home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1376 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  #Lukket - Hovedstadens hold!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: #Lukket - Hovedstadens hold!  (Læst 45610 gange)
Shaft
Manager

Sv: #4 Hovedstadens hold! - Stefan Ishizaki
« Svar #15: 03 Apr 2009, 16:25 »

Uefa Cuppen

Danske FC København har forholdsvis ubesværet kvalificeret sig til gruppespillet i Uefa Cuppen.
Med en sikker 9-0 sejr samlet over Glentoran havde man trukket svenske Kalmar FF. Selvom de bad godt fra sig, måtte de dog også indse at danske FC københavn var en for stor modstander. Det blev dog til et acceptabelt 4-7 nederlag for svenskerne.

Den sidste modstander som kunne spændene ben for FCK i deres vej ud i Europa var tjekkiske Banik Ostrava. Og havde de haft tro på videre avancement inden opgøret i Parken, måtte de dog hurtigt indse det ikke ville ske i denne omgang.
FCK med en velspillende Morten Nordstrand i front sejrede 4-0, hvor af de tre kasser var signeret af den tidligere Lyngby angriber. Den sidste kasse stod svenske Oscar Wendt for.
I returopgøret lod FCK deres unge talentfulde reserve få lidt spilletid, hvilket også gjorde at Banik Ostrava kunne tildele FCK et fortjent 3-2 nederlag. Morten Nordstrand og Libor Sionko stod for danskernes mål.

FC København var derfor med i lodtrækningen i Monaco dagen efter, hvor puljespillet til Uefa Cuppen skulle afgøres. Her var FCK fjerde seedet, og var ikke særlig tilfredse med deres lodtrækning.
I gruppen var nemlig det hollandske hold Sc Heerenveen, italienske Sampdoria, tyske Wolfsburg og engelske Tottenham. FCK har fået fornøjelsen af at tage imod Wolfsburg og Sampdoria hjemme i Parken.

Tak til superpew for grafik!

Mikkellas
Gæst

Sv: #5 Hovedstadens hold! - Uefa Cuppen
« Svar #16: 03 Apr 2009, 16:41 »

Forholdsvis nem vej til gruppespillet, men du har godt nok været uheldig med lodtrækningen. Alle fire kampe bliver utrolig svære, og du skal vist have lidt held, hvis du skal gøre dig forhåbninger om at komme videre Thumbs Up

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #17: 03 Apr 2009, 16:45 »

svær gruppe må man sige

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #18: 03 Apr 2009, 16:55 »

Dejlig update! Jeg giver Mikkellas ret i, at det har været en forholdsvis nem vej til gruppespillet, men man takker jo ikke nej til lettere modstandere Wink

Angående gruppen, du er kommet i, så synes jeg ikke, at den ser alt for svær ud Smiley Det er ikke for at lægge pres på dig, men du burde kunne spille dig videre Wink

Held og Lykke!

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #19: 03 Apr 2009, 17:07 »

Dejlig update! Jeg giver Mikkellas ret i, at det har været en forholdsvis nem vej til gruppespillet, men man takker jo ikke nej til lettere modstandere Wink

Angående gruppen, du er kommet i, så synes jeg ikke, at den ser alt for svær ud Smiley Det er ikke for at lægge pres på dig, men du burde kunne spille dig videre Wink

Held og Lykke!

Som I andre synes jeg også det er en super update, men må dog også sige, at jeg slet ikke er enig i din tolkning om avancement TBM_DK. Angående gruppen er det jo super stærke modstandere. Han møder Wolfsburg og Sampdoria hjemme, og her havde jeg hellere set Herenveen, men sådan er det jo. Wolfsburg, Sampdoria og Tottenham er hold som på papiret burde slå FCK. Herenveen er det eneste hold FCK mathcer på papiret, men nu spiller de ude, så den er også svær.

Desuden har Banik Ostrava mange profiler, som sagtens kunne begå sig i SAS-Ligaen; så også det resultat er super.

Er ufattelig uenig, og jeg tror det bliver super svært at gå videre, men jeg tror da på Shaft's evner. Thumbs Up

Shaft
Manager

« Svar #20: 03 Apr 2009, 17:41 »

Forholdsvis nem vej til gruppespillet, men du har godt nok været uheldig med lodtrækningen. Alle fire kampe bliver utrolig svære, og du skal vist have lidt held, hvis du skal gøre dig forhåbninger om at komme videre Thumbs Up

svær gruppe må man sige

Held og Lykke!

Som I andre synes jeg også det er en super update, men må dog også sige, at jeg slet ikke er enig i din tolkning om avancement TBM_DK. Angående gruppen er det jo super stærke modstandere. Han møder Wolfsburg og Sampdoria hjemme, og her havde jeg hellere set Herenveen, men sådan er det jo. Wolfsburg, Sampdoria og Tottenham er hold som på papiret burde slå FCK. Herenveen er det eneste hold FCK mathcer på papiret, men nu spiller de ude, så den er også svær.

Desuden har Banik Ostrava mange profiler, som sagtens kunne begå sig i SAS-Ligaen; så også det resultat er super.

Er ufattelig uenig, og jeg tror det bliver super svært at gå videre, men jeg tror da på Shaft's evner. Thumbs Up

Må give 3 af jer ret. Jeg synes bestemt det er en svær gruppe. Heerenveen fra 5 lag er vel noget af det værste. Imens man skal møde engelske, tyske og italienske top 6 hold. Utrolig svær, men håber på at kunne overraske Thumbs Up

Tak til jer for jeres kommentarer Smiley

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #21: 03 Apr 2009, 17:48 »

Ok lad mig udtrykke mig anderledes Wink

Den kunne have været sværere, den er ikke umulig og du kan slå dem alle sammen på en god dag.
Wink

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

AFC
Manager

« Svar #22: 03 Apr 2009, 18:01 »

En nem vej til Uefa Cup gruppespillet, men en svær gruppe du er kommet i. Det er vigtigt du får point på udebane også, da det gavner godt i pointsystemet. Sampdoria og Wolfsburg er lidt svære, men tror sagtens du kan få uafgjort eller en sejr, hvis du sætter holdet rigtigt.

Syntes måske det er lidt for korte updates, men det går nok.

Shaft
Manager

« Svar #23: 03 Apr 2009, 22:07 »

Ok lad mig udtrykke mig anderledes Wink

Den kunne have været sværere, den er ikke umulig og du kan slå dem alle sammen på en god dag.
 Wink

Hehe, det kan jeg bestemt Thumbs Up

En nem vej til Uefa Cup gruppespillet, men en svær gruppe du er kommet i. Det er vigtigt du får point på udebane også, da det gavner godt i pointsystemet. Sampdoria og Wolfsburg er lidt svære, men tror sagtens du kan få uafgjort eller en sejr, hvis du sætter holdet rigtigt.

Syntes måske det er lidt for korte updates, men det går nok.

Det er nu den længden der passer mig bedst i denne måned, derfor må det også blive sådan. Nogle kan lide det andre kan ikke Smiley

Men er glad for du læser med Thumbs Up

FCK88
Manager

« Svar #24: 03 Apr 2009, 22:27 »

Shafty, endelig en mand der viser FCK-hjerte Wink .. er vild med de små korte updates så bliv endelig ved med det.. FY FOR SATAN en svær gruppe du er havnet i i UC'en.. Av, Av, Av.. godt det ikk er mig Tunge .. men KIU Shafty og glæder mig til at høre mere nyt fra PARKEN Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Shaft
Manager

« Svar #25: 03 Apr 2009, 23:06 »

Shafty, endelig en mand der viser FCK-hjerte Wink .. er vild med de små korte updates så bliv endelig ved med det.. FY FOR SATAN en svær gruppe du er havnet i i UC'en.. Av, Av, Av.. godt det ikk er mig Tunge .. men KIU Shafty og glæder mig til at høre mere nyt fra PARKEN Wink

Hehe, FCK-hjerte og FCK-hjerte.. Ved jeg nu ikke Peace

Men jeg siger tak for kommentaren, og ja det bliver bestemt svært i UC´en. Thumbs Up

3460-NicO
Reserveholdsspiller

« Svar #26: 03 Apr 2009, 23:28 »

Jeg vil godt starte med at sige , at jeg på ingen måde en Fc fan Smiley

Men alligvel har din blog fanget mig, da jeg godt kan lide din måde at skrive på , opsætningen er helt fint Wink

Så jeg regner med at følge din blog , da den ser meget spændende ud Wink

KIU Wink

Shaft
Manager

« Svar #27: 03 Apr 2009, 23:33 »

Jeg vil godt starte med at sige , at jeg på ingen måde en Fc fan Smiley

Men alligvel har din blog fanget mig, da jeg godt kan lide din måde at skrive på , opsætningen er helt fint Wink

Så jeg regner med at følge din blog , da den ser meget spændende ud Wink

KIU Wink

Se det er en af de kommentarer jeg godt kan lide at få Thumbs Up
En helt "ukendt" bruger for mig, som ikke er fan af holdet, men som følger det grundet han er blevet fanget af det. Det er noget af det største man kan nå efter min mening Smiley

Er, logisk nok, glad for du følger med Thumbs Up

3460-NicO
Reserveholdsspiller

« Svar #28: 03 Apr 2009, 23:38 »

Hehe , det var så lidt Opstemt

Men grunden til at jeg nok er lidt/helt "ukendt" for dig, er nok at nok at jeg ikke har været så aktiv herinde , men noget som jeg regner med at jeg nok skal blive Wink

Men ellers ja , er også glad for at jeg fik set din blog Wink

Ikke for at blive alt for påtrængende men hvornår regner du med en update Peace ? hehe

Shaft
Manager

« Svar #29: 03 Apr 2009, 23:39 »

Hehe , det var så lidt Opstemt

Men grunden til at jeg nok er lidt/helt "ukendt" for dig, er nok at nok at jeg ikke har været så aktiv herinde , men noget som jeg regner med at jeg nok skal blive Wink

Men ellers ja , er også glad for at jeg fik set din blog Wink

Ikke for at blive alt for påtrængende men hvornår regner du med en update Peace ? hehe

Se det er jo nok derfor Wink

Den næste update kan jeg ikke rigtigt udtale om. Enten bliver det i morgen formiddag hvis jeg har modtaget mit grafik til updaten, ellers må vi vente engang til efter midnat i morgen, da jeg har en 12-24 vagt. Så tiden må vise det Thumbs Up

Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010