home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 802 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.  (Læst 152358 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #135: 11 Apr 2009, 18:43 »

^very funny Wink - vi dominerede da idag!
 - spiller vi sådan her resten af sæsonen skal de sgu ikke blive for sikre i Scum..

I gjorde det godt i dag, og fik tilmed lavet to flotte mål. Dét må man give jer. Jeg er desuden ikke Man United fan. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

alek9000
Manager

« Svar #136: 11 Apr 2009, 18:55 »

Spez@
Det er sådan nogle historier, der skal give den her tråd liv. Det er utroligt besynderligt, og nogle gange kan ens hjerne spille en et pus. Men var I begge sikre på, at du låste den helt rigtigt? For ellers lyder det godt nok spooky. Hvem vil i øvrigt gerne bade midt om natte?..

korzika
Gæst

« Svar #137: 11 Apr 2009, 19:07 »

Jeg har en historie, som jeg ikke kan forklare. Jeg tror ikke på spøgelser, liv efter døden, eller at der har været rumvæsner på jorden (de findes måske derude).

Men på et tidspunkt arbejder min kone, som rengøring om natten på Slotsøbadet i Kolding. Jeg var en aften nede og hjælpe hende med at blive færdig, med arbejdet. Der var en stor dør, indtil svømmehallen, som jeg skulle haspe fast og derefter låses - hvilket jeg gjorde mens hun så på.

Derefter gik vi op og hentede skrald og gik ned af gangen forbi døren (bare på den modsatte side), som jeg havde aflåst. Jeg låste tydeligt skiltet, hvor på der stod at man ikke måtte gå ind i svømmehallen med sko på. Det stod på dansk, engelsk og tysk.
Da vi så har smidt affaldet ude i containeren, går vi tilbage af samme gang. Og pludselig er døren sgu åbnet! En dør som er haspet fast, og derefter låst er gået op. Vi skynder os ud og får sat alarmen til, da vi havde tænkt at det kunne være vagten der var kommet ind.

Men alarmen går aldrig i gang, og udenfor er der heller ingen vagtbil. Vi besluttede os for IKKE at tjekke efter.

Jeg har tænkt, og tænkt, men kan ikke finde en naturlig forklaring på det.

Vi er syge i Kolding.  Cool - Det var mig og mit crew, der var ude og lave ballade i gaden.  Tunge

Vi kalder os 6000 G-Town
6000 Ghost town  Hævet Øjenbryn

alek9000
Manager

« Svar #138: 11 Apr 2009, 19:07 »

Vi er syge i Kolding.  Cool - Det var mig og mit crew, der var ude og lave ballade i gaden.  Tunge

Vi kalder os 6000 G-Town
6000 Ghost town  Hævet Øjenbryn
Fuck en grim kommentar, Korzika Opstemt
Jeg har personligt været i Kolding, og der sker ikke en skid Grin
EDIT: ej okay, det passer ikke helt. I har et storcenter Grin

Caspper
Manager

« Svar #139: 11 Apr 2009, 19:14 »

Wow.. et storcenter! funny

motZ
Gæst

« Svar #140: 11 Apr 2009, 19:15 »

Lyder sgu ikke rart, Spez.
Nogle gange strejfer det da en, hvis nu man er helt alene et eller andet sted, for så er man da ikke helt tryg.

Caspper
Manager

« Svar #141: 11 Apr 2009, 19:16 »

Ha! Jeg skal være alene hjemme hele dagen imorgen.. gør mig bange funny

korzika
Gæst

« Svar #142: 11 Apr 2009, 19:22 »

Ja, Kolding har faktisk et storcenter...

- Jyllands største indkøbscenter.. Wink

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #143: 12 Apr 2009, 02:17 »

Spez@
Det er sådan nogle historier, der skal give den her tråd liv. Det er utroligt besynderligt, og nogle gange kan ens hjerne spille en et pus. Men var I begge sikre på, at du låste den helt rigtigt? For ellers lyder det godt nok spooky. Hvem vil i øvrigt gerne bade midt om natte?..

Jeg er 100 % sikker på at den var låst. Og vi var ikke nede for at bade, men for at gøre rent Wink

Og korzika, ikke for noget; men havde det været dig og dit såkaldte crew, og din alder passer i din profil, var du kun 12 år da du gjorde det  Cool

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #144: 12 Apr 2009, 09:37 »

Det er vidst endda temmelig præcist det samme. Den pige har enten været psykisk syg, opmærksomhedskræven de eller bare en ganske almindelig løgner.

Tror af princip aldrig på sådan nogen historier, ligesom jeg heller ikke tror på nogle religiøse ting. Alt har en rationel forklaring.
Det er klart du ikke tror på religion hvis du ser på det med rationelle briller. Skabelsesmyter ol. er ikke skrevet for at vi skal tage dem bogstaveligt; det er budskabet der er essentielt. Der er gennerelt en kedelig tendens i samfundet, hvor alt skal konkretiseres og være videnskabeligt korrekt. Nogle ting er transcendente og de kan ikke måles/registeres og derfor ikke af- eller bekræftes af videnskaben.
Jeg er stor fan af videnskaben, men du kan ikke blande det sammen med religionen, da de per definition giver svar på noget forskelligt.

BenMusalho
Gæst

« Svar #145: 12 Apr 2009, 15:34 »

Jeg mindes ikke selv at have oplevet noget vildt mystisk, som fortjener en plads i denne tråd (Wink), men jeg går selv og læser en bog for tiden om alverdens uforklarlige fænomener..

Har ikke bogen på mig lige nu, men jeg kan huske lidt af en historie, jeg læste i den:

Det var en, så vidt jeg husker, ung tyrkisk eller libanesisk pige, som en dage sagde til sin lærer, at hun havde ondt i øjnene.. Hun begyndte så at græde, og ud piblede det med små, klare krystaller! Der er ingen læger, der har kunnet afgive en forklaring, og hun græder stadig krystaller. Forældrene har taget hende med til alle mulige lande for at få lægerne til at undersøge hende, men uden held. Envidere siger hun, at hver gang hun græder kommer en kridhvid mand, som hun snakker med. Hun siger, at han har sagt, at han er Guds sending, og at hun ikke skal være bange, for det er noget, Gud vil have skal ske.

Det er sku uhyggeligt! Jeg ved ikke, om de har smurt lidt tykt på, men jeg har søgt lidt omkring på nettet, og jeg har fundet sider, som også skriver om det, så det må jo være rigtigt. Der er også lavet en dokumentar om hende. I har nok hørt om hende? Wink

En anden historie fra samme bog er om en russisk pige ved navn Natasja. Hun har røntgen-syn - dvs., at hun kan se direkte igennem mennesker og konstatere, om de har en sygdom. Også her har læger undersøgt hende på kryds og tværs, men vidst også uden held.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #146: 12 Apr 2009, 15:40 »

sygt heeh Opstemt

maaahhh-h-h-h

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #147: 12 Apr 2009, 15:42 »

Hvad hedder den bog Ben?
For den lyder sgu spændende! Shockeret

U-4-E
Manager

« Svar #148: 12 Apr 2009, 15:48 »

Det var en, så vidt jeg husker, ung tyrkisk eller libanesisk pige, som en dage sagde til sin lærer, at hun havde ondt i øjnene.. Hun begyndte så at græde, og ud piblede det med små, klare krystaller! Der er ingen læger, der har kunnet afgive en forklaring, og hun græder stadig krystaller. Forældrene har taget hende med til alle mulige lande for at få lægerne til at undersøge hende, men uden held. Envidere siger hun, at hver gang hun græder kommer en kridhvid mand, som hun snakker med. Hun siger, at han har sagt, at han er Guds sending, og at hun ikke skal være bange, for det er noget, Gud vil have skal ske.

http://www.metacafe.com/watch/1478858/girl_has_crystals_coming_out_of_eyes/

Hende den russiske pige hedder desuden Natasha Demkina, hvis nogen skulle være interesseret i at læse mere.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #149: 12 Apr 2009, 15:52 »

Hold kæft der er vildt ?!
Krystaller ud af øjnene? WTF?! Shockeret

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 48 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010