home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 532 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  il meDico
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 Udprint
Forfatter Emne: il meDico  (Læst 50120 gange)
Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: il meDico
« Svar #195: 27 Apr 2009, 20:28 »

Zulue, jeg har desværre ikke fulgt så meget med her på det sidste. Så kunne jeg ikke lige få et SS af din trup, og transferhistorik fra alle sæsoner Smiley ..

Ellers har jeg lige læst de sidste par update du har lagt ud igennem. Og jeg må sige, som alle de andre - at det er virkelig en flot, flot blog du har gang i. Det skriftlige klare du jo bare lige til UG. Men nu har du kørt samme layout hele vejen igennem. Det er virkelig flot layout, det er slet ikke det. Men måske bare på tide at skifte over til noget lidt andet, jeg ved det ikke. Kunne måske bare godt give det et nyt pift. Men helt igennem klasse blog. Godt arbejde Zulue.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #196: 27 Apr 2009, 23:43 »


LAGAZZETTADELLOSPORT
18 april 2010
o  n     t  o  p     o  f     t  h  e     w  o  r  l  d

Det er efterhånden lang tid siden Udinese har indtaget tronen som Italiens for tiden bedste hold, men faktum er, at Udinese med en sejr over Napoli ligger nummer ét i Serie A, a point med superstjernerne fra Internazionale, har de unge Udinere udlignet forspringet til Milanoklubberne. AC Milan hænger godt fast i toppen med to point op til Inter og Udinese.

Efter den tidligere omtalte sejr på 3-0 mod Lazio, var 3 mål mod Siena ikke nok til at indbringe Udinese yderligere maksimumpoint, i det Siena formåede at lave ditto antal mål som Udinese i en fremragende kamp med slutresultatet 3-3. Kampen indeholdt 6 mål – akkurat som Udines næste, på udebane mod Sampdoria, hvor problembarnet Cassano bragte sit hold foran, inden vi var vidne til fremragende Udinesespil og en sand udklaskning af Sampdoria – Bojan først med 2 kasser, inden Sanchez og Vukcevic scorede engang hver, inden Bojan med et hattrick lukkede kampen; 1-5.

En fremragende sejr, blev afløst af en ærgerligt uafgjort mod Juventus, hvor garvede Del Piero udlignede Udineses føring to minutter inde i overtiden.
Og derefter skrev Udinese og Guidolin historie, ved at tage sin første sejr over Internazionale, nogensinde i perioden under Guidolin. Det skete på smukkeste vis på Guiseppe Meazza, hvor Udinese lavede et comeback i Liverpool 2005-klassen – bagude 2-0 ved pausen på mål af Cambiasso og Ibrahimovic, gjorde Cigarini, Bojan og til sidst den tidligere Inter-spiller, Santon, det via fantastisk holdånd og
samarbejde det til 2-3, vendte stillingen og sendte sig selv i fordelen af bedst indbyrdes – hvis det skulle blive nødvendigt i det senere løb.

Udinese var herefter et hold i forrygende form, hvor man i de næste 4 kampe hev 10 point sammen efter tre sejre og en enkelt uafgjort, ganske ufortjent ude mod Atalanta, inden den famøse Napolikamp i Napoli, der også kastede en 0-2 sejr af sig; samtidig med, Inter dummede sig på udebane mod Genoa, og skuffende kun hev ét enkelt point med hjem.
De to kampe bytter om i stillingen i toppen, Inter returnerer til den mere neutrale del af Serie A, efter 3 år i træk med stensikre mesterskaber – men kender vi Mourinhos mandskab ret, har de mod på meget mere, og med 5 kampe igen, er der lagt op til en gyser fra Italien.


Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #197: 28 Apr 2009, 00:19 »

Hvor er den bare fantastisk den her blog! Har fulgt med i smug og hver eneste update har gjort mig mere og mere 'afhængig' af den. Du formulerer dig ganske enkelt, men formår samtidig at fange læseren. Dit layout er også helt i top; det er overskueligt og pænt at se på. At resultaterne også er gode gør jo ikke bloggen dårligere - tværtimod. Kort og godt: Fantastisk blog!
To gange thumbs up herfra Thumbs Up Thumbs Up
Og så må du gerne sætte Inter på plads og hive mesterskabet hjem! Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

kirederf19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #198: 28 Apr 2009, 00:26 »

Super fed blog du har kørende, ærgeligt at jeg først er begyndt at læse den nu, men det bliver den ikke dårligere af, tværtimod.

Alle dine resultater ser jo ganske fornuftige ud, håber at det må vare ved, samtidig med at du muligvis lige henter mesterskabet hjem foran alle favoritterne, det kunne være fedt.
Men alt i alt ser det meget tilfredsstillende ud, det lyder måske ikke af noget særligt..
Dog ikke, jeg synes du fanger mig med sproget, hele vejen igennem faktisk!  Thumbs Up

Ærgeligt med kampen mod Juventus, men de er jo altid så heldige.  Wink

Din blog kan beskrives med et ord: "Fremragende!"  Peace

P.S. Hvor har du hentet klublogoer henne, de ser meget spændende ud..?
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #199: 28 Apr 2009, 11:10 »

Det er jo helt fantastisk at du kan gå fra en 10. plads til en 1. plads med få runder tilbage. Du må fandme have succes med Udinese. Håber virkelig denne blog vinder og at du holder 1. pladsen. Held og lykke med det ihvf. Thumbs Up

Flot grafik også Peace
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #200: 28 Apr 2009, 20:00 »


LAGAZZETTADELLOSPORT
close up at;
f  i  n  a  l  e  n


Vejen til finale var for begge hold veloverstået og den nittende maj to tusinde og ti stod Valencia overfor Udinese i UEFA Cup-finalen, spillet i Dublin på Landsdown Road med en kapacitet på 50.000 mennesker. En fremragende kamp, om hvad der viste sig at være en lige så fremragende kamp, mod publikumsvenlige hold – og favoritværdigheden vejende mest på Valencia-siden, men Udinese har gjort det før, og havde i sinde at gøre det igen.
VALENCIACF
renan
miguel – albiol – helguera – moretti
albelda
tiago – fernandes
mata – joaquin
villa

 UDINESECALCIO
handanovic
vanden borre – zapata – coda – kolarov
marquinhos – matias fernandez – cigarini – sanchez
vukcevic
bojan


Med blandt andet Spaniens landstræner, Del Bosque, på tribunerne var der lagt op til et brag, da David Villa gav bolden op til Mata klokken 19.47 en smuk forårsdag i Dublin.
Kampen startede som den nervøse affære den var udråbt til at være, hvor Valencia spillede med mest nerve. Indenfor de første 10 minutter, nåede Udinese at erhverve sig tre hjørnespark på 2 fremragende afslutninger og godt presspil – ingen af standartsituationer ne gav dog noget udslag, på trods af gode indlæg af Matias Fernandez.
Udslag blev det dog til for Valencia, der efter et dobbeltangreb mod Handanovic’ mål havde al held med sig – Mata fandt Albelda skråt tilbage, den defensive midtbanespiller fyrede hammeren af og ramte overlæggeren. Bolden bouncede tilbage fra overlæggeren og ramte Handanovic i nakken utroligt uheldigt, 1-0 til Valencia efter 18 minutters spil.

Og når man snakker utrolig uheldigt, skal Renan også huskes. Der var nemlig lagt op til, at hvis Udinese skulle tilbage i kampen, skulle det foregå så hurtigt som muligt – og italienerne havde netop givet bolden op til Zapata, der kiggede op og så Bojan i dybden. Dybdebolden blev dog for lang for Bojan, hvorfor Renan kom først til og sparkede væk. Dog ramte den uheldige spanier sin forsvarsspillers ryg, hvorefter bolden røg over til Sanchez som let kunne gøre det til 1-1 minuttet efter.
Herefter røg der ro på kampen indtil pausen, hvor der i anden halvleg blev gen-tændt for kedlerne i Dublin. Der var blot spillet 3 minutter inden ved Bojan havde et skud på stolpen til fuldkommen ærgrelse imod sine landsmænd i Valencia fra Spanien – men Bojan, Udineses bedste indkøb nogensinde måske, fik hævn efter 55 minutters spil, da han modtog bolden på et udspark fra Handanovic, inden han vendte på Albiol i midtforsvaret og nettede stensikkert mand mod mand på Renan.

Der var dog ikke lagt op til stille spil for Valencia, som nu overtog kampen fuldstændigt, hvilket gav massive målchancer, som før eller siden måtte give mål – hvilket de også forholdsvist hurtigt gjorde. Der gik under et kvarter fra Bojans scoring, til en anden enlig spansk angriber, Bojans landsholdsmakker, David Villa nok engang stod som Valencias redningsmand.

Herefter stod vi ved status quo – 2-2, intens kamp, hvor begge hold var bange for at lave fejl imod det modsatte hold. På midtbanen lå en hård kamp mellem Cigarini og Fernandes, som førstnævnte i minut 78 trak sig fremragende ud af, da han så ud af øjenkrogen at Fernandes kastede sig i en glidende tackling, tog et enkelt træk så han blev savet ned af Fernandes, der modtog direkte rødt kort for sin forseelse.
Det gjorde dog ikke noget for kampens forløb som så, og vi måtte ud i forlænget spilletid, hvor der forholdsvist hurtigt blev sat en ende for kampen, da Moretti efter blot 2 minutters spil i forlænget, dødheldigt fik skovlet bolden ind – og al optimisme ud af Udinese, der i resten af kampen ikke havde mere at give af. Et ærgerligt nederlag for Udinese efter en flot turnering, men Valencia står som fortjente vindere efter en af de bedste finaler i længere tid.

VALENCIAvsUDINESE
handanovic 1-0 (own goal), 18'
sanchez 1-1, 19'
bojan 1-2, 52'
villa 2-2, 66'
moretti 3-2, 92'

mom: alexis sanchez, udinese.


« Seneste Redigering: 28 Apr 2009, 23:25 af Zulue » Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #201: 28 Apr 2009, 20:31 »

Endnu en flot update og et vildt resultat! TILLYKKE!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #202: 28 Apr 2009, 20:36 »

Forvirrende måde du stiller det op på. Du skriver jo Udinese først, men angiver målscoren som Valencia står først. Wink

Men suveræn update atter engang, jeg er vild med det hele og meget tæt på at sende min stemme din vej. Smiley
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: il meDico
« Svar #203: 28 Apr 2009, 20:36 »

Tilykke Huh er helt enig i, hvis du siger tillykke med zulues flotte blog, men må da sige at det var et ærgeligt nederlag

KIU Zulue  Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #204: 28 Apr 2009, 20:37 »

Rigtig flot update, ærgerligt at du taber finalen, men du må bare op på hesten igen Smiley
Rigtig flot layout som virkelig fanger mig Smiley
KIU Grin
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #205: 28 Apr 2009, 23:18 »

Hvor er den bare fantastisk den her blog! Har fulgt med i smug og hver eneste update har gjort mig mere og mere 'afhængig' af den. Du formulerer dig ganske enkelt, men formår samtidig at fange læseren. Dit layout er også helt i top; det er overskueligt og pænt at se på. At resultaterne også er gode gør jo ikke bloggen dårligere - tværtimod. Kort og godt: Fantastisk blog!
To gange thumbs up herfra Thumbs Up Thumbs Up
Og så må du gerne sætte Inter på plads og hive mesterskabet hjem! Wink
Haha, fantastisk FCB. Mange tak. Skal se hvad jeg kan gøre med hensyn til Inter, de er virkelig stærke, men jeg kan vel overraske? (:


Super fed blog du har kørende, ærgeligt at jeg først er begyndt at læse den nu, men det bliver den ikke dårligere af, tværtimod.

Alle dine resultater ser jo ganske fornuftige ud, håber at det må vare ved, samtidig med at du muligvis lige henter mesterskabet hjem foran alle favoritterne, det kunne være fedt.
Men alt i alt ser det meget tilfredsstillende ud, det lyder måske ikke af noget særligt..
Dog ikke, jeg synes du fanger mig med sproget, hele vejen igennem faktisk!  Thumbs Up

Ærgeligt med kampen mod Juventus, men de er jo altid så heldige.  Wink

Din blog kan beskrives med et ord: "Fremragende!"  Peace

P.S. Hvor har du hentet klublogoer henne, de ser meget spændende ud..?

Tusinde tak.
- Jeg har vist hentet mine på sortitoutsi, jeg fik engang et link af Vondracek, min ven. Jeg ved ikke lige hvad de hedder, men de er dejlige, ja.


Det er jo helt fantastisk at du kan gå fra en 10. plads til en 1. plads med få runder tilbage. Du må fandme have succes med Udinese. Håber virkelig denne blog vinder og at du holder 1. pladsen. Held og lykke med det ihvf. Thumbs Up

Flot grafik også Peace
Rigtig glad for du håber på mig som vinder, AFC. Mange tak.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #206: 28 Apr 2009, 23:22 »

Endnu en flot update og et vildt resultat! TILLYKKE!
Er du stiv, Joe?

Forvirrende måde du stiller det op på. Du skriver jo Udinese først, men angiver målscoren som Valencia står først. Wink

Men suveræn update atter engang, jeg er vild med det hele og meget tæt på at sende min stemme din vej. Smiley
Det er rigtigt, skal jeg da lige ændre, hehe - tak LFC. Og jeg håber du sender stemmen min vej, da. :-)
I øvrigt surt, at din blog ikke kører mere.

Tilykke Huh er helt enig i, hvis du siger tillykke med zulues flotte blog, men må da sige at det var et ærgeligt nederlag

KIU Zulue  Thumbs Up
Tag dig ikke af Inferno ... Hehe, mange tak, det var et lidt ærgerligt nederlag ja, men det kunne have været værre. Jeg var glad for jeg spillede udmærket med og det ser jo godt ud med hensyn til næste sæson.

Rigtig flot update, ærgerligt at du taber finalen, men du må bare op på hesten igen Smiley
Rigtig flot layout som virkelig fanger mig Smiley
KIU Grin
Ja, det er rigtigt, tilbage på hesten.
Tak for al rosen af layoutet, er også selv rigtig tilfreds med det i seneste udpate.



@ Alle.
Tak for de mange - og flotte - kommentarer, det varmer mod enden af blogkonkurrencen.



Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: il meDico
« Svar #207: 28 Apr 2009, 23:34 »

Du skal da også lige have en kommentar med på vejen af mig Wink

Endnu en dejlig update! Ærgeligt, at du ikke hiver trofæet hjem, men sådan er det. Du kom ud og viste flaget og spillede noget god fodbold Thumbs Up

Du holder fortsat den gode stil. Klasse blog, og du har sikret dig min stemme, da du er den eneste blogskriver, der har formået at fange mig fra start til slut i denne konkurrence!
Håber du fortsætter bloggen efter blogkonkurrencen slutter Smiley

KIU!
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: il meDico
« Svar #208: 28 Apr 2009, 23:38 »

Fortsætter bloggen efter blogkonkurrencen?
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #209: 29 Apr 2009, 14:18 »

God update Smiley.
Ærgeligt med nederlaget til valencia, men stadig utrolig flot sæson Smiley.

KIU!
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010