home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  2 Brugere, 464 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  #30# Enden på det hele og tak for alt - The new City
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: #30# Enden på det hele og tak for alt - The new City  (Læst 44960 gange)
Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #23# De tidligere vindere - The new City
« Svar #90: 18 Apr 2009, 23:00 »

Rigtig rigtig god blog ! En jeg vil følge med i Smiley

Og kommer nok til inspirere mig af denne blog til mine fremtidige ..

Kanont arbejde..
Mange tak !
Det er sådan noget, der giver mig lyst til at fortsætte selvom det er lidt tyndt med tid .
Tak for rosen Smiley
Logged

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #23# De tidligere vindere - The new City
« Svar #91: 19 Apr 2009, 16:59 »

Heps.

Jamen nu du spørger, så vil jeg da fortælle lidt om mit city-spil, jeg er nået til anden september 2010. Første sæson endte med en lidt skuffende 5.plads, hvor Man Utd, CFC, Arsenal dominerede i top3, mens jeg kæmpede med Everton og Liverpool om den fjerde CL-plads, det var desværre Everton som sluttede der med et forspring ned til mig på 2 point , da jeg desværre spillede uafgjort i næstsidste kamp mod Aston Villa.
Jeg fik dog oprejsning den følgende onsdag, da jeg slog netop Villa i UEFA Cup Finalen. Det var rart med succes der (slog AC Milan i semifinalen, og i 1. K.O runde blev Everton sendt ud)
I FA cuppen kom jeg frem til finalen, blandt andet ved at sende Man Utd ud med 4-1 (spillede iøvrigt en kamp uafgjort og vandt den anden i ligaen - tror det er første gang jeg ikke har tabt til Man Utd i en sæson) men her blev det til et nederlag til Arsenal.

Jeg har købt lidt mere britisk end du så mit hold er følgende:

                      Craig Gordon

Bridge, Jagielka, Richards, Glen Johnson

Fleck, Gareth Barry, Gerrards, SWP

               Robinho

             Vagner Love

Har det dog lidt ambivalent med det her spil, synes det er lidt irreterende at man har så vanvittigt mange penge, som man ikke rigtigt kan bruge til noget fordi de helt store britiske navne ikke gider skifte til City .... når manageren ikke magter at føre dem i CL Wink
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #23# De tidligere vindere - The new City
« Svar #92: 19 Apr 2009, 17:46 »

Umiddelbart håber jeg, at du bytte rom på højre og venstre side i din opstilling?`:P Som det er stillet op der, har du nemlig Johnson på venstreback og Bridge på højre - det samme gælder for dine fløje (;

Når det så er sagt, er det da mildest talt imponerende med en UEFA Cup sejr - den har jeg jo ikke på CV'et endnu Peace

Desuden nogle rigtig gode indkøb synes jeg - og dejligt at se, du har brudt din ideologi i form af Vagner Love Wink
Logged

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #23# De tidligere vindere - The new City
« Svar #93: 19 Apr 2009, 18:34 »

Heps, ja kom vist til at bytte rundt på det Smiley

Jeg har nu ikke ligefrem nogen ideologi om at købe britisk, kom bare af sig selv eftersom ingen af de udenlanske stjerner magter at spille i City ;-)
Og ja, var også ret overrasket over min sejr i UEFAEN
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #23# De tidligere vindere - The new City
« Svar #94: 20 Apr 2009, 14:20 »


24# Sæsonstarten i 2010



Jeg sætter mig ned dog lukker øjnene. Det har været noget af en sæsonstart i år. Allerede i løbet af de første fire rigtige kampe i sæsonen, har vi spillet to finaler – og hvilke to af slagsen. Desuden skal vi snart til at spille Champions League igen hvor vi skal forsøge at forsvare vores titel. Og så starter Premier League igen så småt op. Idet jeg smider mig i lædersofaen, jeg har fået sat op i min luksuslejlighed i England, får jeg tydelige flashbacks. De to finaler står åbenbart tydeligere i min underbevidsthed, end jeg umiddelbart regnede med.


Charity Shield – kampen mellem den Engelske pokalvinder og dittoen i ligaen. Det vil altså sige Manchester City mod Manchester United – igen. En kamp vi efterhånden har haft mange af i de godt to sæsoner, jeg nu har været her. Vi havde spillet 7 kampe mod hinanden i min tid her inden finalen. 3 sejre, 2 uafgjorte & 2 nederlag var det blevet til. Den dag skulle vi have en sejr til – håbede jeg. Vi stillede i stærkeste opstilling bortset fra at Fazio havde fået en advarsel for meget sidste sæson, så han havde karantæne. Vincent erstattede ham ved siden af Gamberini. Jeg husker, hvordan kampen startede som et mareridt for os. Allerede efter 8 minutter havde Tevez bragt dem foran, og selvom vi var godt med i kampen, så det ud til at blive svært, men jeg håbede på at vores nye offensive spillestil ville give pote. Vores måske allerfarligste våben i sidste sæson havde været dødboldene, og da Gamberini udlignede til 1-1 efter et hjørnespark, så jeg pludselig muligheder for endnu en titel i min forholdsvis korte trænerkarriere. Der skete ikke så meget mere inden pausen og anden halvleg startede også lidt blødt. Igen var det dog en dødbold, der fik vores mandskab på ret kurs. Dario Srna havde fået lov til at tage frisparket selvom det egentlig var aftalen, at det var Kákas job. Srna kvitterede for tilliden og bankede bolden i nettet til 2-1 med mindre end 25 minutter igen. Efter vores føringsmål overtog de desværre kampen, og jeg kan huske hvordan Akinfeev sprællede forgæves da Evra lavede hans karrieres bedste mål, da han fra hjørnet af vores felt flugtede bolden i kassen. Jeg tror både jeg og Alex havde indstillet os på en straffesparkskonkur rence, og det var præcis hvad det endte med. Jeg vidste, vi kunne vinde. Selvom vores skarpeste skytter måske var skiftet ud, følte jeg at Igor var klar på stregen. Vores første fire sparkere scorede sikkert – det samme gjorde deres tre. Men da Wayne Rooney skulle sparke, viste Igor sine evner. Han nappede skuddet,
og nu skulle Vagner bare score, så havde vi vundet. Det gjorde han. Endnu en titel var tilføjet vores skab.

Super Cuppen – kampen mellem vinderen af Champions League og UEFA Cuppen. I år skulle vi spille den, og endda mod et andet engelsk hold. Liverpool havde vundet turneringen sidste sæson, så nu skulle vi igen møde de røde fra Merseyside. Kampen lignede meget vores tidligere finale på sæsonen og den ordinære spilletid endte 1-1. Unge Gareth Bale havde bragt os foran på et super frispark i første halvleg, men selvfølgelig var det Torres der udlignede for modstanderne med 13 minutter tilbage. Modsat Charity Shield skulle vi her i ekstra tid inden straffesparkskonkur rence, og da Vagner blev skadet med et par minutter igen, måtte vi spille godt en halv time i undertal gennem hele ekstra tiden. Vi holdte alligevel stand og nu ventede endnu en straffesparkskonkur rence. Desværre scorede alle deres 5 skytter sikkert – det gjorde vores ikke. Gareth Bale, der havde vist så smuk sparketeknik tidligere i kampen, blev læst af keeperen i målet og det afgjorde det hele. Liverpool snuppede sejren, og vi har en revanche til gode inden længe.






Logged

Iloveme
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 24# Sæsonstarten i 2010 - The new City
« Svar #95: 20 Apr 2009, 21:28 »

Endnu een rigtig god update, hvor man får beskrevet kampene som de skal gøres! Smiley

Ærgeligt du ikke fik begge titler, men nogle gange har man ikke marginalerne med sig Wink
Logged

You'll never walk alone (L)

- Liverpool er mit liv

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 24# Sæsonstarten i 2010 - The new City
« Svar #96: 21 Apr 2009, 14:13 »

Endnu en gang tak ILM (:

Hvis du stadig læser med her Bune, så har jeg nu prøvet at tage det til mig, du nævnte tidligere. Istedet for at bruge 4 updates på to kampe har jeg nu istedet forsøgt at gøre det mere spændende og kun bruge én update på to kampe Smiley
Logged

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 24# Sæsonstarten i 2010 - The new City
« Svar #97: 21 Apr 2009, 20:10 »

Heps.

Det er altså service at få blogindlæg, som er tilpasset netop lige mine behov og ønsker. Tak for det  Peace

Derudover mener jeg præcis det samme som ILOVEME Djævel

-bune
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 24# Sæsonstarten i 2010 - The new City
« Svar #98: 21 Apr 2009, 20:52 »

så må vi jo håbe, du også synes om den update der kommer i aften (;

godt at høre Peace
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 24# Sæsonstarten i 2010 - The new City
« Svar #99: 21 Apr 2009, 21:24 »


#25# Status d. 23-11-2010



er der spillet 20 kampe i sæsonen, og det er gået ganske godt for os. Som tidligere sagt, havde bestyrelsen ganske høje forventninger til os inden sæsonstart, og selvom vi havde (har) et klassemandskab, var jeg skal lidt skeptisk – det er dog på det grundigste blevet gjort til skamme. I ligaen har der kun været et par enkelte svipsere, som kom lige efter hinanden. Først spillede vi uafgjort 2-2 ude mod West Bromwich for derefter at tabe den næste Premier League kamp 2-1 til Aston Villa – ligeledes på udebane. Derudover har der heldigvis ikke været nogen svinger i valsen, og det har resulteret i, at vi lige nu ligger á point med Chelsea på 1. Pladsen – ganske udmærket indtil videre.
Indtil nu har vi desuden slået både Arsenal og Liverpool hjemme, hvilket bl.a. har medvirket til at de er helt nede som nummer 7 og 8 på nuværende tidspunkt i sæsonen.

I Cupturneringerne har vi allerede udspillet vores chance i den ene. Bestyrelsen påpegede inden sæsonen at Liga Cuppen ikke ville have nogen betydning, og da vi skulle op mod West Ham i vores første kamp (i 3. Runde), valgte jeg derfor at stille udelukkende med reserver: Enten ville de gå flot videre og derefter kunne spille mindst en kamp mere i cuppen, eller også ville vi ryge ud og derved spare kræfter ved ikke at skulle koncentrere os om den mindste af de to pokalturneringer. Vi tabte uheldigvis 1-2 ude, men de (fortrinsvist) unge leverede en godkendt indsats, og vi kan håbe at de bliver endnu bedre i fremtiden.










I Champions League var vi som vist kommet i en overkommelig gruppe med Villarreal, Salzburg og Bordeaux. Vi har spillet 4 kampe i gruppe F og er allerede nu sikret videre deltagelse – alle 4 kampe blev nemlig vundet. Villarreal blev overvundet både ude og hjemme, mens Salzburg blev sendt hjem fra England med et nederlag, og Bordeaux hjemme kunne se sig slået af os. Da vi nu er videre i turneringen, vil vi give de unge chancen i de to sidste kampe mod henholdsvis Bordeaux og Salzburg. Skulle vi tabe, sker der ikke noget ved det, andet end at bestyrelsen måske bliver lidt skuffede – og det overlever vi nok. Forude venter nu kampe mod bl.a. Everton, Manchester United, Chelsea og Newcastle inden årsskiftet – det er nu det virkelig gælder.

holdkortet har Vagner Love endnu en gang vist sig som den måske allervigtigste af alle spillere på trods af endnu større navne. Manden har indtil den højeste bedømmelse på holdet på 7,38. Denne er bedømt over 17 kampe, der bl.a. har ført til 12 mål samt 5 oplæg. Han forvred desværre sit knæ tidligere på sæsonen og var ude i 2 uger, men dette ser heldigvis ikke ud til at have haft den store indflydelse på hans præstationer, og han styrer direkte mod at blive den interne topscorer for 3. Sæson i træk.
« Seneste Redigering: 21 Apr 2009, 21:31 af Super_Svensen » Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #25# Status d. 23-11-2010 - The new City
« Svar #100: 21 Apr 2009, 21:27 »

Har faktisk læst med her. Har bare været anonym og må sige det er det er en god blog. En af de bedste. Du mangler meget lidt for at overhale min favorit Thumbs Up
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #25# Status d. 23-11-2010 - The new City
« Svar #101: 21 Apr 2009, 21:29 »

Har faktisk læst med her. Har bare været anonym og må sige det er det er en god blog. En af de bedste. Du mangler meget lidt for at overhale min favorit Thumbs Up

Wow  Opstemt
Jamen mange mange tak for det. Jeg har jo godt kunnet se, den er blevet læst lidt, men det er da fedt at du alligevel kommer med det (; ... Kan du afsløre, hvad denne fantastiske blog mangler ?  Rullende Øjne
Logged

Iloveme
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #25# Status d. 23-11-2010 - The new City
« Svar #102: 21 Apr 2009, 21:37 »

Så kom den! Opstemt

Endnu en rigtig god update fra din side Smiley
Lidt ærgeligt med de svipsere mht resultaterne, men de kan ikke undgås.. Dejligt at du får det optimale ud af Wagner Love Smiley

Venter nu spændt på endnu én update.. Glæder mig til at se hvordan de unge klare den i CL Smiley
« Seneste Redigering: 21 Apr 2009, 21:39 af ILOVEME » Logged

You'll never walk alone (L)

- Liverpool er mit liv

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #25# Status d. 23-11-2010 - The new City
« Svar #103: 21 Apr 2009, 21:48 »

Du ved godt, hvornår den næste kommer, ILM, så du bliver nok nødt til at vente lidt . Jeg har jo også andet der skal nåes (;
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #25# Status d. 23-11-2010 - The new City
« Svar #104: 23 Apr 2009, 16:19 »


#26# Et vundet VM og en opdatering


Endnu en gang er der spillet 20 kampe siden sidst, og sæsonafslutningen nærmer sig nu. Vi er efterhånden ved at være igennem årets to første måneder, og vores sydlige islæt på holdet ser frem til foråret og sommeren i England. Siden den sidste opdatering har vi været med i fire turneringer – alle med stor succes. Vi er stadig med i FA Cuppen, hvor vi har haft lodtrækningsheld og skal mod det eneste hold uden for Premier League her i 6. Runde – Reading venter.


Der er også spillet et par kampe i Champions League, hvor vi jo kun manglede de sidste gruppekampe. Her var vi allerede sikret videre deltagelse, så det var bestemt at de unge ville få chancen. Dette resulterede dog også i et nederlag og et uafgjort resultat mod henholdsvis Bordeaux og Salzburg. Nu er der trukket lod til knockoutrunderne, og vi skal faktisk spille mod italienske Roma i løbet af den næste uges tid. Oldet fra Rom har spillere som De Rossi, Totti og Mexés på holdet, så det skal nok blive spændende. Bestyrelsen forventer at vi vinder Champions League trofæet igen, og selvom det ikke bliver nemt, vil vi da gøre, hvad vi kan for først og fremmest at slå holdet fra Italiens hovedstad ud. Et generelt billede, vi ser i den første knockoutrunde her efter gruppespillet, er at der er en klar favorit i hver kamp – det er primært et stort mod et lidt mindre hold, men mon ikke vi ser en overraskelse eller to – det håber jeg i hvert fald.

I den hjemlige liga kører vi stadig derudaf. Vi og Chelsea har lagt stor afstand til alle andre hold, og det ser helt sikkert ud til at skulle afgøres mellem dem og os. Og når det er sådan, er det jo dejligt at have testet styrkeforholdet i én indbyrdes kamp indtil videre. En kamp vi vandt 4-1, og den måske allerbedste af holdet i hele sæsonen hidtil. Der vil være et link til den nederst i updaten. Men som sagt går det godt her med ca. 12 kampe tilbage af sæsonen, og vi ser bestemt ud til at have en chance for mesterskabet. Værre ser det ud for Birmingham, Hull, Bristol og Stoke der ser ud til at skulle kæmpe i den kedelige ende af ligaen. Sidstnævnte har efter 27 kampe kun indsamlet 16 point, og det begynder for alvor at se svært ud for de rød/hvide.


”Et vunder VM” lyder det bl.a. i overskriften. Og det er præcis hvad vi har opnået. I december skulle vi som sidste sæsons Champions League vindere deltage i VM for klubhold – en turnering der egentlig ikke er særlig svær at vinde som europæisk topklub, men alligevel betyder en hel del for anseelsen af klubben, bestyrelsen, spillerne og så videre. Vi skulle maksimalt spille to kampe, da vi først kom ind i turneringen i semifinalen, og da den nemt blev vundet ventede der endnu en kamp i finalen. Denne blev vundet mindst lige så nemt, og vi kunne holde os for verdensmestre i klubfodbold. Selvom vi brugte et par meget unge spillere i hver kamp, voldte modstanderne os altså overhovedet ikke problemet, og vi tilføjede som sagt endnu et trofæ til skabet hjemme i Manchester. Nu skal vi have afsluttet sæsonen, og vi skal for at tilfredsstille bestyrelsen vinde både FA Cuppen, Champions League samt Premier League. Det er noget af en ambition, men lad os se om det ikke kan lykkes? Jeg vil i hvert fald gøre mit til det…





Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010