home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:03:13 andersnomanni Blogs SAF Challenge
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
12 Mar 2025, 23:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23541
  0 Brugere, 677 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Fand23
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Publikumsvenlig fodbold.
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Publikumsvenlig fodbold.  (Læst 1189 gange)
Roxer
Landsholdsspiller

Publikumsvenlig fodbold.
« : 06 Apr 2009, 12:00 »

Hey y'all  Smiley

Defensiv fodbold
Hvad mener i om at holdene spiller mere og mere defensivt, hvis vi f.eks. tager et hold som AC Horsens, som ifølge min mening er heldige med at overleve, og de få kampe jeg har set spiller de defensivt, med et par hurtige angribere som de håber på de kan spille bolden op til, så de kan løbe fra forsvaret.

Offensiv fodbold
Jeg mener derimod at der også bliover spillet flot fodbold rundt omkring i Europa (Arsenal, Barca og Man Utd etc..)
Jeg mener at hurtigt pasningsspil, og et par gode teknikere til at toppe det er vejen frem i dagens fodbold.

- hvad er jeres mening om dette emne?

Yoggidk
Gæst

Sv: Publikumsvenlig fodbold.
« Svar #1: 06 Apr 2009, 12:02 »

Skal vi svare på hvad vi synes publikums venlig fodbold er, eller hvad? Opstemt

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #2: 06 Apr 2009, 12:05 »

Jeg mente hvad i helst vil se på, jeres hold vinde eller spille flot fodbold, jeg ved godt det var dårligt formuleret  Opstemt

Yoggidk
Gæst

« Svar #3: 06 Apr 2009, 12:07 »

Alle vil da se sit hold vinde? Opstemt

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #4: 06 Apr 2009, 12:10 »

Så du vil hellere vinde, end at se dit hold spille attraktiv og flot fodbold? Kom gerne med din mening omkring hvad flot fodbold er inde i dit hovede.

Zone 43
Manager

« Svar #5: 06 Apr 2009, 12:14 »

Kan man da ikke vinde og spille flot fodbold samtidig? Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Yoggidk
Gæst

« Svar #6: 06 Apr 2009, 12:17 »

Det vigtigste i mit hoved er UDEN tvivl at AaB vinder deres kampe. Hvis de så samtidig kan spille flot fodbold er det bare helt super, men dette er ikke vigtigt for mig. 3 point derimod, redder min dag.

Flot fodbold er når er hold gør meget brug af den centrale midtbane, i AaB er det f.eks. Andreas Johansson, og at man få backsene med frem, hvilket jeg også synes AaB er gode til. Det var dog ikke helt vildt flot spil igår, men 3 point kom der.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #7: 06 Apr 2009, 12:20 »

flot fodbold er offensiv fodbold med boldbesidelse og flotte tekniske pasninger. spansk fodbold Smiley

maaahhh-h-h-h

verdenskrig
Manager

« Svar #8: 06 Apr 2009, 14:39 »

En god herre fight, hvor begge holdende samtidigt har det tekniske i orden, så vi får en kamp med et godt tempo, og med masser af omtanke fra begge hold, hvor der virkelig bliver gået til den så man kan se det er fodbold og ik curling man ser på..

For mig tæller 3 point før alt andet med Brøndby, men det de f.eks leverede i går var bare ikke i orden, og jeg kræver trods alt mere underholdning end det..

Min generelle holdning er desuden at man skal turde spille fodbold.. Hvilket vil sige at man tør spille sig ud af situationerne og ikke bare losser væk hver gang man er det mindste presset.. derfor smerter det mig at det virker som om Kent er ved at indføre losse væk stilen hos os.. det kan vi på ingen måde være tjent med!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Caspper
Manager

« Svar #9: 06 Apr 2009, 15:00 »

For mig er underholdene fodbold en kamp med masser af mål, eller flotte driblinger og flotte afslutninger. En kamp med et par langskud på mål, og de taber bolden hele tiden er for mig dødsyg. Smiley

Det kan siges så kort Smiley

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 06 Apr 2009, 15:03 »

For mig er underholdende fodbold noget fodbold med massere af hurtige korte pasninger og mange langskud. Tempoet skal være højt og der må også gerne være mange nærkampe Smiley

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010