home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  2 Brugere, 392 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  (Resume) Tottenham - To Dare Is to Do
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint
Forfatter Emne: (Resume) Tottenham - To Dare Is to Do  (Læst 40143 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj '09) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #135: 29 Apr 2009, 20:40 »

Tillykke med din sæson indtil vindere. Jeg håber, at du kan krydre den med en pokal eller to Smiley

Ser frem til at høre om finalerne.

Regner med at du vinder begge :-)

Tusind tak begge to og jeg vil naturligvis gøre mit bedste for at hente mere sølvtøj til The Lane  Thumbs Up

Kezman@ Tak for de rosende ord og her kommer historien med Bentley.

Vi får et tvivlsomt straffe begået af Benfica's Katsouranis, der faktisk bliver halvskadet i situationen.
Bentley sparker, men målmanden skubber bolden ud på stolpen og returen er faktisk på vej tilbage til Bentley, men David Luiz kommer foran, men dommeren mener, han har begået et nyt straffe. Bentley vil skyde igen og denne gang sparker han lige på målmanden.

Jeg forsøgte at skifte skytte, men det slog ikke igennem, inden han havde sparket  Skuffet

Det er altså frustrerende, når kampen er så tæt  Wink

Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (UEFA Cup finalen) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #136: 29 Apr 2009, 21:05 »


UEFA Cup Finalen 2009
- Live fra Sükrü Saracoglu, Istanbul


Tottenham

MM: Gomes
FH: Alan Hutton
FC: Michael Dawson
FC: Jonatha Woodgate
WBV: Gareth Bale
DMC: Miguel Veloso
MH: Aaron Lennon
MC: Wilson Palacios
OMC: Jermaine Jenas
OMV: Luka Modric
Bo: Darren Bent








Sampdoria

MM: Antonio Mirante
FC: Pietro Accardi
FC: Hugo Campagnaro
FC: Manuel da Costa
MH: Marius Stankevicius
MV: Reto Ziegler
MC: Paolo Sammarco
MC: Angelo Palombo
MC: Gennaro Delvecchio
Bo: Claudio Bellucci
Bo: Giampaolo Pazzini







Vi er nået frem til dette års UEFA Cup finale, som bliver afholdt på Şükrü Saracoğlu Stadium i Istanbul.
De kvalificerede hold til dette års finale er engelske Tottenham Hotspur, der på deres vej har elimineret Glasgow Rangers, Valencia, Everton og Benfica, mens deres italienske modstandere fra Sampdoria har sendt NEC Nijmegen, Fiorentina, Portsmouth og Dynamo Kiev ud af UEFA Cuppen.

Tottenham har tidligere været med i tre UEFA Cup finaler og dem har de vundet to af.
De vandt den allerførste UEFA Cup tilbage i 1972 ved at besejre Wolverhampton og i 1984 besejrede de belgiske Anderlecht, hvor de vandt efter en straffesparkskonkur rence.
Sampdoria har aldrig tidligere været i en UEFA Cup finale, men til gengæld kvalificerede de sig til finalen i mesterholdenes turnering tilbage i 1992, hvor de dog tabte 1-0 til FC Barcelona efter forlænget spilletid.

Sampdoria går svækket ind til dagens finale, da de mangler topscoreren i dette års UEFA Cup, Antonio Cassano, der sidder ude med en lægskade. Han er til gengæld også den eneste af de normale stamspillere, der ikke er med i kampen.
Tottenham manager David Ginola kan stille et mandskab i stærkeste opstilling og med skaden til Cassano må det være Tottenham, der er svage favoritter i denne finale.


Første halvleg

0. min.: Den norske dommer Tom Henning Øvrebø fløjter kampen i gang.

8. min.: Tottenham får kampens første hjørnespark efter et raid af Modric ned af venstrekanten. Det er også Modric, der tager sig af hjørnesparket, men det bliver aldrig farligt.

12 min.: Stor chance til Sampdorias central midtbanespiller Paolo Sammarco, men hans afslutning suser lige forbi den fjerneste opstander. Stor chance til italienerne, men heldigvis for Spurs ramte han ikke målet.
Modric med åbningsmålet

15 min.: DER ER SCORET og det er Tottenham, der har bragt sig foran og Luka Modric er målscoreren. Efter flot opspil af Jenas og Bent, der fuldstændig splittede italienernes forsvar, sendte Modric iskoldt læderet i kassen med en hård afslutning.

27. min.: Sampdoria har rystet chokket fra Modrics scoring af sig og har siden kroatens mål haft et par gode chancer.
Pazzini har netop brændt en chance, der nok må betegnes som den største i kampen indtil videre i kampen. Den opstod efter godt og hurtig opspil af italienerne, men Pazzini sendte afslutningen over mål, men den manglede ikke meget for at have passet med det ene målhjørne.

40 min.: Igen brænder det på hos Spurs, men igen er afslutningen for dårlig. Denne gang var det Bellucci, der havde en god chance for at udligne, men hans afslutning var direkte på Gomes, som ingen problemer havde med at parere bolden og sende den ud af farezonen.

45+1. min.: Der er pause i Istanbul og Spurs er foran 1-0 efter mål af Luka Modric, men det er ikke helt fortjent, når man ser på de chancer, som Sampdoria og især de to angribere Pazzini og Belucci har misbrugt i løbet af de første 45 minutter.

Anden halvleg

47. min.: Anden halvleg er kun få minutter gammel og Sampdoria har allerede haft et stort tilbud. Igen var det Pazzini, der fik sig vristet fri af Woodgate, men igen sendte han sin afslutning direkte ind i favnet på Gomes i Tottenham målet.
Lennon scorede med hovedet

60. min.: Vi runder timen i denne UEFA Cup finale, der indtil videre har været af en anelse skuffende med et Spurs i kontrol efter deres scoring, men et Sampdoria hold, der af og til får skabt nogle gode chancer.
Tottenham har indkast et farligt sted, Bale kastet langt, Jenas tæmmer bolden og afleverer til Modric, der sender et højt indlæg til bagerste stang, da Costa hopper op, men går fejlen af bolden OG LENNON KAN SCORE TIL 2-0. Da Costa går helt galt af bolden og banens mindste spiller kan score på hovedstød, var det mon afgørelsen, vi så her?

75. min.: Kampen er faldet i tempo siden Lennons scoring og italienerne ser mere og mere modløse ud, hvilket også må siges at være ganske naturligt, for selvom de har haft nogle chancer, så har Spurs været tættere på at øge føringen ved Darren Bent, men hans mål blev korrekt annulleret for offside.

89. min.: Vi er i gang med de sidste minutter og nu har Sampdoria lejren sendt alle mand frem i angrebet. Stankevicius får kæmpet sig til bolden på et farligt sted, han lægger den til rette for Palombo, der skyder…….. men bolden ryger lige akkurat over Spurs målet, var det kampens sidste chance?

90+3. min.: Vi er i gang med det sidste minut af dette års UEFA Cup finale og der er ingen tvivl om, at det bliver engelske Tottenham, der løber med sejren.

DET ER SLUT, Tottenham Hotspurs har vundet UEFA Cuppen 2009 efter en solid indsats over italienske Sampdoria.

Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (UEFA Cup finalen) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #137: 29 Apr 2009, 22:06 »

Først og fremmest, tillykke med Sejren  Wink.

Det er en Meget Meget flot skrevet update, den er nem at forstå.
Og så er det et meget flot Layout.

Og hva sker der for Manuel Da Costa, hvordan kan man "Tabe" en hovedstøds duel, til en der er 165 Cm høj når man selv er 191 cm Høj
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (UEFA Cup finalen) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #138: 30 Apr 2009, 09:13 »

rigtig rigtig flot sejr Opstemt det med bentley sker vist kun 1 gang hehe.
det meget sjovt du slog sampdoria for jeg slog dem ud i 4 kval runde med 2-1 samlet. en 2-0 hjemme var lige nok til det hehe. jeg er brøndby Opstemt
Logged

maaahhh-h-h-h

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (UEFA Cup finalen) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #139: 30 Apr 2009, 09:15 »

Dejligt med en pokal til skabet Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (UEFA Cup finalen) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #140: 30 Apr 2009, 20:57 »

Først og fremmest, tillykke med Sejren Wink.

Det er en Meget Meget flot skrevet update, den er nem at forstå.
Og så er det et meget flot Layout.

Og hva sker der for Manuel Da Costa, hvordan kan man "Tabe" en hovedstøds duel, til en der er 165 Cm høj når man selv er 191 cm Høj

Mange tak, Danielsen og selv overrasket over, at det lykkedes at gå hele vejen  Thumbs Up

Ja, Manuel da Costa mistimede i den grad sit opspring, men jeg klager ikke over lidt "hjælp"

rigtig rigtig flot sejr Opstemt det med bentley sker vist kun 1 gang hehe.
det meget sjovt du slog sampdoria for jeg slog dem ud i 4 kval runde med 2-1 samlet. en 2-0 hjemme var lige nok til det hehe. jeg er brøndby Opstemt

Tusind tak, Kezman og jeg håber heller ikke, jeg skal opleve "Bentley'en" en gang mere  Wink

Godt resultat med Brøndby må man sige, de var lidt uheldige mod mig i finalen, men som jeg har sagt tidligere, så har vi været gode/heldige på de helt rigtige tidspunkter gennem hele sæsonen.

Dejligt med en pokal til skabet Wink

Ja, Spurs har jo ikke for vane at vinde for mange pokaler  Peace

Jagten på The Treble er sat ind og der kommer update omkring FA Cup finalen i løbet af en halv times tid.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (FA Cuppen) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #141: 30 Apr 2009, 21:40 »


FA Cup Finalen 2009
- North London Derby på Wembley!

FA Cuppen er uden tvivl den mest prestigefyldte nationale cupturnering, der findes og i år er det samtidig et North London derby, der blot gør finalen endnu mere intens.
Wembley lægger græstæppe til dagens finale og der er naturligvis meldt total udsolgt med 90.000 tilskuere på lægterne.


Tottenham

MM: Gomes
FH: V. Corluka
FC: Michael Dawson
FC: Jonatha Woodgate
WBV: Gareth Bale
DMC: Miguel Veloso
MH: Aaron Lennon
MC: Wilson Palacios
OMC: Jermaine Jenas
OMV: Luka Modric
Bo: Darren Bent



Arsenal

MM: Manuel Almunia
FH: Bacary Sagna
FV: Gäel Clichy
FC: Kolo Touré
FC: William Gallas
MH: Emmanuel Eboué
MV: Samir Nasri
MC: Francesc Fabregas
MC: Denilson
Bo: Emmanuel Adebayor
Bo: Eduardo




Holdene har mødtes to gange tidligere i denne sæson og i begge tilfælde har Arsenal vundet uden at tillade Tottenham at score mod dem, så de nykårede engelske mestre må betegnes som storfavoritter, men i en finale er alt som bekendt muligt.

Tottenham manager David Ginola har udtaget de samme elleve spillere, der besejrede Sampdoria i UEFA Cup finalen for en uges tid siden efter en kamp de kontrollerede langt hen af vejen.
Arsene Wenger stiller også op i noget, der ligner stærkeste opstilling, men dog uden spillere som Andrei Arshavin og Robin Van Persie.

Sæsonen har indtil videre været fremragende for begge mandskaber, der begge har præsteret over forventning. Tottenham har vundet UEFA Cuppen og forsvaret Carling Cuppen, mens Arsenal lidt overraskende har sikret sig det engelske mesterskab, så det er uden tvivl to hold med masser af selvtillid, der tørner sammen i eftermiddag.


Første halvleg

0 min.: Dommer Howard Webb fløjter finalen i gang

10 min.: Miguel Veloso er blevet skadet og må forlade kampen. Han erstattes af Tom Huddlestone.

16 min.: Vi har rundet det første kvarter og kampen har indtil videre udviklet sig som forventet. Begge hold er startet meget afventende og vi mangler stadig at se den første kvalificerede afslutning fra et af holdene.
Darren Bent ramte overliggeren

19. min.: Touré får headet et indlæg fra Lennon væk og det sætter gang i en Arsenal kontra. Bolden spilles frem til Adebayor, der finder Fabregas. Cesc tager nogle meter og finder Adebayor igen med en rigtig god stikning, Adebayor er alene med Gomes….. men den brasilianske keeper redder flot forsøget fra den togolesiske angriber.

35 min.: Kampen er fortsat lige, men Arsenal har fået et lille overtag i kampen uden dog at blive rigtig farlige. Denilson har netop haft et forsøg langt ude fra, men generelt er det småt med afslutninger indtil videre i kampen.

39. min.: Kæmpe chance til Arsenal, men muligheden blev misbrugt. Efter lidt bolde frem og tilbage på midtbanen, vristede Eduardo sig fri af sin direkte oppasser Woodgate og sendte et godt forsøg af sted mod Spurs målet, men keeper Gomes viste igen stor styrke i en-mod-en situationen.

45. min.: Vi er i sidste minut af første halvleg. Jenas fører bolden frem for Spurs, han afleverer til Palacios, der finder Bent med en fremragende aflevering, Bent snyder Touré og skyder……. OG SCORER, nej bolden tager undersiden af overliggeren og slår ned foran mållinjen. Sikke et drøn af Bent, der afslutter en ellers tam første halvleg af Tottenham.

Anden halvleg

48. min.: SÅ ER DER SCORET på Wembley og det er The Gunners, der har bragt sig foran. Eduardo headede bolden i mål efter et raid ned af højrekanten og et fremragende indlæg af Eboué. Der er ikke meget at sige til føringen, som må siges at være fortjent.
Eduardo jubler over scoring

56. min.: Klasseredning af Almunia efter et flot forsøg af Huddlestone. Scoringen har sat lidt mere gang i kampen og Spurs har ændret til en mere offensiv taktik.

60. min.: Woodgate må udgå med en skade, Ledley King erstatter ham

72. min.: Hjørnespark til Tottenham. Modric sender bolden indover, men den bliver headet væk af Touré. Palacois og Diaby kæmper om bolden, det bliver Palacios, der vinder den tackling, han lægger an til skud……… men sender bolden over Arsenal buret.

70. min.: Tredje udskiftning af Tottenham og for tredje gang en tvungen en af slagsen, Denne gang er det Vedran Corluka, der må forlade banen med en skade. Manager Ginola sætter Jermain Defoe på banen og går over til noget, der ligner en 4-3-3 taktik i de sidste tyve minutter.

75. min.: Spurs presser på og selv King er med fremme i angrebet. Han løber med bolden mem bliver tacklet, det giver Arsenal en kontrachance, Adebayor har bolden og sender Eduardo af sted i dybden, han er selv med Gomes…… men igen redder Gomes forsøget, men det er ikke over endnu, returen ligger lige til Adebayor, men Gomes når op og redder også dette forsøg. Sikke en kamp af den brasilianske keeper, der ene mand formår at holde Spurs inde i pokalkampen.

81. min.: Det er stadig Spurs, der presser på. Gomes sender en lang bold frem, som Glichy får hovedet på, men den bliver ikke headet ordentlig væk, Bent og Gallas ender i en duel, som Bent vinder, han er alene med Almunia, men Toure når på en eller anden måde tilbage og får tacklet Darren Bent i skudøjeblikket.

90. min.: Hvor er det dog uheldigt for Tottenham. Bolden bliver spillet godt rundt og de har fået lagt et rigtig godt pres på Arsenal, hvilket pludselig giver en chance til Modric, der på kanten af feltet i venstre side tager chancen, Almunia spræller forgæves efter bolden, som har kurs mod det fjerneste målhjørne, men bolden tager undersiden af overliggeren og springer ud til Bale, der får sendt en afslutning af sted mod et tomt mål, men Almunia når mirakuløst tilbage og får reddet forsøget fra den walisiske wingback.
Det var helt sikkert Tottenhams største tilbud indtil videre i kampen. Der er lagt fire minutter til på Wembley, kan Spurs nå at tilspille sig endnu en mulighed?

90+4. min.: FINALEN ER FLØJTET AF, det lykkedes ikke for Spurs at få udlignet Eduardos føringsmål og Arsenal har dermed sikret sig The Double efter en kamp med en skuffende første halvleg, men til gengæld en utrolig spændende anden halvleg, hvor Spurs med lidt held kunne have fremskaffet forlænget spilletid.



Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (FA Cuppen) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #142: 30 Apr 2009, 22:03 »

En ærgerlig måde at slutte bloggen af på, men du kan være stolt over at have lavet en blog der er velskrevet og en fryd for øjet  Thumbs Up
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (FA Cuppen) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #143: 30 Apr 2009, 22:18 »

En ærgerlig måde at slutte bloggen af på, men du kan være stolt over at have lavet en blog der er velskrevet og en fryd for øjet  Thumbs Up

Ja, jeg overvejede også at bytte om på de to kampe, men det blev ved tanken  Peace

Tak for de rosende ord, er altid lækkert med ros fra en erfaren blog-skriver som dig, Dusty og kom så i gang med den sidste update i din blog. Vi vil ha' Cisco i Serie A  Thumbs Up

Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (FA Cuppen) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #144: 30 Apr 2009, 22:44 »

Jamen, man kan jo kun rose denne blog både opsætning og skriveriet er godt. Selvfølgelig er det da trist, at du ikke vinder FA Cuppen, men det er jo nok også den sværeste af alle cups at vinde, så du kan kun være stolt(og en lille smulet skuffet selvfølgelig) Wink

Super flot !!
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Resume) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #145: 30 Apr 2009, 23:41 »


Sæsonen 2008/2009
- Et overblik over de vigtigste begivenheder


De forskellige ligaer rundt omkring i Europa er færdigspillet, ligesom de europæiske turneringer, der er blevet domineret af de engelske hold.

Champions League blev vundet af Liverpool FC efter en vanvittig finale mod Inter, hvor The Reds var bagud med 1-0 indtil to minutter inde i dommerens overtid, inden det lykkedes for Dirk Kuyt at udligne på et straffespark.
Sejrsmålet blev sat ind af Inters målmand Julio Cesar, der i det 99. minut fik skubbet bolden ind i eget net, så Steven Gerrard kunne hæve pokalen med de store ører efter endnu en vanvittig Champions League finale på det olympiske stadion i Rom.

UEFA Cuppen blev som bekendt højest overraskende vundet af Tottenham Hotspurs. Inden turneringen var de ikke blandt topfavoritterne, men med flere gode præstationer på hjemmebanen White Hart Lane og en solid indsats i finalen mod Sampdoria fik de sikret sig det første europæiske trofæ i 15 år.

Top 3 i de største nationale ligaer kan ses her:

England:
1. Arsenal
2. Manchester United
3. Chelsea

Spanien:
1. Barcelona
2. Real Madrid
3. Atletico Madrid

Italien:
1. AC Milan
2. Internazionale
3. Juventus

Frankrig:
1. Olympique Lyon
2. FC Bordeaux
3. Paris Saint-Germain

Holland:
1. AZ Alkmaar
2. PSV Eindhoven
3. Ajax Amsterdam

Skotland:
1. Glasgow Rangers
2. Glasgow Celtic
3. Hearts

Danmark:
1. Brøndby IF
2. FC Midtjylland
3. Odense Boldklub




Tottenham Hotspurs - Tops og Flops
- Hvem har leveret og hvem har skuffet?

En stor sæson er slut for Spurs og vi har kigget lidt nærmere på hvem der har leveret varen hos de hvidblusede og ligeledes hvem der har skuffet.


Top 5


1. Wilson Palacios
Stærk sæson af Palacios

Midtbanespilleren fra Honduras var egentlig ikke tiltænkt den helt store rolle af manager David Ginola inden sæsonstart, men det stod hurtigt klart, at han var en vigtig brik i franskmandens taktiske oplæg.
Palacios har ikke kun spillet godt, men han har også scoret en del mål og mange af disse mål har været på meget vigtige tidspunkter og derfor bliver han udvalgt som den bedste spiller i denne sæson.

2. Michael Dawson
Supporternes valg af årets spiller og Dawson har da også leveret flere gode præstationer i det centrale forsvar for Spurs i denne sæson. Makkerparret Dawson og Woodgate har fungeret ekstremt godt og er helt sikkert en af grundene til, at man hos Tottenham har kunnet holde niveauet gennem hele sæsonen.

3. David Bentley
I første halvdel af sæsonen var Bentley ustyrlig på højrekanten hos Spurs, men i de sidste kampe blev han ramt af lidt af et formdyk, der kulminerede med en pinlig indsats og to brændte straffespark mod Benfica.
Han har trods nedgangen dog fortjent at blive nævnt som en af de spillere, der har leveret varen hos Tottenham i denne sæson.

4. Jonathan Woodgate
En stærk sæson af den engelske forsvarsspiller, der også fortjent har ført til udtagelse til det engelske landshold.
Woodgate har som sagt dannet et stærkt makkerpar med Dawson i centerforsvaret og har med den ene solide præstation efter den anden grundlagt de gode resultater gennem sæsonen.

5. Gareth Bale
Den sidste mand på listen er måske en smule overraskende for mange, men unge Gareth Bale har spillet rigtig godt på venstre wingback og på trods af sin unge alder har han gang på gang leveret den ene bundsolide præstation efter den anden og det fortjener han et skulderklap for.


Flop 5


Katastrofal sæson af Roman
1. Roman Pavlyuchenko
Den russiske forward har været en skygge af sig selv gennem hele sæsonen og ligner en mand blottet for selvtillid. Han fik masser af spilletid i starten af sæsonen, men som sæsonen skred frem og målene udblev, blev det til mindre og mindre tid på banen.
Pavlyuchenko ligner i den grad en spiller, der forlader Tottenham i sommerens transfervindue.

2. Giovani dos Santos
Forventningerne har måske været for store til den unge mexicanske offensiv spiller, men præstationerne har simpelthen ikke været gode nok fra Giovani’s side.
Han er blevet placeret på venstrekanten, hvilket måske ikke er hans foretrukne position, men med det talent han besidder, skulle og burde han have fået mere ud af den spilletid, han har fået.

3. Robbie Keane
Det er måske ikke helt fair at placere Robbie Keane på denne liste efter hans altafgørende scoring mod Everton i UEFA Cup kvartfinalen, men det er simpelthen blevet til for få mål fra den irske forward.
Chancer og spilletid har der været nok af, men ligesom Pavlyuchenko ser det ud til, at Keane mangler selvtillid og en angriber uden selvtillid er som regel lige med en angriber uden mål.

4. Alan Hutton
Der har været hård konkurrence om pladsen som højreback hos Spurs i denne sæson og i den konkurrence har Hutton været den store taber. Han har stået i skyggen af Corluka og unge Santon og når chancen endelig var der, har han ikke leveret.
Alan Hutton kunne også godt ligne en spiller, der forlader Spurs til sommer.

5. Jermaine Jenas
Sidste mand på listen er midtbanespilleren Jermaine Jenas. Der var flere, der bejlede til denne plads, men Jenas endte med at få den pga. de mange anonyme præstationer fra hans side i den forgangne sæson.
Det blev til hele 31 ligakampe, hvoraf de 24 var fra start, men i mange af disse kampe har Jenas haft det svært og som sagt, har han ikke gjort den forskel, som man forventer af en offensiv midtbanespiller.
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010