home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 396 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  Los Ché - Strength and Valour
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Los Ché - Strength and Valour  (Læst 8499 gange)
SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Los Ché - Strength and Valour
« : 01 Apr 2009, 18:30 »



22.06 - '08.
[size=10pt]Han havde kæmpet, fightet, grædt, og skreget i bestræbelserne på jobbet. Og han havde nået det. Han vaklede udenfor, udenfor for at slikke solens sidste stråler, som var ved at få kæmpet sig ned bagved det smukke middelhav. Han betragtede den nøje, førend han igen begav sig indenfor. De små kringlede gader blev tilbagelagt, mens han følte, hvordan glæden bruste op igennem ham. Sanseløst. Som dengang Mariá fødte deres barn. Hans barn. Så stor var glæden.  Ubeskrivelig. Glæden, for at stå forrest for klubben – klubben, han altid havde elsket. Klubben, som han havde dedikeret hans liv til. Klubben, som han havde plantet sin sjæl i. ValenciaC.F.


Bienvenido a Los Ché - Strength and Valour.
« Seneste Redigering: 02 Apr 2009, 22:38 af Riis » Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Los Ché - Strength and Valour
« Svar #1: 01 Apr 2009, 18:33 »

Valencia C.F.

Korte facts.

Jeg har givet mig i kast med en blog om Valencia C.F., som i kan se. Bloggen er den første fra min side, så håber, i vil tage godt i mod. Jeg vil hovedsageligt skrive den i 3. persons, men vil sikkert også skrive lidt journalistisk og 1. persons fortæller, for at gøre det sjovere for jer - og så sandeligt også for mig. Jeg vil ligge mest vægt på det skriftlige, dermed ikke sagt jeg ikke vil lave grafik - for det vil jeg.
Hvis i skulle være interesseret i spansk historie, kan jeg hurtigt sige, at det byen Valencia latinske navn Wa'lentia, står for Strength & Valour. Deraf navnet på bloggen.
Valencia vandt sidste gang mesterskabet i sæsonen 03/04, hvorfor det er ved at være 5 år siden.
Jeg spiller desuden med patch 9.3.0. og med en stor database.

Trofæskæb:

« Seneste Redigering: 02 Apr 2009, 20:45 af Riis » Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Ché - Strength and Valour
« Svar #2: 01 Apr 2009, 18:36 »

Hvis du holder bare en smule af niveauet fra din stories på PCMGeeks, så når du langt i denne konkurrence. God start! Thumbs Up
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Los Ché - Strength and Valour
« Svar #3: 01 Apr 2009, 18:57 »

Helt enig med LFC. Glæder mig virkelig til denne! Smiley
Logged

former zoesuckins

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Los Ché - Strength and Valour
« Svar #4: 01 Apr 2009, 19:29 »

Ville prøve at holde det niveau, selvom jeg ikke tror, det ville bringe mig specielt langt.. tak  Kys

Zeptor, tak for det, vil prøve ikke at skuffe dig!  Smiley
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Los Ché - Strength and Valour
« Svar #5: 01 Apr 2009, 21:05 »

Jeg vil håbe du vælger denne stil, tredje person, da jeg ser den som den bedste for dig. Måske ikke fordi det er den du skriver bedst (Det aner jeg intet om) men fordi du skriver den så meget bedre end de fleste andre. Jeg ser frem til flere updates, Riis!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 1|Los Ché - Strength and Valour
« Svar #6: 01 Apr 2009, 21:26 »



14.07 - '08.
Han gik med målrettede skridt hen mod den store dør, som ville lede ham ind til den store hall. På den anden side af korridoren bugnede det af medieliderlige journalister, hvilket dog ikke så ud til at påvirke ham. Hans blik synes ikke at ændres det mindste.  Rygterne havde sviret dagene optil omkring et trænerskifte i den østbeliggende havneklub Valencia CF, ovenpå en alt andet en prangende sæson i fjord, som havde resulteret i en fuldstændig absurd 10. plads, taget ambitionerne i mente. AS og Marca var næsten sikre på manden, som skulle føre den ambitiøse appelsinby til nye triumfer, hed Unai Eméry, en ung og talentfuld manager fra Alméria, som havde leveret forrygende resultater. Hvis ikke ham, så danskeren Michael Laudrup. Men de skulle få sig en stor overraskelse.

Manden rettede på sit slips, betragtede kort ham selv i spejlet forinden af hall’en. Man kunne næsten mærke, hvordan vejret blev holdt på den anden side af den store marmorkorridor. En summende forventning. Og endelig, endelig havde man fundet, efter Valencia CFs overbevisning, en mand som var i stand til at føre holdet til nye storslåede triumfer, som Héctor Cuper havde gjort det i starten af det 2100 århundrede. Ugerne i konstant uvished havde nærmest drænet den sydøstlige havneby Valencia for al energi – de hungrede efter manden, manden som skulle genrejse Valencia og erobre verden. Og det var hvad, de fik.
Han mærkede en forunderlig kriblen i underlivet, i det han skar sig ned gennem den store hall. Han kunne mærke, at det virkeligt var det, han brændte for. Han smilte lidt for sig selv, rettede på Armani brillerne og satte sig op til at dreje håndtaget om. Han tog en sidste indånding, mens han strøg hånden over det tætklippede, hvide, nærmest glinsende hår. Han var mere end klar – mere end klar, til at blive kastet for løverne.
 
I det han tog fat i håndtaget, lød der et kæmpemæssigt sug bag ved, mens journalisterne hurtigt manøvrede deres kameraer på højkant – en skikkelse viste sig under den fornemme korridor. Bliztkrigen var gået i gang. Manden hed Santiago Canizares. Den legendariske keeper, som havde vogtet klubbens mål i årtier, var blevet vist nåde efter den noget turbulente fyring af den daværende Ronald Koeman. Der var nu helt stille. Juan Soler stod plantet ude i venstre side af det store lokale, med et ekstatisk smil malet i hovedet. Journalister, spillere, Spanien – ja, hele Verden måbede. Der var ikke mange, som havde set den komme. Han satte sig, stadig med det afklarede smil plantet i hovedet, ned i den fjedrede stol. Han begyndte at snakke, stadig helt uberørt af situationen..

Verden tvivlede. Santiago ville vise den.

« Seneste Redigering: 02 Apr 2009, 20:44 af Riis » Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Ché - Strength and Valour
« Svar #7: 01 Apr 2009, 21:45 »

Fantastisk, Riis! Du viser her hvorfor jeg har sat dig som mit bedste bud på et gennembrud!
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Los Ché - Strength and Valour
« Svar #8: 01 Apr 2009, 21:48 »

Fantastisk med Cañi som manager, elskede, og elsker den mand! Lækkert med en Valencia blog til en fan som mig, og derfor vil jeg kigge med her. Det ser godt ud Riis, kender dig ikke rigtig, men du ligner, som LFC siger, et godt bud på et gennembrud!
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Los Ché - Strength and Valour
« Svar #9: 01 Apr 2009, 22:28 »

Tak for 'ed. En, hvis ikke to, bliver smidt op imorgen. Så følg da med  Smiley
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv:2|Los Ché - Strength and Valour
« Svar #10: 02 Apr 2009, 14:40 »



15.07. - '08.
Han lænede sig veltilfreds ind over bordet og begyndte at snakke udover den samlede spillertrup, stadigt i et kontrolleret og homogent toneleje. Han præsenterede lige kort sig selv, selvom det måske virkede overflødigt. Det var første dag på jobbet for Canizares, men ikke desto mindre, var han stadig afklaret med det hele – helt nyt, var Mestalla trods alt ikke. Han gennemgik kort systemet, som han ville praktisere i sin tid som træner- 4-2-3-1 med offensive backs og en altoverskyggende spilfordeler. Om det ville blive Silva, eller måske en spiller fra udlandet, var der ikke rigtigt nogle der vidste – udover Canizares selv. Han vidste, hvem manden var. Nøglen til succes.

Lettere
omtumlet blev Vicente revet ud af forsamlingen på godt 30 Valencia spillere inde i et af de større lokaler på Mestalla, hvor mødet blev holdt. Canizares og Vicente havde altid været gode venner, altid respekteret hinanden på godt og ondt – men klubbens sportslige ambitioner stod i vejen for yderlige udvikling i forholdet. Der var, sent i nat kl. 02:03, tikket et tilbud ind fra Manchester, som var for svært at afvise – hele 150 mio. danske kroner, lød det på. Man kunne med dem samme se skuffelsen i Vicentes øjne, da han blev meddelt det, men samtidig var han forstående overfor valget, de havde truffet. Efter en kort snak med Vicente, blev det gjort klart, at han var klar til et skifte – nu ventede realiteterne bare.  Der var ingen andre udveje. Jagten på Riquelme var påbegyndt. Mødet var slut.

Der var meldt klart ud fra bestyrelsens side: CL kval og helst medaljer. Canizares var overbevidst om, at han kunne indfri forventninger – og mere til. Til opgaven, var sølle 40 mio. danske kroner stillet til rådighed for transfers, plus de 150 mio. kroner som Valencia med al sandsynlighed ville indkassere over de næste par dage. Det betød selvfølgelig, at Valencia ville ud og gøre sig bemærket på transfermarkedet. Udover Riquelme, havde han også set sig varm på russeren Yuri Zhirkov og det unge stjerneskud fra Portugal, Joau Moutinho Ligeledes kompagnonen Miguel Veloso synes at være meget vellidt. Ønskesedlen var uendelig. Det ville blive en lang og hård kamp for Canizares at hente bare 2-3 af disse spillere, men allerede nu, synes Riquelme at være bekræftet interesseret, i igen at prøve kræfter med Spanien. Endvidere, skulle Boca ville have godt 100 mio. danske kroner for boldgeniet, hvilket Canizares ikke var ét sekund om at overveje: den nye æra skulle skabes, og med Riquelme som hovedaktøren. Det lå ligesom i systemet, som Canizares ville stable på benene.

Han smøg sig ind under dynen, den kølige sommerdag i det nordlige Valencia med udsigten ud over det ildylliske Middelhav. Første dag på jobbet var godkendt. Nu ventede halvanden måned i transferhelvede og Copa Del Rey mod mægtige Real Madrid. Men han var mere end klar.



« Seneste Redigering: 02 Apr 2009, 20:44 af Riis » Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Los Ché - Strength and Valour
« Svar #11: 02 Apr 2009, 14:56 »

Det flotteste sprog jeg har set endnu! Det lover rigtig godt her. Smiley
Logged

former zoesuckins

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Ché - Strength and Valour
« Svar #12: 02 Apr 2009, 15:58 »

Det er virkeligt godt det her, hold det niveau og jeg stemmer på dig til sidst. Helt seriøst! Smiley

KIU! Thumbs Up
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Ché - Strength and Valour
« Svar #13: 02 Apr 2009, 16:06 »

Rigtig god start! den her start lover rigtig godt. Dit sprog er gennemført perfekt og din grafik er også god!

KIU! Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 2|Los Ché - Strength and Valour
« Svar #14: 02 Apr 2009, 16:56 »

Tak for de fornemme kommentarer. Det betyder sgu meget, må jeg erkende. Håber, at i vil læse med lidt videre  Smiley
« Seneste Redigering: 02 Apr 2009, 20:43 af Riis » Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010