home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1268 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.  (Læst 152258 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #255: 26 Apr 2009, 12:11 »

Min tur Thumbs Up

Jeg var i England d. 10-15 december 2007. Jeg var også på wembley! Opstemt

Nå men det der skete var at jeg går lidt tidligt i seng. Min onkel, faster og mor og far sidder så inde i stuen og vi er hjemme hos min faster der bor der med sin mand og to børn som også gik i seng på et andet værelse end mig. Det værelse jeg sov på var lige ved siden af deres dør indtil deres lejlighed. Pludselig hører jeg at døren åbnes. Det lyder som om nogen går ind i køkkenet og roder rundt med nogle ting der. Derefter bliver min dør som står lidt på klem åbnet en smule mere og lyset i gangen bliver dæmpet lidt. min dør bliver stående som den er og det lyder som om at døren til lejligheden lukkes igen. Jeg råber omgående efter min mor og far. Hele familien kommer og jeg fortæller dem hvad der er sket. Men de siger at ingen af dem var i gangen eller i køkkenet. Børnene lå og sov i samme værelse som min vågne onkel og døren havde været låst hele tiden! kæft jeg blev bange! Shockeret Skuffet

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

DavidMadsen
Manager

« Svar #256: 26 Apr 2009, 12:12 »

Har prøvet det samme!
Eller det vil sige, jeg har prøvet det en del gange i løbet af mit voksenliv, sidste gang er dog ved at være et godt stykke tid efterhånden.
Det værste er at man kan ligge og tænke samtidig, så de første mange gange troede jeg at jeg var ved at blive skør fordi mine "mareridt" var så realistiske. Efterhånden har jeg dog fået så meget styr på det, at når det sker, så kan jeg tvinge mig selv til at vågne.
Det største problem er jeg ikke kan sove umiddelbart bagefter, for så begynder det som regel igen, så jeg har mistet mange timers søvn på den konto!  Ubeslutsom
Og fedt du har fundet ud af hvad det er, jeg har som sagt altid troet det bare var realistiske mareridt. Så det er først nu jeg har fået sat ord på, og læst om det.  Thumbs Up
Og nej jeg vil ikke engang gå i detaljer med hvad man bliver udsat for, når det sker. Jeg får det dårligt bare af at tænke på det.  Ubeslutsom
Har du læst om det, på det link jeg skrev (nederst på side 14 her i tråden)? Smiley

alek9000
Manager

« Svar #257: 26 Apr 2009, 12:13 »

Vil du ikke prøve alligevel, Yessir? Kunne godt tænke mig at høre om, hvad folk egentlig ser.

Caspper
Manager

« Svar #258: 26 Apr 2009, 12:14 »

Har prøvet det samme!
Eller det vil sige, jeg har prøvet det en del gange i løbet af mit voksenliv, sidste gang er dog ved at være et godt stykke tid efterhånden.

Det værste er at man kan ligge og tænke samtidig, så de første mange gange troede jeg at jeg var ved at blive skør fordi mine "mareridt" var så realistiske. Efterhånden har jeg dog fået så meget styr på det, at når det sker, så kan jeg tvinge mig selv til at vågne.

Det største problem er jeg ikke kan sove umiddelbart bagefter, for så begynder det som regel igen, så jeg har mistet mange timers søvn på den konto!  Ubeslutsom

Og fedt du har fundet ud af hvad det er, jeg har som sagt altid troet det bare var realistiske mareridt. Så det er først nu jeg har fået sat ord på, og læst om det.  Thumbs Up

Og nej jeg vil ikke engang gå i detaljer med hvad man bliver udsat for, når det sker. Jeg får det dårligt bare af at tænke på det.  Ubeslutsom

Det lyder sygt uhyggeligt!!

Jeg har forresten også en lidt uhyggelig historie fra virkeligheden. Den er nu også lidt sjov, og foregik for et par år siden, da jeg var omkring 12. Vi var en masse unger til fødselsdag, hos en fra min klasse. Vi blev så enige om at se gysere omkring klokken 22 (det var vinter, så det var mørkt). Den første vi så, var en film om en morder, som ringede til sit offer, og kunne se hende fra et eller andet sted, eller sådan noget. Det lavede vi lidt sjov med bagefter, da vi ringede til en af pigerne som tog hjem efter den film. Hun blev pisse bange, og alle dem der var blevet til næste film morede sig kosteligt Hævet Øjenbryn.

Så valgte vi, der nu var blevet, at se endnu en film. Det var vidst om en alkoholiker, som havde gråt skæg og var ret spinkel. Han havde en sindssygt dyb stemme, og slagtede sine ofre, sent om aftenen, på åben gade. Da vi andre så skulle hjem, omkring klokken 1, skulle jeg gå hjem. Jeg fulgtes med en af mine venner, som også skulle gå. Ligepludselig kom der en mand bag ved os, som råbte efter os. Han lignede manden fra filmen på en prik, gammel, gråt skæg, spinkel. Han havde også en pænt dyb stemme, og vi blev bare pisse bange, da han spurgte om vi havde en ligther. Vi begyndte at løbe lidt, men manden løb efter os.. Vi nåede så væk fra ham, da han væltede omkring hjørnet på min vens vej Opstemt.

Den film du først snakkede om jeg har også set for ikke så lang tid på kanal 5.. den er vildt god! Smiley Hvis nogen kender navnet, så sig lige til..

DavidMadsen
Manager

« Svar #259: 26 Apr 2009, 12:18 »

Den film du først snakkede om jeg har også set for ikke så lang tid på kanal 5.. den er vildt god! Smiley Hvis nogen kender navnet, så sig lige til..
Jeg sidder og tænker på navnet The Ringer.. Men det er jo den geniale film med Johnny Knoxville, hvor han spiller handicappet, for at vinde handicap OL.. Og nok fordi The Ring er en gyser.. Men det er jo så ikke dem, selvom det er de navne jeg tænker på Opstemt

Caspper
Manager

« Svar #260: 26 Apr 2009, 12:23 »

Jeg sidder og tænker på navnet The Ringer.. Men det er jo den geniale film med Johnny Knoxville, hvor han spiller handicappet, for at vinde handicap OL.. Og nok fordi The Ring er en gyser.. Men det er jo så ikke dem, selvom det er de navne jeg tænker på Opstemt

Vi skal altså lige finde ud af det!  funny

Yessir
Manager

« Svar #261: 26 Apr 2009, 12:26 »

Har du læst om det, på det link jeg skrev (nederst på side 14 her i tråden)? Smiley

Hvis det var dig der linkede til den danske wiki søvn paralyse ting, så ja. Også har jeg klikket mig lidt videre derfra.

Vil du ikke prøve alligevel, Yessir? Kunne godt tænke mig at høre om, hvad folk egentlig ser.

Uden at gå i detaljer, har bl.a set: min mormor, små væsener, dyr, ild, djævlelignende tingester.
Ting de gør: Går rundt i lejligheden, svæver, sidder ved siden af sengen og stikker til dig, render rundt i sengen, kigger på dig, snakker til dig, svæver ovenover dig.

Jeg tror aldrig jeg har prøvet den med at en dame sidder på dig, selvom det sikker godt kan være sket. Det kan ikke tælles hvor mange gange jeg har været ude for det efterhånden. Det er ikke noget jeg ønsker for min værste fjende, da oplevelsen vil sidde i dig flere dage. Og hvis det er første gang, flere uger som minimum.

DavidMadsen
Manager

« Svar #262: 26 Apr 2009, 12:30 »

Hvis det var dig der linkede til den danske wiki søvn paralyse ting, så ja. Også har jeg klikket mig lidt videre derfra.
Det var det.

Uden at gå i detaljer, har bl.a set: min mormor, små væsener, dyr, ild, djævlelignende tingester.
Ting de gør: Går rundt i lejligheden, svæver, sidder ved siden af sengen og stikker til dig, render rundt i sengen, kigger på dig, snakker til dig, svæver ovenover dig.

Jeg tror aldrig jeg har prøvet den med at en dame sidder på dig, selvom det sikker godt kan være sket. Det kan ikke tælles hvor mange gange jeg har været ude for det efterhånden. Det er ikke noget jeg ønsker for min værste fjende, da oplevelsen vil sidde i dig flere dage. Og hvis det er første gang, flere uger som minimum.
Hold kæft hvor lyder det sindssygt. Du burde gå til lægen eller noget Shockeret

Caspper
Manager

« Svar #263: 26 Apr 2009, 12:31 »

Det lyder fandme uhyggeligt man!

chiika123
Ynglingespiller

« Svar #264: 26 Apr 2009, 12:34 »

er det phone booth ?
« Seneste Redigering: 26 Apr 2009, 12:37 af chiika123 » Logged

Caspper
Manager

« Svar #265: 26 Apr 2009, 12:36 »

Er det phone booth?

Nej den foregår hjemme i et stort luksus hus.. Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #266: 26 Apr 2009, 12:38 »

Vi skal altså lige finde ud af det!  funny
Google er din ven Grin
Jeg kan sgu ikke lige finde den..

er det phone booth ?
Nej, det er en film om en kvinde (mener jeg) som er inde i et enormt hus. Så er der en morder, som ringer til hende, og kan se hende. Han befinder sig først udenfor, men kommer så ind i huset.

Caspper
Manager

« Svar #267: 26 Apr 2009, 12:40 »

Google er din ven Grin
Jeg kan sgu ikke lige finde den..

Nej, det er en film om en kvinde (mener jeg) som er inde i et enormt hus. Så er der en morder, som ringer til hende, og kan se hende. Han befinder sig først udenfor, men kommer så ind i huset.

Hvordan fanden vil du google en film Opstemt Det er svært at forklare handlingen ligesom alle andre gør det..  funny

chiika123
Ynglingespiller

« Svar #268: 26 Apr 2009, 12:41 »

er det Scream ?

Caspper
Manager

« Svar #269: 26 Apr 2009, 12:42 »

er det Scream ?

Nej nej.. Det er en pige som skal passe 2 børn i et stort luksus hus. Du møder kun de 3 mennesker + morderen + et par lig.

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 48 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010