home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 279 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  #20 Forlænget; Sydkystens Perle
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: #20 Forlænget; Sydkystens Perle  (Læst 38206 gange)
nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
#20 Forlænget; Sydkystens Perle
« : 01 Apr 2009, 17:17 »


Tak til superpew for topbanner



#1 Intro



Om bloggen:
Hey alle! Så er det endelig blevet tid til selveste Blogkonkurrencen! Jeg sætter meget vægt på denne blog, og vil informere jer om alt der sker. I bloggen vil blandt andet der indeholde mine synspunkter om de andre hold, analyser osv. Jeg vil give mange screenshots, da det jo er vigtigt at i kan følge med. Jeg vil skrive meget blandet. Nogle gange vil jeg skrive dagbogs-agtigt, og andre gange lidt 'old-school' agtigt. En blanding af det hele simpelthen.

Holdet:
Holdet jeg har valgt er Portsmouth FC fra Permier League. En mere dybdegående analyse vil komme i en af de næste updates, så jeg nøjes bare med at skrive de ligaer jeg har med, og hvilken patch jeg spiller med.


Ligaer:De to øverste divisioner i Frankrig, Tyskland, Italien og Spanien, samt de tre øverste divisioner i England.
Spillere loadet fra: Portugal, Holland og Belgien
Database: 9.3.0 (stor)


« Seneste Redigering: 15 Apr 2009, 19:23 af nicolas-nth » Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

cjensen94
Gæst
 
Sv: #1; Sydkystens Perle
« Svar #1: 01 Apr 2009, 17:30 »

Spændende holdvalg, Held og lykke!:)
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #1; Sydkystens Perle
« Svar #2: 01 Apr 2009, 17:51 »

« Seneste Redigering: 15 Apr 2009, 19:25 af nicolas-nth » Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #1; Sydkystens Perle
« Svar #3: 01 Apr 2009, 18:41 »

Spændende holdvalg, Held og lykke!:)
tak, det får jeg brug for  Smiley
der er kommet 3 updates inden dagen er omme
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #1; Sydkystens Perle
« Svar #4: 01 Apr 2009, 19:06 »




#2 - Velkommen til Fratton Park




Der var indkaldt til pressemøde den 8. juli 2008 på Portsmouth's hjemmebane Fratton Park. Klokken var 9.55 og der var fem minutter indtil at jeg skulle presenteres for den engelske presse, som jeg vidste ville blive hård fra starten af. Dette var jo trods alt mit første job i managerverdenen. Jeg regnede jo ikke med at de gav min spillerkarriere ret meget opmæksomhed.
Da klokken var præcis 10 trådte jeg ind i det tætpressede lokale, der var fyldt op med journalister.
De råbte i munden på hinanden, men på samme tid kunne man skimte overraskelsen i deres øjne. Jeg kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet. Da jeg fik sat mig ned ved siden af den administrerende direktør Peter Storrie var jeg klar. Jeg blev spurgt om en masse ting, men jeg vil hellere have kommet i gang med arbejdet noget før.


Du er ret ukendt inden for managerverdenen, tror du at du kan klare presset i verdens stærkeste liga?
Jeg ser frem til at bevise mit værd for alle skeptikerne. Jeg valgte Portsmouth fordi der i forvejen er gode spillere, men også fordi jeg gerne vil prøve mine evner af.

Hvad så med dine forventinger?

Jeg ser meget frem til at se holdet i UEFA Cup'en, det bliver med forhåbentligt en stor succes. I Premier League regner jeg med at vi kvalificerer os til endnu en sæson i Europa. Jeg tror ikke jeg ville være helt tilfreds med med en 8. plads og ned. I Carling Cup'en er jeg sikker på at vi kan nå langt. Semifinalen kan vi godt nå. I FA Cup'en bliver det lidt sværere, så jeg regner med kvartfinalen, men med en heldig lodtrækning kan vi nå til semifinalen. En finale i den turnering ville være helt perfækt, men det er usandsynligt.

Hvem ser du som de bedste spillere i klubben?
Jeg vil helt klart mene at Peter Crouch kommer til at få en hovedrolle på banen. Han har evnerne til at afgøre kampene til vores fordel. Glen Johnson, Sylvain Distin, Papa Bouba Diop, kommer også til at spille en central rolle. Jeg ville nødigt sige at de er de eneste der kan gøre forskellen, for det ville være forkert.


Nok om det, for nu skal der arbejdes hårdt!

VELKOMMEN TIL FRATTON PARK!

« Seneste Redigering: 01 Apr 2009, 19:48 af nicolas-nth » Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

cjensen94
Gæst
 
Sv: #2 VELKOMMEN TIL FRATTON PARK!; Sydkystens Perle
« Svar #5: 01 Apr 2009, 19:30 »

Fin update, har dog lige fundet en enkel stavefejl eller tryk fejl.
Du har skrevet "De råbte i munden på hindanen", hinanden staves det. Formentlig bare en trykfejl, bare lige en lille en.
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #2 VELKOMMEN TIL FRATTON PARK!; Sydkystens Perle
« Svar #6: 01 Apr 2009, 20:25 »

der kommer en update om klubben og dens historie, samt bestyrelsens forventninger, og mine længere sigtede planer. hvis det ikke bliver for meget, og hvis der er interresse for det kan jeg da godt smide en transfer-update op omkring 22.45
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 VELKOMMEN TIL FRATTON PARK!; Sydkystens Perle
« Svar #7: 01 Apr 2009, 20:45 »

Meget Spændende ..Opstemt . Mange gange Held og lykke
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #2 VELKOMMEN TIL FRATTON PARK!; Sydkystens Perle
« Svar #8: 02 Apr 2009, 06:48 »

Meget Spændende ..Opstemt . Mange gange Held og lykke
jo tak  Thumbs Up
i dag er det sikkert at updates om klubben og transfers bliver lagt op
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #2 VELKOMMEN TIL FRATTON PARK!; Sydkystens Perle
« Svar #9: 02 Apr 2009, 18:12 »




#3 Portsmouth bag facaden



Portsmouth FC:
Stiftet: 1898
Manager: Nicolas Thygesen
Stadion: Fratton Park
Kapacitet: 20.288
Ærkerivaler: Southampton
Kælenavn: Pompey


Klubben blev stiftet i 1898 i byen Portsmouth, som i dag har ca. 200.000 indbyggere. Klubben har en hel del hooligans, og er indeholderen af rekorden for flest anholdte fans til en kamp. I 1949 og 1950 vandt man Premier League, og den er aldrig blevet genvundet siden og det er blandt andet noget som Thygesen vil lave om på. I 2003 rykkede klubben op i Premier League efter 15 års fravær. Den bedste ligaplacering kom i 07/08-sæsonen da en 8. plads blev opnået. Ikke nok med det, FA Cup'en blev skam også vundet i den sæson, så Thygesen har noget at leve op til. Klubben har siden den blev oprettet spillet på Fratton Park, med plads til 20288 tilskuere.
'Pompey' har ikke været en klub der har smidt rundt med sine penge. Rekordindkøbet ligger på £11M. Det var hvad klubben skulle af med for at kunne få Peter Crouch til klubben i 2008. Det dyreste salg er også foretaget her for nylig, nemlig salget af Lassana Diarra til Real Madrid for £20M.

Forventninger: Jeg synes selv at klubbens ambitioner er realistiske i den kommende sæson. Jeg mener dog godt at vi kan nå længere i UEFA Cup'en end de tror.
Premier League: De mener at en midterplads skal opnås. Jeg har dog sagt at en kvalifikation til UEFA Cup'en igennem ligaen burde være mulig.
Carling Cup'en: Jeg tror faktisk godt at vi kan vinde den her turnering. Bestyrelsen regner bare med en plads i kvartfinalen, hvilket jeg mener er nemt opnåeligt.
FA Cup'en:Denne turnering ligger jeg ikke så meget vægt på, men jeg vil da helt klart tro at vi kan komme langt. Måske semi-finalen, jeg regner ihvertfald ikke med at genvinde den. Bestyrelsen vil have os til at nå 5. runde.
UEFA Cup: Bestyrelsen mener at det er okay hvis vi ikke kvalificerer os til gruppespillet, og de vil være glade hvis vi kom i gruppespillet. Her mener jeg at Kvartfinalen kan opnås. Holdet er godt nok til det, og med en god lodtrækning vil jeg enda gå så langt og sige at vi kan gå hen og vinde.


Næste update: Transfers (kommer i dag)
« Seneste Redigering: 02 Apr 2009, 19:40 af nicolas-nth » Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #3 Portsmouth bag facaden; Sydkystens Perle
« Svar #10: 02 Apr 2009, 19:23 »

Udmærket blog som jeg vil følge med i Smiley Dog er der stavefejl nogle steder men ellers fint.
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #3 Portsmouth bag facaden; Sydkystens Perle
« Svar #11: 02 Apr 2009, 19:27 »

Udmærket blog som jeg vil følge med i Smiley Dog er der stavefejl nogle steder men ellers fint.
jo tak  Smiley

jeg må bare lære at kigge mere efter inden jeg poster!
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #3 Portsmouth bag facaden; Sydkystens Perle
« Svar #12: 02 Apr 2009, 19:32 »

Jeg kan sige nogle steder hvor der er hvis det hjælper?
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #3 Portsmouth bag facaden; Sydkystens Perle
« Svar #13: 02 Apr 2009, 19:36 »

har fundet dem, ellers tak  Peace
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #3 Portsmouth bag facaden; Sydkystens Perle
« Svar #14: 03 Apr 2009, 09:23 »




#4 Transfers



Transfer sæsonen er skudt igang, eller Silly Season som den hedder i folkemunde. Jeg fik 55 milioner at gøre godt med. Min tankegang er at få yngre gode spillere til klubben, som kan udvikle sig, dog ikke for mange, da jeg på et tidspunkt ude i fremtiden ser spillerne fra ungdomsakademiet overtage holdet.

Ind >>>
Vincenzo Fiorrilo;
David James er nu 37, og man kan jo stille spørgsmålet om hvem der skal afløse ham. Det svar har Thygesen så givet. Vincenzo Fiorillo. Den 18-årige målmand, der kom fra Sampdoria for hele 30 millioner kroner, skal først og fremmest lejes ud i nogle sæsoner, hvorefter han så skal prøves af som 1. målmand.

I et kort interview fortæller Fiorillo om sine forventninger i Portsmouth:
Hvordan har du det med at forlade din barndoms -og ynglingsklub?
Det er selvfølgelig trist, men jeg glæder mig til at se hvad klubben her kan udrette.
Hvordan ser du din fremtid i klubben?
Jeg har fået fortalt at jeg bliver førstevalg når David James trækker sig tilbage, så inden jeg er 22, forventer jeg at blive prøvet af i Premier League. Det ser jeg meget frem til.


Den 31. August kunne Thygesen så igen præsentere et nyt talent. Igen kom han fra Italien, nemlig Inter. I har nok allerede gættet hvem det er, men hvis der er nogle der er i tvivl kan jeg sige at det er Davide Santon vi taler om. Den 17-årige højreback er kommet til Portsmouth på en 16.000/uge kontrakt der gælder indtil 2011. Han kom til klubben for et beløb på 16 mio.

Ud >>>
Der blev ikke solgt en eneste spiller i transfervinduet. Det var kun Danijel Subotic der blev lejet ud til Charlton. Dermed er der blevet brugt 46 mio på transfers i dette vindue.

TRANSFERS
« Seneste Redigering: 03 Apr 2009, 10:29 af nicolas-nth » Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010