home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1141 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.  (Læst 151965 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #540: 07 Maj 2009, 21:21 »

Det er da 110% logik, at den er blevet månedens tråd. På omkring 20 dage, nåede den op på over 30 sider Opstemt.

Chris
Gæst

« Svar #541: 07 Maj 2009, 21:28 »

Nice. Det er sgu også en lækker tråd! Den toppede omkring søvnparalyse, IMDB-siderne osv Wink

lautrup
Reserveholdsspiller

« Svar #542: 07 Maj 2009, 21:37 »

Kunne være fedt, hvis nogen oversatte de IMDB sider, og skrev dem herinde Smiley
« Seneste Redigering: 07 Maj 2009, 21:40 af lautrup » Logged

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

DavidMadsen
Manager

« Svar #543: 07 Maj 2009, 22:15 »

http://www.yourghoststories.com/real-ghost-story.php?story=5843
- Hun bliver vel egentligt næsten voldtaget under sin søvnparalyse, men bliver i sidste øjeblik i stand til at bevæge sig igen, og råbe.
Sådan noget er en smule underligt! Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #544: 07 Maj 2009, 22:24 »

Lautrup: Du kan oversætte via Google translate, selvom det ikke bliver den bedste oversættelse.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Caspper
Manager

« Svar #545: 07 Maj 2009, 22:25 »

Kunne være fedt, hvis nogen oversatte de IMDB sider, og skrev dem herinde Smiley

Du kan da bare putte dem i google translate Smiley jeg tvivler på nogen har så meget fritid at de kan oversætte dem selv.

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #546: 07 Maj 2009, 22:33 »

Fed nok tråd! Peace Har ikke nogen uhyggelig historie pt. men skriver hvis jeg kommer på én Smiley

realsliwa
Juniorspiller
**

« Svar #547: 08 Maj 2009, 22:35 »

har nu siddet og stenet denne tråd hele aften, så må vidst hellere byde ind med et par historier også.. Wink

Den første er om en af mine veninders lillesøster. Hun havde lige pludslig en dag begyndt at slå voldsomt ud og få helt vildt høj feber osv. så hun var selvfølgelig kommet på hospitalet, da de ikke vidste hvad det var. Hun bliver så anbragt på en firmandsstue, hvor hun så skal blive natten over. Så midt om natten vågner hun så og føler sig utryg og sådan at nogen kigger på hende, hvorefter hun slår øjnene op. 2 centimeter fra hendes eget hoved er sidder en skicofren kvinde, som også sov på hendes stue, og stirrer hende direkte ind i øjnene Shockeret og siger ikke noget eller reagerer på nogen måde da hun slog øjnene op, hun stirrede bare videre. Søsteren der gik selvfølgelig i vild panik og skreg helt vildt...

En anden underlig ting, Da jeg var mindre, 8-11 år eller sådan noget, sov jeg på en madras ved siden af mine forældre i en periode. Og det skal siges det næste har jeg fået fortalt, har INGEN erindring om det overhovedet.... Jeg begyndte så at vågne midt om natten og sætte mig op på min madras med åbne øjne og et fuldstændigt sindsygt blik i øjnene og virkede ikke som om jeg vidste hvor jeg var. Så var jeg så begyndt at kigge mig rundt i soveværelset og på den modsatte siden af sengen hænger et stort spejl og hvis jeg så så mig selv deri gik jeg helt amok. Begyndte så at råbe "Jeg kan ikke li´det" konstant og se endnu mere sindsyg ud og prøvede at komme væk derfra så min far var nødt til at holde mig, og så pludselig, så stoppede jeg bare igen ligesom man slukkede på en stikkontakt og sov videre. Det stod på en gang HVER nat i flere måneder indtil mine forældre ikke kunne klare det mere og fik mig til en eller anden tind, hvor jeg skulle tegne noget jeg ikke kunne lide ... Og så stoppede det med det samme. !

El Campeones, Real 4ever

Caspper
Manager

« Svar #548: 08 Maj 2009, 22:38 »

har nu siddet og stenet denne tråd hele aften, så må vidst hellere byde ind med et par historier også.. Wink

Den første er om en af mine veninders lillesøster. Hun havde lige pludslig en dag begyndt at slå voldsomt ud og få helt vildt høj feber osv. så hun var selvfølgelig kommet på hospitalet, da de ikke vidste hvad det var. Hun bliver så anbragt på en firmandsstue, hvor hun så skal blive natten over. Så midt om natten vågner hun så og føler sig utryg og sådan at nogen kigger på hende, hvorefter hun slår øjnene op. 2 centimeter fra hendes eget hoved er sidder en skicofren kvinde, som også sov på hendes stue, og stirrer hende direkte ind i øjnene Shockeret og siger ikke noget eller reagerer på nogen måde da hun slog øjnene op, hun stirrede bare videre. Søsteren der gik selvfølgelig i vild panik og skreg helt vildt...

En anden underlig ting, Da jeg var mindre, 8-11 år eller sådan noget, sov jeg på en madras ved siden af mine forældre i en periode. Og det skal siges det næste har jeg fået fortalt, har INGEN erindring om det overhovedet.... Jeg begyndte så at vågne midt om natten og sætte mig op på min madras med åbne øjne og et fuldstændigt sindsygt blik i øjnene og virkede ikke som om jeg vidste hvor jeg var. Så var jeg så begyndt at kigge mig rundt i soveværelset og på den modsatte siden af sengen hænger et stort spejl og hvis jeg så så mig selv deri gik jeg helt amok. Begyndte så at råbe "Jeg kan ikke li´det" konstant og se endnu mere sindsyg ud og prøvede at komme væk derfra så min far var nødt til at holde mig, og så pludselig, så stoppede jeg bare igen ligesom man slukkede på en stikkontakt og sov videre. Det stod på en gang HVER nat i flere måneder indtil mine forældre ikke kunne klare det mere og fik mig til en eller anden tind, hvor jeg skulle tegne noget jeg ikke kunne lide ... Og så stoppede det med det samme. !

Godt det ikke var mig der vågnede op og der sad en skizofren superluder og stirrede mig ind i øjnene.  Grin jeg havde skidt i bukserne.

Til det andet, uhyggeligt.. Men du har vel drømt med åbne øjne Smiley

realsliwa
Juniorspiller
**

« Svar #549: 08 Maj 2009, 22:43 »

Ja, for s****... tror også jeg har skudt en dej eller en nyre ud igennem vinduet !!!

aner det virkelig ikke, men det må have været noget lignende..

El Campeones, Real 4ever

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #550: 08 Maj 2009, 22:54 »

er det ikke lige så nemt at gå derind og læse selv Peace?

DavidMadsen
Manager

« Svar #551: 08 Maj 2009, 23:26 »

Godt det ikke var mig der vågnede op og der sad en skizofren superluder og stirrede mig ind i øjnene.  Grin jeg havde skidt i bukserne.
Hahaha. Dagens kommentar funny

Caspper
Manager

« Svar #552: 08 Maj 2009, 23:27 »

Hahaha. Dagens kommentar funny

Så sæt det i din signatur funny så får du min respekt også.

DavidMadsen
Manager

« Svar #553: 08 Maj 2009, 23:32 »

Så sæt det i din signatur funny så får du min respekt også.
Det kunne du li', hva'? Cool
Jeg er for træt til det, og skal op klokken 8 imorgen, skal ud og spille bold Smiley

Caspper
Manager

« Svar #554: 08 Maj 2009, 23:32 »

Det kunne du li', hva'? Cool
Jeg er for træt til det, og skal op klokken 8 imorgen, skal ud og spille bold Smiley

Golfbold!   Cool

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 48 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010