home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 944 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #40# The Sons – Survival secured and five years comes to an end.
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: #40# The Sons – Survival secured and five years comes to an end.  (Læst 50617 gange)
jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #9# The Sons - Who they!! – The Champs.
« Svar #30: 06 Apr 2009, 11:37 »

Ja, så må min første kommentar komme.
Men rigtig godt klaret. Kæmpe hul ned til nr 2.
Smiley
Synes måske også det er en anelse urealistisk, at du har så mange danskere. Men lad det nu ligge.
Flot køb af Martin Hansen. Han skal nok gøre målmandsposten en del stærkere Smiley

Jeg forstår godt at folk syntes at det er urealistisk og det ville jeg sikkert også selv syntes. Men jeg går aldrig så meget op i nationalitet, men i at vinde. Eller sådan gør jeg altid til at starte med, senere kommer den national følelses jo. Det jeg går mest op i er talentudvikling og sådan noget, jeg har faktisk aldriv været godt til den domestic player bias. Men prøver hver gang at gøre det, men det virker bare ikke altid Opstemt
Men skriver jo også i indledningen at jeg vil prøve at give flere danske spillere muligheden for at komme til udlandet og så er der heller ikke så mange ser gider til mig Smiley

Men jeg er igang med at sælge ud af dem, så antallet skulle gerne falde igen.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #9# The Sons - Who they!! – The Champs.
« Svar #31: 06 Apr 2009, 11:41 »

Jeg har intet problem med dine danskere, jeg ville bare høre om du ville holde spillet 99% relaistisk, eller bare gik direkte efter succes, og spillere du kender Smiley

Jeg går 100 % målrettet efter succes. Smiley
Men spillerne jeg bruger til det er næsten altid forskellige, det afhænger af hvad jeg kan få. Men en spiller som Martin Hansen henter jeg tit i de mindre klubber for han er bare en god målmand.

Jeg har aldrig været godt til at begrænse mig skal det siges, dog går jeg op i at økonomien hænger sammen i klubben. Jeg er jo også økonomi studerende til hverdag, så det er vel naturligt  Wink
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #9# The Sons - Who they!! – The Champs.
« Svar #32: 06 Apr 2009, 11:44 »

Jeg er rigtig glad for alle de beskeder der kommer, for så kan man rigtig diskutere, snakke manager og fodbold generelt. Så jeg takker mange gange for de gode indlæg og hvis mine beskeder lyder sure til tider, så må i undskylde, for det er ikke meningen. Alt hvad jeg skriver er med et smil på læben. So keep them coming and I will answer.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#10# The Sons - Getting there!! – The return.
« Svar #33: 06 Apr 2009, 20:49 »


The Return




Hell yeah, we’re back baby and with a vengeance. Vi er tilbage i anden division, efter to år i landets tredje division. Jeg har haft en drøm af en sommer, vi har haft mange møder i klubben vedrørende den kommende sæson og jeg mener bestemt at vi er gearet til det skridt op i division. Der er dog sket lide ændringer henover sommeren. Vi har skiftet samarbejdsklub igen, så Kilmarnock bliver vores tredje partner på et år. Grunden til skiftet er, at vi ikke følte at samarbejdet fungerede og de spillere vi fik tilbudt, var ikke af den kvalitet som vi havde håbet på og alt i alt tog de ikke samarbejdet seriøst. Vi har også anskaffet os nogle ”feeder” klubber fra mindre rækker i England, Nordirland og selvfølgelig Skotland og dem håber jeg at vi kan gøre brug af. Der er også kommet flere penge til klubben, da vi har fået nye sponsorer til stadion og trøjer, så vi er ved at sikre os økonomisk og det bliver jo bedre og bedre.
Vores mål for sæsonen er moderate og vi satser på en placering midt i tabellen. I de forskellige cups vi skal gerne nå anden runde og det gælder alle tra, dog forventer klubben en den skotske cup får hoved fokus.
Personlig vil jeg bare gerne have noget godt spil og så selvfølgelig gode præstationer, men hvis der nu skulle snige sig en oprykning ind, så ville jeg da ikke være afvisende. Med disse mål høre en forhøjelse af vores lønbudgetter og de penge skal vi nu prøve at få fordelt.




Spillermarkedet


Som det blev kendt sidste sommer, så er jeg god til at handle og denne sæson byder også på spillere. Jeg har satset på at få det tynde øl smidt på porten og få dem erstattet med noget kvalitet. Vi har haft scouts i gang og jeg selv været på rov blandt de forskellige klubbers rejects, så der er sket noget denne sommer. Det kan virke som vi bare henter ind og ingen ryger ud, men dette er ikke realiteterne. Jeg er meget opmærksom på hvad der er at arbejde med og hvis en spiller ikke kan affinde sig med den løn vi tilbyder, jamen så er der ingen kontrakt. Jeg er jo en handelsmand af natur. Sidste sæson skød vi virkelig med sprede hagl og vi fik da også nogle nitter, men i denne sæson har vi hentet gode unge spillere ind, der bare ikke fik den spilletid som de ønskede. Det kan de måske få her, men der skal præsteres for at få lov til at blive. Men listen er lang og konkurrencen stor.

Transfers ind:

Vincent van den Berg - Angriber fra Arsenal - Free
Tobias Mikaelsson – Angriber fra Aston Villa - Free
Miki Roqué - forsvarer fra Liverpool
Jesper Olesen – Back fra Vejle - free
Luca Santonocito – Central midt fra Celtic - Loan
Robin Aabech – Offensiv midt/wing fra Lyngby - free
Martin Hansen - Målmand fra Liverpool - free
Sergio Tejera  – Offensiv midt fra Chelsea - free
Ricardo Fernandes  - Offensiv midt fra Chelsea - free
Fabio Ferreira  – Wing fra Chelsea - free
Nick Christensen – Angriber fra Horsens – free

Transfers ud:

Derek Carcary – Solgt til TNS – 5.000 €
Sean Mackle – Solgt til TNS – 2.000 €
Joe Dingwall – Solgt til Crawley – 2.000 €
Mick Dunlop – Queen’s park – free
Jacob Nordstrøm – Montrose – free
Michael Moore – Queen’s park – free
Paul Keegan – Løst fra kontrakten
Michael White – Løst fra kontrakten
















Det var hovedforstærkninger ne. Alle transfers i sommer vinduet kan ses her.
Alle salg og udlån kan ses her.


Den kritiske fan vil sige at vi prøver at køre klubben i sænk i form af alle de spillere, men det er altså ikke tilfældet. Vi bruger faktisk kun 7.000 € om ugen på løn, det kan dog også være offensivt for en lille klub i den skotske anden division, men det køre rundt for os. En del af de nye spillere ligger i alderen 16 - 21 år og det er fordi vi prøver at bygge et hold op til fremtiden, men det er krydret med nogle rutinerede spillere så det skal nok blive godt. Der er igen i år nogle spillere som jeg ser frem til at se på banen og det er Vincent van den Berg, Nick Christensen og tilbagevendte Luca Santonocito. Alle tre har evnerne til at blive profiler i denne sæson og jeg tror bare det bliver fedt. Specielt Vince og Nick i angrebet kan blive fantastiske og sammen med Dennis Bo og Jacob kan denne firkløver knalde bolde ind. Så alt i alt tror jeg at vi kan blive sæsonens store overraskelse,



Førsteholds truppen 2009/2010

MÅLMAND
Josh Lambo
Martin Hansen
Lenny Pidgeley

FORSVAR
Thomas Gaardsøe
Jesper Olesen
Miki Roqué
Paul Paton
Kasper Schultz
Rene Steer
Kyle Davies
Ole Tobiasen
Ryan Garry

MIDTBANE
Mathias Graversen
Luca Santonocito
Fabio Ferreira
Ricardo Fernandes
Sergio Tejera
Raymond Putterill
Ryan McStay
Ross Clark
Steven Leslie
robin Aabech

ANGREB
Vincent van den Berg
Dennis Bo Mortensen
Jacob Olesen
Nick Christensen
Tobias Mikealsson
Mark Sundstrup




Vi har ikke ændret i vores måde at spille på og det vil sige at vi stadigvæk spiller en meget offensiv 4-4-2, men måden vi spiller bold ind til angriberne på kommer til at blive forskellig, det er afhængig af hvem der spiller. Vi har nemlig forskellige typer i form af høje stærke spillere og så nogle små hurtige. De store vil blive fortrukket fra start da spillet heroppe kan være meget fysisk betonet, men til tider vil vi smide en hurtig satan ind for at blande det lidt. På fløjene har vi nogle hurtige spillere som kan udfordre forsvaret, så det skal nok blive godt. Jeg ser meget frem til venskabskampene, så vi kan få prøvet spillerne af. I really love this game!

Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#11# The Sons - Getting there!! – Almost ready.
« Svar #34: 08 Apr 2009, 12:34 »


Opvarmningen




Jeg har altid betragtet venskabskampe som et nødvendigt onde. Personligt hader jeg kampe der ”ingen betydning” har, men på den anden side så får man jo mulighed for at få spillerne afprøvet. Jeg bruger tit kampene til at få de nye i gang og bruge reserverne, så de også får lov til at vise vores trøjer i kamp. Jeg må erkende at vi i år, ikke har fået de bedste kampe i hus. Morton og St. Mirren er de eneste der sådan rigtig, på papiret, er bedre end os og det er en skam, for i år har virkelig brug for kamptræningen, men når der ikke er andre interesserede klubber så er der ikke meget at gøre. Men som sagt så har vi de to Scottish Premier League hold Morton og St.Mirren. Begge hold er nogle jeg glæder mig meget til at prøve kræfter med. Så det skal nok blive godt

Vores første kamp i opbygningen til sæsonen, var mod amatørerne fra Bathgate thistle. Det kan gode være at de var amatører, men de gav os sgu kamp til stregen og vi lignede bestemt ikke et nyslået anden divisionshold. Der var en opsang i vente, da den slags præstationer der er skyld nedrykninger og det er ikke en mulighed for os.
Morton gav os en smagsprøve på forskellen mellem Premier League og anden division, men jeg var meget tilfreds med drengenes spil og så er det jo okay . Petershill kampen er altid en fornøjelse og en sådan en kamp er bare ren hygge, men vi burde nok havde vundet med større cifre. Kampen mod St. Mirren var sprængfyldt med intensitet og man kunne se at kampformen var ved at finde indpas, men vi vandt ikke kampen, hvilket jeg var lidt ked af. Man kan dog ikke give spillerne skylden, da St. Mirren bare var bedre. Vi sluttede med succes mod Oxford og jeg syntes vi viste at holdet var på plads og klar til at kæmpe i anden division. Jeg er fortrøstningsfuld og er virkelig positivt stemt over for vores chancer i år, so let’s get this show on the road.



Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #11# The Sons - Getting there!! – Almost ready.
« Svar #35: 08 Apr 2009, 12:36 »

Det lover rigtig godt det her. Jeg følger helt klart med!  Smiley
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: #11# The Sons - Getting there!! – Almost ready.
« Svar #36: 08 Apr 2009, 14:39 »

Tillykke med oprykningen...

Ser frem til at følge dig i oprykningskampen igen i denne sæson..

Dejligt med at danskerne..
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #11# The Sons - Getting there!! – Almost ready.
« Svar #37: 08 Apr 2009, 15:01 »

Jeg ved det ikke er det helt rigtige sted at spørge men gør det alligevel.
Er der nogen der har prøvet at en spiller har fået britisk pas? Altså Ikke engelsk, Skotsk, Nordirsk eller Walisisk, men britisk. Det dækker jo over dem alle. Jeg har aldrig prøvet det før, har nemlig tit fået pas til et specifik land, men ikke en gruppe? Og hvilke af landene kan han så spille for? først til mølle?
Er bare lidt nysgerrig for det er jo ikke tit man oplever nye ting som garvet FM spiller  Smiley
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #11# The Sons - Getting there!! – Almost ready.
« Svar #38: 08 Apr 2009, 17:37 »

Godt klaret
og tillyke med oprykningen
Jeg foelger helt klart med
Logged

FMFreaks inside you.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#12# The Sons - Getting there!! – Så begynder showet.
« Svar #39: 08 Apr 2009, 19:31 »





Second Division is here.


Så er dagen endelig kommet. Hele sommeren har ledt op til netop denne begivenhed, nemlig vores første kamp i anden division siden nedrykningssæsonen 2005/2006. Alle omkring klubben har set frem til dagen og der er masser af arrangementer planlagt. Man kan virkelig se at folk i byen er ved at få øjnene op for holdet igen og den lokale presse møder også mere talstærkt op, så det hele er ved at gå op i en højere enhed. Vi har jo igen igen, fået mange nye ind og det bliver spændende at se om de kan levere varen. Jeg håber at vi kan levere en god indsats og måske være med i toppen af ligaen, men nu får vi se. Only time can tell if we are succesful.


De første kampe.

Som altid så starter vi med at spille lidt cup og i år starter vi ud med Hamilton Academical, som er nedrykker fra Premier League. Jeg ved ikke om vi har en chance mod dem, men der er jo altid overraskelser og hvorfor skulle det ikke være os. Vi møder dem både i Challenge- og League cup, så der burde være en mulighed for noget godt. Men der er ikke så meget andet at sige end let’s get going.

Vi fik ikke ligefrem den bedste start på sæsonen i hvert fald i cup sammenhæng. Hamilton løb af med sejren, i en generelt dårlig spillet kamp og der var stor skuffelse at spore, men vi har en chance for revanche i næste cup. Men vi startede da godt mod East Fife, hvor kampen endte med en sejr til os. Vi virkede lidt rustne men sikrede sejren på godt solidt spil. Vi fik det sgu! Vi fik vores revanche mod Hamilton og hvilken en. De blev sendt hjem fra ”the Rock” med et 3-0 nederlag i bagagen. The Rock er fasenes navn for vores hjemmebane. Men efter succesen så gik den famøse klap ned. I de følgende kampe kunne man se at vi var oprykkere. I stedet for at spille den fodbold vi plejede, så halsede vi rundt efter modstanderne og det kunne ses på vores resultater. I hele 10 ligakampe havde vi kun 3 sejre, men også kun 2 nederlag. Det betød hele 5 uafgjorte kampe og det var jeg ikke tilfreds med, men kan man brokke sig når man ligger nr. 4 i tabellen og er oprykker. Jeg håber vi forbedre os i ligaen for ellers bliver det slemt, men i League cuppen rykker vi igennem. Efter Hamilton trak vi Dundee og her blev det også til en sejr, men for pokker det holdt hårdt. Dundee kom foran efter 2 minutter, herefter de styrede hele kampen og det lykkedes os kun at score i det 78 minut. Siden der ikke blev scoret mere i ordinær tid så skulle vi ud i forlænget spilletid. I det 110 minut fik Dennis Bo Mortensen foden forrest og så var vi videre til næste runde. Kilmarnock var næste modstander og det var endnu en Premier League modstander, men igen spillede vi flot i cuppen. Vi kom foran med hele 3-0 og jeg var super overrasket, men det fik de smadret ved at score hele 3 gange i træk. Så stod der pludselig 3-3, men med en kraft præstation i de sidste 10 minutter så sikrede vi sejren. Drengene scorede to gange og det betød at vi fik årets største sejr. Det bliver spændende at se hvad der sker i cuppen.



Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #12# The Sons - Getting there!! – Så begynder showet.
« Svar #40: 08 Apr 2009, 21:17 »

Yep det er sgu spændende og ok eller fint/dejligt med en 4.Plads, men ikke så godt med de mange uafgjorte, som du også selv skriver, men nogle gode updates.
Jeg ser frem til og glæder mig til næste update.
Held og lykke.
Kan jeg få et ss af din foretrukne startopstilling?.

Vh.Blackstone
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #12# The Sons - Getting there!! – Så begynder showet.
« Svar #41: 08 Apr 2009, 21:56 »


Kan jeg få et ss af din foretrukne startopstilling?.

Vh.Blackstone

Det kan det faktisk ikke Græder Jeg glemte det og jeg er lidt længere fremme end opdateringen og jeg er sur på mig selv over det. Men det er med fra næste gang hvor det indgår i opdateringerne.
Jeg er virkelig ked af at jeg ikke kan levere det ss.  Forlegen
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#13# The Sons – Getting there!! – Slippery slope.
« Svar #42: 08 Apr 2009, 23:56 »




A rocky start but it’s okay


Vi fik ikke jordens bedste start på sæsonen, men jeg ved heller ikke om mine forventninger var for store, vi er jo kun lige rykket op. Det kan også være at de massive udskiftninger i truppen begynder at betyde noget, men jeg tror vejen til succes er kontinuitet og derfor ændre jeg intet i taktikken. Men jeg har da diverse overvejelser omkring hvad jeg skal gøre ved holdet. Jeg vil ikke ændre i min taktik om at hente unge ind, da der er diamanter imellem og de kan blive guld værd for os. De skal have spilletid før man kan vurdere dem og det kan de få her. Jeg vil dog tilføje her at vi så småt er begyndt at tynde ud, men den slags tager tid og det skal også nok komme til at gå.


Der skal presse på den skide bane!

Alle disse problemer skal dog ikke forhindre mig i at kæmpe for livet løs, for at få dette hold med i toppen. Vi skal bare spilles vores angrebsspil og så skal vi nok komme igen. Jeg ved det lyder som vi er bundholdet og i massive problemer, men det er vi jo ikke. Jeg kan bare ikke stille mig tilfreds, for jeg stræber hele tiden efter at blive bedre. Men det er jo mine personlige ambitioner, så det får drengene ikke at vide, men mon ikke de kan føle det. Nå men vi skal videre i programmet og første kamp bliver mod Hibernian i League cuppens kvartfinale. Det er så trejde gang vi skal møde et Premier League hold.

Kampen mod Hibernian stod på udebane og kampen var ikke nem. Vi spillede meget stabilt og gjorde hvad vi kunne, men de var bare bedre end os. Desværre fik de to mål og vi fik nul, så der sluttede vores League cup eventyr, men hvilket et af slagsen. Jeg er stolt over de præstationer og det skal de vide.
I liga sammenhæng ser det også bedre ud og vi har formået at præstere rigtig godt på banen. Vi er for alvor begyndt at finde målet og det har betydet fire sejre ud af syv mulige, noget jeg er meget tilfreds med. Det er Jacob Olesen og Kyle Davies der har stået for mange af vores mål og de har virkelig fortjent der urimelige lave løn og skal have tilskrevet æren for vores meget fine anden plads i ligaen. Jeg havde langt fra håbet på at vi kunne klare det så godt, men det er skide fedt. Vi kom også godt i gang med den skotske cup, hvor Ayr fik den på hatten. Vi slog dem på udebane og scorede sgu hele 5 gange, det er ikke hver gang vi gør det, så succes oplever vi da. Jeg er helt vild med vores første halve sæson i anden division og vi ligger med i toppen. Ganske enkelt fantastisk.




« Seneste Redigering: 09 Apr 2009, 10:14 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #13# The Sons – Getting there!! – Slippery slope.
« Svar #43: 09 Apr 2009, 00:38 »

Det gør ikke noget med sset af startopstillingen.
Fedt at det går så godt for dig i ligaen og mon ikke du nok også tager 1.Pladsen på et tidspunkt.
Hvor mange hold rykker op?
Ser frem til og glæder mig til næste update keep em coming Thumbs Up.

Vh.Blackstone
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #13# The Sons – Getting there!! – Slippery slope.
« Svar #44: 09 Apr 2009, 00:56 »

Det gør ikke noget med sset af startopstillingen.
Fedt at det går så godt for dig i ligaen og mon ikke du nok også tager 1.Pladsen på et tidspunkt.
Hvor mange hold rykker op?
Ser frem til og glæder mig til næste update keep em coming Thumbs Up.

Vh.Blackstone

Jeg lover at det ss kommer med fremover.

Nr 1 rykker direkte op. De næste spiller play off og den som vinder skal møde nr 11 fra divisionen over. Så det vil sige at der altid vil være mindst en oprykker, mens der spilles om den sidste plads.
Der kommer mere imorgen. Nu vil jeg dog i seng.
Godnat og tak for du følger med Thumbs Up 
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010