home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1181 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.  (Læst 152409 gange)
Caspper
Manager

Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #315: 26 Apr 2009, 22:33 »

Ahh kom lige i tanke om en kort historie. I vores klasse, omkring 6-7 klasse tror jeg, gik der en, som sagde at på loftet i hans hus var der et bornholmerur... Og det skræmte ham helt vildt, og der kom blod ud af væggene og han kunne se hoveder osv. Noget tid efter flyttede ham og hans mor.

funny

Det minder mig faktisk om en gang hvor mig og en af mine venner, gik totalt meget op i spøgelser og gjorde alt for at opsøge dem osv.. Så vi læste en masse bøger, og der stod at alt man skulle bruge var: En båndoptager, et sort hvid kamera og noget at gemme sig under, hvis man vil observere imens..

Hans far ejer en fotobutik, så kameraet var intet problem.. Han havde selv en båndoptager, så det var fixet.. Så tog vi en masse cola, red bull, sandwiches og lort med op på loftet, og så lå vi ellers der med sort og hvid kamera og en båndoptager, fra kl 15 eftermiddag til kl 6 næste morgen(NO LIFE, I KNOW  funny ) vi fik fremkaldt ca. 60 billeder, og der var faktisk nogle slørede steder på jeg tror det var 6 af billederne, og på båndoptageren var der en smække lyd som ingen af os kunne huske. Dog kan vi huske at døren smækkede, men det var 5 min efter vi var kommet op, og smække lyden på båndoptageren kom efter et par timer.. Der var også noget støj på båndoptageren, men det blæste lidt gennem taget..

Det var faktisk meget sjovt der i 7 klasse  funny

Jeg prøvede for nyligt at gå i søvne. Eller ihvertfald jeg tror jeg gjorde. for jeg kan nemlig ikke huske en bestemt episode. Min mor fortalte mig, at jeg var gået ind og sagt noget til hende i stuen, gået ud og taget et glas ice tea og gået ind sovet videre bagefter.

Da jeg vågnede ville min mor lige høre hvad jeg havde spurgt om før og jeg fortalte hende at jeg havde da ikke snakket med hende, fordi jeg jo har ligget og sovet. Men jeg har åbenbart lavet et ellers andet i søvne.

Det var en underlig oplevelse, at få det af vide og jeg kan riskiere, at det bliver noget farligere, hvis det sker en anden gang.

Min bedste ven gik i søvne da han var mindre.. Så hans fars arbejdstøj lugtede slemt om morgenen, og var lidt vådt, efter han havde gået i søvne..  funny funny

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #316: 26 Apr 2009, 22:33 »

Har fået at vide jeg engang faldt i søvn, og så gik jeg ud i gangen og tissede på gulvet -.- Men har absolut INGEN anelse om at jeg gjorde det... men det er vel mere bare at gå i søvne Smiley? og tisse...

motZ
Gæst

« Svar #317: 26 Apr 2009, 22:35 »

Har før prøvet at vågne og så opdage at jeg lagde med hovedet nede i den anden ende af sengen. Altså den modsatte ende end hvad man plejer.

Meget underligt vil jeg mene.  Opstemt

Caspper
Manager

« Svar #318: 26 Apr 2009, 22:36 »

Har før prøvet at vågne og så opdage at jeg lagde med hovedet nede i den anden ende af sengen. Altså den modsatte ende end hvad man plejer.

Du ligger bare uroligt Smiley Det gør min papbror også.

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #319: 26 Apr 2009, 22:36 »

Tror at der er mange der har gjort det.  Thumbs Up

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #320: 26 Apr 2009, 22:37 »

Har prøvet at vågne op på tønden efter at havde gået i søvne Opstemt

Caspper
Manager

« Svar #321: 26 Apr 2009, 22:38 »

Har prøvet at vågne op på tønden efter at havde gået i søvne Opstemt

Jeg har det modsatte.. jeg faldte engang i søvn på tønden!

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #322: 26 Apr 2009, 22:40 »

Hahaha.. Klassiker..  crazy
funny

Caspper
Manager

« Svar #323: 26 Apr 2009, 22:41 »

Hahaha.. Klassiker..  crazy
funny

Og jeg kan huske da min far kom derud om morgenen, og vækkede mig sagde han "Det var da noget lort at vågne op til? hva?"  funny

sindsygt
Gæst

« Svar #324: 26 Apr 2009, 22:43 »

Jeg var engang til LAN sammen med nogle venner.. Vi sad og spillede indtil til kl 02:00. Så gik en af mine venner i seng. Vi andre sad og spillede videre, og da kl. blev ca 03:30, kom han ind igen- meget træt-. Han så på vi sad og spillede og gik derfor ud på toilet. Da han havde siddet derude i en halv time, gik vi ud for at se om der var sket noget. Vi kunne høre han snorkede. Pludseligt snorkede han samtidigt med han lortede Opstemt Hold kæft vi grinede af det. Da han hørte vores grin, vågnede han og faldt ned at toillet crazy Wink

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #325: 26 Apr 2009, 22:43 »

Ahahha griner Opstemt

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #326: 26 Apr 2009, 22:45 »

Og jeg kan huske da min far kom derud om morgenen, og vækkede mig sagde han "Det var da noget lort at vågne op til? hva?"  funny

LOOOOL .. Grineflip herfra..  crazy

sindsygt
Gæst

« Svar #327: 26 Apr 2009, 22:45 »

GENIALT sagt Opstemt Opstemt  crazy

Caspper
Manager

« Svar #328: 26 Apr 2009, 22:45 »

Jeg var engang til LAN sammen med nogle venner.. Vi sad og spillede indtil til kl 02:00. Så gik en af mine venner i seng. Vi andre sad og spillede videre, og da kl. blev ca 03:30, kom han ind igen- meget træt-. Han så på vi sad og spillede og gik derfor ud på toilet. Da han havde siddet derude i en halv time, gik vi ud for at se om der var sket noget. Vi kunne høre han snorkede. Pludseligt snorkede han samtidigt med han lortede Opstemt Hold kæft vi grinede af det. Da han hørte vores grin, vågnede han og faldt ned at toillet crazy Wink
Hvorfor havde i ikke kameraet fremme?  funny

GENIALT sagt Opstemt Opstemt  crazy

Der må have været en dejlig lugt derude.. Den havde jo ligget der i 4-5 timer Smiley

Chakana
Manager

« Svar #329: 26 Apr 2009, 22:46 »

Jeg har engang oplevet at jeg har pisset i søvne, men uden at pisse på gulvet eller noget. Grunden til at jeg kan være sikker på det, er: for det første så skal jeg ALTID tisse om mogenen, men ikke denne gang. For det andet så stod min dør åben, den er ellers altid åben og for det tredje lå jeg midt på gulvet, men med hovedpude og dyne. Så har pisset og efterfølgende redt min seng på gulvet! :-P

Med hensyn til sleeping paralysis, så har jeg selv haft drømme dengang jeg var lille hvor der var en der ville gøre noget ondt ved mig men lå bare stille i min seng og kunne absolut intet gøre. Det er dog mange år tilbage og det er ikke sket siden - men hold kæft hvor er det skræmmende!

Arsenal Football Club

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 48 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010