home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 524 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 104 Udprint
Forfatter Emne: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009  (Læst 290636 gange)
Mr-legendary
Førsteholdsspiller

Sv: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
« Svar #465: 16 Apr 2009, 22:49 »

Enig, men altså hvis folk skriver 16-19-17 i alt, så nedjusterer vi jo bare, så det passer. Men ja, en CA på 70 og potentiale på -9 til alle, så burde det kunne gå!

Hvordan lyder det?
Vi kan også bare gør sådan at de må fordele (nu er det bare et eksempel, hæng mig ikke op) 50 skillspoint på 4 eller 5 forskellige skills med 15 som det maximale de må give sig selv på én skill.
Men ellers er vi ved at være der.

enged
Gæst

« Svar #466: 16 Apr 2009, 22:50 »

Jeg kan godt følge din pointe, men jeg tror at GE'en har en vis sans for, lige som når den spytter regens ud, at en forsvarsspiller har mere brug for hovedspil osv. end afslutning og dribling.

Tja, det har jeg nu ikke rigtig gode erfaringer med.
Jeg lavede sidste år et hold med min efterskole, og der var der en jeg glemte at give fysiske stats og det resulterede i en back med 7 i hurtighed og 5 i acceleration Peace

plutonium
Manager

« Svar #467: 16 Apr 2009, 22:52 »

Jovist, men CA skal jo justeres, ellers nedjusterer databasen selvstatsne crazy

Jeg holder nu stadig på, at vi laver det hele på forhånd. Jeg kan godt følge det du siger, men det bliver for tilfældigt tror jeg. Men vi kunne godt fastsætte hvor mange point man har til sin spiller. Hvis vi siger at man har et CA på 7, så skal gennemsnittet af ALLE ens stats jo bare give 7. Så ændrer databasen ikke noget, og vi har mulighed for at lave en realistisk profil Peace

EDIT
henvendt til legendary

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #468: 16 Apr 2009, 22:53 »

Helt sikkert Pepe Opstemt

Jeg ville nu stadig føle mig mere tilfreds ved, at det er fastsat på forhånd, sådan at alle har det samme at gå ud fra, når de spiller databasen!
Men det er bare et helvedes arbejde, og det er vel meget fedt at holdet ikke er intakt i alles spil, men at jeg kan være god i det ene og halvsløv i det andet.

Men jeg har i øvrigt tænkt mig, at jeg kunne oprette en blog om spillet, men hvor jeg bare lader holdet styre sig selv og så går på ferie en sæson ad gangen og derefter poster ss af holdpræstationer og spillere og knytter en lille note. Spillerne skal selvfølgeligt have 20 i loyalitet, sådan at de fleste spillere bliver på holdet, men kunne det ikke være meget fedt at læse om?
Er der en måde man kan sikre, at klubben handler minimalt ind, så man i hvert fald beholder en stamme af fmf-folk. (I tilfælde af salg vil jeg også poste ss af de solgte spillere i deres nye klubber).

BenMusalho
Gæst

« Svar #469: 16 Apr 2009, 22:55 »

Det har jeg prøvet, Mr-l, det er faktisk rigtig nice.. Opstemt

Vi skal da forresten også have holdbillede.

enged
Gæst

« Svar #470: 16 Apr 2009, 22:55 »

Pluto, de erfaringer jeg har med editoreren og gennemsnittet passer ikke, spillere som Ronaldo og Kaka har en CA på over 180 og deres snit i stats er jo ikke 18 Wink

plutonium
Manager

« Svar #471: 16 Apr 2009, 22:56 »

Pluto, de erfaringer jeg har med editoreren og gennemsnittet passer ikke, spillere som Ronaldo og Kaka har en CA på over 180 og deres snit i stats er jo ikke 18 Wink

Det er rigtigt, at når man kommer op i de høje CA'er, så passer den ikke. Men når jeg har leget med editoren, så passer den op til en CA på omkring 120. Altså et gennemsnit på 12 i alle stats. Det er i al fald mine erfaringer, at det passer til det niveau Wink

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager

« Svar #472: 16 Apr 2009, 22:57 »

Men det er bare et helvedes arbejde, og det er vel meget fedt at holdet ikke er intakt i alles spil, men at jeg kan være god i det ene og halvsløv i det andet.

Se mit svar ovenover det indlæg du lavede Wink

Der er en ide til at løse det! Thumbs Up

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #473: 16 Apr 2009, 22:58 »

Det har jeg prøvet, Mr-l, det er faktisk rigtig nice.. Opstemt

Vi skal da forresten også have holdbillede.
Ja holdbillede kunne være for nice. Især til, hvis jeg laver den blog, jeg talte om. Det kunne altså godt bruges som topbanner.
Kunne også være fedt, hvis en venlig grafikersjæl lavede logo, trøjer osv. Så ville det altså blive et sublimt projekt, der ikke ville gå i glemmebogen.

Btw. @Plutonium: Du skal nok få lov, at bikse det sammen (jeg vil selvfølgeligt gerne hjælpe dig).

plutonium
Manager

« Svar #474: 16 Apr 2009, 23:00 »

Ja holdbillede kunne være for nice. Især til, hvis jeg laver den blog, jeg talte om. Det kunne altså godt bruges som topbanner.
Kunne også være fedt, hvis en venlig grafikersjæl lavede logo, trøjer osv. Så ville det altså blive et sublimt projekt, der ikke ville gå i glemmebogen.

Btw. @Plutonium: Du skal nok få lov, at bikse det sammen (jeg vil selvfølgeligt gerne hjælpe dig).

Jeg elsker i al fald sådanne projekter! Så jeg er frisk Thumbs Up

Angående holdbillede, så tager jeg som sagt kamera med, og der er en timer-funktion på. Så alle kan godt være med på billedet, når bare vi har noget at stille kameraet på i den rette højde! Og så skal vi stå med ansigtet mod solen, ellers bliver der dårligt lys Wink

BenMusalho
Gæst

« Svar #475: 16 Apr 2009, 23:02 »

Det vil jeg gerne stå for.

enged
Gæst

« Svar #476: 16 Apr 2009, 23:05 »

Så må Sunbao blive holdejer, bestyrelsesformand eller hvad man nu vil kalde det Peace

Hvis han indvilliger vel og mærke Wink

plutonium
Manager

« Svar #477: 16 Apr 2009, 23:05 »

Bestyrelsesformand!

Don Sune funny

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #478: 16 Apr 2009, 23:06 »

Jeg elsker i al fald sådanne projekter! Så jeg er frisk Thumbs Up

Angående holdbillede, så tager jeg som sagt kamera med, og der er en timer-funktion på. Så alle kan godt være med på billedet, når bare vi har noget at stille kameraet på i den rette højde! Og så skal vi stå med ansigtet mod solen, ellers bliver der dårligt lys Wink
Det bliver über fedt.
Kunne det ikke være en lille detalje, når du når så langt, at give hver spiller sit brugernavn, som mellemnavn i FM? Det kunne sgu da være lidt blæret. Nu ved jeg selvfølgeligt ikke om du havde tænkt dig at kalde spillerne for Mr-Legendary eller Benjamin Knudsen funny

@BenM: Det ville bare være kodylt. Lidt grafisk lir er der aldrig nogen, der har taget skadet af, og vores fm hold skal da være up-to-date.

plutonium
Manager

« Svar #479: 16 Apr 2009, 23:08 »

Det bliver über fedt.
Kunne det ikke være en lille detalje, når du når så langt, at give hver spiller sit brugernavn, som mellemnavn i FM? Det kunne sgu da være lidt blæret. Nu ved jeg selvfølgeligt ikke om du havde tænkt dig at kalde spillerne for Mr-Legendary eller Benjamin Knudsen funny

@BenM: Det ville bare være kodylt. Lidt grafisk lir er der aldrig nogen, der har taget skadet af, og vores fm hold skal da være up-to-date.

Jeg havde tænkt mig at gøre det sådan her:
Jeg ville give os vore navne som rigtige navne. Fulde navn i 'full name'. Men i Nickname, der er det navn man ser på skærmen, der ville jeg skrive vores FmFreaks-navne. Så kan man gå ind i hver spillers profil under 'personal' og se spillernes rigtige navne.

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 104 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010