home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 475 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  #30# Enden på det hele og tak for alt - The new City
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: #30# Enden på det hele og tak for alt - The new City  (Læst 44932 gange)
JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #26# Et vundet VM og en opdatering - The new City
« Svar #105: 23 Apr 2009, 21:44 »

Igen et rigtig flot sprog og billeder Smiley

Så viste du også lige Chelski hvem der er  bedst Smiley Held og lykke med mesterskabet Smiley
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #26# Et vundet VM og en opdatering - The new City
« Svar #106: 26 Apr 2009, 13:25 »


#27# En afslutning på FA men fortsættelse i CL



”Vi kommer tættere og tættere på sæsonafslutningen og turneringerne, vores hold deltager i, er efterhånden kommet ned på to. Premier League og Champions League. FA Cuppen er desværre ikke et emne mere, da vi blev slået ud i semifinalen. Jeg er selvfølgelig skuffet over det, men et hold som Chelsea skal man altid tage alvorligt, og vi var virkelig udkørte efter kampene mod Real Madrid. Nu gælder det bare om at køre de to titler, der resterer, hjem. Og det tror jeg på, vi kan gøre. Mig og gutterne har virkelig et godt samarbejde, og jeg kan ikke se, hvem der skulle stoppe os af Benfica, Bordeaux og Valencia. Jeg synes, vi skulle kunne klare det, og jeg tror på alle hos os i klubben. Med jeres hjælp ved jeg, vi kan klare det.”


Sådan lød et udkast af mit pressemøde i dag. Til stede var både bestyrelse, spillerne, stab og tilhængere fra klubben. Selv de lokale stadionpølse- og merchandisesælgere (<- Word kendte faktisk ordene – hva’ sker der?!) var til stede. Jeg tror, de alle sammen var godt tilfredse med det, de hørte. De vidste jo sådan set alle sammen godt besked om det med kampene og turneringerne, men det er jo min pligt at informere dem alligevel, og jeg tror, de er klar til alle at støtte her i sæsonen sidste få kampe. Jeg ved at vi alle har brug for støtte – også fra jer. Familierne er noget af det allervigtigste mor og far. Jeg ved, I ikke rigtig troede, jeg gjorde det rigtige, da jeg startede herovre, men nu er jeg efterhånden færdig med min tredje sæson, og det er skønt at få besøg. Har I lyst til at høre om de sidste par kampe, mens vi spiser?


Vi har lige spillet mod Chelsea i FA Cuppen. Som I hørte, jeg fortalte på pressemødet, blev det desværre endestationen for os i år. Efter at have slået Reading sikkert 4-0, skulle vi mod dem i semifinalen. Generelt har jeg ellers haft et godt tag på dem med 6 sejre og kun 3 nederlag i de 11 kampe vi har spillet mod hinanden, imens jeg har været her. Men kampen på Wembley blev altså vundet af dem med 1-2. Selvom Kaká scorede det bedste mål jeg nogensinde har set, men jeg har interesseret mig for fodboldmanagerbranc hen, kunne han ikke forhindre nederlaget, som de grundlagde med to mål efter hinanden lige før pausen (Drogba i 38. og 42. Minut). Alt i alt var det vel fortjent nok, at de vandt. Jeg havde ikke formået at sætte drengene op til kampen, og det var først efter pausen at vi rigtig kom i gang. Der er ikke så meget at gøre ved det, og i stedet vil jeg hellere koncentrere mig om den sidste knockoutturnering og den hjemlige liga.

Vi skulle jo mod Roma efter gruppespillet i Champions League, og vi vandt, selvom det dog var en smule spændende. Vi vandt 2-1 på udebane i den første kamp, og da romerne længe førte med samme cifre hjemme hos os, så det ud til at vi skulle spille videre efter slutfløjtet. Heldigvis reddede unge Gérson og italienske Gamberini os (begge på hovedstød ved hjørnespark), så vi kunne køre en 3-2 og samlet 5-3 sejr hjem. Herefter blev vi trukket til at spille mod de spanske giganter Real Madrid, og det blev endnu mere spændende end de to andre kampe. Vi spillede rigtig rigtig flot 2-2 nede i Madrid og skulle så ”bare” vinde hjemme i Manchester. Her endte kampen også med utrolige 2-2 og således skulle der forlænget spilletid for at finde holdet, der skulle i semifinalen. De 30 minutter endte uden scoringer, og vi var i en nervepirrende straffesparkskonkur rence. Det blev først afgjort ved det 9. spark hvor deres Schorch brændte sparket. Gareth Bale scorede og vi var videre. Nu venter Bordeaux og forhåbentligt Valencia eller Benfica i finalen. Som sagt nogle hold, jeg synes, vi skulle kunne klare.












Logged

Iloveme
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #27# En afslutning på FA men fortsættelse i CL - The new City
« Svar #107: 26 Apr 2009, 13:58 »

Som sædvanlig en fot update Smiley Mon ikke du tager CL titlen i år ..

Også et udmærket mål af Kaka ..  ö
Logged

You'll never walk alone (L)

- Liverpool er mit liv

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #27# En afslutning på FA men fortsættelse i CL - The new City
« Svar #108: 27 Apr 2009, 14:38 »

Målet blev desværre ikke vist helt så godt, som jeg havde håbet på. Det skulle næsten ses "live", for at man egentlig kan se, hvor godt det var, men du/I må nøjes med billeder denne gang, selvom det andet sikkert havde virket bedre, hvordan det så end skulle gøres Smiley
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #27# En afslutning på FA men fortsættelse i CL - The new City
« Svar #109: 27 Apr 2009, 15:59 »

Målet blev desværre ikke vist helt så godt, som jeg havde håbet på. Det skulle næsten ses "live", for at man egentlig kan se, hvor godt det var, men du/I må nøjes med billeder denne gang, selvom det andet sikkert havde virket bedre, hvordan det så end skulle gøres Smiley

lig det op på youtube.. for det lyder som et vildere mål  Shockeret
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #27# En afslutning på FA men fortsættelse i CL - The new City
« Svar #110: 27 Apr 2009, 18:46 »

hvordan får jeg så computeren til at optage, hvad jeg ser på skærmen?
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #27# En afslutning på FA men fortsættelse i CL - The new City
« Svar #111: 28 Apr 2009, 16:17 »


#28# Engelske mestre anno 2011




Det er, hvad vi kan kalde os nu efter 35 runde i Premier League! For første gang i de tre år jeg har været her, har vi formået at slå alle herhjemme i England og derved vinde mesterskabet. Efter en utrolig stabil sæson i specielt ligaen, er Chelsea blevet hægtet af, og allerede nu tre runder inden sæsonafslutningen, kan vi ikke hentes. Det er skønt at det endelig er lykkedes, og at det blev nået inden for måneden, hvor bloggene stadig kørte. NU når jeg efterhånden ikke meget mere, men at have vundet både FA Cup, Champions League og Premier League med Manchester City er også en præstation, jeg er stolt af. Jeg synes dog alligevel, I lige skal se og høre hvordan titlen om i hus – og så er sæsonen jo heller ikke helt færdig endnu.


I løbet af kampene i Premier League i denne sæson er det blandt andet blevet til sejre over alle de fire store Arsenal, Chelsea, Liverpool og Manchester United. Vi mangler desuden stadig at møde bl.a. Chelsea en enkelt gang. Specielt 4-1 og 3-1 over henholdsvis Chelsea og United er et par kampe jeg er stolte af – og så kom de endda lige i rap. Indtil nu har jeg kun tabt to kampe. Til Aston Villa i starten af sæsonen samt Arsenal her i slutningen. Jeg mangler som sagt tre kampe, og mon ikke der her, vil vente et nederlag eller to, da jeg regner med at spille med reserver – førsteholdsspillern e skal jo lige varme op til en Champions League finale (;


Birmingham og Stoke er allerede nu rykket ned, og den sidste plads ser ud til at tilfalde Hull, der på nuværende tidspunkt har to kampe tilbage og samtidig 4 point op til Bristol City der ligeledes mangler to kampe. Sæsonens store skuffelse må være mit personlige favorithold, de regerende mestre fra Manchester United. Holdet vandt i suveræn stil Premier League i sidste sæson, men i år er det indtil nu kun blevet til en 4. plads – overgået af os, Chelsea og Arsenal. De store overraskelser er der ikke de store af, og hvis jeg skulle nævne et hold, må det siges at være os selv. Jeg havde selvfølgelig håbet på en ligasejr, men at det kunne ske, og så med tre runder tilbage, er ret imponerende synes jeg. Nu mangler vi kun en enkelt vigtig kamp i sæsonen… Glæd jer til CL-finalen for andet år i træk





Logged

Iloveme
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #28# Engelske mestre anno 2011 - The new City
« Svar #112: 29 Apr 2009, 16:13 »

Tillykke med mesterskabet ! (:

Så må vi håbe at du nakker Valencia Grin
Logged

You'll never walk alone (L)

- Liverpool er mit liv

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #28# Engelske mestre anno 2011 - The new City
« Svar #113: 29 Apr 2009, 16:54 »

Tak !

Update om lidt Peace
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #28# Engelske mestre anno 2011 - The new City
« Svar #114: 29 Apr 2009, 17:26 »


#29# Den sidste kamp – Champions League finalen




For andet år i træk, havde vi kvalificeret os til Champions League finalen. Sidste år besejrede vi italienske Juventus på et mål af Federico Fazio i den ekstra spilletid. Han skulle vise sig at få en nøglerolle igen i år. Denne gang var modstand-erne lidt overraskende spanske Valencia, som havde formået at gå hele vejen til Champions League finalen på trods af en beskeden 4. Plads i dette års La Primera. I Champions League havde holdet bl.a. formået at komme videre fra en gruppe med Bayern München, Aston Villa og italienske Genoa. Derudover var f.eks. Barcelona ekspederet ud af turneringen i knockoutrunderne med samlet 4-2. Deres suveræne topscorer i indeværende sæson, David Villa, havde heldigvis forvredet anklen, så denne kunne ikke deltage i årets finale. Han havde ellers lavet 30 mål i 39 kampe i denne sæson. Af andre stjernenavne på holdet kan nævnes David Silva, Raúl Albiol samt Juan Manuel Mata som har udviklet sig til en fantastisk spiller. Nu skulle vi altså stå over for dem i årets Champions League finale.



Kampen blev spillet på Wembley med 90.000 tilskuere og norske Terje Hauge som dommer. 22 minutter efter at denne havde fløjtet kampen i gang skete der noget spændende. Vi havde endnu en gang fået et hjørnespark – noget vi havde været farlige på gennem hele sæsonen. Mens venstrebacken Gareth Bale trak over for at tage hjørnesparket i højre side, luskede Gamberini og Fazio lige så stille med op fra midterforsvaret. Da indlægget blev slået, var sidstnævnte klar derinde, og han kunnet nemt heade bolden i mål helt upresset. Et glimrende hovedstød, hvor bolden med fart på ramte overliggeren og røg i kassen. 1-0! Efter 38 minutter blev det 2-0 ved Kaká. Braseren modtog bolden næsten midt i Valencias  Det så ikke ud som om, vi kunne hentes nu, men jeg var alligevel ikke helt tryg, da spanierne var begyndt at skade vores spillere, og vi jo kun havde tre udskiftninger. Efter pausen fortsatte spillet uden de store chancer. Efter 73 minutter kom der dog alligevel et mål. Indskiftede Robinho kunne efter en fuldstændig vanvittig aflevering fra Kaká gøre det til 3-0, og der var ikke meget at hente for Valenciafansene, der var draget helt til England for at opleve deres hold i finalen. Citytilhængerne var derimod fuldstændig i ekstase, og intet kunne stoppe deres glæde over 3-0 sejren, som det endte med.


Kampen blev dermed en perfekt afslutning på 3 fede år hos Citymandskabet, som efterhånden blev udskiftet på næsten alle pladser. Kun Robinho og specielt Shaun Wright-Phillips var med i kampen om en startplads her i slutningen af tredje sæson. Vi slutter sæsonen her med tre titler – det kunne have blevet til flere, men jeg er alligevel godt tilfreds. VM for klubhold, Champions League og Premier League blev alle vundet, og bestyrelsen er glad for min indsats som manager på nuværende tidspunkt – noget jeg nu synes, de godt kunne være lidt mere positive over. Nu skal vi i gang med en 4. Sæson, hvor jeg igen (formentlig) skal stå i spidsen for de azurblå og føre dem til endnu nogle nye titler til trofæskabet hjemme på City of Manchester Stadium. Men først skal vi lige have en sæsonpause…



Advarsel! Ved klik på nedenstående links, fremkommer resultatet også!





Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #29# Den sidste kamp – Champions League finalen - The new City
« Svar #115: 30 Apr 2009, 09:20 »

Mange gange tillykke med de fine resultater Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #29# Den sidste kamp – Champions League finalen - The new City
« Svar #116: 30 Apr 2009, 12:00 »

Mange tak Smiley
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #29# Den sidste kamp – Champions League finalen - The new City
« Svar #117: 30 Apr 2009, 19:09 »


#30# Enden på det hele og tak for alt



Ja så er enden kommet på det hele. Der er gået 30 dage, og jeg har haft travlt i hver og en. I starten havde jeg svært ved det og fik en del kommentarer om, at der burde rettes i mine updates. Jeg lærte af det, og efterhånden synes jeg det er blevet meget meget bedre. Jeg har været igang med at redigere alle de første updates for, at de skulle se ordentlige ud. Igen synes jeg, det er blevet noget bedre end til at starte med. Jeg håber, I har været tilfredse jer, der har fulgt med. Jeg ved at det måske ikke (endnu) ligger helt på niveau med flere af de andre store drenge herinde, men det her var heldigvis min første blog, og jeg håber da meget på, at jeg i fremtiden kan forbedre mig, som jeg også har gjort gennem måneden her. Hvem ved, om jeg fortsætter med bloggen eller starter en ny når måneden slutter i aften kl 23:59? Jeg ved det ikke engang selv, men måske finder jeg ud af det. Lige nu er det i hvert fald dejligt, at der ikke er "pres" på for at få lavet nogle updates, og nu venter der nok et par afleveringer eller tre på gymnasiet (:

Desuden vil jeg lige ligge et godt ord ind for alle de andre blogs. Jeg har fulgt passivt med i et par stykker, og kan sagtens se at de i - i hvert fald grafisk - ligger et par niveauer over mig. Jeg synes det er helt utroligt hvad folk formår at få ud af et spil FM, og jeg håber, at der i hvert fald er et par stykker, der fortsætter når måneden er omme. Jeg har selvfølgelig en favorit, og ham skal der stemmes på, men jeg tror det bliver tæt løb. Der er som sagt flere gode, og alt efter hvad folk bedst kan lide, vil stemmerne nok også fordele sig på mere end én enkelt blog. Jeg kan ikke vente med at se vinderen, nummer to og tredjepladsen, for det er virkelig ikke til at forudsige. Held og lykke dér allesammen!

forhånd vil jeg gerne sige tillykke til vinderen af konkurrencen, uanset om det bliver min favorit eller ej, har vinderen formentlig fortjent det, og når flertallet stemmer på ham, er det som sagt nok det rigtige valg.

Til sidst skal der da lige sluttes af med lidt resultater fra mit spil. I, der har fulgt min blog, ved, hvad jeg har vundet, hvad jeg har tabt og hvad jeg har lavet igennem de tre år hos City. Alligevel vil jeg gerne lige give en opsummering af det hele her i min sidste update - både for jer der læste lidt hurtigt, og evt. for de der skulle komme ind for at læse den sidste update. Skulle der stadig efter denne update mangle noget for jer, spørger I selvfølgelig bare løs, og jeg vil svare så godt, jeg overhovedet formår (:

forhånd tak for det hele, det har været en super oplevelse at være med, og det er nok helt sikkert noget, jeg vil deltage i fremover. Måske er det endda muligt at være med i mesterskabskampen om et års tid, når jeg har fået endnu mere erfaring? Det er ikke til at sige, men jeg glæder mig i hvert fald.




Årets manager
Årets hold
Årets spiller
Premier League
Spillerstatestik
Holdstatestik
Holdet
Managerprofil
Managerpersonlighed
Managerinformation




Pokalskabet:
2008/2009:
Ingen
2009/2010:
Champions League (1-0 over Juventus)
FA Cuppen (2-0 over Tottenham)

2010/2011:
Charity Shield (Straffe over United)
Premier League (Foran Chelsea)
Champions League (3-0 over Valencia)
VM for klubhold (3-0 over San Lorenzo)




Updates:
#1# Manchester City
#2# Jacob Svensen
#3# Transfervinduet og truppen sommer 08
#4# Opstarten
#5# Tre profiler
#6# den første halvsæson
#7# De engelske dræbere
#8# Sandhedens time - 1
#9# Sandhedens time - 2
#10# Et sandt virvar
#11# Scoopet
#12# Venskabskampe og trup 09/10
#13# Champions League 09/10 – 1
#14# Champions League 09/10 – 2
#15# Status d. 20-03-2010
#16# Premier League … og de to sidste kampe
#17# FA Cup finalen 2010 - optakt
#18# Kampen om FA Cup trofæet 2010
#19# Champions League finalen 2010 – optakt
#20# Kampen om CL-trofæet 2010
#21# Svensen, transfers & venskabskampe
#22# Fremtidens forventninger
#23# De tidligere vindere
#24# Sæsonstarten i 2010
#25# Status d. 23-11-2010
#26# Et vundet VM og en opdatering
#27# En afslutning på FA men fortsættelse i CL
#28# Engelske mestre anno 2011
#29# Den sidste kamp – Champions League finalen
#30# Enden på det hele og tak for alt




/Mr. Svensen


« Seneste Redigering: 30 Apr 2009, 19:11 af Super_Svensen » Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #30# Enden på det hele og tak for alt - The new City
« Svar #118: 30 Apr 2009, 19:18 »

der er to blogs jeg overvejer at stemme på, og denne er en af dem Thumbs Up

synes det har været en rigtig god en, og som du selv siger steg niveauet for hver update
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #30# Enden på det hele og tak for alt - The new City
« Svar #119: 30 Apr 2009, 19:33 »

Tak for ordene - jeg kan jo kun sige i lige måde, men det ved du vidst godt Smiley
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010