home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1211 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #40# The Sons – Survival secured and five years comes to an end.
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: #40# The Sons – Survival secured and five years comes to an end.  (Læst 50581 gange)
jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#28# The Sons – 1 Division jitters…
« Svar #75: 23 Apr 2009, 00:13 »




Season premiere.


Vi har ikke kunne tiltrække de store spillere, som jeg ellers havde håbet på, men vores hold er jo også udmærket som det er, dog vil man jo gerne hente lidt godt til ens fans. Jeg har også gennem sommeren snakket med ledelsen om ikke at der var mulighed for at få opgraderet faciliteterne omkring klubben, men de er ikke villige til at satse og det har irriteret mig grænseløst, men hvis de ikke vil, så vil de sjovt nok ikke. Nå men bookmakerne ser godt nok ikke det store lys i os og derfor har de givet os odds 40-1 og dermed sagt at vi slutter allersidst. Jeg tror bestemt at vi overrasker folk i år og at vi bliver oppe. Personligt tror jeg på en placering lige omkring midten, men vil faktisk bare være glad for at blive oppe. Men alt dette komme først på plads engang sidst i Maj næste år, så lad os få startet det her skidt.


Fixtures.

Som noget helt nyt, så træder vi først ind i Challenge cuppen i anden runde og det giver os lidt luft til at starte med, men så heller ikke mere da. Vi er som altid med i League cuppen, også her stod Ayr på programmet, så det skal nok blive godt. Vi skulle starte med to hjemmekampe i ligaen og det mener jeg bestemt er til vores fordel, for så kan vi rigtig vende os til niveauet i vores egen hule..

Vi startede ligaen med at møde Dundee hjemme og vi fik sgu vores første point allerede, jeg var positivt overrasket efter den kamp, for vi kunne faktisk være med. Mod Queen of the Sth, fik vi vores første sejr i 1 Division under min ledelse og den var sweet. Men desværre så det ud til at vi rendte ind i et udebane kompleks herefter, for i de følgende fire ude kampe fik vi ikke en sejr med hjem. Det blev dog til to uafgjorte og to nederlag, hvilket jeg ikke var helt tilfreds med, især nederlaget til bundholdet Raith var pisse ringe. Jeg var sgu godt nok sur efter den kamp. Det positive var så at vi slog alle de topseedede hold og det gav blod på tanden. De mest målfarlige spillere i de første otte kampe, var Mark Leth Pedersen, Morten Nielsen og Kyle Davies, men det var ikke imponerende mange mål vi fik scoret set over alle kampene.
Vi nåede kun i alt 2 runde af League cuppen, men fansene fik da smæk for skillingerne i begge kampe, da de begge endte i straffesparks konkurrence. Mod Ayr vandt på ved at score på de første fire, hvor de missede to, dog kunne vi ikke hamle op med Inverness der scorede på alle deres spark, men vi missede. Lidt skuffende, men man kan jo ikke vidne hver gang.
I Challange cuppen vandt vi begge kampe, men vi fik sjovt nok flest problemer med det mindste hold af dem. Annan spillede deres chance og vi vandt sgu først kampe i det 89 minut. Så alt i alt er sæsonstarten i hvert fald godkendt, mener jeg. Vi ligger på en vildt flot tredjeplads og er videre til tredje runde af Challange cuppen, så hvad mere kan man ønske sig. Jeg kan næsten ikke vente med at se hvad der sker i de næste kampe.







Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#29# The Sons – Udekompleks, hvad sker der!
« Svar #76: 23 Apr 2009, 17:22 »




Holy crap, we're good.


Vi var jo egentlig kommet udmærket fra start i år, selvom jeg var lidt utilfreds til at starte med. Men vi er jo oprykker, så man kan vel ikke forvente at vi stryger direkte til nr 1, men vi ligger sgu nr 3, så vi kan nok et eller andet. Vi har jo ikke hentet de helt store stjerne ind og i det hele taget har transfervinduet skuffet mig lidt. Jeg tror bestemt at vi får problemer igennem sæsonen, for vi har en stamme af spillere som er rigtig gode, men hvis de bliver skadet kan vi opleve problemer. Men jeg vil ikke male fanden på væggen endnu, det er bare altid godt at have de overvejelser i baghovedet. Men indtil nu har vi ikke fået de store skader, kun lidt forstrækninger og sådan og sådan må det gerne fortsætte. Så jeg håber vi kan hænge på i toppen.


Fixtures

Vores start på sæsonen kan tyde på noget rigtig stort, men at vi har ikke vundet en udekamp i ligaen, bekymre mig lidt. Vi har spillet uafgjort, men det er altså sejre der tæller. Spillerne har ellers gjort det rigtig fornuftig i år, specielt vores midtbane har virket meget solid, men der er klart plads til forbedring i angrebet og forsvaret, noget der skal tages fat på snart. Men når alt kommer til alt, så har holdet indfriet forventningerne til starten på sæsonen og jeg håber niveauet vil fortsætte med at blive holdt, dog skal udebane resultaterne hæves.

Den resterende del af efteråret kræver fokus ellers vil vi komme i problemer, men det skal også nok gå. Vi er faktisk et Dr. Jekyll and Mr. Hyde hold. Hjemme har vi rigtig stor succes og vi vinder hovedparten af kampene, men ude er vi et helt andet hold. Vi skulle fandeme helt frem til den 17 December før vi fik en ude sejr, og at det så var mod Hamilton gjorde jo ikke noget. Efter de 18 kampe lå vi nemlig a point med dem, så den sejr var meget vigtig. Desværre have vi smidt point til de to tophold, Queen of the Sth og St. Johnstone, noget der ikke var optimalt, men vi er sgu stadigvæk lige i hælene på dem. Det er altså lidt imponerende at vi som oprykker kan ligge med i toppen, men der er ikke langt ned til bunden. Vi har som sagt været ret stabile hjemme, men desværre nager det mig at vi ikke slog bundholdet fra Raith, at sætte point til mod dem var bare for dårligt. Men det er altså svært at være sur, når man ligger nr 3 i ligaen og kan kæmpe med om førstepladsen. Desværre fejlede vi igen i en cup turnering. Vi kunne bare ikke slå Ross County i semifinalen af challenge cuppen og jeg havde altså håbet på at vi kunne vinde den turnering. Såsan en pokal ville altså varme og fylde godt i pokal skabet. Det var også tæt på at Arbroath var blevet vores endestationen i den skotske cup, men drengene gav den gas og fik scoret til sidst. Så for at opsummere efteråret så er vi færdig i to ud af tre cups, men vi har en tredjeplads i ligaen, så rundt regnet er jeg meget tilfreds med hvad der er sket i første halvdel af sæsonen og ny skal vi bare hænge på.








« Seneste Redigering: 23 Apr 2009, 17:26 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#30# The Sons – What to do, what to do
« Svar #77: 23 Apr 2009, 19:47 »





Hvad skal vi dog gøre??

Vi har nu spillet en halv sæson i 1 division og det er gået over alt forventning. Vi er oprykker og ligger nr. tre kun tre point efter nr. et, det er jo fuldstændig vildt at tænke på. Jeg havde ikke turde tro på det her i sommers, men det giver os et problem syntes jeg. Hvad skal vi satse på? Skal vi gå efter endnu en oprykning, satse på den skotske cup eller bare blive hvor vi er. Det er ikke et nemt valg, men min filosofi er jo at man lige så godt kan gå efter at vinde skidtet. Så målet er at blive i toppen og kæmpe med om oprykningen. Så lad os komme i gang med at vinde det her skidt. Først skal vi have ryddet mere op i truppen, da klubben ikke kan klare at have alle de spillere på lønningslisten. Vi er stadigvæk i plus, men det vare ikke ved, hvis ikke der sker ændringer.


Transfermarkedet


Gennem årene har vi hentet spiller på spiller uden at sælge særlig meget, men det er vi begyndt at ændre på i år. Vi har aldrig tjent mange penge på at sælge spillere, men på 90 af spillerne har vi en klausul der sikre os penge hvis spilleren bliver solgt videre. Denne taktisk har bare ikke givet pote endnu og det skaber lidt problemer. Man kan jo ikke betale lønninger med indtægter som måske kommer en dag. Så vi har ikke gået shop amok, desværre.
Transfers ind:

Cor Gillis – Forsvarer fra KV Mechelen - Free


Cor Gillis

Transfers ud:

Declan O’Hara– Solgt til Cambridge – 250.000 €
Tim Smits – Solgt til Bristol Rovers – 10.000 €
Patrick Boyle – Solgt til Doncaster – 10.000 €
Chris Curren – Solgt til Kettering - Free
Kenny Strickland – Solgt til U.C.D - Free
Kevin Stark – Udlånt til Albion Rovers - Free













Jeg vil her gerne brokke mig over salget at O’Hare. Han har været en af de bærende kræfter på holde gennem de sidste to sæsoner og så sælger Alan(Formanden) ham fandeme. Jeg må erkende at jeg smækkede lidt med døren og sagde lidt onde ting, men det gør jo aldrig godt. Så nu måtte en af de andre gå ind og overtage hans plads, håber lidt det bliver Cor Gillis. Jeg har altid haft et godt øje til Cor, så ham engang spille i en ungdomsturnering for Anderlecht og efter det var jeg solgt. Og som mange drenge så spillede jeg også engang Football Manager på computer, hvor jeg altid købte ham. Så det er faktisk lidt komisk at han er her nu. Men er sgu en god spiller og derfor er han hentet ind. Den andre spillere fik aldrig succes og det skuffede mig lidt, for både Curren og Strickland kom fra Manchester United af og der havde de gjort det godt, men nu er de væk igen og sådan er det. Så ej ingen store forstærkninger her. Det kan altså gå hen og blive et problem, men nu får vi se.


Fixtures.

Med vores nye mål for sæsonen fastlagt, skal der kæmpes og jeg forventer at spillerne giver den gas. Vi fik ikke de store forstærkninger til truppen, så vi må bare få det til at fungere. Vi er også med i den skotske cup, så der bliver nok at se til henover foråret. I efteråret havde vi problemer på udebane og det håber jeg at vi kan komme af med her i foråret, for hvis vi mener det alvorligt så skal vi vinde mere, så det her forår bliver bestemt et af de mest afgørende i min karriere.

Vi startede ud med at tæve topholdet 3-1 på hjemmebane og så var linjen ligesom lagt. Jeg tror at holdene her forstod, at vi ville gøre alvor af vores mål og at de nu skulle frygte os. Vi fortsatte det gode spil og fik gode point mod Dunfermline og Dundee, hold som bestemt troede at vi bare ville være en nem modstander. Desværre mistede vi lidt momentum mod Clyde og de har altså før gjort live surt for os. Jeg håber ikke at vi har fået en ny hade modstander, men vi fik det lagt bag os og sejrede i de to efterfølgende kampe. Men så skete det der bare ikke måtte ske, vi fik en skade på en af profilerne. Morten Nielsen blev skadet hen mod slutningen af kampen mod Hamiltion og jeg frygtede det værste. Lægerne gav mig diagnosen og det var en skadet lægmuskel, så ikke mere fodbold til ham i denne sæson. Han var den store kreatør på midtbanen og han ville blive savnet, hvilket kunne ses i kampene mod St.Johnstone, Partick Thistle og den tabte kamp mod Clyde i cuppen. Her manglede han på toppen og holdet fungerede ikke rigtig, men på trods af disse resultater så lå vi med i toppen. Det var lykkedes os at forbedre vores position og nu ligger vi kun to point bag topholdet og vi kan næsten lugte Premier League i Skotland.
Folk i Danmark har lagt mærke til os og jeg blev kædet sammen med endnu et job i SAS ligaen, denne gang var det Silkeborg, men jeg nægtede at udtale mig om det. Hvilket igen blev godt modtaget i klubben. Nå ja, vi havde også succes i cuppen lige indtil vi løb ind i Clyde som jeg har nævnt tidligere. Så vi nåede kun til kvartfinalen, hvilket er godt, men vi burde havde gjort det onde ved Clyde efter min mening.









Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #30# The Sons – What to do, what to do
« Svar #78: 23 Apr 2009, 20:21 »

Oprykning? Det ville være alt for sejt!

Det er lidt nederen at dine bedste spillere bliver solgt for næsen af dig, men jeg tror det er meget normalt for klubber med skrøbelig økonomi.

Jeg undrer mig over ikke at have oplevet det i Cisco endnu
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#31# The Sons – Surprising season and it’s very close.
« Svar #79: 23 Apr 2009, 21:05 »




Oprustning og det løse


Jeg snakkede om et jeg blev kædet sammen med Silkeborg og de gav mig også et kontrakttilbud, men jeg syntes ikke at det var det rette tilbud. Jeg har i det hele taget ikke lyst til at rejse til Danmark igen nu her og så vil jeg fuldfører mit job. Jeg har også stadigvæk 2 år tilbage af min kontrakt så jeg her ingen planer om at rejse. Jeg har dog været på spillere markedet, for jeg har måtte indse at vi er sårbare overfor skader. Desværre er det næsten kun ældre spillere der står uden kontrakter, men tror at de kan gavne os her til sidst. De spillere der er kommet til på korte kontrakter er: Ibrahim Salou(tidligere Vejle), Jim Brennan(Bradford), Lucien Mottomo(Angers SCO), Míchel Salgado(Hércules) og Alan Dunne(Hartlepool). De er alle over de 30 år, dog er Dunne kun 29, men der er modne spillere. Vi har også fået følgende spillere ind, dog på længere kontrakter: Michael Vester(AGF), Casper Henningsen(Silkeborg) og Oliver Norwood(Port Vale).
Med de nye bredde spillere så tror jeg at vi kan give dem alle røvfuld.




Last eight matches.

Det er meget tæt her til sidst, to point adskiller os fra førstepladsen og vi hungre efter den. Jeg er meget usikker på om det vil lykkedes os, men hvis vi vil det nok så skal det også nok gå. Det er måske en fordel her at vi ikke deltager i cup turneringer og derfor kan koncentrere os 100 % om ligaen. Håber vi kan klare det.

I toppen er vi tre hold som kæmper indædt om pladsen på toppen. Desværre smider vi point til Queen of the Sth hvilket bestemt ikke hjælper vores sag og da vi igen dummer os mod Ross County så er løbet kørt. Men vi formår at spille meget stabilt i de andre kampe og vi får faktisk point i 6 ud af 8 mulige kampe. Jeg troede jo at løbet var kørt, men med en kamp igen så lå vi faktisk kun et point bag Queen og the Sth. De skulle møde Dundee ude og Partick Thistle hjemme, så der ville være spænding til det sidste. Dundee kom foran med hele 2-0 og vi var helt oppe at køre, for vi var foran på dette tidspunkt. Så her lå vi faktisk på 1 pladsen. Det blev dog lidt for spændende til sidst, da Queen of the Sth fik udlignet til 2-2, men tættere kom de aldrig og derved endte vi på 1 PLADSEN. VI ER FANDEME RYKKET OP I PREMIER LEAGUE!





*1 DIVISION CHAMPS*



« Seneste Redigering: 23 Apr 2009, 21:07 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#32# The Sons – WINNER OF 1 DIVISION – You definitely know us now!
« Svar #80: 23 Apr 2009, 21:31 »




We fucking did it.

Ikke siden mesterskabssæsonern e sidst i det 19 århundrede har klubben befundet sig i landets øverste division og det her er jo fuldstændig vildt. Vi er endelig tilbage i toppen af skotsk fodbold og nu er opgaven bare at blive heroppe. Vi skal rigtig i gang med at geare klubben til det her og det første er at indfører fuldtidsprofessiona lisme i klubben og det arbejder vi på.

Mine præstationer for klubben har nu også tiltrukket klubber fra England og en af dem er Crystal Palace fra The Championship. Jeg er ude i et dilemma nu, for de har tilbud mig jobbet som manager efter de har fyret Walter Zenga. Jeg er ikke sikker på om jeg skal blive og kæmpe med i SPL eller drage til England.

Men først skal vi rigtig fejre vores præstation for den har være fuldstændig vanvittig. På fire år har vi ført klubben fra 3 division til den Skotske Premier League - det er jo lidt vild. Så når den femte sæson starter efter sommerferien, så kan vi rigtig kalde os et SPL hold. Ja tak det bliver godt 



*Scotish 1 Division Champs*

Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #32# The Sons – WINNER OF 1 DIVISION – You definitely know us now!
« Svar #81: 23 Apr 2009, 23:37 »

Fuck hvor godt jstoffer tillykke med oprykningen.
Shit du er en sindssyg god manager, det tør siges også selvom at du ikke har planlagt at nå så langt, men det gør det jo bare endnu vildere, selvom du selvfølgelig hele tiden har haft ambitioner om at vinde.
Jeg synes ikke at du skal forlade klubben, slet ikke, så skal det ihvertfald være størrere klubber end Crystal Palace, da du jo endelig har nået dine mål og nu er i Premier League, så vil det være dumt at forlade klubben og du skal blive og kæmpe ellers synes jeg ikke at det giver meget mening, så er alt det arbejde, som du lavet og udført i klubben flot, men lidt ligegyldigt, nu er du hvor du vil være og hvor du måske ikke rigtigt troede på at du ville nå(til) og være, men som du måske alligevel håbede på at komme til og være i din vildeste fantasi og så ville det være dumt at forlade det til fordel for noget, som måske er godt, men som du ikke rigtigt ved om det og som måske slet ikke er så godt, som du tror, lyt til det gode og gamle ordsprog: Du ved hvad du har og(men )du ved ikke hvad?, du får? Hvis du bliver ved, får du måske flere tilbud og måske ikke, men så kan du tage stilling til det til den tid og måske rykker du ned og måske gør du ikke, men jeg ville vælge udfordringen i Premier League og se hvor langt, som jeg kunne føre det til og det er sådan set det , sådan som jeg ser det!.
Giv det en chance og ta den sidste udfordring, når nu at du er nået så langt, alt andet ville være dumt, sådan som jeg ser det, men det er jo op til dig! Nu har jeg bare sagt det sådan,som jeg der det!, men jeg vil følge denne blog ligemeget hvad, men nok mere, hvis du fortsætter, hvor du slap! og du kan jo altid starte et spil(blog?) op med Crystal Palace, men chancen med Dumbarton får du nok hølest sandsynligt aldrig igen(tør du at sige nej til en chance,som du nok aldrig får igen, jeg ville ikke!)

Vh.blackstone.
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #32# The Sons – WINNER OF 1 DIVISION – You definitely know us now!
« Svar #82: 24 Apr 2009, 14:12 »

Jeg synes det er super-duper-über-total-nice godt klaret at du er kommet op i det bedste skotske selskab.

Mit råd er LAD VÆRE med at skifte job. Tro mig, du vil fortryde det!


Hvis du kunne tænke dig at prøve en anden klub, så kan du jo gemme dit spil, skifte klub, gemme spillet under et nyt navn i den nye klub og så gå tilbage til det andet spil. For det ER federe at være i en klub, når man har gjort sig fortjent til det  Wink
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#33# The Sons – We’re famous. How that happen.
« Svar #83: 27 Apr 2009, 21:52 »


From peewee to superstars.




Jesper Kristoffersen som succes træner, hvad fanden sker der lige der. For fem år siden var jeg ny uddannet, arbejdede og hyggede med vennerne. Nu efter fire år som træner i Dumbarton F.C er jeg eftertragtet af flere klubber. Det er sgu sådan lidt surrealistisk. Nå men efter en fed sæson og en lidt for spændende afslutning står vi sgu som Premier League hold i Skotland. Vi nåede da også kun lige at lugte til det, før Hibernian ringede og tilbød mig jobbet som manager. På tre måneder har jeg fået tilbudt job tre steder i meget større klubber, men jeg vil sgu blive her og kæmpe min chance.
Op til starten på sæsonen har jeg haft lidt problemer med klubben. Jeg har ikke være tilfreds med den økonomi de har stillet til rådighed. Jeg får 50.000 € til transfers og 14.000 € til løn om ugen. Det kan jeg sgu da ikke tiltrække gode spillere med. Jeg havde ellers fået mange stjerne til prøvetræning, men når man kun kan tilbyde 1500 € om ugen så skriver en spiller som Sylvain Ebanks-Blake ikke under på noget, fandeme irriterende. Dog optog klubben et lån for at forbedre vores stadion, så vi endte med at have 3058 siddepladser. Vi har faktisk det mindste stadion og de dårligste anlæg, men sådan er det når klubben ikke har særlig mange penge. Vi kan ikke engang sælges vores profiler for mange penge, da de åbenbart ikke er eftertragtet. Men vi må gøre det bedste vi kan, med de begrænsede midler vi har. Men en sådan oprykning her kræver aktivitet på transfermarkedet, så lad os komme i gang.




Transfermarkedet.


Vores hold var rigtig godt i første division, men jeg følte at vi manglede kvalitet i alle kæder og når man gør det så skal der handles. Jeg vil rigtig gerne have en ny målmand, da jeg ikke føler at Lambo kan være med på det her niveau. Men ellers har jeg også bare gået shop amok og hentet alle dem jeg kunne få ind og selvfølgelig bruge. Men når der kommer nogle ind, så skal der også nogle ud. Så henover sommeren er der sket en masse.

Transfers ind:

Giorgos Efrem – Offensiv midt fra Rangers - Free
Patrick Mortenssen – Angriber fra Lyngby - Free
Patrick Kristensen – Fløj/angriber fra AaB - Free
Luke Steele – Målmand fra Barnsley - Free
Nathan Ellington – Angriber fra Derby - Free
Bo Storm – Offensiv midt fra AC Horsens - free
Nacho Novo - Angriber fra Blackburn - free
Kasper Povlsen  – Central midtbane fra FC Midtjylland - free
Zoltan Gera - Offensiv midt fra Fulham – free
Christian Sivebæk – Offensiv midt fra FC Midtjylland - free
Gavin Skelton – Wing fra Dundee United - free
Henrik Bødker  - Wing/back fra SønderjyskÈ - free
Andréa Mutombo – All round midt fra Portsmouth - Free
Transfers ud:

Tamir Cohen – Solgt til Reggiana – 300.000 €
Obi – Solgt til Portosummanga – 70.000 €
Fabio Ferreira – Solgt til Forest Green – 45.000 €
Ricardo Fernandes – Solgt til U.Madiera – 22.000 €
Cagri Kodalak – Solgt til Livingston – 20.000 €
David Amoo – Solgt til Kettering – 18.000 €
Nick Christensen – Solgt til Dundee – 7.000 €
Kasper Schultz – Solgt til Queen of the Sth - Free
Jacob Olesen – Solgt til Ross County – Free
Dennis Bo Mortensen – Solgt til Ross County - Free
Zoltán Harsányl – Solgt til Hamilton - Free

















Det var hovedindkøbene. De andre kan ses her.
Alle salg og udlån kan ses her.

Hele 37 spillere har forladt klubben og for satan det er mange. En del af dem har været på vores reservehold og nogle kommer fra ungdomsholdet, men det er sgu stadigvæk mange. Men vi har så hentet 21 spillere ind så det går nok lige op. Jeg er ikke vildt sikker på at vores trup er god nok til at spille i SPL, men jeg kan ikke få dem jeg gerne vil have, så vi må nøjes. Men der er også en del gode spillere i mellem dem vi har nu, så vi skal nok klare os. Jeg fik også en ny målmand i Luke Steele, der er et produkt fra Manchester Uniteds ungdomsafdeling og han har flere sæsoner bag sig i Barnsley, så mon ikke han kan gøre god figur. Zoltan Gera bringer en del rutine med sig og det kan give ro, det samme kan Nathan Ellington og Gavil Skelton gøre og forventer mig meget af dem. Giorgos Efrem har skrevet permanent kontrakt med os efter han har været her på lån i godt to år. Han bliver bestemt en stor spiller for os. Nå, men nu har vi truppen på plads og så er der jo ikke andet for end at forberede os på venskabskampene.


Truppen og start 11'ern.


Førsteholds truppen 2012/2013

MÅLMAND
Luke Steele
Josh Lambo
Martin Hansen

FORSVAR
Cor Gillis
Kyle Davies
Nir Mantsur
Martin Halle
José Carlos Terrón
Gary Miller
Anthony Grant
Alan Dunne
Henrik Bødker

MIDTBANE
Zoltan Gera
Nicky Riley
Giorgos Efrem
Gavin Skelton
Kasper Povlsen
Sergio Tejera
Jesper Blicher
Patrick Kristensen
Bo Storm
Marco Andreoni
Andreá Mutombo
Christian Sivebæk
Lars Pleidrup
Matti Lund Nielsen

ANGREB
Vincent van den Berg
Morten Nielsen
Patrick Mortensen
Nathan Ellington
Fabio Borini
Nacho Novo
Germán Pacheco
Nikola Saric
Dennis Høegh


Vi har tilpasset truppen til de ovenstående spillere, men der er selvfølgelig reserver der kan tage over hvis nu der skulle forekomme skader. Jeg er desværre meget sikker på at vi er usikre i forsvaret og på målmandsposten. Jeg føler til gengæld at vi er godt stillet på midtbanen og i angrebet. Jeg glæder mig rigtig meget til at se mange af de danskere vi har tilbage, i denne division. Der er nemlig ikke mange danskere i udlandet som har stor succes og der for håber jeg at vi kan vise at danskerne kan det pis. Jeg tror at årets dansker i klubben bliver Jesper Blicher efterfulgt at Morten Nielsen og måske Patrick Kristensen, men det er noget tiden må vise. Lad os få prøvet det er Premier League noget.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #32# The Sons – WINNER OF 1 DIVISION – You definitely know us now!
« Svar #84: 27 Apr 2009, 22:03 »

Fuck hvor godt jstoffer tillykke med oprykningen.
Shit du er en sindssyg god manager, det tør siges også selvom at du ikke har planlagt at nå så langt, men det gør det jo bare endnu vildere, selvom du selvfølgelig hele tiden har haft ambitioner om at vinde.
Jeg synes ikke at du skal forlade klubben, slet ikke, så skal det ihvertfald være størrere klubber end Crystal Palace, da du jo endelig har nået dine mål og nu er i Premier League, så vil det være dumt at forlade klubben og du skal blive og kæmpe ellers synes jeg ikke at det giver meget mening, så er alt det arbejde, som du lavet og udført i klubben flot, men lidt ligegyldigt, nu er du hvor du vil være og hvor du måske ikke rigtigt troede på at du ville nå(til) og være, men som du måske alligevel håbede på at komme til og være i din vildeste fantasi og så ville det være dumt at forlade det til fordel for noget, som måske er godt, men som du ikke rigtigt ved om det og som måske slet ikke er så godt, som du tror, lyt til det gode og gamle ordsprog: Du ved hvad du har og(men )du ved ikke hvad?, du får? Hvis du bliver ved, får du måske flere tilbud og måske ikke, men så kan du tage stilling til det til den tid og måske rykker du ned og måske gør du ikke, men jeg ville vælge udfordringen i Premier League og se hvor langt, som jeg kunne føre det til og det er sådan set det , sådan som jeg ser det!.
Giv det en chance og ta den sidste udfordring, når nu at du er nået så langt, alt andet ville være dumt, sådan som jeg ser det, men det er jo op til dig! Nu har jeg bare sagt det sådan,som jeg der det!, men jeg vil følge denne blog ligemeget hvad, men nok mere, hvis du fortsætter, hvor du slap! og du kan jo altid starte et spil(blog?) op med Crystal Palace, men chancen med Dumbarton får du nok hølest sandsynligt aldrig igen(tør du at sige nej til en chance,som du nok aldrig får igen, jeg ville ikke!)

Vh.blackstone.

Hold da helt kæft en ordentlig omgang:)

Jeg valgt at blive, men jeg var godt nok i tvivl da tilbudet kom. Men jeg er stadigvæk i Dumbarton, ville bare gerne at økonomien var noget bedre. Men næste sæson bliver godt nok spændende.


Jeg synes det er super-duper-über-total-nice godt klaret at du er kommet op i det bedste skotske selskab.

Mit råd er LAD VÆRE med at skifte job. Tro mig, du vil fortryde det!


Hvis du kunne tænke dig at prøve en anden klub, så kan du jo gemme dit spil, skifte klub, gemme spillet under et nyt navn i den nye klub og så gå tilbage til det andet spil. For det ER federe at være i en klub, når man har gjort sig fortjent til det Wink

Jeg blev og sæsonen bliver vil tror jeg. Vi får det nok svært, men vi skal nok klare den tror jeg.


Håber i vil følge med i endnu en sæson Smiley
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #33# The Sons – We’re famous. How that happen.
« Svar #85: 27 Apr 2009, 22:54 »

Følger helt klart med endnu en sæson Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #33# The Sons – We’re famous. How that happen.
« Svar #86: 28 Apr 2009, 00:36 »

Også mig og jeg ser frem til og glæder mig til næste update og de efterfølgende som altid i en nervepirrende kamp for at undgå nedrykning og dermed blive i ligaen, men spændende bliver det ihvertfald for dig og os andre, som/der følger bloggen.
Lad kampen om overlevelse begynde Opstemt Grin Cool Thumbs Up.

Vh.Blackstone
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #33# The Sons – We’re famous. How that happen.
« Svar #87: 28 Apr 2009, 09:33 »

Intet mindre end fantastiske resultater, det er virkelig imponerende  Thumbs Up

Helt vildt at du kan få holdet til at fungere med de mange til- og afgange, det er jo stik imod alle former for logik, men du må have rigtig godt styr på dine drenge  Wink

Jeg følger også med en sæson mere og må indrømme, at du er med i kapløbet (med Zone43) om min stemme i blogkonkurrencen  Peace
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#34# The Sons – We’re famous and ready
« Svar #88: 28 Apr 2009, 12:46 »


Let’s get of to a good start.




Vi mistede Rangers som samarbejdspartner, men vi spiller mod dem alligevel i år. De er en vigtig prøve modstander for os og kan give et billede af vores niveau. Vi har også fået en del andre kampe på plads og der er godt nok nogle vilde kampe imellem. Vi skal op mod selveste Bordeaux, Derby og Man City’s reserver, så vi kommer da på nogle hårde prøver. Vi møder som sædvanlig Petershill og slutter af ude mod Shrewsbury.

Vi spillede helt fantastisk mod Bordeaux og vi kom foran efter 12 minutter, men når modstanderen har spillere som Bojan og Gabriel Obertan, så kan man ikke rigtig gøre noget. Men at tabe 2-1 til Bordeaux, er bestemt ikke et dårligt resultat. Desværre vandt vi kun med 3 over Petershill, hvilket vores fans ikke var tilfredse med, men vi tog hævn hjemme mod Derby. Desværre for os, blev alle målene sat ind af spillere der var på prøve i klubben og vi kunne efterfølgende ikke få papir på dem. Mod City’s reserver var det igen prøvespillerene der strålede og to af spillerne fik kontrakter med andre skotske klubber i stedet for og det var bare noget pis. Den ene var Jonas Borring og ham ville jeg så gerne havde haft i truppen. Hamrende irriterende at man ikke kunne få papir på dem. Desværre tabte vi til Rangers og Shrewsbury, så vores optakt blev ikke som jeg havde håbet, men tiden må vise om det var nok.




Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #33# The Sons – We’re famous. How that happen.
« Svar #89: 28 Apr 2009, 12:55 »

Følger helt klart med endnu en sæson Smiley
Også mig og jeg ser frem til og glæder mig til næste update og de efterfølgende som altid i en nervepirrende kamp for at undgå nedrykning og dermed blive i ligaen, men spændende bliver det ihvertfald for dig og os andre, som/der følger bloggen.
Lad kampen om overlevelse begynde Opstemt Grin Cool Thumbs Up.

Vh.Blackstone
Intet mindre end fantastiske resultater, det er virkelig imponerende Thumbs Up

Helt vildt at du kan få holdet til at fungere med de mange til- og afgange, det er jo stik imod alle former for logik, men du må have rigtig godt styr på dine drenge Wink

Jeg følger også med en sæson mere og må indrømme, at du er med i kapløbet (med Zone43) om min stemme i blogkonkurrencen Peace

Jeg er rigtig glad for at høre at alle er med på en sæson mere. Jeg glæder mig også selv og tror det bliver hårdt.
Så nu skal der bare spilles Smiley

Metsu1: ja det er vildt at jeg kan være med. Men jeg har faktisk altid haft succes, på trods af at jeg handler så meget. Det samme med storklubber.
Jeg er glad for at være med i kapløbet, det har jeg aldrig prøvet før. Men er bare glad for at du/i læser med og det giver blod på tanden. Thumbs Up

Keep on reading, please Peace
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010