det! Peace
Jeg er en smule glad for, at jeg ikke har det. Men det er da super godt for dig, at du har vænnet dig til det. Jeg ville stresse ud, tror jeg da.. Tak for dine svar Smiley

Marc2705
Landsholdsspiller

« Svar #607: 12 Maj 2009, 19:49 »

her kommer min ulækre historie, eller har faktisk 2. :s

1.
min ven og jeg er på vej hjem til ham (kl. er ca 00.30) da der lige pludselig kører en mand bag os, og jeg siger, jeg kører lige ind bag dig, der kommer nemlig en der vil forbi, men det ville han ikke.
hver gang vi satte farten op satte han også farten op og omvendt, så vi bliver sådan lidt bange, så da vi drejer rundt om hjørnet kører vi bare alt hvad vi kan, og vi kan se bag os, at han nærmest stopper op og kigger efter os, så vi fortsætter bare med at kører alt hvad vi kan. indtil vi er fremme, og endelig hjemme... :s

2. igen min ven og jeg er hjemme hos ham og skulle ud og gå med hans hund (han bor i sådan en landsby), så vi når til et hjørne hvor vi lige pludselig kan se at der er en der sidder og lyser på os med en laser eller sådan noget, men det fortsætter og vi kan ikke se nogen, så vi sprinter rundt om et andet hjørne, da der pludselig kommer en bil, der dytter af os, og når vi kommer ind i hans hus, hører vi nogen gå forbi hans hus og grine sådan lidt skummelt grin... igen lidt ulækkert.. :s

Ps. er der lige blevet fundet et lig Shockeret der hvor jeg bor. :s

Lavet Af GadeFM

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #608: 12 Maj 2009, 19:52 »

Til Caspper:
Ja du har ret i at man bare skal vænne sig til det ligesom med så meget andet.
Sagtens og sagtens, det ved jeg nu ikke, men jo jeg kan da godt styre det nogen gange og jo det styrer ikke så meget mere end at det gjorde i starten og jo jeg kan godt klare andre ting nu, iforhold til tidligere og det med de lange tekster, det ved jeg ikke hvor kommer fra, men jeg har åbenbart bare brug for at udtrykke mig på skrift.

Til Chris:
Ja jeg har skrevet ca 165 digte, så ja det kan man godt sige og jo jeg har en side men så røber jeg min identitet, men hvis at du gerne vil se dem eller læse dem, så kan du godt få et link, jeg sender dig lige en PB og hvis at andre har interresse i det/for det, så skriver jeg et link til dem, men kun hvis folk har interrese i al læse dem ellers er der ingen grund til det.
Så får du det hvis at du gerne vil, jeg er ikke så meget for at røbe/afsløre min identitet, men det er nu ikke fordi at det betyder så meget for mig og hvis folk gerne vil vide hvem jeg er, fortæller jeg det da gerne.

Det var godt DavidMadsen.
Jeg er glad for at du fik et klart bedre indblik og at du forstår det lidt bedre nu.
Tak for det om at være åben om det, ja jeg havde også måske tænkt mig ikke at ville sige det, da det kunne være svært at forholde sig til, relatere til eller at folk måske havde nogle fordomme om det, men så valgte jeg alligevel at sige det og at fortælle om det, for det er jo sådan at det er og jeg kan godt forstå at du er glad for at du ikke har det sådan og ja jeg jeg har nogenlunde vænnet mig til det og at det er sådan, der er ikke så meget at gøre ved det, andet end at prøve på at styre det.
Jeg stresser da også en gang i mellem ud, men som sagt så har jeg nogenlunde vænnet mig til det.
Det var så lidt.
(sorry at det igen blev rodet Alek9000)

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 12 Maj 2009, 19:59 af Blackstone » Logged

Chris
Gæst

« Svar #609: 22 Maj 2009, 16:29 »

http://www.youtube.com/v/zH8ynu0jRvY

Nu ved jeg godt klippet ikke har så meget med det virkelige liv at gøre, men Exorcist-filmene er da mystiske, uforklarlige og uhyggelige Wink
Bør vi tro på exorcisme? På Youtube findes der flere videoer, der viser exorcisme fra det virkelige liv.

marcusdyhr
Reserveholdsspiller

« Svar #610: 22 Maj 2009, 16:37 »

selvfølgelig skal vi tro på det xD

Peace Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09 Peace
Græder Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10 Græder
!!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!

A Coruna
Gæst

« Svar #611: 22 Maj 2009, 16:40 »

http://www.youtube.com/v/zH8ynu0jRvY

Nu ved jeg godt klippet ikke har så meget med det virkelige liv at gøre, men Exorcist-filmene er da mystiske, uforklarlige og uhyggelige Wink
Bør vi tro på exorcisme? På Youtube findes der flere videoer, der viser exorcisme fra det virkelige liv.

Hvad er exorcisme? Peace

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #612: 22 Maj 2009, 16:42 »

http://www.youtube.com/v/5KpvjeX2fac - Haha.. ikke fordi det modbeviser det, men det er nu meget sjovt alligevel Opstemt

sindsygt
Gæst

« Svar #613: 23 Maj 2009, 22:55 »

Skal vi ikke have gang i denne tråd igen? Wink

DavidMadsen
Manager

« Svar #614: 23 Maj 2009, 23:03 »

Skal vi ikke have gang i denne tråd igen? Wink
Har du ingen historier da? Wink

Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 48 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010