home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 824 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #40# The Sons – Survival secured and five years comes to an end.
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: #40# The Sons – Survival secured and five years comes to an end.  (Læst 50588 gange)
Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #20# The Sons – I love me some football and The Sons are my favourits.
« Svar #60: 15 Apr 2009, 20:19 »

Hej jstoffer.
Det er lidt tid siden at jeg har læst i denne blog, men nu har jeg fået læst og er blevet opdateret.
Først ærgeligt at oprykningen glippede, men jeg håber at du tager den i år!.
Nogle gode indkøb du har foretaget dig, især Morten Nielsen fra Chelsea tror jeg at du får meget glæde af, men også Martin Halle og Jesper Blicher og mon ikke også at du får gavn af Matti Lund Nielsen.
Eneste kritik jeg har er at du har skrevet Kyle Davies to gange i holdupdaten, men det er dog en lille fejl ellers vil jeg faktisk sige at denne blog konkurrerer med John Spurs AGF blog om at vinde blogskrivningkonkur rencen, så det er jo meget positivt.
Jeg følger helt sikket med i denne blog også i fremtiden og de updates, som du får skrevet.
Jeg ser allerede frem til og glæder mig da også til næste update!.
Nu skal denne kommentar heller ikke blive alt for stor/lang, så jeg stopper for nu!.
Jeg ønsker dig dog lige held og lykke inden jeg slutter Thumbs Up.

Vh.Blackstone
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#21# The Sons – I’m feeling it, but is it impressive?
« Svar #61: 15 Apr 2009, 22:22 »




Championship year?


Vi var jo egentlig kommet udmærket fra start i denne sæson, selvom jeg var lidt utilfreds til at starte med. Men når man ser på tabellen, så er der jo i realiteten ikke noget at være utilfreds over. Vores vigtigste opgave fremadrettet er at holde denne position og det bliver helt sikkert ikke nemt, da der er mange kampe tilbage og en del gode hold som vil gøre alt for at stoppe os. I de første kampe har Martin Halle været en af de bærende kræfter og jeg tror helt sikkert at han går hen og bliver en af profilerne. Mange har kritiseret mig og klubben for at være for dansker venlig, men vi var aldrig nået her til uden vores skandinaviske islæt, så efter min mening burde de bare holde k***.



Fixtures.

Vi var jo blevet slået ud i begge cups, som vi havde deltaget i og det var jo ikke vildt imponerende, men måske var det godt nok. Jeg tror personligt ikke at vi kunne holde truppen i topform med alle de kampe der ville være, så ser man liga mæssigt på det, så tror jeg nok at det er bedst at vi ikke har for mange jern i ilden. Så lige nu har vi ligaen og den skotske cup på programmet og det er vist også nok for os. I cuppen havde vi trukket Preston Athletic, et hold fra de mindre rækker, som vi bare skal slå.

I denne omgang var vi igennem 10 kampe og det var med blandede resultater, at vi kom igennem dem. Vi startede desværre det hele med at spille to kampe uafgjort, noget jeg bestemt ikke syntes om og de blev fulgt op af to nederlagt, dog afbrudt af en sejr. Jeg var skide sur efter fem kampe, vi var jo pisse ringe på banen. Det er jo hamrende ligegyldigt at dit hold, på papiret, er godt, når de spiller som en rådden sæk kartofler. Så er papiret jo intet værd. Nederlaget til Ross County var nedslående, vi må bare ikke tabe den slags kampe, hvis vi altså skal være med i toppen. Det uafgjorte resultat mod Brechin hjalp da bestemt heller ikke meget. Jeg overvejede at sætte samtlige spillere i gabestok midt i Dumbarton, så kunne de sgu lære det. Men jævnfør spillerforeningen er dette ikke tilladt, mere. Men efter opsangen fra helvede, lod det til at spillerne begyndt at forstå alvoren i det hele og spillet blev forbedret betragteligt. Det blev efterfølgende til fem sejre i træk og eneste minus var at vi ikke fik et eneste clean sheet, noget der bestemt ikke faldt i god jord hos mig og derfor havde jeg mig en snak med målmandstræneren. Jeg tror der skal arbejdes lidt hårde med Josh Lambo, men det kan jo også være at den unge målmand bare ikke er god nok, vi får se. Men på trods af fire "nederlag" i ligaen, så havde vi ikke mistet vores fine førsteplads og det var jo bare fantastisk. Så ved vinterpausen ligger vi lunt i svinget til at tage den førsteplads i ligaen, som vi sådan stræber efter. Vi spillede også en cup kamp, som blev vundet med små 3-0, hvilket egentlig var skuffende men vi var jo videre. Men på trods af den fine placering, så håber jeg at foråret kan få holdet til at blomstre yderligere op og gøre os til en divisionsvinder for anden gang i min tid i klubben.







« Seneste Redigering: 15 Apr 2009, 22:36 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #20# The Sons – I love me some football and The Sons are my favourits.
« Svar #62: 15 Apr 2009, 22:43 »

Hej jstoffer.
Det er lidt tid siden at jeg har læst i denne blog, men nu har jeg fået læst og er blevet opdateret.
Først ærgeligt at oprykningen glippede, men jeg håber at du tager den i år!.
Nogle gode indkøb du har foretaget dig, især Morten Nielsen fra Chelsea tror jeg at du får meget glæde af, men også Martin Halle og Jesper Blicher og mon ikke også at du får gavn af Matti Lund Nielsen.
Eneste kritik jeg har er at du har skrevet Kyle Davies to gange i holdupdaten, men det er dog en lille fejl ellers vil jeg faktisk sige at denne blog konkurrerer med John Spurs AGF blog om at vinde blogskrivningkonkur rencen, så det er jo meget positivt.
Jeg følger helt sikket med i denne blog også i fremtiden og de updates, som du får skrevet.
Jeg ser allerede frem til og glæder mig da også til næste update!.
Nu skal denne kommentar heller ikke blive alt for stor/lang, så jeg stopper for nu!.
Jeg ønsker dig dog lige held og lykke inden jeg slutter Thumbs Up.

Vh.Blackstone

Se det er jo en fantastisk kommentar at komme ind og læse. Den indeholder ros og kritik, det kan jo ikke være bedre. Føst vil jeg sige at fejlen er rette, havde fuldstændigt overset det. Det er ikke så godt, men nu er den væk.
Det er en kæmpe ros at bloggen bliver nævnt som en af de bedste og jeg takker mange gange.

Ja det er nogle dejlige spillere og jeg følger også lidt matti lund i virkeligheden og det er udelukkende pga. den succes jeg har haft med ham i flere manager saves. og de andre er jo også fantastiske signings, så det skal nok blive godt.

Jeg håber jeg kan blive ved med at holde niveauet med hensyn til mine updates og jeg høre gerne forslag til forbedringer. Men jeg er glad for at have dig med som læser og er som sagt meget glad for dine kommentarer.

MVH jstoffer
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #21# The Sons – I’m feeling it, but is it impressive?
« Svar #63: 15 Apr 2009, 23:03 »

Jo Tak  og det var så lidt, du har fortjent det synes jeg.
Jeg håber også at du kan holde niveauet, men det er jeg jo næsten sikker på at du kan og det er ikke for at slikke dig i røven(at være røvslikker) Grin, men fordi jeg virkelig mener det Thumbs Up.

Vh.Blackstone
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #21# The Sons – I’m feeling it, but is it impressive?
« Svar #64: 16 Apr 2009, 00:22 »

Jo Tak  og det var så lidt, du har fortjent det synes jeg.
Jeg håber også at du kan holde niveauet, men det er jeg jo næsten sikker på at du kan og det er ikke for at slikke dig i røven(at være røvslikker) Grin, men fordi jeg virkelig mener det Thumbs Up.

Vh.Blackstone

Jamen det er jeg da glad for at høre Smiley
Er glad for den tiltro du viser for det er jo den slags der holder en kørende. Dine og Dusty's kommentare gør jo at man bliver ved. Jeg elsker jo at fortælle om mine saves og derfor burde kommentare ikke være nødvendige, men de varmer sgu så meget og giver ekstra lyst.

Så du og alle andre skal have tak for at være mine "muse".
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#22# The Sons – We dare to think big!
« Svar #65: 19 Apr 2009, 23:21 »





Signings and then!

Vi havde et fantastisk efterår, som endte med at vi lå helt på toppen og faktisk havde hele 5 point ned til Brechin på andenpladsen. Vi spillede faktisk ganske udmærket, men der er jo også store krav til os i denne sæson. Vi skal rykke op og selv om vi ligger nr. 1, så kan det stadigvæk nå at gå galt for os. Jeg er egentlig meget tilfreds med de spillere jeg har til rådighed, og dem som skulle præstere har også gjort det, dog laver vi alt for mange dumme fejl og det skal stoppe ellers rykker vi sgu ikke op. Vi har arbejdet lidt på det i den pause her omkring nytår og vi kigger en del taktik og dvd’er om de forskellige hold, så jeg håber bestemt at vi kan holde niveauet.


Transfermarkedet


Jeg har været meget tilfreds med truppen gennem sæsonen og derfor mener jeg ikke at der har været behov for at bringe nye spillere til. Men man siger jo ikke nej til gode spillere når tilbuddene kommer ind. Så der kan være lidt godt i godteposen til klubbens fans, derimod her en del spillere forladt os. Vores fokus har i efteråret ligget på at få solgt nogle af vores mange spillere og det er lykkedes os at få tyndet kraftigt ud, så mon ikke harmonien i trupper bliver forbedret.
Transfers ind:

Dennis Høegh – Angriber fra AGF - Free
Mark Leth Pedersen – Angriber/wing fra Brøndby IF- Free
Tim Cohen – Defensiv midt fra Bolton - Free
Zoltán Harsányi – Angriber fra Bolton – Free
Matthew Lam – Midtbane fra Montreal - Free
Daniel Alves Da Mota – Angriber fra Dudelange - Free


Dennis Høegh
Transfers ud:

Reymond Putterill – Solgt til Crawley – 20.000 €
Lenny Pidgeley – Solgt til Morton – 18.000 €
Mads Beierholm – Solgt til Livingston – 2.000 €
Simon Elbæk – Solgt til Frem - Free
Robert Karlsson – Solgt til Spartans - Free
Mick O’Byrne – Solgt til Loughgall - Free
Danilo Arrieta – Udlånt til Cowdenbeath
Kevin Wilson – Kontrakt ophævet
Callum Forbes – Kontrakt ophævet
Iain McGowan – Kontrakt ophævet
sam O’Donnell – Kontrakt ophævet
John Irvine – Kontrakt ophævet
Gordon Elliot – Kontrakt ophævet
Kieran Brannan – Kontrakt ophævet
Ross Farquhar – Kontrakt ophævet




















Jeg er faktisk imponeret over et par af de spillere vi har fået ind. Cohen og Harsányi er begge spillere der har spillet i Premier League og derfor er deres erfaring meget vigtig. En anden sjov ting er, at de begge er lidt oppe i deres 20’ere, jeg har ikke kunne skaffe den slags spillere før. Så det tyder jo på, at vi er ved at være store nok til at skaffe de bedre spillere og derfor glæder jeg mig til at se hvad vi kan tiltrække i fremtiden. Der er også kommet to unge danskere til, som vi forventer os rigtig meget af. Især Dennis Høeghs tiltræden i klubben, har fået folk op af stolen. Han er kendt som en rigtig stort talent i Danmark og derfor er jeg glad for vi kan lokke ham herop. Vi har også solgt lidt ud og her er Simon Elbæk smuttet til Frem i Danmark og Mads Beierholm er skiftet til en anden skotsk klub. Begge spillere er tidligere førsteholds profiler, men de var ikke i spil til førsteholdet mere og derfor har de forladt os. Alle de andre kom aldrig rigtig i nærheden af vores førstehold og så sælger vi sgu folk. Den her trup bliver bare bedre og bedre.


Fixtures.

Vores store opgave i foråret er at holde niveauet og derved sikre os oprykning. Vi har jo desværre ikke været så suveræne, som jeg havde håbet på og derfor tror jeg at vi får kamp til stregen i foråret. Vi skal også spille cup, men vores fokus skal altså primært ligge på at få ligaen. Så dette forår bliver alt for spændende efter min smag, men sådan er det jo i fodbold. Jeg håber bare at spillerne præstere og viser en rutine og vilje der skal til.

Man håber altid på det bedste når det kommer til ens hold og når de så skuffer, så bliver man så ked af det. Min store fejl som menneske, er så at jeg viser det som vrede. Hvis spillerne skuffer på banen så bliver jeg sur og kommer nemt til at råbe. Overordnet over de spillede så må jeg sige at jeg har mistet min stemme. Jeg har sjældent set et sådan sammenbrud spilmæssig som det vi har præsteret her. Lige pludseligt kunne vi ikke få forsvaret til at fungere og målene fløj ind. Jeg må erkende at vi netop nu ikke ligner et tophold der skal kæmpe med om oprykning. Vi spillede fandeme fem ud af ni liga kampe uafgjort og flere gange dummede vi os ved at komme bagud hurtigt og derfor var alle kampe et sandt helvede. Desværre mistede vi mange point mod hold som vi ellers plejer at slå og her såede jeg selv tvivl om mine evner som træner. Vi tabte også to kampe og det var fandeme skidt. Begge hold var dem vi kæmpede om oprykning og nederlag her ville sætte os helt af, hvilket de også gjorde. Jeg var decideret kogende sur efter de her kampe. Vi fik kun tre point i to af ni kampe og det var ikke godt nok. Sejrene lunede da, men denne sekvens af kampe er ikke bestået efter min mening og derfor skal der ændringer til for at få det hele til at spille igen. Cuppen var heller ingen succes for os, da Clyde slog os med 2-1 og så skulle den røv være barberet, som min gamle far altid sagde. Så i første del af foråret havde vi skiftet en flot førsteplads ud med en ringe tredjeplads. Fandens også!!!








Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#23# The Sons – Things can only get better.
« Svar #66: 20 Apr 2009, 00:01 »




Fuck, ass!


Jeg har elsket det udtryk siden jeg så det i en film engang og det er meget beskrivende for den situation vi befinder os i. Jeg har aldrig været så glad for vores bokse rum, som jeg har nu. Jeg har arbejdet mine aggressioner væk og mine hænder har til tider været godt ømme. Jeg har aldrig før i min karriere været så presset som jeg er nu og mine skuldre er ved at være godt pressede. Jeg håber virkelig at spillerne griber bollerne og kæmper for livet for ellers rykker vi sgu ikke op. Jeg har mine bange anelser for fremtiden og håber inderligt at de bliver gjort til skamme.



The League.

De sidste ni kampe bliver virkelig afgørende og nu skulle spillerne altså vise deres værd. Spillere der ikke præstere nu, vil finde ud af at der ikke vil være et job til dem efter sæsonen. Her er jeg kold, for spillerne har sgu haft det nemt under mit virke, hvilket stopper nu. Jeg kræver det ypperste af alle nu og mener bestemt ikke at det er for meget at forlange.

Jeg tror at spillerne har forstået budskabet, for de fandt til tider de gode spil frem igen. Vi er igen begyndt at vinde kampe og score mål, masser af mål. Det er igen blevet en fryd at sidde på bænken, og jeg nyder spillet. Vi startede med at vinde knebet over Ayr og derefter kørte toget da og det kulminerede med en fantastisk kamp, hvor der blev scoret hele 11 mål. Desværre lukkede vi igen mange ind, men siden vi scorede flere end de andre så gik det nok. Men Ross County ødelagde desværre vores fine stime og de tævede os med 4-1. Dette nederlag kostede os en hver chance for at rykke op som mestre og derfor er fokus nu at sikre den oprykning ved play-off. Desværre spillede vi elendigt efter Ross County kampen og derfor fik Stirling en nem sejr over os. Vi sluttede dog den regulære sæson godt af med at slå East Stirlingshire og holdet på andenpladsen Brechin. Dermed blev vores placering i år en skuffende tredjeplads, ikke ligefrem det jeg havde regnet med da jeg stod sidste sommer til pressemødet og proklamerede at vi var blandt favoritterne. Men vi har stadigvæk håbet, så nu skal der kæmpes til allersidste mand, men det ser svært ud for os.








Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#24# The Sons – God help us if we fail to win promotion.
« Svar #67: 20 Apr 2009, 10:48 »




We need this brother.


Som helhed vil jeg sige at vores sæson er fejlslagen. Vi formåede ikke at få den førsteplads der ville sikre os direkte oprykning, vi havde moderat held med vores spil i diverse pokal turneringer, men vi kan stadigvæk redde æren ved at vinde den her play-off. Vi står her for anden gang i træk og jeg håber så inderligt at denne gang er lykkens gang. Jeg ved det er meget at forvente, men vi kan altså godt gøre det og det skal vi også nok. Midt i alt den her forvirring så har klubben og jeg selv været i forhandlinger, da de gerne vil forlænge samarbejdet. Jeg er rigtig glad og stolt over at kunne underskrive en forlængelse, der binder mig til klubben indtil år 2014. Så jeg vil glæde mig til at fortsætte klubbens udvikling og jeg har troen på storhed for os. Men først skal vi lige få den her play-off klaret.

Igen spilles der bedst af to kampe og vi skal op mod Morton fra 1 Division. Vi havde bestemt trukket det sværeste hold og derfor skulle vi være klar fra første fløjt. Vi kom dog skidt fra start i hjemme kampen, da de fik straffe efter 11 minutter, men drengene fightede sig tilbage og Morten Nielsen kæmpede sig til det første mål. Jesper Olsen stod for nr. 2 og Dennis Bo Mortensen stod for tredje og sidste mål. Danskerne sikrede os et fantastisk udgangspunkt til returkampen.
Udekampen blev spillet meget nervøst og den var egentlig ikke godt spillet. Vi skulle frem til det 63 minut hvor vi scorede på straffe og fik et endnu bedre udganspunkt. Det varede dog kun i to minutter, hvorefter Morton slog tilbage, men det blev ved dette og derved kvalificerde vi os til play-off finalen mod Brechin



Play-off finalen.

Vi skulle som sagt møde Brechin i finalen og det var sgu den rigtige modstander at møde. Gennem sæsonen mødte vi dem fire gange og kom derfra med to sejre, en uafgjort og et enkelt nederlag, så jeg er fortrøstningsfuld op mod kampen. Vi starter ude og her vil en sejr være fantastik, men en uafgjort kan også varme godt.

Alle vidste at den her udekamp ville være fantastisk vigtig og derfor spillede vi utrolig offensivt. Vi pressede Brechin helt i bund gennem hele kampen og vi scorede efter 38 minutter, men igen gav vi et straffe væk, hvilket resulterede i en uafgjort kamp. Efter kampen fik Martin Halle en reprimande, da han i to kampe i træk nu var skyld i straffespark. Vi har bare ikke råd til at give gratis mål væk. Fandens altså.
Hjemmekampen blev også en utrolig hed affære, men vi kom skide godt fra start med et mål efter bare 10 minutter. Vi holdte dem fra fadet rigtig længe, men efter 56 minutter lykkedes det Trevor Sinclair at finde målet. Den gamle storspiller viste at 38 år ingen alder var og med et, brast vores drømme. Vi kom ud i forlænget spilletid, men der kom ingen mål. Så vi skulle ud i straffe for at få det her afsluttet.

De startede med at sparke og fik scoret, vi fulgte godt op, men derefter missede de sgu en og så lå den jo lige til højrebenet. Men vi har jo før smidt det hele på gulvet, så jeg var meget nervøs. Men drengene holdt deres cool og endelig var vores oprykning til landets anden bedste række vores. Fuck hvor var det forløsende og jeg var virkelig lettet. Jeg er så stolt over alt det vi har nået og nu skal der arbejdes på at få holdet klar til endnu en opgradering.



*Scotish 1 Division here we come!!*

Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

lefevre81
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: #24# The Sons – God help us if we fail to win promotion.
« Svar #68: 20 Apr 2009, 11:34 »

Stort tillykke, endelig oprykning, selvom det holdt hårdt Smiley
Dejlig blog, hvor man kan vælge at læse det hele, som er virklig godt skrevet og man kan vælge at skimte og så er den stadigvæk fangene.
Jeg kunne dog godt tænke mig at høre lidt om hvordan klubben udvikler sig, om der bliver bliver stadionudvidelse og om der kommer forbedringer på træningsanlægget. Det kunne være rart med et ss af information af klubben, det ser ud til at du har styr på økonomien, så det skal nok blive en stor klub engang Wink
Ellers skal du bare fortsætte den gode stil, den er fangene.

Hilsen le Fevre
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #24# The Sons – God help us if we fail to win promotion.
« Svar #69: 20 Apr 2009, 14:59 »

Yes så rykkede du op Opstemt Grin Cool Thumbs Up.
Mange gange tillykke med det hele(oprykningen), det er sgu stort Opstemt Grin:c: Thumbs Up.
Det bliver spændende at se hvem du får fat i/på af forstærkninger og at følge dig i den skotske 1. Division og se om du(klubben) kan klare sig/den i denne division og undgå nedrykning, det håber jeg virkelig for dig og det vil nok være godt med en mellemsæson i 1.Division inden du(overhovedet) tænker på Premiere League, men hvis du får forstærket dig fornuftigt kan det være/ske allerede i næste sæson at du spiller i Premiere League, men som sagt så skal du jo lige overleve nedrykning og en mellemsæson ville/vil nok være godt for dig og holdet, men spændende det bliver det.
Jeg følger helt sikkert med i denne blog også fremover  og ser frem til og glæder mig til næste update og de efterfølgende updates for at se hvad der sker for dig og hvordan det går for holdet.
Nå det blev lidt langt, men der er jo også sket en del og god signing af Dennis Høgh forresten og lidt ærgeligt med Mads Beierholm, Simon Elbæk og Danillo Arrieta, men hvis de ikke spillede så meget var det jo nok godt nok.
Held & Lykke det bliver spændende!!!

Vh.Blackstone
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#25# The Sons – Damn that was close.
« Svar #70: 20 Apr 2009, 22:55 »




Oprykningen er sikret.

For pokker jeg har været ved at lave noget lettere uhyggeligt i mine bukser, denne sæson og nej det er ikke noget seksuelt. Denne sæson har virkelig kort op og ned. Vi har ligget nr. et, for derefter at smide det hele på gulvet igen og så for til sidst at sikre den vigtige oprykning. Hvis jeg havde haft hjerte problemer og mavesår før sæsonen, så havde jeg sgu ikke overlevet. Det har været min første sæson, hvor vi virkelig har haft problemer, men vi klarede det da til sidst. 

Næste sæson bliver en virkelig udfordring og der kan man ikke bare nøjes med lige at klare sig. Så der skal virkelig arbejdes med at finde de rigtige spillere til de positioner,, hvor vi er svagest. Oprykningen har gjort os mere attraktive for bedre spillere og derfor kan vi måske være heldige at få nogle virkelige profiler til klubben. Men tiden må vise hvad der kan lade sig gøre. Mit navn har været nævnt meget i medierne efter vi sikrede oprykningen. AaB hjemme i Danmark har valgt ikke at forlænge med deres træner og jeg bliver nævnt som en mulig afløser for ham. Jeg har skulle svare på spørgsmål om jeg ville være interesseret, men jeg nægtede at give en kommentar. Der kom dog aldrig et tilbud og derfor var det ikke aktuelt for mig. Klubben kunne gode lide at jeg ikke svarede på spørgsmålet og tog det som et tegn på loyalitet. Med en sæson hvor succes kom til sidst, så lukker vi ned for i år, men bare vent 2011/2012 sæsonen er lige om hjørnet og hvem ved hvad der kommer til at ske.



*Scotish 1 Division looming ahead*

Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #25# The Sons – Damn that was close.
« Svar #71: 20 Apr 2009, 23:02 »

Kæmpe stort tillykke med oprykningen. Det er super sejt klaret!  Thumbs Up
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#26# The Sons – Do you know us now?
« Svar #72: 20 Apr 2009, 23:11 »


Let’s pick it up a bit.




Det har været en rigtig god sommer syntes jeg. Jeg har været i den syvende himmel, fordi det er lykkedes os at rykke fra 3 division til 1 division på kun 3 år. Det er jo fantastik, at sådan en lille klub er nået hertil og at det er klaret uden en pengemand i ryggen. Gad vide om Fulham nogensinde ville havde nået Premier League uden Mohamed Al-Fayed millioner i ryggen. De gik da fra at være et hold i anden division, det der i dag er League One, til at spille i landets bedste række på bare fem sæsoner. Jeg syntes vores præstation er en af de helt store og det er sgu bare godt klaret. Klubben har jo ikke millioner til at forbedre stadion, der ellers trænger, men ej heller til træningsanlæg osv, vi bruger de samme remedier som vi havde i tredje division. Jeg har prøvet at få klubben til at opgradere vores anlæg, men økonomien er ikke til det, desværre. Den kommende sæson bliver bestemt ikke en af de nemmeste og derfor har vi selvfølgelig været ude på markedet for at hente lidt ind til året. Vi har også ryddet lidt op i de mange spillere som bare ikke gjorde deres arbejde godt nok. Så igen i år sker der ændringer på holdet da der skal ske lidt for at vi kan følge med på det højere niveau.



Transfermarkedet.


Holdet som sådan fejler ikke noget, men vi mangler lidt spillere som kan gå ind og tage et ryk i ny og næ. Jeg har haft vores scouts i gang henover sommeren og de har scoutet tusindvis af spillere og fundet frem til et par dusin spillere som de mente kunne passe ind. Jeg har derefter valgt lidt ud som jeg gerne så i klubben. Jeg har også kigget på lidt danskere, men det var sgu lidt sløjt I år syntes jeg. Men jeg har da fået lidt nye ind og lidt gamle smidt på porten. Så denne sæson skal nok blive spændende og hård.

Transfers ind:

Nir Mantsur - Back fra Castilla - Free
Bigambo Rochat – Back fra LOSC Lille Métropole- Free
Nikola Saric - Angriber fra Liverpool - Free
Timon van Leeuwen – Allround midt fra Go ahead - Free
Obi  – Allround midt fra Inter - Free
Wojciech Szczesny – Målmand fra Arsenal - free
Fabio Borini - Angriber fra Chelsea - free
Martin Christensen  – Wing fra Charlton - free
Tomislav Pavlov  - Offensiv midt fra Celtic – free
Daniele Giordano - Målmad fra Celtic - free
Dingham-Roh Boldum  – Wing fra US Orléans - free
David Amoo  - Angriber fra Liverpool - free
Giorgos Efrem – Offensiv midt fra Rangers - Lån
Kal Naismith – Back fra Rangers – Lån

Transfers ud:

Andy Haworth – Solgt til Rushden – 55.000 €
Tobias Mikaelsson – Solgt til Stevenage – 30.000 €
Joe Dudgeon – Solgt til Woking – 20.000 €
Daniel Alves da Mota – Solgt til Louletano – 8.000 €
David Chambers – Solgt til THS – 4.000 €
Mathias Gravesen – Solgt til Cowdenbeath – Free
Marc Bridge-Wilkinson – Solgt til Luton - Free
Miki Roqué – Solgt til Talavera - Free
Francisco Durán – Solgt til Ourense – Free
Michael Konë – Solgt til Ross County - Free
Jesper Olsen – Kontrakt ophævet.


















Alle salg og udlån kan ses her.
Vi har hentet nogle spillere ind igen, men det er ikke markante forstærkninger. Det er ikke spillere som har en kæmpe navne eller lignende, men de har potentiale og jeg håber at bare et par stykker af dem vil udvikle sig til noget stort. Der har også været en del salg eller ophævninger af kontrakter. Vi har gjort dette for at give luft i truppen og for at skære i vores lønninger. Klubbens økonomi er i rigtig god stand lige nu, men den kan blive trængt nu her hvor vi er rykket op. Spillerne skal have lønforhøjelse og det kan blive hårdt for os, men jeg tror nok at vi skal klare skærene. Vi har igen lejet vores favoritter i Rangers og som altid tror jeg at Naismith og Efrem vil bidrage med store præstationer i den kommende sæson. Nogle af de spillere vi har solgt har kun været her i kort tid, men jeg var ikke tilfreds med dem og derfor er det røget videre. Jeg er tilfreds med vores trup nu, men jeg er bange for at kvaliteten af vores reserver ikke har et højt nok niveau.


Truppen og start 11'ern.


Førsteholds truppen 2010/2011

MÅLMAND
Josh Lambo
Martin Hansen
Wojciech Szczesny

FORSVAR
Declan O’Hara
Kyle Davies
Nir Mantsur
Martin Halle
Bigambo Rochat
Gary Miller
Anthony Grant
Rene Steer
Scott Moffatt
Kenny Strickland
Kasper Schultz

MIDTBANE
Matti Lund Nielsen
Jesper Blicher
Lars Pleidrup
Nicky Riley
Sergio Tejera
Giorgos Efrem
Tamir Cohen
Matthew Lam
Dingham-Roh Boldum 
Timon van Leeuwen
Obi
Tomislav Pavlov 
Martin Christensen 
Michael Graham
Michael Noone

ANGREB
Vincent van den Berg
Morten Nielsen
Kal Naismith
Zoltán Harsányi
Fabio Borini
Nick Christensen
Dennis Bo Mortensen
Jacob Olesen
Dennis Høegh


Truppen er ved at være stor nu, men på dette niveau mener jeg at vi skal have nogle spillere i ryggen. Jeg er dog stadigvæk i tvivl om vi er stærke nok i forsvaret og i målet. Josh Lambo har stået på mål for os siden vi var i tredje division og jeg er altså ikke helt sikker på om han har klassen til første division, men han får chancen og så må det briste eller bærer. Vi har mange spillere på kontrakt i klubben og de skal nu til at slå til ellers vil der kommer fyringer og salg. Men jeg er fortrøstningsfuld forud for denne sæson og glæder mig så inderligt meget til at komme i gang. Det bliver fedt at se os kæmpe med de store hold. Hvem havde troet at lille Dumbarton F.C på bare tre år ville stå som et første divisionshold. I’m ecstatic.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #24# The Sons – God help us if we fail to win promotion.
« Svar #73: 20 Apr 2009, 23:22 »

Stort tillykke, endelig oprykning, selvom det holdt hårdt Smiley
Dejlig blog, hvor man kan vælge at læse det hele, som er virklig godt skrevet og man kan vælge at skimte og så er den stadigvæk fangene.
Jeg kunne dog godt tænke mig at høre lidt om hvordan klubben udvikler sig, om der bliver bliver stadionudvidelse og om der kommer forbedringer på træningsanlægget. Det kunne være rart med et ss af information af klubben, det ser ud til at du har styr på økonomien, så det skal nok blive en stor klub engang Wink
Ellers skal du bare fortsætte den gode stil, den er fangene.

Hilsen le Fevre

Jeg takker mange gange for din kommentar og tak for din ros. Jeg har ikke skrevet meget omkring klubbens udviklin, men det er simplethen fordi der ikke har været nogen. Der er ingen penge i klubben og jeg har faktisk heller ingen penge til at købe for. Men jeg skal prøve at komme med mere info på området fremover. Og jeg skal prøve at holde stilen Smiley

Yes så rykkede du op Opstemt Grin Cool Thumbs Up.
Mange gange tillykke med det hele(oprykningen), det er sgu stort Opstemt Grin:c: Thumbs Up.
Det bliver spændende at se hvem du får fat i/på af forstærkninger og at følge dig i den skotske 1. Division og se om du(klubben) kan klare sig/den i denne division og undgå nedrykning, det håber jeg virkelig for dig og det vil nok være godt med en mellemsæson i 1.Division inden du(overhovedet) tænker på Premiere League, men hvis du får forstærket dig fornuftigt kan det være/ske allerede i næste sæson at du spiller i Premiere League, men som sagt så skal du jo lige overleve nedrykning og en mellemsæson ville/vil nok være godt for dig og holdet, men spændende det bliver det.
Jeg følger helt sikkert med i denne blog også fremover og ser frem til og glæder mig til næste update og de efterfølgende updates for at se hvad der sker for dig og hvordan det går for holdet.
Nå det blev lidt langt, men der er jo også sket en del og god signing af Dennis Høgh forresten og lidt ærgeligt med Mads Beierholm, Simon Elbæk og Danillo Arrieta, men hvis de ikke spillede så meget var det jo nok godt nok.
Held & Lykke det bliver spændende!!!

Vh.Blackstone

Endnu en gang smider du en rigtig god kommentar og jeg er virkelig glad for den.
Jeg har altid haft en godt øje til Beierholm og Arrieta, men de spillede bare ikke nok og jeg skulle af med lidt spillere. Den næste sæson bliver rigtig spændende og jeg glæder mig til jeg for nogle updates op om den. Tror det bliver lidt hårdt og at vi kommer til at kæmpe for at blive oppe.
Takker endnu engang for din dejlige kommentar Thumbs Up

Kæmpe stort tillykke med oprykningen. Det er super sejt klaret! Thumbs Up

Jeg takker, bukker og nejer(eller hvad det nu hedder) for kongen Smiley
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#27# The Sons – Doing the prep work.
« Svar #74: 23 Apr 2009, 00:02 »


I’m super psyched for the coming season!




Som vi altid gør så skal der lades op til sæsonen med lidt vendskabskampe. Vi har arrangeret lidt blandede kampe og meningen er her, at finde frem til de spillere der skal satses 100 % på. Der hvor jeg er mest i tvivl er i angrebet, vi har så mange gode og jeg er ikke helt sikker på hvem der kan levere varen bedst. Vi spiller som altid mod Petershill pga. det samarbejde vi har, men vi skal også op mod to fantastiske modstandere i AC Horsens og Hearts. Jeg håber vi kan spille nogenlunde her, men en sejr, er ikke krævet. Jeg skal som sagt bruge kampene til at få start 11’ern helt på plads.

Vi slog som altid Petershill og kampen var selvfølgelig fyldt med mål, til os. Vi scorede hele otte af slagsen og så var det jo klaret. Vi fik dog lidt problemer med at vinde de efterfølgende kampe og det var sgu lidt skidt. Vi fik kun én sejr, men den var også fantastisk. Partick Thistle er et hold, som vi skal møde næste år og derfor håber jeg på, at den kan være et tegn på hvordan det kommer til at gå næste sæson. Desværre tabte vi til Horsens og stort til Hearts, hvilket jeg ikke var så glad for, men vi fik da spillet os i form og jeg tror at holdet kan præstere nogenlunde stabilt.
Jeg kom desværre ikke til nogen præcis afgørelse omkring hvem af angriberne der skal starte inde, men jeg regner med at Morten Nielsen, Mark Leth Pedersen og Kal Naismith skal kæmpe om pladsen primært, men Van den Berg og Zoltán er ikke langt bagefter. Så de første kampe må afgøre, hvad der sker på dette område.



Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010