home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  2 Brugere, 676 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #40# The Sons – Survival secured and five years comes to an end.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint
Forfatter Emne: #40# The Sons – Survival secured and five years comes to an end.  (Læst 48886 gange)
Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #39# The Sons – Now or never!!
« Svar #105: 30 Apr 2009, 00:47 »

Godt gået jstoffer.
Endnu en sæson i Premier League, det er jo bare fedt og tillykke med det.
Så er der noget at se frem til i næste sæson, hvilket jeg personligt glæder mig til, da dette jo er en klasse blog og kandiderer til at vinde blogkonkurrencen.
Ser som sagt frem til og glæder mig til næste update og de efterfølgende og fremtidige updates og det bliver også spændende at se, hvilke spillere, som du får til klubben denne gang, men ihvertfald held og lykke og jeg følger med, det er helt sikkert.
Med et håb om en vellykket sæson.

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 30 Apr 2009, 22:40 af Blackstone » Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #39# The Sons – Now or never!!
« Svar #106: 30 Apr 2009, 05:53 »

Forrygende.. intet mindre
Logged


jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#40# The Sons – Survival secured and five years comes to an end.
« Svar #107: 30 Apr 2009, 22:12 »




Very nice career this is.

Nu har jeg være i klubben, som manager, i fem sæsoner. Jeg har været hamrende glad for at være her og det har virkelige givet mig lyst til mere. Vi reddede os lige med nød og næppe, hvilket betyder at vi skal have bygget videre på vores hold. Så vi skal kigge på mulige transfer emner, men også vurdere de nuværende spillere. Jeg tror der bliver behov for en grundig udrensning.

Jeg har også kun et år tilbage af min kontrakt, men klubben og jeg er allerede blevet enige om en 3 årig forlængelse. Så nu er jeg kontraktligt bundet til Dumbarton FC indtil slutningen af 2016 sæsonen. Så jeg håber at vi på det tidspunkt ligger i Premier League, permanent.

Medierne er allerede begyndt at spekulere i hvem der kan komme til klubben henover sommeren. Bobby Zamora og Jay Bothroyd bliver nævnt, men også Liam Miller, Craig Cathcart, John Gossens og Dennis Sørensen’s navne har floreret i medierne. Jeg har holder kortene tæt til kroppen og håber vi kan holde vores forhandlinger hemmelige.

Men næste sæson nærmer sig og vi har meget arbejde forude. Glæder mig til næste sæson.



Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #40# The Sons – Survival secured and five years comes to an end.
« Svar #108: 30 Apr 2009, 22:21 »

Lyder spændende. Jeg ser frem til at læse mere efter konkurrencen  Thumbs Up

Synes stadig det er super flot at du efter en hel sæson med meget modgang holdt modet oppe og reddede røven i Premier League  Smiley
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #40# The Sons – Survival secured and five years comes to an end.
« Svar #109: 30 Apr 2009, 22:35 »

Så lakker en dejlige April måned mod enden. Det har været en rigtig godt blogkonkurrence i år. Jeg har fuldt med i mange de forskellige blogs og feltet har været tæt. Jeg har selvfølgelig også mine favoritter. Jeg vil gerne takke alle dem som har fulgt med i min blog og takker for alle som har skrevet kommentarer. Man skriver blogs af lyst, men kommentarer giver en lyst til mere, så igen af hjertet tak. JEg vil også takke dem som har være "silent" læsere, for i er ikke at forglemme. Så tusind tak til jer alle sammen.

Jeg ved ikke om bloggen fortsætter herefter, men hvis der er interesse for det, så kan den sagtens. Jeg har to opdateringer mere liggende, men syntes ikke jeg vil stoppe blogkonkurencen i starten af en sæson. Så de må vente til senere, hvis der er interesse.

Så tak for denne gang og vil glæde mig til næste år, for feltet bliver jo bedre og bedre for hvert år. Keep on Blogging people  Thumbs Up
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #40# The Sons – Survival secured and five years comes to an end.
« Svar #110: 30 Apr 2009, 22:50 »

Kan kun give Dusty ret i det han skriver. Wink

Du har gjort det super og jeg vil med glæde læse mere, hvis du skulle have lysten til at fortsætte. Jeg kan sagtens følge dig i din beslutning om ikke at slutte bloggen af i starten af en sæson, da jeg også selv finder enden på en sæson, som et godt sted at stoppe (konkurrencen) og så fortsætte derefter i et mere moderat tempo Wink

God vind Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #40# The Sons – Survival secured and five years comes to an end.
« Svar #111: 30 Apr 2009, 22:53 »

Det kunne være 2 scoops at få Liam Miller og John Goosens til klubben.
Den førstnævnte kender jeg til fra virkeligheden fra hans tid i AGF og den anden fra mit Ajax save i FM09.
Jeg håber at du fortsætter bloggen på et tidspunkt og jeg vil selvfølgelig helt sikkert følge med og ser frem til en update fra dig af, men tak for denne gang jstoffer det var klasse.

Vh.Blackstone
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #40# The Sons – Survival secured and five years comes to an end.
« Svar #112: 30 Apr 2009, 23:10 »

Lyder spændende. Jeg ser frem til at læse mere efter konkurrencen  Thumbs Up

Synes stadig det er super flot at du efter en hel sæson med meget modgang holdt modet oppe og reddede røven i Premier League  Smiley
Kan kun give Dusty ret i det han skriver. Wink

Du har gjort det super og jeg vil med glæde læse mere, hvis du skulle have lysten til at fortsætte. Jeg kan sagtens følge dig i din beslutning om ikke at slutte bloggen af i starten af en sæson, da jeg også selv finder enden på en sæson, som et godt sted at stoppe (konkurrencen) og så fortsætte derefter i et mere moderat tempo Wink

God vind Smiley
Det kunne være 2 scoops at få Liam Miller og John Goosens til klubben.
Den førstnævnte kender jeg til fra virkeligheden fra hans tid i AGF og den anden fra mit Ajax save i FM09.
Jeg håber at du fortsætter bloggen på et tidspunkt og jeg vil selvfølgelig helt sikkert følge med og ser frem til en update fra dig af, men tak for denne gang jstoffer det var klasse.

Vh.Blackstone

Spank you, spank you. It's too much  Peace

Jeg er glad for, at der er stemning for at jeg skal fortsætte. Jeg regner også med det, men der kommer ikke så mange updates som i konkurrence tiden. Jeg skal aflevere min Bachelor opgave i almen erhvervsøkonomi nu her, så jeg skal arbejde meget med den. Men når jeg har lidt tid, så skal jeg nok smide om mig med updates Smiley 
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #40# The Sons – Survival secured and five years comes to an end.
« Svar #113: 08 Maj 2009, 17:20 »

Så er bloggen flyttet  til det rigtige blog-forum, hvor den fortsætter fra blogkonkurrencen.
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #40# The Sons – Survival secured and five years comes to an end.
« Svar #114: 08 Maj 2009, 22:38 »

Så er bloggen flyttet  til det rigtige blog-forum, hvor den fortsætter fra blogkonkurrencen.

Se, DET er en fed nyhed. Jeg ser meget frem til hvad jstoffer kan få ud af "The Sons" i anden sæson af Premier League bold  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010