home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 420 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  5| Il Pendolino
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: 5| Il Pendolino  (Læst 6984 gange)
Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 1| Il Pendolino
« Svar #15: 08 Apr 2009, 19:18 »



De første 5
Premier League startede rigtig dårligt for Newcastle. Allerede efter 6 minutter, havde Wigans angriber Zaki bragt Wigan i front. Heldigvis for de mange skuffede Newcastle-fans, udlignede Jonás allerede 5 minutter efter, på et flot skud fra kanten af feltet. Resten af kampen sad Newcastle på, men de kunne ikke få puttet bolden i kassen. Derfor endte kampen, med et lidt skuffende uafgjort resultat for Newcastle.

Anden kamp ville blive en rigtig kamp mod Chelsea. Holdet fra London startede godt, og gjorde det til 1-0 allerede 5 minutter. Kampen endte 3-1 efter en kamp, hvor Chelsea havde styr på det meste. Obafemi Martins scorede Newcastles enlige mål.

Efter kampen mod Chelsea, havde Newcastle endnu en svær kamp. Den nyrige klub Manchester City ville gæste St. James Park i næste runde af Premier League. Hele kampen blev spillet i et meget højt tempo. Begge hold havde mange chancer fra start, men modsat de to første kampe, fik Newcastle i denne kamp scoret først. Målet blev scoret af Martins, som har fået en god start på sæsonen med 2 mål i 3 kampe. Robinho fik udlignet efter 45 minutter, men efter 20 minutter senere sendte Michael Owen sejrsmålet i kassen. Owen har været skadet i de første 2 kampe, og det var derfor vigtig, at han fik scoret et mål.

I 4. runde af Premier League skulle Newcastle møde Arsenal. Kampen endte som forventet 2-0 til Arsenal. Newcastle fik en udvisning efter 10 minutter, og kampen blev derfor en svær affære.
   
Den næste kamp mod Middlesbrough blev en forholdsvis let kamp for Il Pendolino og co. Kampen endte 3-1. Jonás scorede to, og Martins scorede en enkelt.

Newcastle har også spillet Ligacup. Den første kamp endte med en 4-0 sejr over Carlisle. Målscorerne i kampen var Jonás, Geremi, Coloccini og Damien Duff. Newcastle skal i næste runde møde Tottenham.

Det må siges at være Martins, som har været profilen for Newcastle i de første 5 kampe, med 3 mål og 1 oplæg.


« Seneste Redigering: 09 Apr 2009, 15:43 af Roslev3 » Logged

Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 1| Il Pendolino
« Svar #16: 08 Apr 2009, 23:04 »


Vi er på vej!
15 runder er nu spillet i verdens største fodboldliga. Manchester United og Chelsea er ved at have sat konkurrenterne til vægs, og mesterskabet skal sandsynligvis fordeles mellem de 2. Hvad Newcastle angår, er de ved at komme op i omdrejninger, men der er stadig enkelte huller, blandt andet i det defensive. Newcastle er det hold i Premier League, som har lukket tredje flest mål ind, næst efter Stoke og Hull. Til gengæld er de også det hold, som har scoret fjerde flest mål, og det er populært blandt fansene i Newcastle. På St. James Park, har der nemlig i gennemsnit været 49.941 tilskuere, hvilket rækker til en tredjeplads på den liste.

Newcastle har haft nogle bemærkelsesværdige resultater i denne sæson, blandt andet et 2-4 nederlag til West Bromwich, og en 4-0 sejr over kamphanerne fra Tottenham.

Den mest vanvittige kamp, var mod Manchester United, hvor de røde djævler, allerede efter 29 minutter var kommet foran 4-0. United havde alt spillet, og Newcastle var spillet totalt ind ud af banen. Men lige pludselig efter 43 minutter hamrer Michael Owen bolden i kassen, og så var kampen vendt. Obafemi Martins tørrede O’Shea totalt, og satte sikkert bolden i nettet til 4-2 efter 51 minutter, og Newcastle-fansene begyndte at håbe igen. Efter 76 minutter fik de endnu mere grund til at håbe. David Beckham lagde et perfekt hjørnespark ind i panden på Coloccini, som scorede til 4-3. Newcastle pressede på, og havde flere store chancer, men Van der Sar holdt dem fra fadet, og Kampen endte 4-3 til de forsvarende mestre.

Martins har indtil videre haft en fantastisk sæson, med vigtige mål og oplæg. I alt er det blevet til 8 mål og 4 oplæg i 15 ligakampe, og det rækker til en tredjeplads på topscorerlisten.


« Seneste Redigering: 09 Apr 2009, 16:10 af Roslev3 » Logged

Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 5| Il Pendolino
« Svar #17: 08 Apr 2009, 23:10 »

Jeg undskylder for de lidt dårlige SS's. Kan rigtig godt bruge en, som ville lave noget grafik for mig, da jeg ikke er den skarpeste til det.
Logged

m-k-p
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 5| Il Pendolino
« Svar #18: 08 Apr 2009, 23:43 »

Jeg undskylder for de lidt dårlige SS's. Kan rigtig godt bruge en, som ville lave noget grafik for mig, da jeg ikke er den skarpeste til det.
Hvad er det for noget grafik?
Logged

Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 5| Il Pendolino
« Svar #19: 09 Apr 2009, 11:02 »

Blandt andet et topbanner, og måske nogle lidt bedre billeder med ramme osv. Har du da lyst?
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 5| Il Pendolino
« Svar #20: 30 Apr 2009, 10:14 »

Hvad sker der, hvis man stemmer på denne blog?
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5| Il Pendolino
« Svar #21: 30 Apr 2009, 10:39 »

Hvad sker der, hvis man stemmer på denne blog?
Hvad mener du?
Så er det vel din stemme. (:
Logged

Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 5| Il Pendolino
« Svar #22: 30 Apr 2009, 13:54 »

Tror jeg faktisk ikke man kan for jeg har ikke meldt mig til Blogkonkurrencen. Det var også derfor jeg stoppede bloggen, men havde du da tænkt dig at stemme på den?
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010