home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  2 Brugere, 547 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Din vej til FmF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Din vej til FmF  (Læst 24930 gange)
Kongesoennen7
Landsholdsspiller

Sv: Din vej til FmF
« Svar #30: 08 Apr 2009, 10:41 »

Ledte bare efter downloads, ligesom de fleste herinde, og så oprettede man en bruger, og efter et sykke tid siden, begyndte man at debatere lidt i forummet. Smiley

Blankesten
Førsteholdsspiller

« Svar #31: 08 Apr 2009, 10:49 »

Det hele startede med at jeg kun brugte downloadfunktionen. Men efterhånden blev man mere interesseret i siden, og det medførte så til at jeg idag bruger siden flittigt Smiley

!!  Supra Societatem Nemo  !!

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #32: 08 Apr 2009, 10:55 »

det startede med at jeg ledte efter information og forum'er der var fm centreret, så faldt jeg over siden her Opstemt
så min vej til fmf må være google Smiley

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #33: 08 Apr 2009, 11:01 »

Kan snart ikke huske hvad, men tror, jeg oprettede en bruger for snart 2 år siden - kun med hensigten at downloade, havde ikke skænket debatforumment en tanke, vidste slet ikke, der fandtes sådan noget. Men så her i julen - hvor jeg skrev mit førtste indlæg - begyndte jeg at finde debatforummet interessant.

plutonium
Manager

« Svar #34: 08 Apr 2009, 11:02 »

Jeg begyndte at bruge FmFreaks, fordi siden virkede bedre end FmDanmark, jeg dengang brugte når jeg skulle have oplysninger og downloads.

Da jeg så valgte at bruge tid på forum, så måtte jeg jo erklære mig solgt til siden! Desuden så sætter jeg stor pris på nogle gode debatter der breder sig ud over FM, hvilket jo er gældende i rumvæsentråden, diverse fodboldtråde og lignende!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

absalonsen
Gæst

« Svar #35: 08 Apr 2009, 11:37 »

Min tid startede dengang hvor det gamle FMKO lukkede. I samme øjeblik kom FmF ud med nyt design. Havde før brugt CmF til at downloade grafik fra, så jeg tænkte, at jeg da lige skulle se FmF af, da jeg ikke gad FMd.

Og nu er jeg den klart vigtigste bruger på FmF. Wink

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #36: 08 Apr 2009, 11:40 »

Og nu er jeg den klart vigtigste bruger på FmF. Wink
Du drømmer Absa?  Rullende Øjne

Gosser
Manager

« Svar #37: 08 Apr 2009, 11:43 »

Jeg havde spillet FM et par år, inden jeg kom rigtig i gang på FmF. Måden hvorpå jég faldt over siden, var da jeg fik livstidsban på FMD Opstemt Heldigvis fandt jeg ud af senere, at det var et skridt i den rigtige retning, at vælge FmF Wink

Guldbrand
Gæst

« Svar #38: 08 Apr 2009, 11:46 »

Efter at CMdanmark (tror det var sådan det hed?) blev lukket, så banede det i første omgang vejen til FMdanmark. Men stemningen derinde udviklede sig mere og mere til en ren børnehave hvor både brugere og crew medlemmer begyndte i rene mudderkast diskussioner på kryds og tværs, og det blev til sidst for meget for mig. Samtidigt var FMfreaks begynd at udvikle sig til en kanon side hvor der var en langt mere venlig stemning i diskussionerne, og da man samtidigt har en fremragende blog sektion her på siden blev jeg fast bruger herinde.

Yessir
Manager

« Svar #39: 08 Apr 2009, 12:54 »

Jeg startede ud på en side jeg desværre ikke mere kan huske hvad hed (Der må være nogen af de andre ældre brugere der kan huske den? Det var vel Danmarks eneste, eller ihvertfald største i sin tid) Tog turen over FMD, og videre hertil for et par år siden. Wink

Cesc
Gæst

« Svar #40: 08 Apr 2009, 13:01 »

Min vej til FmFreaks kan jeg tydeligt huske, selv om det er over 3 år siden jeg gjorde min entré på denne fantastiske side! Jeg var aktivt medlem af Arto på daværende tidspunkt, både i FM-klubben, men specielt også sammen med de mange fantastiske piger man lærte af kende, hvoraf mange af dem, ser jeg stadig ugentligt, trods de går på andre skoler i Horsens.

Meeen, FM-klubben på Arto var slet ikke min kop te fandt jeg ud af, efter at have spildt et halvt år af mit liv. Klub-ejeren, Warberg (?), var jeg ikke helt enig med omkring mange ting.. kan være det har ændret sig? Dog følte jeg ikke nogen glæde for at komme ind på Arto og skrive med nørder. Derfor valgte jeg seriøst at joine FmFreaks, inden jeg gjorde seriøs entré, havde jeg dog en bruger, som jeg ikke kan huske hvad jeg lavede med. Har aldrig været den store downloader, men kan godt være det var det, jeg brugte den til i den periode.

Jeg valgte dog at komme seriøst i gang herinde omkring årsskiftet til år 2007, og nu er jeg rigtig glad for siden. Masser af søde person, hver og en, og jeg trives med at være herinde. Ikke at jeg vægter det fremfor det sociale jeg har i min omkreds, men det er skam hyggeligt at være herinde. Dejligt at kunne diskutere et spil, som åbenbart betyder meget for os alle herinde.

sindsygt
Gæst

« Svar #41: 08 Apr 2009, 13:06 »

Min vej til FmFreaks kan jeg tydeligt huske, selv om det er over 3 år siden jeg gjorde min entré på denne fantastiske side! Jeg var aktivt medlem af Arto på daværende tidspunkt, både i FM-klubben, men specielt også sammen med de mange fantastiske piger man lærte af kende, hvoraf mange af dem, ser jeg stadig ugentligt, trods de går på andre skoler i Horsens.

Meeen, FM-klubben på Arto var slet ikke min kop te fandt jeg ud af, efter at have spildt et halvt år af mit liv. Klub-ejeren, Warberg (?), var jeg ikke helt enig med omkring mange ting.. kan være det har ændret sig? Dog følte jeg ikke nogen glæde for at komme ind på Arto og skrive med nørder. Derfor valgte jeg seriøst at joine FmFreaks, inden jeg gjorde seriøs entré, havde jeg dog en bruger, som jeg ikke kan huske hvad jeg lavede med. Har aldrig været den store downloader, men kan godt være det var det, jeg brugte den til i den periode.

Jeg valgte dog at komme seriøst i gang herinde omkring årsskiftet til år 2007, og nu er jeg rigtig glad for siden. Masser af søde person, hver og en, og jeg trives med at være herinde. Ikke at jeg vægter det fremfor det sociale jeg har i min omkreds, men det er skam hyggeligt at være herinde. Dejligt at kunne diskutere et spil, som åbenbart betyder meget for os alle herinde.
På din profil står der at du har været medlem siden 14.09.2008 Huh Smiley

KF
Landsholdsspiller

« Svar #42: 08 Apr 2009, 13:09 »

Jeg startede ud på en side jeg desværre ikke mere kan huske hvad hed (Der må være nogen af de andre ældre brugere der kan huske den? Det var vel Danmarks eneste, eller ihvertfald største i sin tid) Tog turen over FMD, og videre hertil for et par år siden. Wink

CMagazine?

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #43: 08 Apr 2009, 13:14 »

Det startede med, at jeg oprettede en profil på FMD, tror det var for, at downloade demoen til enten FM07 eller FM06. Det er jeg lidt i tvivl om. Men jeg blev hurtigt meget aktiv derinde, senest under navnet Bénjámin. Da jeg så blev banned på ubestemt tid her i december, lokkede min gode ven, enged, mig til, at oprette en bruger herinde, og det gjorde jeg så. Havde tidligere haft en profil herinde, som jeg brugte til at downloade lidt, da FMD's downloadsektion ikke var værd at skrive hjem om.
Har nu haft en aktiv bruger herinde i to måneder nu, og det er sgu et fint forum. Hyggeligere, mere aktivt og rarere design end FMD. Så selv om jeg har en del bekendtskaber på FMD, så er FMF sgu en mere end fin side.

Cesc
Gæst

« Svar #44: 08 Apr 2009, 13:15 »

På din profil står der at du har været medlem siden 14.09.2008 Huh Smiley

Slettede den anden og oprettede en ny. Wink

Den anden havde omkring 7000 indlæg og 2. flest oprettede emner på FmFreaks på tidspunktet jeg slettede den på.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010