home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 269 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  #20 Forlænget; Sydkystens Perle
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: #20 Forlænget; Sydkystens Perle  (Læst 38205 gange)
TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #4 Transfers; Sydkystens Perle
« Svar #15: 03 Apr 2009, 11:37 »

Dejlig letlæselig og godt opsat blog med gode informationer omkring de vigtige ting omkring klubben og holdet (spillet).  Jeg læser med Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #4 Transfers; Sydkystens Perle
« Svar #16: 03 Apr 2009, 12:28 »

Dejlig letlæselig og godt opsat blog med gode informationer omkring de vigtige ting omkring klubben og holdet (spillet).  Jeg læser med Smiley
godt med en fast læser  Thumbs Up

jeg kan ikke love noget helt endnu, men i dag kommer der næsten helt sikkert en update omkring preseason. det er mere usikkert om der kommer et Comunity Shield Finale referat.
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

korzika
Gæst
 
Sv: #4 Transfers; Sydkystens Perle
« Svar #17: 03 Apr 2009, 14:21 »

Kan faktisk godt lide den her blog..

Den er rigtig god, og syntes bare du skal fortsætte det gode arbejde.
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #4 Transfers; Sydkystens Perle
« Svar #18: 03 Apr 2009, 14:48 »

Kan faktisk godt lide den her blog..

Den er rigtig god, og syntes bare du skal fortsætte det gode arbejde.
tak for kommentaren  Thumbs Up

husk nu at stemme Opstemt
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #4 Transfers; Sydkystens Perle
« Svar #19: 03 Apr 2009, 18:33 »

 



#5 Pre-Season



Leicester 0-4 Portsmouth
2x Crouch, Gekas, Davis

Macclesfield 1-2 Portsmouth
Davis, Kranjcar

Colchester Utd. 0-3 Portsmouth
Utaka, Nugent, Izzet (sm.)

QPR 0-1 Portsmouth
Wilson

Havant & W 1-5 Portsmouth
Diop, 2x Nugent, Kranjcar, Davis

Portsmouth 2-3 Valencia C.F.
Crouch, Mullins


Kampen mod Valencia,
blev den sidste, men god test,
inden det går løs mod United,
i CS* Finalen på Wembley.
En kamp jeg ser frem mod.

Ja, så er det jo blevet tid til at analysere vores preseason her to dage før braget mod Manchester United i Community Shield Finalen. Vi startede ud ret sent med vores træningskampe. Den første skulle vi vente på helt til den 20. juli. Det var ude mod Leicester. En kamp som vi i øvrigt vandt sikkert 4-0.

Seks dage senere kom turen til Macclesfield. Slutresultatet var lidt misvisende da jeg synes vi skulle have vundet 3-0 eller lignende. Det positive var at Sean Davis spillede godt og på det tidspunkt havde scoret et mål i her kamp. Måske skulle jeg overveje ham i start 11-eren når vi fik Premier League igang.

Bare to dage senere var det tid til Colchester United. Vi spillede igen som forventet og jeg var godt tilfreds med resultatet, og var glad for at der ikke var så lang tid igen til sæsonstart.

Hvis der var nogle der havde et tætpresset træningskampsprogra m må det være os. For igen gik der kun to dage til vores næste kamp. Det var QPR vi skulle besøge i London. Med en scoring tre minutter før tid af Marc Wilson vandt vi 1-0. For at være helt ærlig gider jeg ikke snakke om den kamp, desuden regnede det også på turen ud og hjem. Måske var det også fordi at vi igen skulle møde et hold to dage efter.

Vi skulle spille mod, hold nu fast, Havant & Waterlooville. Mærkeligt navn hvis du spørger mig, men okay, et navn er et navn, og vi tæskede dem 5-1. Og så var der sådan set kun én træningskamp tilbage før braget mod United.

Vi skulle for første gang spille hjemme, men denne gang var det mod selveste Valencia, som man nok må indrømme er på et højere niveau end dem vi havde mødt tidligere, og sikkert også os. Kampen blev vist på TV, men desværre tabte vi alligevel 2-3 på et hattrick af David Villa. Vildt! Men nu vil jeg trække mig tilbage, og se på startopstillingen til kampen mod United. Men bare rolig, jeg skriver snart om vores trup.


VENSKABSKAMPE
*CS = Community Shield
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 Pre-Season; Sydkystens Perle
« Svar #20: 03 Apr 2009, 20:42 »

skal jeg skrive en trupgennemgang i aften ? Opstemt
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5 Pre-Season; Sydkystens Perle
« Svar #21: 03 Apr 2009, 23:50 »

Det ville være meget nyttigt
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 Pre-Season; Sydkystens Perle
« Svar #22: 03 Apr 2009, 23:57 »

Det ville være meget nyttigt
er næsten færdig med trupgennemgangen  Peace
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5 Pre-Season; Sydkystens Perle
« Svar #23: 04 Apr 2009, 00:18 »

okay Opstemt
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 Pre-Season; Sydkystens Perle
« Svar #24: 04 Apr 2009, 01:08 »




#6 Truppen anno 2008




På denne position er vi godt dækket ind. David James er selvfølgelig klart førstevalg. Han er 38, og desuden også kaptajnen på hele holdet. Fiorillo blev ikke lejet ud, så han er mit ummidelbare andetvalg, det kan måske ændre sig hvis Ashdown gør det virkeligt godt. Jeg giver fire logoer til denne position.

I forsvaret kan tingene ikke gå helt galt. Vi har gode backups til alle positioner, og rigtig gode spiller i startopstillingen. Det eneste jeg er i tvivl om er pladsen i centerforsvaret ved siden af Vice-kaptajn Sylvain Distin. Sol Campbell og Younes Kaboul må kæmpe om den plads indtil videre. Det gode ved en bred trup er jo, at flere spillere giver mere af sig selv til træning. Vores profil i forsvaret er Glen Johnson. Han er uden tvivl en rigtig dygtig back, og er også med på englands landshold. Min assistent Brian Kidd, mener at han og måske også Distin, er to af klubbens største profiler, så derfor regner jeg med dem. Davide Santon er vores forsvars-talent, og kommer helt sikkert til at spille førsteholdsfodbold et par gange. Det kan ikke udelukkes at Khaleem Hyland også er fremtidens mand. Her i 1. sæson er han udlejet til Zulte Waregem, og kommer derfor ikke til at spille for os. Jeg giver her fuldt hus og fem logoer til forsvarsspillerne.


Midtbanen
Hayden Mullins - Papa Bouba Diop - Jerome Thomas - Jermaine Pennant(på lån fra Liverpool) - John Utaka - Arnold Mvuemba - Niko Kranjcar - Richard Hughes - Glen Little - Pelé (på lån fra Porto) - Sean Davis - Angelos Basinas - Khaleem Hyland (udlånt til Zulte Waregem)


På midtbanen er vi grigtig godt besat. Selv med en del skader har vi gode spillere tilbage, så det er jeg glad for. Niko Kranjcar må nok siges at være midtbaneprofilen. Han har allerede fra starten tiltrukket sig opmærksomhed fra nyrige Manchester City. Den talentfulde kroat skal udfolde sine evner på venstrekanten, og jeg tror på han evner. Inde på centralmidten har jeg valgt Diop og Basinas som de foretrukne. Basinas' plads er der mest kamp om, da Sean Davis og Hayden Mullins vil gøre alt for at overtage, så hvos det går en smule dårligt for Angelos er de to klar i kullisen. Jermaine Pennant, lejesvenden fra Liverpool, er klart førstevalg på højrefløjen, foran John Utaka. Jeg siger ikke at Utaka er en dårlig spiller, nej, han er såmen rigtig fin. Pennant er bare god på PL-niveau. Nu vil jeg så runde min analyse af midtbanen af med at give et stort stort 5-tal igen.


Angreb
Peter Crouch - Dave Nugent - Nwankwo Kanu - Theofanis Gekas(på lån fra Leverkusen) - Omar Koroma

Jeg tror angrebet er vores svageste led. Gidt nok har vi klubbens mest værdifulde spiller, hvis du spøger mig, Peter Crouch i angrebet, men det hjælper ikke så meget når man egentligt kun har Gekas som 'fuldbyrdig' makker. Jeg mener ikke rigtig at Nugent har hvad der skal til for at kunne være helt med i de vigtige kampe. Det samme gælder for Kanu, og især Koroma som må betragtes som et talent. På grund af bredden bliver jeg nødt til at give angrebet 3 logoer. Det er simpelthen ikke nok at have én klassespiller i angrebet.



Holdets medieprognose er en 12. plads, men jeg tror alligevel at vi kan overraske og komme på 6. pladsen. Det kræver hårdt arbejde men jeg tror på det!

« Seneste Redigering: 04 Apr 2009, 01:28 af nicolas-nth » Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6 Truppen; Sydkystens Perle
« Svar #25: 04 Apr 2009, 01:23 »

Ser fornuftigt ud.. hvilket skin bruger du?
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 Truppen; Sydkystens Perle
« Svar #26: 04 Apr 2009, 01:26 »

Ser fornuftigt ud.. hvilket skin bruger du?
flex09  Thumbs Up
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6 Truppen; Sydkystens Perle
« Svar #27: 04 Apr 2009, 01:31 »

Yes YEs . Tak
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 Truppen; Sydkystens Perle
« Svar #28: 04 Apr 2009, 01:37 »

Næste update: Community Shield Finalen
Kommer i dag kl. 17 ca.
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6 Truppen; Sydkystens Perle
« Svar #29: 04 Apr 2009, 01:41 »

Ser frem til den. Opstemt
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010