home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 684 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  FC Barcelona
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona  (Læst 31737 gange)
philipo
Reserveholdsspiller

Sv: FC Barcelona
« Svar #15: 19 Nov 2008, 21:58 »

Selvfølgelig Smiley
I vinterpausen har jeg hentet Miguel Veloso (150 mio.), Igor Akinfeev(140 mio.), samt lejet Amuri, da både Bojan, Henry og Eto'o var skadet og ude i 1-2 måneder. Så havde jeg kun Gudjohnsson, hvilket jeg ikke var helt tilfreds med.

Syntes ellers dit hold ser stærkt ud. Vildt at du har kunne leje Amauri fra Juve, må jeg nok sige Smiley jeg tager hatten af Smiley

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

PaRo-
Juniorspiller
**

« Svar #16: 20 Nov 2008, 23:33 »

Er også startet med Barca, hvor man må sige at det går glimrende Smiley

Startede med at sælge Henry, Silvinho og udleje Keita.
Købte så Aguero og Balotelli.

Efter 22 kampe i ligaen ligger jeg nr. 1 - min statistik siger: 18-3-1
Røg sikkert videre til 1. knockout runde i CL, mens jeg også er kommet til semifinalen i Copa del Rey.
Har kun tabt én kamp i hele sæsonen. Hjemme mod Malaga med 0-1. Derfor er jeg nu ubesejret i 27 kampe i træk.

Må sige, jeg ret overrasket over at det er gået så forrygende, da jeg har haft store problemer i mine tidligere 09-spil. Men med Barca lykkes alt bare Smiley
« Seneste Redigering: 20 Nov 2008, 23:49 af PaRo- » Logged

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #17: 20 Nov 2008, 23:35 »

Jeg kan absolut ikke få det til at fungere med Barcelona. Jeg scorer sjældent mere end 1-2 mål pr. kamp, og det stresser mig lidt - hvis I har haft succes med nogen taktikker, som fungerer med Barcelona, må I gerne uploade dem! Smiley

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #18: 21 Nov 2008, 13:21 »

Jeg kan absolut ikke få det til at fungere med Barcelona. Jeg scorer sjældent mere end 1-2 mål pr. kamp, og det stresser mig lidt - hvis I har haft succes med nogen taktikker, som fungerer med Barcelona, må I gerne uploade dem! Smiley
4-3-3. Kender ikke dit hold, men her er mit :

-----------Asenjo---------------
Alves---Puyol----Milito---Abidal/Lahm
------------Keita/Fellaini------------
-------Xavi------Iniesta----------
-----------------------------------
Messi------Amauri------Balotelli.

Vandt the triple med det hold Grin Især Bojan scorer mange mål Opstemt men alt for ustabil. DM har ^(pil) op. Det sammee med Begge CM Opstemt Så selfølgelig mine backs, spiller hurtigt med fuldt kreativitet, scorer tit 5 mål per kamp Opstemt

ahler09
Lilleputspiller
*

« Svar #19: 24 Nov 2008, 16:55 »

Efter 2 sæsoner føler jeg at jeg ikke kan opnå mere med barca.. I første sæson vandt jeg Copa del Rey , og mesterskabet. I anden sæson vandt jeg champions leauge, super cuppen i spanien, og i starten af 3 sæson vandt jeg super cuppen .. Vandt 4-1 mod Man u. Så føler ikke rigtig jeg kan skabe bedre resultater. I anden sæson blev jeg nr. 2 i ligaen med 1 point op til valencia, og jeg mødte valencia i sidste kamp. Jeg skulle bare havde vundet , men spillede 1-1 på udebane.
Så nu vil jeg starte med Man city , også vil jeg få dem op i top 4 på 3 sæsoner, samt komme i champions league ..

Zachar
Reserveholdsspiller

« Svar #20: 24 Nov 2008, 23:06 »

Jeg er også startet med Barca, og ligesom PaRo har jeg ikke haft andet end succes. Vandt både CL og La Liga i første sæson... Vandt med en forspring på hele 11 point ned til de evige rivaler fra hovedstaden (Real Madrid). Smiley Har som andre valgt at forstærke holdets offensiv med det italienske stortalent Mario Balotelli. Han er lige pt. tredje valg efter bojan (som er helt fantastisk) og Samuel Eto´o (som jeg stadig håber vender tilbage til fordums styrke). Balotelli er allerede som 19-årig starter på det stjernespækkede italienske landshold.
Signede også den gavede ræv Michael Owen på fri transfer efter første sæson, men han er slet ikke kommet igang i Barcetrøjen, hvor det blot er blevet til 5 mål i 17 kampe :S

Er nu nået til februar måned i anden sæson, hvor jeg allerede har triumferet i Den Spanske Super Cup samt VM for klubhold, ligger 5 point foran Athletic og Real MAdrid i ligaen og skal møde Roma i CL. Så her er liv og glade dage.. Opstemt

philipo
Reserveholdsspiller

« Svar #21: 24 Nov 2008, 23:13 »

4-3-3. Kender ikke dit hold, men her er mit :

-----------Asenjo---------------
Alves---Puyol----Milito---Abidal/Lahm
------------Keita/Fellaini------------
-------Xavi------Iniesta----------
-----------------------------------
Messi------Amauri------Balotelli.

Vandt the triple med det hold Grin Især Bojan scorer mange mål Opstemt men alt for ustabil. DM har ^(pil) op. Det sammee med Begge CM Opstemt Så selfølgelig mine backs, spiller hurtigt med fuldt kreativitet, scorer tit 5 mål per kamp Opstemt

Scorer dine backs TIT 5 mål per kamp. Det skal jeg se et screenshot af!!

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

N17
Manager

« Svar #22: 24 Nov 2008, 23:19 »

Det er jo ikke det han skriver. Han skriver, at hans backs har pil op. Også spiller han med ful kreativitet. Og derefter at han tit scorer 5 mål pr. kamp!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zachar
Reserveholdsspiller

« Svar #23: 24 Nov 2008, 23:39 »

Vil lige komme med en update på resten af mine transferaktioner:

køb:
Andrey Arshavin  -  120 mio.
Mario Balotelli  -  100 mio.
Michael Owen  - Fri transfer
Sebastian Giovinco  -  200 mio.

Salg:
Thierry Henry  -  165 mio. (Arsenal)
Henrique  -  55 mio. (Lazio)

Og har nu små 500 mio som skal bruges til sommer... Opstemt

proxi9000
Lilleputspiller
*

« Svar #24: 26 Nov 2008, 20:04 »

Har en del problemer med skader i mit Barca hold.
Får tit omkring 2 skader pr. kamp, og det er meget træls, nogle der har samme problem?

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 26 Nov 2008, 20:07 »

Har du lavet et trænings program?

proxi9000
Lilleputspiller
*

« Svar #26: 26 Nov 2008, 20:11 »

Har du lavet et trænings program?

Ja, det har jeg. Kan det være fordi jeg træner dem for hårdt?

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #27: 27 Nov 2008, 19:07 »

Har en del problemer med skader i mit Barca hold.
Får tit omkring 2 skader pr. kamp, og det er meget træls, nogle der har samme problem?
har du downloadet patchen?

proxi9000
Lilleputspiller
*

« Svar #28: 27 Nov 2008, 20:32 »

Ja, det har jeg.
Bruger også TUGs-træning men får stadig mange skader.

vondracek
Gæst

« Svar #29: 01 Dec 2008, 17:18 »

Nå', så blev det vist min tur til at fortælle lidt om, hvordan mit Barca save er gået.

Jeg synes ikke, at det er nødvendigt med spillerindkøb for urealistiske millionbeløb, når man i starten overtager klubben. Truppen består allerede af masser af kvalitet, og har fra start af potentiale til at gå efter sejren i både La liga, Champions League og selvfølgelig også Copa del Rey. Det eneste punkt i holdopstillingen jeg så som en lille svaghed var på venstrefløjen, hvor Henry var det eneste realistiske bud. Jeg hoppede på vognen sammen med Angel Di María fansene, og købte den argentinske venstrefløj for 70 millioner kroner. Jeg købte ydermere Kameni for 41 millioner kroner, da Jorquera og Pinto blev langstidsskadede inden sæsonstarten.

Rent spillemæssigt blev min første sæson noget af en succesoplevelse. Mandskabet fejede al modstand af banen både på national og international scene. Taktikmæssigt tog jeg udgangspunkt i en meget offensiv 4-2-3-1 opstilling, hvor Messi bogstavlig talt gjorde alt hvad der passede ham, imens Eto'o gjorde arbejdet færdigt. Inden jeg fik set mig om skulderen havde jeg vundet ligaen, og stod i Champions League, samt Copa del Rey finalen mod henholdsvis Arsenal og Atletico Madrid. Begge kampe blev vundet, hvilket selvfølgelig betød at jeg vandt The Triple i den første sæson :-)

Nu overvejer så om jeg skal starte et nyt save med lidt mere udfordring, eller om jeg skal bygge et hold op, som ikke står i skyggen af det gamle Dream Team..
« Seneste Redigering: 01 Dec 2008, 17:27 af Vondracek » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010