home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 456 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Så langt er jeg
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Så langt er jeg  (Læst 34406 gange)
Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvor langt er i...
« Svar #15: 05 Apr 2009, 17:48 »

Benjamiin, du er en klassisk klubluder Opstemt

Haha ja, men det var faktisk også meningen med savet  Opstemt

Imponerende nok er min Klub/Spiller loyalitet på 11.
Logged

tjacobt
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvor langt er i...
« Svar #16: 20 Apr 2009, 15:30 »

Er igang med et Manchester City game hvor jeg lige er startet på sæson 2010/2011. Har ikke vundet Premier Legue endu, men er sluttet som Nr.2, 2 ganeg xD. Har Vundet FA Cup en gang og liga cup en gang. Har vunder UEFA Cuppen 2 gange, og kommet i semifinalen i Champions League efter at have slået Inter ud i kvartfinalen Peace Røg kun ud i semifinalen fordi min målmand blev skadet, og det udnyttede Man Utd selføldig -.-' Førte også Premier League med 7 Point ned til Man Utd, da der var 8 kampe tilbage, og så gik det bare helt galt. Hvis jeg bare havde spillet den sidste kamp mod Tottenham uafgjordt, have jeg vundet mesterskabet. Men det gjorde Man Utd så, på en bedre målscore :S
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvor langt er i...
« Svar #17: 20 Apr 2009, 15:36 »

Er igang med et Manchester City game hvor jeg lige er startet på sæson 2010/2011. Har ikke vundet Premier Legue endu, men er sluttet som Nr.2, 2 ganeg xD. Har Vundet FA Cup en gang og liga cup en gang. Har vunder UEFA Cuppen 2 gange, og kommet i semifinalen i Champions League efter at have slået Inter ud i kvartfinalen Peace Røg kun ud i semifinalen fordi min målmand blev skadet, og det udnyttede Man Utd selføldig -.-' Førte også Premier League med 7 Point ned til Man Utd, da der var 8 kampe tilbage, og så gik det bare helt galt. Hvis jeg bare havde spillet den sidste kamp mod Tottenham uafgjordt, have jeg vundet mesterskabet. Men det gjorde Man Utd så, på en bedre målscore :S

Det er sgu godt klaret.. Wink
Logged

tjacobt
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvor langt er i...
« Svar #18: 20 Apr 2009, 18:11 »

Ja, Første gang jeg vandt UEFA cuppen var også noget heldig, i første semi finale kamp på hjemmebane tabte jeg 3-0... Næste kamp på udebane vinder jeg 3-0 og må i straffe hvor jeg så vinder mod fiorentina, og så slår jeg FC Bayern 1-0 i finalen Peace
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvor langt er i...
« Svar #19: 20 Apr 2009, 18:13 »

Tror ikke du forstod ironien i mit indlæg Smiley Du har spillet 2 sæsoner, men alligevel har du vundet UEFA Cuppen to gange, og været i CL semifinalen en enkelt gang.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvor langt er i...
« Svar #20: 20 Apr 2009, 18:15 »

Haha!

tjacobt: Ja. Det må man sige er godt klaret Tunge
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvor langt er i...
« Svar #21: 20 Apr 2009, 18:27 »

Jeg har gang i en masse forskellige spil, men lige nu er jeg i gang med Red Star Belgrade(Røde Stjerne Beograd) og er kun kommet til Juli 2008 er næsten lige startet og er ved at være færdig med venskabskampene og skal snart i gang med ligaen og det bliver fedt og spændende.

Vh.Blackstone
Logged

tjacobt
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvor langt er i...
« Svar #22: 20 Apr 2009, 18:33 »

Tror ikke du forstod ironien i mit indlæg Smiley Du har spillet 2 sæsoner, men alligevel har du vundet UEFA Cuppen to gange, og været i CL semifinalen en enkelt gang.
Arhh, min fejl det er 3 sæsoner jeg har spillet xDxDxD
Logged

RMFC
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvor langt er i...
« Svar #23: 20 Apr 2009, 18:41 »

er real madrid og er igang med min syvende sæson, har tidligere i spillet været chelsea i 3 sæsoner og har vundet alt der er hver at vinde med real madrid Smiley og med chelsea har jeg vundet en del.
Logged

Woodfarm
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvor langt er i...
« Svar #24: 20 Apr 2009, 19:20 »

Jeg spiller med Lyngby i år 2015. I sidste sæson vandt jeg første gang mesterskabet og som om det ikke skulle være nok vandt jeg også pokalen. Så nu står den på CL, som ser svært ud; Rangers, Roma, Arsenal er modstanderne.
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvor langt er i...
« Svar #25: 20 Apr 2009, 19:24 »

Er pt. i 2013 med FCK som det går super med. Jeg har opbygget et hold, som ruller superligaen for groft, og pt. leger jeg med at få domineret Europa før jeg søger nye udfordringer Smiley
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvor langt er i...
« Svar #26: 20 Apr 2009, 19:31 »

Er pt. i 2013 med FCK som det går super med. Jeg har opbygget et hold, som ruller superligaen for groft, og pt. leger jeg med at få domineret Europa før jeg søger nye udfordringer Smiley

Kan jeg få et ss af dit hold? Smiley
Logged

bettenelle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvor langt er i...
« Svar #27: 20 Apr 2009, 19:34 »

Har et spil kørende med Brøndby IF, er kommet til starten af sæson 2017-2018 , har vundet ligaen de sidste 7 år, og pokalen de sidste 4 år
« Seneste Redigering: 20 Apr 2009, 19:46 af bettenelle » Logged

GhettoKlinac
Gæst
 
Sv: Hvor langt er i...
« Svar #28: 20 Apr 2009, 19:34 »

Er Partizan i en speciel Balkan-liga. Vandt ligaen det første, er i gang med 2 år nu.
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvor langt er i...
« Svar #29: 20 Apr 2009, 20:27 »

Benjamiin, du er en klassisk klubluder Opstemt
Pepe, du kan ikke kende en rigtig klubluder, om han så står lige foran dig.  Opstemt
 Se DET her er en klubluder:

Lyon
Kaiser
Napoli
Arsenal
Milan
Werder
Barca
Fulham
United
Juventus
Valencia
Inter
Auxerre
HSV
Liverpool
Ny bruger Det var meningen at jeg ville blogge...
Lyon
Milan
Roma
Schalke 04
Reading
Chelsea
Arsenal
A Madrid
R Madrid
Torino
Juventus
Barcelona
Leeds
Året er nu 2071, og det er blevet til 27 mesterskaber, 15 pokaltitler, 14 Champions League og 4 UEFA Cup...
Logged

Veni, vidi, vici

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010