home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1328 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  #Lukket - Hovedstadens hold!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: #Lukket - Hovedstadens hold!  (Læst 45620 gange)
Shaft
Manager

Sv: #6 Hovedstadens hold! - De første 10
« Svar #45: 05 Apr 2009, 23:23 »

Træls, men vi må jo vente Skuffet

Har lige modtaget hvad der i hvertfald skal kunne dække de næste to updates, så gør lige den næste klar, og så smider jeg den op, inden for et kvarter Thumbs Up

Danielsen
Manager

« Svar #46: 05 Apr 2009, 23:25 »

Jahuu , Hild den der laver dit grafik

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Shaft
Manager

« Svar #47: 05 Apr 2009, 23:38 »

Vinterpause

De sidste syv kampe inden Superligaen går på vinterferie, er blevet spillet færdig. Og i toppen finder man stadig FC København fra den danske hovedstad.

18 Point er det blevet til, ud af 21 mulige, heriblandt en 2-1 sejr hjemme i Parken over ærkerivalerne Brøndby IF. FC Midtjylland er stadig de nærmeste modstander, denne gang er de syv point efter på trods af det var dem der tilføjede FCK deres eneste nederlag siden sidst. 2-0 vandt FC Midtjylland på Sas-Arena.

Den helt store grund til FC Københavns dominans skal findes hos de tre angriber Morten Nordstrand, Dame N´Doye og César Santín som har stået for helt fantastiske 30 mål ud af FCK´s 49 kasser. Desuden spiller forsvaret stadig stærkt, og fløjene med Sionko og Vingaard lever tekniske detajler på stribe.

I den danske pokal turnering har FCK smidt Lyngby ud af cuppen, da FCK sejrede 2-1 på Lyngby Stadion. Her var den store helt Ulrik Laursen som lavede begge mål. Det sidste og afgørende sat ind i det 92 minut.
I næste runde ventede OB hjemme på Fionia Park, og de 6024 tilskuer der var mødt op fik spænding for alle pengene.
OB spillede bolden godt rundt, og kørt før pausen bragte Björn Runström hjemmeholdet foran 1-0. Det lignede længe resultatet indtil indskiftede César Santín dukker op ud af ingen ting og brager bolden bag stregen kørt før ordinær spilletid udløber.

I den forlængede spilletid bliver stortalentet Mathias Jørgensen vist ud efter 10 minutter. Og kort inden der skulle fløjtes til pause dukker den store angriber Djiby Fall på og bringer OB på vinderkurs til 2-1.
Bagud 2-1, en mand i undertal og kun 15 minutter tilbage vil de fleste hold ikke formå at komme tilbage. Men FCK ville ikke give op, og efter fire minutter tørdner Williams Kvist bolden ind bag Onyszko til 2-2. På trods af et heftigt OB pres, formår ingen af holdene at komme udligere på tavlen, og derfor skal vinderen findes i en straffesparks konkurrence.
De to målmand, Arek Onyzsko og svenske Johan Wiland gjorde hver deres job ved at tage et enkelt spark på de første fem forsøg. Fra OB var det Djiby Fall og for FCK var det svenske Markus Jonsson som brændte.
Afgørelsen faldt i det syvende spark, da den anden målscorer Björn Runström sparker forbi målet, og kaptajnen Ulrik Laursen sikkert scorede på sit forsøg bagefter.

I semi-finalen venter Aab som slog Viborg ud. I den anden semi-finale mødes FC Midtjylland og Brøndby.

AFC står for grafik

AFC
Manager

« Svar #48: 05 Apr 2009, 23:41 »

Rigtig pænt og flot skrevet, plus resultaterne er fornuftige. Glæder mig altså til mere her Shaft. Det kan godt være jeg ikke skriver så lange kommentarer til bloggen her, men har sku ikke andet at sige altså. Det er bare klasse det her!

Danielsen
Manager

Sv: #7 Hovedstadens hold! - Vinterpause
« Svar #49: 05 Apr 2009, 23:44 »

Jaii, Mageløst, kan abselut rigtig godt lide din blog, fornuftige resultater, dog synd i Herning. (godt grafik af AFC)

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

FCK88
Manager

« Svar #50: 06 Apr 2009, 00:17 »

FCK ALLEZ FCK ALLEZ FCK ALLEEEEEEEEZZZZ .. GO Shafty, Go Shafty, Go Shafty, Shafty, Shafty.. fandeme lækkert at høre at drengene fra Peter Bangs Vej klarer sig så skidegodt med dig ved roret Shaft.. (og fin grafik af AFC) .. KIU shafty.. kan sgu næsten ikk vente med at høre den næste update Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Mikkellas
Gæst

« Svar #51: 06 Apr 2009, 00:25 »

Wuhuuu! Hvilke resultater. SAS Liga-førsteplads og semifinale i cuppen. Det kan ikke blive bedre! Fortsæt endelig Thumbs Up

Shaft
Manager

« Svar #52: 06 Apr 2009, 00:48 »

Til alle! Uefa Cuppen er i sin egen update, derfor intet skrevet om det endnu. Det er det næste der sker!

Rigtig pænt og flot skrevet, plus resultaterne er fornuftige. Glæder mig altså til mere her Shaft. Det kan godt være jeg ikke skriver så lange kommentarer til bloggen her, men har sku ikke andet at sige altså. Det er bare klasse det her!

Det er ikke længden men indholdet der er vigtigt i blogs, det samme kan man sige om kommentarene Thumbs Up
Mange tak, og tak for grafikken!

Jaii, Mageløst, kan abselut rigtig godt lide din blog, fornuftige resultater, dog synd i Herning. (godt grafik af AFC)

Er glad for du kan lide det Thumbs Up Og ja, lidt ærgeligt i Herning, men mon ikke jeg får revance på et tidspunkt?

FCK ALLEZ FCK ALLEZ FCK ALLEEEEEEEEZZZZ .. GO Shafty, Go Shafty, Go Shafty, Shafty, Shafty.. fandeme lækkert at høre at drengene fra Peter Bangs Vej klarer sig så skidegodt med dig ved roret Shaft.. (og fin grafik af AFC) .. KIU shafty.. kan sgu næsten ikk vente med at høre den næste update Wink

Jaa, de burde ansætte mig i stedet for Ståle skulle de Thumbs Up

Du må sku vente til engang i morgen med næste update Smiley

Wuhuuu! Hvilke resultater. SAS Liga-førsteplads og semifinale i cuppen. Det kan ikke blive bedre! Fortsæt endelig Thumbs Up

Jaa, dejligt resultater!
Skal jeg gøre!

Shaft
Manager

« Svar #53: 06 Apr 2009, 10:21 »

Uefa Cuppen

FC København åbnede årets Uefa Cup hjemme foran sølle 24059 tilskuer med tyske Wolfsburg.
De tilskuer som havde trodset regnvejret i starten af november måned troede måske at sejren ville komme forholdsvis nemt da Martin Vingaard bringer FC København foran efter seks minutter.

Desværre er tyskerne ikke sådan at slå ud, og med et mål af henholdsvis Edin Dzeko og Grafite fører Wolfsburg 2-1 ved pausen på dansk jord. I anden halvleg blev det kun værer da Mathias "Zanka" Jørgensen leger bambi på glat is, og lader Makoto Hasebe scorer forholdvis nemt til slutresultatet 3-1 kort inden i anden halvleg.

Den plet skulle københavnerne forsøge at vaske væk i Holland senere i november måned. Heerenveen og 26286 tilskuer var klar til at tage imod det danske hold som klart fører Superligaen.
Første halvleg byder ikke på noget specielt, men straks anden halvleg begynder byder FCK, Heerenveen op til dans. Brasilienske César Santín bringer også FCK foran 1-0 efter 60. minutter. Derefter gå gassen af ballonen, og med 10 minutter igen udligner Paulo Henrique sin landsmands scoring til 1-1 som også bliver kampens resultat.

Hvis FCK skulle have forhåbninger om at gå videre, var kravet en sejr hjemme imod de stærke italienere fra Sampdoria som på daværende tidspunkt lå nummer 4 i Serie A.
Hos FCK havde man givet Williams Kvist chancen fra start i stedet for den skadede vice-anfører Hjalte Bo Nørregaard. Efter 22 minutter havde han allerede fået de 25974 tilskuer op af stå to gange. Da Dame N´Doye også scorede en gang inden pausen formåede FCK at gå til pause med en overbevisende 3-0 føring. I Anden halvleg blev det til 4-0 inden Accardi formåede at reducere for Sampdoria. Det blev til endnu en scoring fra begge hold hvilket betyder det danske hold FC København havde besejret det italienske storhold med hele 5-2 og virkelig åbnede gruppen op inden den sidste kamp.

Det var sådan at FCK var et point foran Sampdoria, som samtidig mødte Wolfsburg hjemme på Luigi Ferraris i den sidste kamp. Derfor kunne FCK selv afgøre det med en sejr. Og hvis Sampdoria spillede uafgjort kunne FCK gå videre med et uafgjort resultat, eller et 2 måls nederlag. FCK havde endda også chancen for at tabe 5-0 og stadig gå videre. Så skulle Wolfsburg besejre Sampdoria.

Tottenham havde dog ikke lyst til at lade FCK gå nemt videre, og allerede efter 10 minutter førte englænderne 2-0 hjemme på White Hart Lane i London foran 35129 tilskuer. Jermain Defoe bringer også Tottenham foran 3-0 i anden halvleg før det lykkes Dame N´Doye at reducere til 1-3. Samtidig er stillingen 0-0 i Italien.
Robbie Keane og Giovani Dos Santos formåer dog at gøre det til 5-1 med kun 10 minutter igen, og mens det så ud til at blive en nulløsning i Italien var FCK´s videre deltagelse i en tynd tråd. Dame N´Doye bringer dog nyt håb i københavnerne med en scoring i det 86 minut. Bagefter er det rent bombadement, og samme N´Doye, Santín og Vingaard har gode chancer, men indover stregen ville bolden ikke. Tottenham kunne fejre en flot 5-2 sejr, og mens italienerne gjorde det de er bedste til, nemlig at spille 0-0 måtte FC København forlade Uefa Cuppen efter gruppespillet sammen med hollandske Heerenveen.

Tak til - AFC står for Topbanner og billede - Superpew for Bundbanner!

TBM_DK
Førsteholdsspiller

Sv: #8 Hovedstadens hold! - Uefa Cuppen!
« Svar #54: 06 Apr 2009, 11:03 »

Super resultat mod Sampdoria Smiley Trist, at det ikke lykkedes at gå videre Skuffet

Nu tager du "The Double" istedet Wink

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

JimmyGP
Manager

« Svar #55: 06 Apr 2009, 17:26 »

Ærgerligt med UEFA, men ellers ser det rigtig fornuftigt ud og the double burde da være muligt.. Du lever op til det jeg troede du kunne og jeg tror faktisk der er mere gemt i dig.. ser meget frem til at følge denne blog resten af konkurrencen min kære ven Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

AFC
Manager

« Svar #56: 06 Apr 2009, 17:35 »

Super resultat du fik skaffet dig imod Sampdoria. 5-2 havde jeg godt nok ikke regnet med, men ærgeligt det ikke var nok til at gå videre til drømmeland Thumbs Up

Ellers rigtig flot skriftligt, men pas på med ikke at skrive hvor mange tilskuerer der er. Det bryder jeg mig ikke særlig meget om. Det står der næsten ved hver kamp. Hvis du kan ændre det eller i det mindste skærpe ned på det, vil jeg blive glad. Ellers følger jeg med her til slut pga. holdet selvfølgelig!

Mikkellas
Gæst

« Svar #57: 06 Apr 2009, 18:25 »

Dejlig sejr over Sampdoria, men det er jo ren utur, at du ikke går videre. Du må bare op på hesten igen og så skaffe os både SAS Ligaen og pokalturneringen Thumbs Up

Shaft
Manager

« Svar #58: 06 Apr 2009, 18:33 »

Super resultat mod Sampdoria Smiley Trist, at det ikke lykkedes at gå videre Skuffet

Nu tager du "The Double" istedet Wink

Hehe jaa, nu må vi jagte "The Double" istedet Smiley

Ærgerligt med UEFA, men ellers ser det rigtig fornuftigt ud og the double burde da være muligt.. Du lever op til det jeg troede du kunne og jeg tror faktisk der er mere gemt i dig.. ser meget frem til at følge denne blog resten af konkurrencen min kære ven Thumbs Up

Hehe har garanteret mere gemt i mig, men er helt nedslidt for tiden grundet arbejde. Hvis jeg er så heldig at få en periode med 2 fridage i ugen eks. tror jeg godt jeg kan bikse noget bedre sammen Smiley

Super resultat du fik skaffet dig imod Sampdoria. 5-2 havde jeg godt nok ikke regnet med, men ærgeligt det ikke var nok til at gå videre til drømmeland Thumbs Up

Ellers rigtig flot skriftligt, men pas på med ikke at skrive hvor mange tilskuerer der er. Det bryder jeg mig ikke særlig meget om. Det står der næsten ved hver kamp. Hvis du kan ændre det eller i det mindste skærpe ned på det, vil jeg blive glad. Ellers følger jeg med her til slut pga. holdet selvfølgelig!

Jeg vil lægge mærke om det med tilskuerne. Peace
Håber dog også du til sidste vil følge med grundet indholdet, og ikke kun holdet Peace

Dejlig sejr over Sampdoria, men det er jo ren utur, at du ikke går videre. Du må bare op på hesten igen og så skaffe os både SAS Ligaen og pokalturneringen Thumbs Up

Jaa det var ren udtur.. Jeg forsøger at skaffe os The Double! Smiley

alek9000
Manager

« Svar #59: 06 Apr 2009, 18:34 »

Updaten har en fin længde, og det er også flot grafik/opsætning af updaten. Det skriftlige kan dog forbedres meget i mine øjne.

"FC København åbnede årets Uefa Cup hjemme foran sølle 24059 tilskuer med tyske Wolfsburg.
De tilskuer(,)som havde trodset regnvejret i starten af november måned troede måske(,) at sejren ville komme forholdsvis(t) nemt(,) da Martin Vingaard bringer FC København foran efter seks minutter.

Desværre er tyskerne ikke sådan at slå ud, og med et mål af henholdsvis Edin Dzeko og Grafite fører Wolfsburg 2-1 ved pausen på dansk jord. I anden halvleg blev det kun værer(,)da Mathias "Zanka" Jørgensen leger bambi på glat is, og lader Makoto Hasebe scorer forholdvis nemt til slutresultatet 3-1 kort inden i anden halvleg."

Og det var bare første del af updaten. Du skifter mellem datid og nutid, og jeg har svært ved at se, hvilken af de to ting du prøver at skrive i.

Men pøj pøj med det. Jeg ved, du kan  Thumbs Up

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010