home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:51:59 warmon Blogkonkur... [27] Journeyman - Asia...
I går kl. 23:07:16 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:17:54 Bubbles Blogkonkur... #9 - Danish Viking War...
I går kl. 18:04:54 szukizek Blogkonkur... 7# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23307
  0 Brugere, 528 Gæster Online.

Indlæg: 1132783 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: bellaallen9090
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  il meDico
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 Udprint
Forfatter Emne: il meDico  (Læst 50804 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: il meDico
« Svar #180: 22 Apr 2009, 22:45 »

Har ikke kommenteret så meget på din blog, men god det er de sku. Lækker grafik.

Fandt du en fejl

i Genoa mod det stærke hjemmehold, der stiller i den uhåndterbare 4-4-3 opstilling , utraditionel, og en opstilling, der kan give de fleste hold store problemer

Er enig med dig i at en 4-4-3 er en svær opstilling da modstanderholdet har en ekstra mand på banen Smiley

KUTGW
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #181: 23 Apr 2009, 17:50 »

Haha Poul, det er selvfølgelig en 433 opstilling. (; Tak. Smiley
Logged

styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #182: 24 Apr 2009, 20:42 »

Update update update!!! :i.
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

sindsygt
Gæst
 
Sv: il meDico
« Svar #183: 24 Apr 2009, 21:40 »

I sidste update, imo er det irriterende med den sort-hvide farve på tabellen. Men kan selvfølgelig godt se, at du er nød til det, for at holde stilen igennem, når du også har sort-hvid billede med Bojan.
Ellers en klasse blog- en sikker stemme fra mit tastatur! Peace
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #184: 25 Apr 2009, 11:45 »

Update update update!!! :i.
Ved det ikke har været superoptimalt på det seneste, men jeg prøver mig, og der kommer en update i aften. Ved ikke rigtig om hvad, endnu. Wink
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #185: 25 Apr 2009, 11:47 »

I sidste update, imo er det irriterende med den sort-hvide farve på tabellen. Men kan selvfølgelig godt se, at du er nød til det, for at holde stilen igennem, når du også har sort-hvid billede med Bojan.
Ellers en klasse blog- en sikker stemme fra mit tastatur! Peace
Jeg ved ikke om jeg var nødt til det, men det skulle lige prøves; netop for at holde stilen. Det kan godt være jeg ændrer det i næste update igen, men tak for kommentaren, og tak for stemmen, hvis du ikke finder dig en anden inden måneden slutter. (;
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #186: 25 Apr 2009, 21:01 »


C O P A   I T A L I A 

Der var lagt op til noget større for Udinese i år i den italienske pokalturnering, og de hvide bedte en bøn i hver eneste lodtrækningsrunde, til, at man ikke ville løbe ind i de absolutte tophold – som man nu selv var en del af.

I første runde blev Genoa, den mindre klub, som sidste status nævnte om – og en favoritværdighed blev sikkert udmøntet i en sejr, hvor Marquinhos scorede i første halvlegs andet minut i overtid; men blot to minutter efter pausen udlignede Christian Benitez for Genoa, der dog ikke bød på meget for Genoa. De kom nemlig ikke med meget i det fremadrettede spil, hvorfor det var fortjent at Bojan kunne sende sine holdkammerater og sig selv videre i turneringen.

Om Udinese fortsat kunne avancere videre i turneringen, blev der spekuleret bredt i, da Fiorentina viste sig som modstanderen i kvartfinalen – en kvartfinale, der skulle spilles på Udineses hjemmebane, Friuli, hvilket virkede som en tolvte mand for Udinese.
Matias Fernandez var i dag foretrukket til den offensive midtbane, hvilket den lille chilener ikke missede chancen, og viste Guidolin at han er i topklassen og bør kandidere til startopstillingen. Med et fremragende mål efter 16 minutter noterede Guidolin da også i sin lille blog, hvilket sendte resten af Udinese og fansne i ekstase, foran på hjemmebane, skulle man nu blot holde kampen ud.
Udinese blev ved med at spille bedst, og efter et spark på overlæggeren af kampens spiller, Fernandez, sendte Bojan returen i nettet efter 52 minutter til stillingen 2-0 – ikke helt fortjent; og det satte da også gang i aggressionerne for Fiorentina, som to minutter efter 2-0 målet blev reduceret til 10 mand, i det midtbaneslideren Kuzmanovic solgte sig selv og holdet, da han mistede hovedet og klodset modtog sit andet gule kort.

Juventus viste sig som modstanderen i semifinalen, som viste sig at være endestationen for et uheldigt Udinesemandskab, der må stille sig i rækken af folk, der er blevet snydt af udebanemål – efter en første kamp på Friuli, der startede fuldstændig fabelagtigt for Guidolin og co. med en 2-0 føring efter blot 20 minutter.
Efter et rødt kort til den ene midterforsvarer, Criscito, så det for alvor godt ud for Udine, men da Giovinco reducerede på en fremragende solotur, fik Juve deres vitale udebanemål. Udebanemålet så dog ikke så vitalt ud igen, da den anden midterforsvarer, Chiellini også fik et direkte rødt kort og Juventus var 9 mand på banen, men på imponerende vis fik Buffon holdt Udinese væk fra at score, hvilket selvfølgelig kastede en MOM-titel af sig til verdensklasse-keeperen, samt frustrerede miner og panderynken i Udinese.

Alle kender Juventus’ evne til at forsvare sig og score et enkelt mål hjemme i Torino, så det kom som ingen overraskelse at det var alle mand bag bolden, da Juventus efter 10 minutter spil kom foran 1-0. Udinese styrede som det mest boldstyrende hold, mens Juventus slog kontraer – ingen af delene kastede mål af sig, hvilket sender Udinese ud på reglen om udebanemål.
« Seneste Redigering: 25 Apr 2009, 21:27 af Zulue » Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #187: 25 Apr 2009, 23:00 »

Det hele ser så flot ud! Smiley
Logged

styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #188: 26 Apr 2009, 15:25 »

Fantastisk Zulue Smiley.
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #189: 26 Apr 2009, 16:02 »


LAGAZZETTADELLOSPORT
close up at;
b  o  j  a  n     k  r  k  i  c     p  é  r  e  z


Det var nok ikke alle Serie A-trænere der var ligeså begejstret som Udinese og omegn, da Udinese præsenterede Bojan engang i sommer, til stor overraskelse for stortset alle i Italien og resten af Europa, der regner Bojan blandt de største talenter, ikke blot blandt sin årgang, men i alt. Den unge spanier har kvitteret med fremragende angrebsspil – statistikken siger 13 mål i 24 kampe, hvor Bojan blot har deltaget i 19 af dem, hvilket giver et imponerende målsnit af den lille vævre spanier.
Bojan selv røber intet om sine ambitioner og ved godt selv, at hele fodboldverdenen kigger på ham, efter præstationer der har sendt Udinese til tops i Serie A, videre i UEFA Cuppen og til semifinalen i pokalturneringen, som de måtte forlade efter tætte kampe i mod Juventus. Det ærgrer ham, at det ikke blev til mere spilletid i Barcelona, men alligevel har forholdet til den gamle klub ikke ændret sig.
”Jeg groede op i Barcelona og jeg kender byen, menneskene og alt rundt omkring rigtig godt. Jeg troede ikke jeg ville få noget spilletid inden jeg blev omkring tyve, så da jeg fik tidlig debut, kan det godt være, jeg fik den for tidligt. Jeg ville for hurtigt have mere og jeg blev utilfreds, hvis jeg ikke var i truppen eller sad på bænken kampen igennem, på trods af at mine konkurrenter er de bedste i verden. Jeg mistede noget af min realisme i forhold til det at spille og fremtidsmuligheder; nu er jeg i Udinese, som selvfølgelig ikke er Barcelona, men klubben betyder
allerede alt for mig. De kan give mig en uundværlig rolle allerede i min alder, og jeg bliver bedre dag for dag,” siger en bundærlig Bojan, vi mødte en forårsdag, blot udenfor Udinese.

Der er efterhånden ikke langt tilbage af ligaen, Udinese ligger tæt i toppen med de to Milano-klubber, anført af Internazionale – a’point med AC Milan; hvad mener Bojan, om Udineses chancer for at skabe overraskelsen og fuldføre en legendarisk sæson i klubben?
”Det bliver spændende. Alle i Udine glæder sig meget, vi spiller godt for tiden og vi er rigtig optimistiske. Træningen forløber som regel uden skader, og hvis vi kan holde stamspillerne ude af skader, ser det rigtig godt ud for vores fremtidsmuligheder. Jeg tror på at vi kan true Inter i kampen om førstepladsen, jeg tør ikke sige om vi kan vinde, men jeg håber og vil gøre alt, jeg kan for at vi avancere.
Desuden er jeg rigtig fortrøstningsfuld ovenpå UEFA Cuppen, hvor jeg mener vi har en fremragende mulighed for at gå hele vejen. Vi har ikke købt nogle i vintervinduet, men jeg tror på at holdet er spillet sammen for alvor siden i sommer, og nu ser vi sgu stærke ud.”

Besiktas venter for Bojan og holdkammeraterne i næste runde, inden vinderen af det opgør skal ud i en gyser mod vinderen af Bayern – Moskva, hvor tyskerne ligger lunt i svinget til at gå sikkert videre.
Bojan satte sig ud i sin sponsorbil for at forberede sig på kampen i Besiktas, hvor han rejser mod Tyrkiet i morgen tidlig, inden kampen finder sted på onsdag. Fortsat er bare, at Bojan holder formen ved lige, så vi fortsat kan få tryllerier og sambabold fra Udinese, udmøntende i hele Italiens darlings.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #190: 26 Apr 2009, 22:51 »


LAGAZZETTADELLOSPORT
close up at;
v  e  j  e  n     t  i  l     f  i  n  a  l  e  n

Overskriften røber meget, men detaljer og småfinurligheder skal I ikke snydes for. Det har nemlig været en lang og sej kamp til finalen for Udinese, som har overkommet mange på papiret stærkere modstandere, og nu står som den helt store joker i UEFA Cup-turneringen i finalen, overfor Valencia, giganterne fra Spanien med mange års erfaring fra toppen – umiddelbart ville alle kåre spanierne til favoritter, men med nedenstående resultater in mente, kan ingen vide sig sikker på noget mere.

Udinese kom som tidligere nævnt let igennem gruppespillet og stod overfor Besiktas i første knockoutrunde. Tyrkerne bragte unødigt meget spænding ind i det samlede resultat, da de hjemme i Tyrkiet vandt ufortjent 2-1, efter endda at have været en mand i undertal i store dele af kampen. Udinese har dog vist imponerende styrke på Friuli i år, og Marquinhos lagde hurtigt ro på tribunerne med sin 1-0 scoring, der – hvis resultatet holdte – ville sende Udine videre på reglen om udebanemål, inden Vanden Borre udnyttede riposten på et brændt straffespark og scorede til 2-0.

Anden knockoutrunde bød som forventet på mægtige Bayern Munchen og der var lagt op til fest i Italien, da de tyske verdensstjerner trådte ud af spillerbussen et par dage før kampstart – og fest fik de på Friuli.
Tyskerne vil nok hurtigst muligt glemme den her kamp, hvor man tydeligt havde undervurderet sine unge og forholdsvist ukendte modstandere, efter Bayern ved Klose kom foran efter 17 minutter – for så var der lagt op til sambabold hos hjemmebaneholdet. Først var det Di Natale som udlignede, inden vi fik en fuldkommen legendarisk præstation af Fernando Tissone, der i dagens anledning havde fået lov at starte på den offensive midtbane – taktisk genistreg af Guidolin, for Tissone kvitterede med to voldsomt imponerende langskudsmål og sendte Udinese samt resten af Italien i fuldkommen ekstase; miraklet var sket.
Bojan fik scoret til sidst i kampen til slutresultatet 4-1 til Udinese, efter en kamp med dominans fra Bayern, men enorm skarphed på de italienske chancer, hvilket satte gang i alle debatfora verden over, en fremragende præstation.

Det hele blev slået fast på megastadionet i Bayern, hvor reserve-midterforsvaren Coda steg til vejrs på hjørne og nettede udebanemålet i kassen og så var kampen ligesom lukket. Ze Roberto udlignede, inden Cigarini sikrede Udinese en flot udebanesejr og sender italienerne stensikkert videre samlet 6-2 imod selveste Bayern Munchen.
Kvartfinalen bød på en papiret lettere modstander, men ikke destro mindre også sværere i praksis – nok engang tog Udinese en sejr hjemme i Italien – denne gang også efter at have været bagud, på mål af Vukcevic og igen Cigarini; 2-1. I returen i England var opgaven bare at holde det på en uafgjort og selv få scoret, hvilket Zapata efter 35 minutter sikrede.

Derefter ventede sidste udfordring og forhindring for at Udine kunne komme i finalen, semifinalen mod Paris SG – PSG fra Frankrig, det tidligere tophold, der har haft en nedgangsperiode, men nu har rejst sig igen.
Det første opgør var på Udineses hjemmebane og så ud til at være endnu en i rækken af hjemmesejre, da Bojan efter 23 minutter gjorde det til 1-0, men den tidligere Chelsea-spiller, Malouda havde andre tanker og udlignede til kampens slutresultat 1-1 7 minutter senere.

I Frankrig skulle Udine altså op at score – og hjulpet på vej af et selvmål af franske defensivspiller Gregory Bourillon sidst i første halvleg og et supermål af Alexis Sanchez var finalepladsen en realitet – vi ses til brag og bulder i Dublin, der huserer UEFA Cup-finalen 2010, Valencia vs Udinese.

Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #191: 26 Apr 2009, 23:05 »

Fantastisk. Bliver det en detaljeret update omkring finalen?

Hvem var din engelske modstander?
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #192: 26 Apr 2009, 23:09 »

Hov for satan, det var Aston Villa jeg mødte. Super-pinligt, tak.
Ja, der kommer et par mere om ligaen og så en til om finalen mod Valencia, har tænkt at dette er den bedste måde at gøre det på, især fordi jeg er en del foran i spillet, og der er så meget jeg skal nå er fortælle inden måneden slutter, hehe. Wink
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: il meDico
« Svar #193: 27 Apr 2009, 17:07 »

Hold da helt kæft det er flot, klap klap!

Grafikken: Grafikken er nok aldrig set bedre her på siden, og især dine banners er "overdrevet" flotte, og det med at du har taget hele verden på det sidste er helt fantastisk tænkt og udført. Dine billeder i siderne er også flotte og af ekstremt god kvalitet, og ser ud til at være nøje udvalgt. Teksten derpå er ligeledes meget flot, og det giver da lige lidt ekstra, som mange (også mig) synes er fedt at læse.

Skriftligt: Dette er også meget flot, og med utroligt få fejl, flot! Sproget er dejligt flydende, og alt giver en længere mening. Synes dog du bruger lige lovlig mange tal, men det er nok nødvindigt. Dit ordvalg er meget bredt, og det gør det helt fantastisk for læseren at læse, da man i nogle blogs kan forudse hvad man skriver. Alt i alt genialt skrevet!

Det spilmæssige: Dit hold er jo ekstremt stærkt, og er helt vild med dit køb af Bojan, som på en eller anden måde vel er realistisk nok, hvilket spillene burde være, for at det er sjovt at spille, og at læse om. Flot vej til finalen, du må lige vinde den, ikke'Å? :- )

Alt i alt: "Min favorit i denne konkurrence", ikke så meget andet at sige! bare klø på mester!!!
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #194: 27 Apr 2009, 18:48 »

Super flot kommentar, Yoggi, fedt at du synes jeg klarer det godt på alle måder. Holdet bliver endnu bedre i næste sæson, spillet ligeså. Håber jeg kan nå at komme dertil, jeg laver en update (to?) senere i dag.
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010