home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1075 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.  (Læst 152322 gange)
Chris
Gæst

Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #300: 26 Apr 2009, 21:05 »

På den danske wikipedia-side for søvnparalyse står der, at det vurderes, at alle mennesker vil opleve søvnparalyse mindst én eller to gange i løbet af livet. Men selvfølgelig er der mange forskellige grader af det, og mit kommer nok ikke i nærheden af hvad f.eks. Yessir har oplevet.

alek9000
Manager

« Svar #301: 26 Apr 2009, 21:07 »

Til gengæld ligger jeg næsten altid på siden eller i forsterstilling. Så jeg håber da aldrig at opleve det Smiley

Caspper
Manager

« Svar #302: 26 Apr 2009, 21:12 »

Jeg tror at jeg vil begynde at sove på ryggen.. jeg gad sgu vildt godt prøve det Smiley selvom det lyder klamt.

motZ
Gæst

« Svar #303: 26 Apr 2009, 21:14 »

Ikke noget jeg ønsker at opleve.
Ligger nogen gange på ryggen når jeg sover, da jeg har det bedst sådan. Men det lyder sgu pænt vildt med det i har oplevet.

Kan ikke selv lige komme på nogle historier fra mit liv, men skal da nok sige til hvis jeg kommer på dem. Wink

DavidMadsen
Manager

« Svar #304: 26 Apr 2009, 21:16 »

Til gengæld ligger jeg næsten altid på siden eller i forsterstilling. Så jeg håber da aldrig at opleve det Smiley
Også mig - Enig Thumbs Up.

Caspper
Manager

« Svar #305: 26 Apr 2009, 21:18 »

Jeg elsker generelt at prøve uhyggelige ting osv, og når der sker noget uhyggeligt omkring mig, er mig og min ven altid forrest Smiley vi elsker spændingen.

DavidMadsen
Manager

« Svar #306: 26 Apr 2009, 21:37 »

Så må i jo til at stresse noget mere, og sove på ryggen Thumbs Up

Chris
Gæst

« Svar #307: 26 Apr 2009, 21:58 »

Jeg ville ønske jeg aldrig havde fundet ud af alt det her om søvnparalyse. Har siddet og læst om det i to timer nu, og der er virkelig mange skræmmende historier om det. Nu har jeg slet ikke lyst til at gå i seng senere

Caspper
Manager

« Svar #308: 26 Apr 2009, 22:01 »

Jeg ville ønske jeg aldrig havde fundet ud af alt det her om søvnparalyse. Har siddet og læst om det i to timer nu, og der er virkelig mange skræmmende historier om det. Nu har jeg slet ikke lyst til at gå i seng senere

Så må du igang med det klassiske trick, med tindstækker mellem øjenlågene  funny funny

alek9000
Manager

« Svar #309: 26 Apr 2009, 22:02 »

Bare spis en masse sovepiller. Og spiser du tilstrækkeligt nok, vågner du aldrig op igen Grin

Chris
Gæst

« Svar #310: 26 Apr 2009, 22:07 »

Så må du igang med det klassiske trick, med tindstækker mellem øjenlågene  funny funny

Tror bare jeg spiller FM hele natten  Wink

Caspper
Manager

« Svar #311: 26 Apr 2009, 22:08 »

Tror bare jeg spiller FM hele natten  Wink

Absolut intet dårlig valg.. Smiley

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #312: 26 Apr 2009, 22:22 »

Ahh kom lige i tanke om en kort historie. I vores klasse, omkring 6-7 klasse tror jeg, gik der en, som sagde at på loftet i hans hus var der et bornholmerur... Og det skræmte ham helt vildt, og der kom blod ud af væggene og han kunne se hoveder osv. Noget tid efter flyttede ham og hans mor.

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #313: 26 Apr 2009, 22:27 »

Ahh kom lige i tanke om en kort historie. I vores klasse, omkring 6-7 klasse tror jeg, gik der en, som sagde at på loftet i hans hus var der et bornholmerur... Og det skræmte ham helt vildt, og der kom blod ud af væggene og han kunne se hoveder osv. Noget tid efter flyttede ham og hans mor.
Den historie tror jeg simpelthen ikke på. Det er for overnaturligt efter min mening. Vil sige det bare var for at få noget opmærksomhed.

Rooland
Manager

« Svar #314: 26 Apr 2009, 22:31 »

Jeg prøvede for nyligt at gå i søvne. Eller ihvertfald jeg tror jeg gjorde. for jeg kan nemlig ikke huske en bestemt episode. Min mor fortalte mig, at jeg var gået ind og sagt noget til hende i stuen, gået ud og taget et glas ice tea og gået ind sovet videre bagefter.

Da jeg vågnede ville min mor lige høre hvad jeg havde spurgt om før og jeg fortalte hende at jeg havde da ikke snakket med hende, fordi jeg jo har ligget og sovet. Men jeg har åbenbart lavet et ellers andet i søvne.

Det var en underlig oplevelse, at få det af vide og jeg kan riskiere, at det bliver noget farligere, hvis det sker en anden gang.

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 48 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010