home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 378 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  5| Il Pendolino
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: 5| Il Pendolino  (Læst 6956 gange)
Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
5| Il Pendolino
« : 06 Apr 2009, 21:51 »



Il Pendolino
Det var mange år siden han sidst havde været i mediernes søgelys, i det omfang. Det gik nu op for ham han havde savnet det. De sidste par år havde ikke været gode for ham. Han havde for det meste siddet på bænken og set sine holdkammerater omfavne hinanden efter en vigtig scoring. De første par måneder var han løbet ud til sidelinjen og havde jublet med. Et par måneder senere var han kun kommet ud til sidelinjen ved de meget vigtige mål. Til sidst kom han aldrig derud. Han var begyndt at miste interessen for det han altid havde elsket allerhøjest, fodbold.

Nu, tre måneder senere var det for alvor blusset op igen. Han havde hele sommeren bevidst undgået at tænke fodbold, i den tro at det derfor efter sommeren ville hjælpe ham tilbage på sporet i forhold til hans største lidenskab. Det var lykkedes.

Da han blev præsenteret, havde Mike Ashley fået trykt en trøje med Il Pendolino på ryggen. Det vækkede Roma-minderne, men han var nødt til at fokusere, og fik svaret på et par spørgsmål. Journalisterne var overraskende positive, og troede virkelig på, at han kunne bringe den prestigefyldte klub tilbage til toppen. Dog var der én meget pessimistisk journalist til stede.

”Tror du selv du kan bringe dit hold tilbage til toppen.”
”Jeg føler mig som Superman”

”Hvor hurtigt?”
”Mit kælenavn, Il Pendolino, betyder lyntoget.”




Topbanner af m-k-p
« Seneste Redigering: 09 Apr 2009, 15:46 af Roslev3 » Logged

Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Intro| Il Pendolino
« Svar #1: 06 Apr 2009, 21:51 »

Min
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Intro| Il Pendolino
« Svar #2: 06 Apr 2009, 22:14 »

Bliver spændende at følge, hr. Pendolino Smiley
Logged

Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Intro| Il Pendolino
« Svar #3: 06 Apr 2009, 22:23 »

Bliver spændende at følge, hr. Pendolino Smiley
Dejligt at få den første kommentar. Dette er min første blog, så håber i vil tage godt imod den.
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Intro| Il Pendolino
« Svar #4: 06 Apr 2009, 22:29 »

Dejlig update, og slutningen gør jeg næsten kun kan vente til din næste update Thumbs Up

Ser frem til mere!
Logged


Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Intro| Il Pendolino
« Svar #5: 06 Apr 2009, 22:30 »

Dejlig update, og slutningen gør jeg næsten kun kan vente til din næste update Thumbs Up

Ser frem til mere!

Tak for kommentaren Shaft. Den næste update, vil formentlig nok komme i morgen da jeg er ved at være træt, og nok snart vil krybe til køjs.
Logged

Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Intro| Il Pendolino
« Svar #6: 06 Apr 2009, 22:32 »

Jeg gør opmærksom på, at jeg søger et topbanner til min blog.
« Seneste Redigering: 06 Apr 2009, 23:04 af Roslev3 » Logged

Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Intro| Il Pendolino
« Svar #7: 06 Apr 2009, 23:03 »


Cafú overtager The Magpies
Den tidligere vævre højreback for bl.a. Roma og AC Milan, Cafú, har i dag overtaget jobbet som manager i Newcastle United.
Tir 8. Juli 2008 | John Coleman | Daily Mirror

Det blev i dag, på Newcastle Uniteds pressemøde på St. James Park, offentliggjort den nye manager Marcos Evangelista de Moraes, bedre kendt som Cafú eller ”Il Pendolino”. Den dobbelte VM-vinder har ingen erfaring inden for managerbranchen, men har altid været utrolig stærk mentalt, og det har ledelsen i Newcastle synes er nok.

Daily Mirror har fanget Cafú til et par kommentarer.

”Hvor langt mener du, at du kan bringe denne trup?”
”Jeg mener at jeg vil kunne bringe denne trup rigtiglang, men det vil tage tid og det er ledelsen blevet gjort opmærksom på”

”Hvilken form for fodbold vil du bringe til St. James Park?”
”Jeg er jo brasilianer, så det vi kommer i hvert fald ikke til at norsk” Siger den lille brasilianer med et smil på læben.

Dermed vil tilskuerne fra Newcastle sandsynligvis opleve noget mere underholdene fodbold end normalt, hvis de bevæger sig ind på St. James Park i de næste par sæsoner.

Transferrygter

Anatoliy Tymoschuck
Den russiske løbestærke midtbanespiller rygtes til Newcastle da Cafú ikke mener, at den nuværende midtbane med Guthrie og Nolan er stærk nok. Tymoschuck vil tilføre Newcastle-holdet en masse rutine og store lederegenskaber, som meget vel kan være noget af det holdet mangler.

Simon Vukcevic
Den teknisk stærke ofensive midtbanespiller rygtes også til Newcastle. Han er sandsynligvis tiltænkt en rolle som fløj, da Cafú ikke har i sinde at spille med en offensiv midtbanespiller, som ellers er Vukcevics foretrukne position på banen.
« Seneste Redigering: 09 Apr 2009, 16:11 af Roslev3 » Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Intro| Il Pendolino
« Svar #8: 06 Apr 2009, 23:07 »

Interessant valg til posten!

Glæder mig til at læse om hvad Newcastle kan gøre under din ledelse!

Der er et par enkelte fejl i teksten, som vil kunne gøre de mere "hårdkogte" læsere ikke vil læse med, men jeg er sku ligeglad Wink
Logged


Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Intro| Il Pendolino
« Svar #9: 07 Apr 2009, 07:12 »

Interessant valg til posten!

Glæder mig til at læse om hvad Newcastle kan gøre under din ledelse!

Der er et par enkelte fejl i teksten, som vil kunne gøre de mere "hårdkogte" læsere ikke vil læse med, men jeg er sku ligeglad Wink

Glad for du læser med.
Jeg regner med at mange af fejlene er kommaer, og det vil jeg forsøge at få rettet Thumbs Up
Logged

Svendsen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Intro| Il Pendolino
« Svar #10: 07 Apr 2009, 08:26 »

Spændende valg med Cafu til trænerposten. Dejlig læsning, forsæt endelig i samme stil. Smiley
Logged

Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Intro| Il Pendolino
« Svar #11: 07 Apr 2009, 15:34 »

Spændende valg med Cafu til trænerposten. Dejlig læsning, forsæt endelig i samme stil. Smiley

Mange tak  Smiley
Logged

Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 2| Il Pendolino
« Svar #12: 07 Apr 2009, 21:45 »



Preseason
Kampen mod Mansfield var af bookmakerne forudset som en walkover for Newcastle, og det blev det. Efter 27 minutter og gigantiske muligheder fik Obafemi Martins endelig sendt bolden i kassen, på et flot hovedstød. Derefter scorede Xisco to mål. Et mål fire minutter før pausen, og et fire minutter efter. Til sidst i kampen, fik Alan Smith og Nicky Butt hver scoret et mål, i henholdsvis 68. og 81. minut. Kampen endte derfor 0-5, og Cafús første sæson som manager var sat godt i gang.
Mansfield – Newcastle 0-5
Racing Club Strasbourg – Newcastle 0-2

Leciester – Newcastle 2-2
Bochum – Newcastle 1-1

Accrington – Newcastle 0-6


Newcastle har fået en fin start på sæsonen, men så heller ikke mere. De uafgjorte resultater mod Leciester og Bochum har ikke været gode, men holdet fik heldigvis lidt selvtillid inden sæsonstart med storsejren over Accrington.

Newcastle har i dette transfervindue, efterladt det meste af England med et kæmpe chok. David Beckham er vendt tilbage. Tilbage til Premier League, som han i 2003, forlod til fordel for La Liga og Real Madrid. Newcastle har sikret sig den pasningsstærke landsholdsspiller på en kontrakt på fire år. Det menes, at Newcastle har sluppet omkring 40 mio. for Beckham. Udover købet af Beckham, har Newcastle også sikret sig den unge midtbanespiller Zuculini, som dog først tiltræder klubben i januar, da han endnu ikke er fyldt 18.

Sidst, men ikke mindst er franskmanden, Jérémy Mathieu hentet til klubben for at erstatte venstrebacken José Enrique.
« Seneste Redigering: 09 Apr 2009, 15:43 af Roslev3 » Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 1| Il Pendolino
« Svar #13: 07 Apr 2009, 22:51 »

3 gode indkøb synes jeg. Cool at få Becks til England, jeg tror, han bliver god.

Hvad med billeder eller SS Smiley ?
Logged

Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 1| Il Pendolino
« Svar #14: 08 Apr 2009, 14:41 »

3 gode indkøb synes jeg. Cool at få Becks til England, jeg tror, han bliver god.

Hvad med billeder eller SS Smiley ?

Jeg prøver lige at få sat et par SS ind Smiley
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010