home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 1121 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #40# The Sons – Survival secured and five years comes to an end.
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: #40# The Sons – Survival secured and five years comes to an end.  (Læst 50602 gange)
Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #13# The Sons – Getting there!! – Slippery slope.
« Svar #45: 09 Apr 2009, 02:55 »

Tak jstoffer:
Altid en fornøjelse at følge din blog(s).
Ser frem til imorgen og en ny update.
Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 11 Apr 2009, 21:54 af Blackstone » Logged

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #13# The Sons – Getting there!! – Slippery slope.
« Svar #46: 09 Apr 2009, 08:31 »

Det her er stadig en af de bedste blog jeg har set nogensinde... Jeg synes at den skal vinde :-)
Logged

FMFreaks inside you.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #11# The Sons - Getting there!! – Almost ready.
« Svar #47: 09 Apr 2009, 10:44 »

Det lover rigtig godt det her. Jeg følger helt klart med!  Smiley

Altid en fornøjelse at have dig med Dusty

Tillykke med oprykningen...

Ser frem til at følge dig i oprykningskampen igen i denne sæson..

Dejligt med at danskerne..

Ja det er dejligt at se danskere komme til sin ret. Og er rigtig glad for at have dig med.

Tak jstoffer:
Altid en fornøjelse at følge din blog(s).
Ser frem til imorgen og en ny blog!

Vh.Blackstone

Rigtig godt at høre. en fornøjelse at skrive når folk følger med med og syntes det er godt.

Det her er stadig en af de bedste blog jeg har set nogensinde... Jeg synes at den skal vinde :-)

Jeg takker og bukker ærbødigt. Dejligt at høre at du kan lide det. Skal prøve at holde niveauet Smiley


Jeg vil også takke alle der ikke har skrevet en besked. dejligt at se folk følger med, det giver mod på at fortsætte. Tusind tak til alle.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#14# The Sons – Getting there!! – I love the smell of spring.
« Svar #48: 09 Apr 2009, 22:19 »



Vinter markedet og forårets komme



Transfermarkedet


Vi har gennem de sidste halvandet år hentet mange spillere ind og nu er turen kommet til at der skal lidt den anden vej. Vi har løbende tyndet ud i spillerne og flere har fået ophævet deres kontrakter pga. de ikke har slået til og bevise deres værd. Vi har også indgået en partnerskab med Glasgow Rangers og denne gang håber jeg vi har ramt plet. Vi har haft tre andre partnere tidligere og de to af dem har vi selv stoppet, den sidste var Celtic som selv valgte at stoppe samarbejdet. Men denne gang tror jeg vi har ramt plet og de sendte straks et kæmpe talent til os og det er aldrig sket før. Vi får en spiller som er fremtiden for fodbolden i Skotland og vi skal hjælpe med at gøre ham bedre. Så sejt det er. Vi har også valgt at prøve lidt andre spiller af og håber virkelig de kan noget dem her.

Transfers ind:

Francisco Durán - Midtbane - Free
Tim Smidt – Angriber uden klub
Abu Ogogo - Back uden  klub
Michaël Kone – Forsvarer fra Coxyde – Free
Zbigniew Malkowski – Målmand uden klub
Kal Naismith – Wing/angriber fra Rangers - Lån
Transfers ud:

Andy Geggan – Solgt til Queen’s park - free
Ben Gorden – Solgt til Queen’s park - free
Ole Næss – Solgt til Queen’s park - free
Ross Clark – Solgt til Albion Rovers - free
Mark Canning – Solgt til Albion Rovers - free
Steven Reilly – Solgt til Albion Rovers - free
Steven Leslie – Solgt til Woking – 4.000 €
Sylvain Legwinski – Kontrakt ophævet












Vi har været lidt mere stille end vi plejer i dette vindue. Vi har ”kun” fået 7 mand mere på vores team sheet og det må da være rekord for os. Men denne gang har vi også sendt spillere den anden vej og jeg tror at Queen’s park og Albion er ved at stjæle vores hold, for de har hentet en del spillere fra os. Men okay, de må meget gerne få de spillere som vi ikke kan bruge mere, for så har vi ikke de omkostninger til løn. Jeg er rigtig glad for at kunne præsentere Naismith og Durán for det er begge unge spillere med et kæmpe potentiale og de kan begge blive profiler på holdet. Men ellers er der ikke så meget at sige, andet end at vi skal i gang med endnu en vidunderlig omgang fodbold.


Nu skal foråret fuldendes.

Sidste år spillede vi fantastisk og var til tider overlegne, men i denne sæson har vi haft problemer. Men det er vel at forvente når man er nyoprykket, men alligevel så har vi spillet godt nok til at ligge nr. 3. Vores eneste opgave dette forår er at holde den placering eller måske bytte den ud med en af de to ovenstående placeringer. Men jeg tror det bliver svært, men vi kan klare det og så har vi også en kamp i League cuppen mod Hiberninan. Jeg vil gerne have lidt hævn over den sejr de tog sidste gang vi mødtes, men det bliver svært da de er klart bedre end os.

Når man ser på de sidste 10 kampe i ligaen, så har vi faktisk formået at levere varen, dog har der været et par kiks. Nederlagene til East Fife og Ayr var bestemt ikke en del af planen, men det var, og er gode hold, så man kan vel ikke tillade sig at være utilfreds. Men det er jeg alligevel, jeg tror jeg vil være utilfreds indtil vi en dag vinder den skotske Premier League, men det er det med de personlige ambitioner igen. Der er lige et par kampe der skal fremhæves. Sejren mod ligaens bedste hold var så fed, vi spillede så flot og holdt dem faktisk hen det meste af kampen, dog fik de et trøste mål med 3 min igen og det pressede os til det sidste, men ellers var det fedt. Man går jo heller ikke af vejen for en nedsabling, så da vi vandt 5-2 over Arbroath så var der hoppestemning på ”the rock”. Men 7 sejre ud af 10 mulige er vel godkendt, spillerne har i hvert fald gjort deres arbejde så den ros skal de have. Desværre sluttede vores cup deltagelse helt, da vi ikke formåede at yde Hibernian særlig meget modstand. Med nederlaget i bagagen kunne vi endelig fokusere på ligaen og kun ligaen. Efter de her 10 kampe, så mangler vi kun 9 før sæsonen er færdig og vi er nødt til at være fremme i skoene for at fuldende vores oprykningssæson, så lad os komme videre.



Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #14# The Sons – Getting there!! – I love the smell of spring.
« Svar #49: 11 Apr 2009, 21:41 »

Jeg tror på to i træk.  Thumbs Up

Go get em, tigerroulade!
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#15# The Sons – Getting there!! – The end is near and we are smiling.
« Svar #50: 12 Apr 2009, 15:01 »




Sleep, what the f*** is that!.


Jeg er helt oppe at ringe i disse dage. Jeg sover ikke, spiser ikke, tænker ikke andet end fodbold og den kraft præstation vi var lagt for dagen. Det er altså sjældent at en oprykker kan gøre sig gældende i det år hvor de er rykket op. Dog har nogle klubber gjort det, men de har altid haft en sum penge i ryggen og egentlig ikke skulle tænke på penge. Vi har derimod ingen penge til overdådige indkøb og investeringer. Vi er en lille arbejder klub der må klare sig med det det har og vi har virkelig fået det til at slå til. Vi har fået opbygget gode hold og vi er begyndt at sætte Dumbarton på kortet igen. Noget folk i byen er glad for. Inden de sidste afgørende kampe har vi tilkæmpet os en placering som nr. to i ligaen og vores spil er på et niveau, jeg aldrig havde troet at vi skulle nå. Andre klubber i Storbritannien er også begyndt at ligge mærke til vores spillere, men desværre vil de ikke smide de rigtige penge på bordet og så sælger man jo ikke. Men jeg vil egentlig heller ikke sælge de gode, for vi skal jo måske spille i første division næste år.


The League.

I forhold til mit første år i klubben, hvor der var meget pres på mig, så har dette år været en fryd. Vi skulle bare blive i divisionen, helst som midterhold og ingen havde de store forventninger til os. Så når man præstere som vi har gjort, så bliver der snakket. Vi har vundet mange nye tilhængere i nærområdet og medierne har også sådan rigtig fundet vej til os. Men mit fokus ligger naturligvis på de sidste kampe, for hvis vi nu kan komme op på førstepladsen så rykker vi jo direkte op. De Play-off kampe er jo det rene lotteri, for hvis man laver en lille bitte fejl, så er spillet jo slut. Så jeg prøver at motivere drengene og sige at de kan det pis.

Jeg vil lige sige her at vi kigger opad, for vi er næste sikre på at skulle spille play-off kampe. Vi er 13 point foran Stirling på femte pladsen og jeg regner bestemt ikke med at vi går ned i kadence nu her til sidst.
Men det sagde jeg vist lidt for hurtigt. For vi startede ud med at smide point til holdet på fjerde pladsen og jeg var bestemt ikke positivt stemt over for den præstation. Man har bare ikke råd til at smide de point, når man vil op på førstepladsen. Men okay, man må ikke miste modet. Det gjorde vi bestemt heller ikke, da vi efterfølgende ikke tabte en eneste af de sidste 8 kampe, men desværre fik vi heller ikke de nødvendige sejre til at hente Airdrie og derfor måtte vi taget til takke med andenpladsen. Dog leverede vi varen i flere af kampene og viste det jeg vil kalde skræmmende styrke, en førsteplads blev det jo ikke til. Men det kan vi jo heller ikke brokke os over, for var jo de nye drenge i divisionen og ingen havde regnet med os. Så når man ser på sæsonen som en helhed, så var det jo en super sæson og drengene spillede fantastisk. Men vi er jo ikke færdige endnu og forude venter der nogle play-off kampe og dem skal vi nok vinde. Jeg kan næste lugte 1.division og jeg glæder mig.




Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#16# The Sons – Getting there!! – I love the smell of play-offs in the morning.
« Svar #51: 12 Apr 2009, 16:23 »




What time is it?? Play-off time!


Jeg har aldrig prøvet at skulle spille play-off tidligere, men jeg ved hvad der skal ske og vi skal bare vinde, og så skulle den røv være barberet.
Men så nemt bliver det nok heller ikke og første forhindring på vejen mod det forjættede land, var East Fife. Vi har før haft problemer med den klub, men jeg tror at drengene er mere fokuseret nu her, for der er meget på spil. Vi har arbejdet en smule med, hvordan vores fremgangsmåde i kampene skulle være og vi vil prøve at komme mere frem på banen og derved bruge vores fløje mere. Men nu må vi se om vi kan fuldfører opgaven.


Der spilles bedst af to kampe, og vi er ”pumped up and ready to fight”.´Første kamp var hjemme og vi var meget skuffende syntes jeg. Vi kunne ikke rigtig komme gennem deres forsvar og det stoppede os gentagende gange på midten. Deres målmand var også en sand mur og man kom jo helt til at tænke på gamle Palle plankeværk fra B 1903 sejr i 1991 mod Bayern München. Hvilke redninger der blev disket op med, men vi trak os fra kampen med en sejr og havde et nogenlunde udgangspunkt til anden kamp.
Denne kamp var en helt anden sag. Vi kom ud til kampen som om vi var skudt ud af en kanon og efter røgen havde lagt sig så var vi sgu foran med hele to mål. East Fife spillerne lignede den enlig kvinde efter et kæmpe swingerparty, de var forvirrede, trætte og godt brugte. Så det lykkedes os sgu at komme i finalen hvor 1.divisions Raith ventede på os. Det tyder jo godt det her skidt.



Play-off finalen.

Raith havde haft en rimelig sæson i 1.division, men havde bare ikke marginalerne på deres side. De havde gjort kort proces med Ayr og nu mente de at vi skulle stå for tur. Jeg vil sige at vi har en chance her, for vores hold er bare gået fra styrke til styrke og hvorfor skulle det stoppe her.

Igen startede vi på hjemmebane og denne gang kom vi også godt fra start. Vi formåede faktisk at komme foran med hele 2-0 og jeg troede allerede her at den var hjemme. De kunne godt give mig de medaljer og den oprykning nu. Men spillerne fra Raith var af en anden opfattelse. De overtog fuldstændig spillet og fire minutter inde i overtiden fik de udlignet vores flotte to måls føring og derved ødelagde de vores drømme lidt. Det betød jo at vi skulle frem og score for at komme videre, noget der ikke ville blive nemt. Udekampen startede skidt, rigtig skidt faktisk. Efter 7 minutter af kampen, besluttede Josh Lambo at score et selvmål, han mente nok at Raith skulle have lidt hjælp. Der gik faktisk hele 70 minutter før Dennis Bo fik bolden i nettet og så var skyde teltet åbent. Jeg har aldrig set mine spillere spilde så mange skud på mål som i de sidste 13 minutter af kampen. Det var som om at de håbede på at en guddommelig kraft nok skulle guide bolden ind, ja som om det skete. Desværre for os så sluttede kampen med endnu en uafgjort resultat og det betød at der ingen oprykning var til os. Det var sgu da fandens, tror lige jeg skal have lidt tid til at falde ned og fordøje denne skuffelse, SATANS!!
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#17# The Sons – The Season’s winding down.
« Svar #52: 12 Apr 2009, 16:57 »




Endnu et år er slut.

For pokker en tur vi har været ude på. Vi har overrasket alt og alle i denne sæson. Lille Dumbarton har endelig fundet deres vej mod toppen igen. Ikke mange kendte til klubben for bare to år siden, men vi er begyndt at til trække mere spalte plads. Dog er det ikke så vildt som mange af de andre hold, men vi er da nået lidt længere frem i avisen og har med i et par artikler. Før var vi jo bare et resultat på næst bagerste side, så det kunne jo næste ikke blive værre. Men som sagt så er vi ved at være med fremme igen og det skal vi udbygge næste sæson.

Vi har allerede på nuværende tidspunkt valgt at forlænge lejeaftalen med Kal Naismith, da han har vist et enormt talent på banen for os dette forår. Aftalen lyder på 12 måneder og jeg håber at vi måske en dag kan tilknytte ham permanent, men han er jo på kontrakt i Rangers og de vil vist ikke slippe ham. Næste sæson håber jeg på at vi kan udvide samarbejdet med dem yderligere så vi kan få lidt flere spillere ind fra dem. En anden stor forstærkning er Martin Halle som kommer til fra SønderjyskÉ. Vi er rigtig stolte over at kunne præsentere ham som en kommende spiller i klubben og han bliver bestemt en profil næste sæson. Allerede nu kan jeg meddele at vi næste år går målrettet efter at rykke op. Så der er en spændende sæson i vente og jeg glæder mig.

Until next season. See you.



Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17# The Sons – The Season’s winding down.
« Svar #53: 12 Apr 2009, 18:09 »

Ærgerligt du ikke vandt play-off finalen. Håder der er mere held i sprøjten næste sæson  Thumbs Up
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#18# The Sons – Is this our year, can we do it!
« Svar #54: 13 Apr 2009, 14:51 »


This is gonna be our year.




Oprykningen glippede desværre sidste år og det var vi kede af, men på den anden side så var det nok godt nok. Vi var lige rykket op og jeg tror ikke vi havde gearingen til at ligge godt til i 1.division. Men i år går vi målrettet efter, at sikre os den dejlige oprykning og jeg mener bestemt at vi har holdet. Henover sommeren har vi snakket med en del spillere og mange har afvist os, vi ikke er kendte nok eller så spiller vi ikke med i de store turneringer. Efter to år på pinden så føler jeg virkelig vi har fået sammensat den stærkeste trup, klubben længe har set. Det har dog ikke været verdens nemmeste opgave og jeg har brugt utrolig meget på at finde de rigtige spillere.
Jeg har ikke været tilfreds med den defensive indstilling, som min assistent har haft til spillet. Så derfor har vi valgt at opsige hans kontrakt og søge andre muligheder. Vi har ansat to assistenter, Jean-Pierre Papin som skal stå for den offensive træning og Gareth Bees som tager sig af organiseringen og de unge talenter. Derudover har vi en træner stab på 8, der arbejder med spillerne til dagligt. Jeg bestemmer og følger overordnet med i alle aspekter af klubben. Jeg føler virkelig at jeg er ved at blive en del af det her. En rigtig dejlig følelse faktisk.




Transfermarkedet.


Jeg har været hamrende ligeglad med hvilke spillere jeg har fået ind tidligere. Bare de var bedre end det jeg havde før så var jeg glad. I dette vindue har jeg tænkt på at forbedre dele af holdet og igen satse på unge spillere. Men jeg syntes godt nok der har været langt mellem snapsene når det kommer til unge spillere, som så har talentet og vist det. Vi har prøvet en del spillere af og en eller to har måske vist lidt, men det er bare ikke tilfredsstillende. Så jeg håber at nogle af dem vi får ind nu her, kan vende bøtten og gøre dette hold til noget stort.

Transfers ind:

Martin Halle - Back fra SønderjyskÉ - Free
Morten Nielsen – Angriber fra Chelsea - Free
Lars Pleidrup - Wing fra AGF - Free
Jesper Blicher – Wing fra AGF - Free
Matti Lund Nielsen  – Offensiv midt fra OB - Free
Jon-Paul McGovern – Wing fra Swindon - free
Declan O’Hara - Forsvarer fra Dunfermline - free
Philip Lund  – Offensiv midt fra Silkeborg - free
Anthony Grant  - Defensiv midt fra Chelsea - free
Giorgos Efrem – Offensiv midt fra Rangers - Lån
Jordan McMillan – Back fra Rangers – Lån

Transfers ud:

Ryan McStay – Solgt til Rushden – 30.000 €
Zbigniew Malkowski – Solgt til Morton – 10.000 €
Paul Mcleod – Solgt til Forest Green – 4.000 €
Izet Zahirovic – Macclesfield – 2.000 €
Ryan Garry – Ebbsfleet – 1.000 €
Michael Moore – Queen’s park – Free
Paul Paton – Solgt til Woking - Free
Kasper Ambrosen – Solgt til FC Amager - Free
















Det var hovedforstærkninger ne. Alle transfers i sommer vinduet kan ses her.
Alle salg og udlån kan ses her.


Vi har solgt ud af de spillere, der ikke har fået så meget spilletid og så generelt dem der ikke har vist evnerne. Vi har jo også mange spillere og derfor er jeg nødt til sælge lidt ellers vil der blive problemer med for mange i truppen. Jeg har igen gået dansker amok, men denne gang har vi virkelig gjort nogle scoops. Halle og Pleidrup har rigtig meget erfaring og de vil helt sikket hæve niveauet for alle vores spillere. På samme tid har vi fået 3 store talenter i Morten Nielsen, Jesper Blicher og Matti lund, de har alle et kæmpe talent og med dem i vores trup har vi sikret os mange år frem i tiden. Med alle disse nye spillere på plads tyder det på at vi går fra styrke til styrke og jeg glæder mig endnu en gang til at komme i gang med sæsonen, Det bliver så fedt. 



Førsteholds truppen 2010/2011

MÅLMAND
Josh Lambo
Martin Hansen
Lenny Pidgeley

FORSVAR
Declan O’Hara
Jesper Olesen
Miki Roqué
Martin Halle
Kasper Schultz
Rene Steer
Kyle Davies
Jordan McMillan
Michaël Kone
Scott Moffatt
Kenny Strickland

MIDTBANE
Matti Lund Nielsen
Michael Graham
Fabio Ferreira
Ricardo Fernandes
Sergio Tejera
Nicky Riley
Jesper Blicher
Lars Pleidrup
Anthony Grant 
Giorgos Efrem
Marc-Bridge Wilkinson 
Adrian Cieslewicz
Ronnie Wallwork
Michael Noone

ANGREB
Vincent van den Berg
Dennis Bo Mortensen
Jacob Olesen
Nick Christensen
Kal Naismith
Morten Nielsen
Tim Smits
Daryl Mclean


Efter de forstærkninger vi har hentet ind, så placere medierne os på en delt førsteplads om oprykning, sammen med Ross County. Jeg syntes det er vildt som klubben og holdet er vokset igennem de sidste to år og jeg tror bare det her er begyndelsen for os. Jeg ved at jeg har sagt den her slags før og ment det, men vi har fandeme bare det onde hold. Jeg tror altså vi kommer til at storme gennem denne sæson. Jeg glæder mig meget til at se hvad Morten Nielsen kan gøre for os og de andre nye bliver også til kæmpe tilløbsstykke, så alt i alt tror jeg at det her bliver vores år, med endnu en oprykning i vente. Men første forhindring er nogle vendskabskampe som vi bare skal vinde.
« Seneste Redigering: 15 Apr 2009, 20:26 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #18# The Sons – Is this our year, can we do it!
« Svar #55: 13 Apr 2009, 15:02 »

Ja, jeg tror faktisk det er din sæson.

Kan godt lide at du handler britisk ind og så krydrer med talentfulde danskere  Thumbs Up
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#19# The Sons – Let's get "The Rock" rocking
« Svar #56: 13 Apr 2009, 23:00 »


Let’s get this party started!




I år har vi valgt lidt blandet hold til vores forberedelse, til den meget vigtige sæson forude. Jeg tror faktisk det er den vigtigste sæson, jeg har haft i min tid i klubben. Vi SKAL bare sikre os den oprykning, vi har holdet, økonomien og viljen til mere. Jeg har sagt det før og siger det igen, vi kan og vil sejre i denne sæson, men først så skal vi igennem 6 venskabskampe. Vi har valgt mindre hold som udgangspunkt til vores forberedelse og det er gjort for at få trænet holdet op i jævnt tempo. Vi slutter dog af med en kamp mod selveste Rangers på The Rock og der bliver vores helt store prøvelse. Vi skal bare gøre god figur i denne kamp og så er jeg mere end tilfreds.

Clydebank var vores første modstander og også en af vores store rivaler. Vi bankede dem med hele 10-0 og spillede bare fantastisk. De to næste kampe blev også vundet med disse fantastiske ciffer og jeg var meget tilfreds med starten. En af de store profiler i de første kampe var lejesvenden fra Rangers, Giorgos Efrem. Han stod for hele 8 scoringer ud af de 30 vi fik i nettet. Så han har været en fantastisk mand for os og jeg håber han kan holde dampen oppe. Vi tabte lidt kadencen imod Brora Rangers og her blev det kun til det ene mål, noget af en skuffelse faktisk.
Vi skulle også prøve kræfter med TNS fra Wales og også her fik vi fuldt udbytte. Spillerne viste igen den styrke som vi er ved at blive kendt for. Vores sidste store prøvelse var mod Rangers og drengene gav dem kamp til stregen. Men vi tabte godt nok kampen, men spillede rigtig godt og gjorde god figur, så jeg kan lugte en god sæson forude.



Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #14# The Sons – Getting there!! – I love the smell of spring.
« Svar #57: 13 Apr 2009, 23:07 »

Jeg tror på to i træk.  Thumbs Up

Go get em, tigerroulade!
Ærgerligt du ikke vandt play-off finalen. Håder der er mere held i sprøjten næste sæson Thumbs Up
Ja, jeg tror faktisk det er din sæson.

Kan godt lide at du handler britisk ind og så krydrer med talentfulde danskere Thumbs Up

Jeg takker for alle dine kommentare Dusty. Dejligt at du smider en enkelt linje hele tiden. det var en skam at det ikke blev til en oprykning mere til os. Jeg troede godt nok at den var der, men nej. Men den næste sæson kan gå hen og blive stor, holdet er i hvert fald godt. Så tak for alt du giver.

Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #19# The Sons – Let's get "The Rock" rocking
« Svar #58: 14 Apr 2009, 08:39 »

Imponerende Opstemt håber på det er din sæson i år Wink
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#20# The Sons – I love me some football and The Sons are my favourits.
« Svar #59: 15 Apr 2009, 17:56 »




Starting with a bang.


Så bliver det taget hul på vores anden sæson i 2.division og hvis alt går godt, så bliver det vores sidste. Jeg har i samråd med klubben, gennem årene, hentet mange spillere ind og dette skulle gerne kulminere i år, med en oprykning til landets 1.division. Klubben og dens investorer har gjort meget for, at få klubben frem i liga systemet og en oprykning skulle bare finde sted i år. Medier og folkene omkring klubben har sagt, at de forventer en førsteplads i divisionen og hvis ikke dette opnås, så skulle vi som minimum vinde oprykning via play-off. Jamen det er da altid noget at forventningerne ikke er store, tænker man for sig selv. På trods af de store forventninger så tror jeg bestemt at alt kommer til at flaske sig i år. Dette bliver en spændende og afgørende sæson for mig og klubben, min karriere vil også blive berørt og jeg er blevet lidt vild med manager tjansen. Så sådan starter min tredje sæson for The Sons.


Fixtures.

Starten er altid hektisk her i det skotske. Der er mange cups og ligastarten står for døren, så der er ikke mange hvile perioder så vi lige kan få os nulstillet, men man vender sig til at det er sådan. Sæsonens første udfordring er som altid Challenge cuppen og i år starter vi op mod Queen’s park og det skal nok blive godt. Jeg har meget tiltro til holdet i år og med nogle gode resultater i opvarmningen, så kan det da ikke gå galt.

I cup sammenhæng startede vi rigtig godt ud. Vi kom videre fra både Challenge og League cup og spillerne leverede det de skulle. Men desværre kunne vi ikke komme forbi Queen of the Sth, der var faktisk lidt deja-vu over det. Jeg mindes at vi før har tabt til dem på straffespark og det skete også her. Jeg er faktisk skræmt over spillernes evner, når det kommer til at sparke straffespark og det er ikke positivt ment. De er hamrende dårlige til det, eneste lyspunkt er at Josh(målmanden) er rigtig god til at opsnappe boldene når det er. Vi nåede 3 runde af Challenge cuppen, hvor Livingston gav os en lille lektion. Dog som lyspunkt skal det nævnes, at vi faktisk kom på 2-2 inden de trak fra igen. Lidt irriterende faktisk.
Ligastarten har været en blandet fornøjelse og egentlig lignede vi ikke et top favorit i mine øjne. Men vores præstationer har ikke været så dårlige, som jeg måske antyder. Vi havde kun et nederlag og det var til Ayr, hvilket var meget skuffende. Ayr er et hold som vi normalt bare skal slå og nederlaget var bestemt ikke lige noget jeg havde regnet med. Vi havde også to point tab i form af uafgjorte kampe. Et mod Ross County og et mod East Fife. Jeg havde lidt regnet med Ross County, da de i mine øjne er den klare favorit til titlen, men den uafgjorte kamp mod East Fife var ikke med i mine planer. Men egentlig en stabil start af os og vi endte da også på den dejlige 1.plads efter 8 kampe. Jeg håber vi kan hæve niveauet lidt og så løbe med titlen til Maj, men vi skal virkelig arbejde hårdt for det. Uha det ville være sejt af os. Go on Sons and get the rock rockin’.









« Seneste Redigering: 15 Apr 2009, 18:04 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010