home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 444 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  il meDico
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: il meDico  (Læst 51866 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #150: 17 Apr 2009, 15:15 »

Rigtig rigtig flot skrevet. Har selv prøvet at se på Cigarini. Han er rigtig god og fandt ham igennem denne blog. Men du er også min favorti til titlen. Du skriver godt Zulue. Stærk trup også!
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #151: 17 Apr 2009, 19:22 »

Jeg elsker den her blog! Min klare favorit til titlen sammen med -LFC-'s vamos mi sevilla.
- jeg tror dog min stemme ryger til denne, du fanger mig på en måde som ingen anden blog gør, og din opsætning og layout er helt fantastisk! Det eneste minus i mit hoved er dine halvt sort/hvide billeder med farve på, jeg synes ikke det ser vildt godt ud, men det er ikke noget der trækker ned i mit hoved!
Cool!
LFCs blog er også superflot, men fedt at du alligevel vil stemme på min. (: Jeg skal se hvad jeg kan gøre mht billederne for at tilfredsstille alle, men synes ellers farverne er rigtig gode på de fleste af mine billeder. Tak.

Meget stærkt hold du har nu må man da sige. Rigtig gode indkøb.

Grafikken er rigtig god og jeg synes rigtig godt om den sort/hvide stil. Du er klart min favorit til at tage titlen, og håber du kan fortsætte det høje niveau i dine updates.

KIU!
Fedt, mange tak Motz. Er også voldsomt tilfreds med holdet, det er virkelig blevet godt.

Rigtig rigtig flot skrevet. Har selv prøvet at se på Cigarini. Han er rigtig god og fandt ham igennem denne blog. Men du er også min favorti til titlen. Du skriver godt Zulue. Stærk trup også!
Også tak til dig AFC, håber Cigarini kan styre din midtbane som han styrer min. Wink
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #152: 18 Apr 2009, 14:55 »


Det blev ikke til nogle venskabskampe for det italienske hold Udinese, noget som mange medier undrede sig over, og de værste kritikere mente, at Guidolin var ved at sikre sig selv en fyreseddel, i det at holdet måtte forvente en top 5-placering – hvilket man ifølge avisen, ikke gjorde uden venskabskampe.

Ikke destro mindre var den første kamp imod FC Moskva i UEFA Cup-kvalifikationen; Udinese rejste til Rusland og bankede de chanceløse russere 0-4, i en kamp, hvor nyindkøbene viste deres klasse. Et frispark blev halvclearet til klumpspil udenfor det lille felt, hvor Vukcevic timede et opspring rigtigt og efter 15 minutter gjorde det til 1-0 i sin debut. Debuter var der nok af, og fem minutter efter åbningsscoringen nettede Bojan også i sin. Ikke nok med det ene mål, så scorede Bojan herefter to gange og leverede et vaskeægte hattrick i sin debut for de hvide – imponerende af den lille spanier, som fra start viser sin klasse hos Udine.

I returen var de to målscorere fra første opgør igen på måltavlen – kampen blev vundet 3-0 af Udinese, hvis mål blev scoret af Bojan og Vukcevic. Denne gang skulle Bojan bruge 21 minutter for at komme på tavlen, hvilket han gjorde på et hjørnespark, hvor hans 171 centimeter spurtede til forreste stolpe og stangede bolden i kassen, hvilket sendte Udinesefansne i ekstase udenfor banen.
Et utal af chancer – både før og efter halvlegen – tilfaldt Udinese, men de hvide formåede ikke at komme forbi den russiske keeper i målet, indtil Bojan blev stukket ned af kanten og efter at have ført bolden lang vej, fandt en fremstormende Vukcevic, der lidt heldigt kunne udplacere keeperen og bringe Udine foran 2-0. I kampens sidste minut nettede Bojan for anden gang, efter en flot dybdebold af Obodo fra den defensive midtbane. Bojan stod nu med imponerende 5 mål og 2 gange kampens bedste ud af to mulige, hvilket siger alt om, hvad for et talent, Guidolin har fået til Friuli.

Udinese er røget i gruppe med Sporting CP, Zurich og Tel Aviv i UEFA Cuppen – værd at sige er, at UEFA Cup-systemet er blevet lavet om, så man nu har det samme gruppespil som i Champions League, hvor alle hold møder hinanden to gange. En gruppe, Udinese lige meget hvad skal være i stand til at kvalificere sig fra, på en forventet førsteplads.
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #153: 18 Apr 2009, 15:05 »

Gran Inviato, Bella di Bojan a questa età può farlo così bene, ma è veramente un buon blog avete tempo.... Si è ora chiaramente il mio preferito, E spero il meglio per voi in futuro.
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Pepe
Gæst
 
Sv: il meDico
« Svar #154: 18 Apr 2009, 15:07 »

Gran Inviato, Bella di Bojan a questa età può farlo così bene, ma è veramente un buon blog avete tempo.... Si è ora chiaramente il mio preferito, E spero il meglio per voi in futuro.

æææææ... sikkert?  Huh Smiley

Dejlig update igen, Zulue. Godt at se, at Bojan er kommet godt fra start. Du skal nok få succes Wink
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #155: 18 Apr 2009, 15:23 »

Pepe, han skriver at det er utroligt at bojan kan gøre det så godt i så en ung alder, og det er en rigtig god blog han har gang og det er Danielsens favorit. Smiley
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #156: 18 Apr 2009, 15:26 »

Nemmerlig Rigtig
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Pepe
Gæst
 
Sv: il meDico
« Svar #157: 18 Apr 2009, 17:10 »

Haha okay Wink Kan bare ikke se, hvorfor det skulle gøres på italiensk? Huh Men jaja Wink
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #158: 18 Apr 2009, 21:07 »

Haha okay Wink Kan bare ikke se, hvorfor det skulle gøres på italiensk? Huh Men jaja Wink

Bloggen handler om et italiensk hold, så det passer da meget godt at skrive på italiensk Peace
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #159: 18 Apr 2009, 22:06 »

Bloggen handler om et italiensk hold, så det passer da meget godt at skrive på italiensk Peace
Nu er det jo en dansk side, så hvis man vil skrive på italiensk kan man da bare gå ind på, FMItalia hvis der er noget der hedder det. Peace Men er du italiener eller sådan noget siden du forstod det, eller brugte du bare Google Translate. Peace
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #160: 18 Apr 2009, 22:12 »

Nu er det jo en dansk side, så hvis man vil skrive på italiensk kan man da bare gå ind på, FMItalia hvis der er noget der hedder det. Peace Men er du italiener eller sådan noget siden du forstod det, eller brugte du bare Google Translate. Peace

Jeg er bare god til italiensk :b

Ej brugte Google translate Peace
Logged

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: il meDico
« Svar #161: 18 Apr 2009, 22:40 »

god blog det her... Men hvorfor lige den titel??
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #162: 18 Apr 2009, 23:19 »

god blog det her... Men hvorfor lige den titel??

hvis du havde læst hele bloggen ville du vide det  Thumbs Up
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #163: 18 Apr 2009, 23:53 »

hvis du havde læst hele bloggen ville du vide det  Thumbs Up

Hehe, det er vel egentlig rigtigt.
Det er fordi der kører en baggrundshistorie, hvor man er blevet introduceret for en person, som kaldes Il Medico. Il Medico fremstår som en person, der er lidt svær at komme i kontakt med og har en assistent, der går under navnet Assistenten, som styrer hans gerninger og er bliver beordret til de forskellige ting fra Il Medico/Doktoren ... (:
Logged

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: il meDico
« Svar #164: 19 Apr 2009, 10:18 »

nå okay mange tak Smiley
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010