home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1377 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  #Lukket - Hovedstadens hold!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: #Lukket - Hovedstadens hold!  (Læst 45627 gange)
3460-NicO
Reserveholdsspiller

Sv: #5 Hovedstadens hold! - Uefa Cuppen
« Svar #30: 03 Apr 2009, 23:44 »

Det er så okay hehe , puha en lang vagt Peace

Men jeg ser ihvertfald frem til, at høre noget forhåbentligt godt i din blog med hentydning til nogle gode resultater Wink

Shaft
Manager

« Svar #31: 04 Apr 2009, 00:25 »

Det er så okay hehe , puha en lang vagt Peace

Men jeg ser ihvertfald frem til, at høre noget forhåbentligt godt i din blog med hentydning til nogle gode resultater Wink

Jaa, det er sku en lang vagt, men det går nok Thumbs Up

Det er super Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #32: 04 Apr 2009, 00:33 »

Ser fornuftigt ud, Shaft. Fint skrevet og fornuftige resultater, knap så godt holdvalg, men fuck det. Jeg er på!

Shaft
Manager

« Svar #33: 04 Apr 2009, 01:53 »

Ser fornuftigt ud, Shaft. Fint skrevet og fornuftige resultater, knap så godt holdvalg, men fuck det. Jeg er på!

Haha, jaa desværre kan man ikke gøre alle tilfredse med holdvalget Smiley

Tak for kommentaren, gør lidt ekstra nå det er dig, af grunde du nok selv kan regne ud Wink

Shaft
Manager

« Svar #34: 05 Apr 2009, 00:58 »

De første 10

Efter 10 kampe i den danske Superliga ligger FC København i spidsen af den danske liga.

Ud af 30 mulige points har de danske løver skaffet 26 point ind. Hvilket er fire mere end FC Midtjylland der ligger på anden pladsen.
FC Københavns værste rivaler Brøndby IF ligger på en skuffende 5. plads, hele 10 point efter FCK. I bunden roder Sønderjyske rundt sammen med Esbjerg og AC Horsens. Det har kun lykkes de tre hold at skaffe henholdsvis 3,4 og 6 point sammen efter 10 spillerunder.

Grunden til FC Københavns suveræne stime skal findes i de to angribere Morten Nordstrand og Dame N´Doye som sammen har stået for 16 mål ud af FC Københavns 24. Samtidig har forsvaret kun lukket 7 mål ind bag en storspillende Jesper Christiansen.

I den danske Pokalturnering trak FC København, Ølstykke i tredje runde. Her sejrede FC Københavns reserver foran 3936 tilskuere på Ølstykke stadion med cifrene 3-0. To af målene blev sat ind af de midtbane talenterne Saban Özdogan og Jacob Neestrup. Også veteran forsvarer Ulrik Laursen kom på tavlen.
I fjerde runde har FC København trukket Lyngby i en kamp der vil blive spillet på Lyngby stadion.

Grafik af superpew

Mikkellas
Gæst

Sv: #6 Hovedstadens hold! - De første 10
« Svar #35: 05 Apr 2009, 01:02 »

Super med stillingen i SAS Ligaen, og så er du jo også kommet dejlig nemt videre i pokalturneringen, hvor talenterne fik chancen. Bliv ved med de resultater Thumbs Up

Danielsen
Manager

« Svar #36: 05 Apr 2009, 01:05 »

Super Flot Update. Dejligt Overkommeligt, flot Med resultaterne og dejligt at Nordstrand får banket nogle kasser ind

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Shaft
Manager

« Svar #37: 05 Apr 2009, 01:50 »

Super med stillingen i SAS Ligaen, og så er du jo også kommet dejlig nemt videre i pokalturneringen, hvor talenterne fik chancen. Bliv ved med de resultater Thumbs Up

Jeg skal forsøge Thumbs Up

Super Flot Update. Dejligt Overkommeligt, flot Med resultaterne og dejligt at Nordstrand får banket nogle kasser ind

Mange tak for rosen Smiley Er glad for at du syntes updaten er overkommelig Smiley

Ja Nordstrand er en vigtig herre for mig Smiley

FCK88
Manager

« Svar #38: 05 Apr 2009, 02:01 »

Hvad gør du så hvis han(Nordstrand) blir skadet Shafty? .. ellers en fin og overskuelig update af dig Shafty.. og dejligt at se at FC'erne fører ligaen med så stort et forspring til især BUNDBY Grin .. KIU Shafty Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #39: 05 Apr 2009, 10:20 »

Rigtig dejlig update og en super start du har fået. Jeg håber du kan videreføre resultaterne i Europa Smiley

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Shaft
Manager

« Svar #40: 05 Apr 2009, 11:06 »

Hvad gør du så hvis han(Nordstrand) blir skadet Shafty? .. ellers en fin og overskuelig update af dig Shafty.. og dejligt at se at FC'erne fører ligaen med så stort et forspring til især BUNDBY Grin .. KIU Shafty Wink

Så er det godt man har en César Santín og Aílton Smiley

Jaa, dejligt at vi har lagt os så godt i front fra start af Thumbs Up

Rigtig dejlig update og en super start du har fået. Jeg håber du kan videreføre resultaterne i Europa Smiley

Er jeg glad for at høre. Håber jeg også Thumbs Up

AFC
Manager

« Svar #41: 05 Apr 2009, 11:44 »

Må desværre indrømme at grafikken ikke lige er den pæneste. Det ser meget udstrukket ud og bryder mig ikke om det flimmer der er hen over dem, men nu er det jo ikke grafikken det drejer sig om. Syntes du skriver rigtig godt og har et fint sprog. Dejligt med førstepladsen og dejligt at kunne se at Brøndby ligger nummer 5 ! funny

Ej, spøg til side. Synes det er en god blog, men grafikken bryder jeg mig bare ikke om. Jeg kan altid lave noget hvis det er så.

Ps. Må jeg ikke se et SS af dit hold?

Shaft
Manager

« Svar #42: 05 Apr 2009, 12:00 »

Må desværre indrømme at grafikken ikke lige er den pæneste. Det ser meget udstrukket ud og bryder mig ikke om det flimmer der er hen over dem, men nu er det jo ikke grafikken det drejer sig om. Syntes du skriver rigtig godt og har et fint sprog. Dejligt med førstepladsen og dejligt at kunne se at Brøndby ligger nummer 5 ! funny

Ej, spøg til side. Synes det er en god blog, men grafikken bryder jeg mig bare ikke om. Jeg kan altid lave noget hvis det er så.

Ps. Må jeg ikke se et SS af dit hold?

Hej AFC!

Jeg kan personligt godt lide grafiken, og har bedt superpew om at lave noget mere, hvis han orker det. Så det må du bære over med, og fokusere på det skriftlige Smiley

Som jeg nævnte i en update er jeg længere fremme, og derfor ikke kan præstere SS. Dog kan jeg godt lige hurtigt nævne den i en 4-4-2 formation.

Christiansen - Pospezh - Antonsson - Larsson - Wendt - Sionko - Hutchinson - Nørregaard - Vingaard - Dame - Nordstrand. Og så afløser Santín i front og på venstre midt hvis der er behov for det.
« Seneste Redigering: 05 Apr 2009, 22:50 af Shaft » Logged

Shaft
Manager

« Svar #43: 05 Apr 2009, 22:50 »

Da superpew alligevel ikke har lysten til at levere noget grafisk må folk hellere end gerne kontakte mig, hvis de vil bidrage med lidt. Ellers får jeg det svært ved at lave updates.

Shaft

Danielsen
Manager

« Svar #44: 05 Apr 2009, 22:59 »

Træls, men vi må jo vente Skuffet

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010