home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1031 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 104 Udprint
Forfatter Emne: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009  (Læst 290373 gange)
Simze
Landsholdsspiller

Sv: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
« Svar #390: 16 Apr 2009, 22:03 »

Hvad skal vi bruge den til. Altså hudafskrabninger osv. spiller jeg tit med. Det hjælper alligevel ikke at pive over det. Så sker noget, så ringer vi efter en taxa og kører på hospitalet. Men det er på folks egen regning jo.

Ja ok Smiley

plutonium
Manager

« Svar #391: 16 Apr 2009, 22:04 »

Ja det er nok meget enkelt men tager en så en lægetaske med for en sikkerheds skyld ?

Jeg tror der er en i bilen jeg kører i crazy

Med mindre man hedder Shaft Wink

Hæhæ.. jeg er vidst den eneste der spiller svinsk? Opstemt

Ej spøg til siden. Det skulle hellere ikke forståes som om jeg vil skade folk eller noget. Bare at fodbold er en kontaktsport, og ting kan ske.

Hvis en bliver skadet, så er der ikke så meget at gøre ved det, andet end personen kan tage hjem og undersøge om et besøg på hospitalet eller lig. er nødvendig. Igen, fodbold er jo en kontaktsport.

Og jeg ved godt vi bare skal have det sjovt, men nå vi spiller fodbold, så spiller jeg for at vinde, så jeg giver mig til grænsen, men spiller fair selvfølgelig.

Jamen så er vi jo enige Wink

Jeg spiller så meget fair, og ikke super hårdt, selvom jeg ikke er bange for en nærkamp. Men som du siger, så er fodbold en kontaktsport, så selvfølgelig skal folk ikke pive over hvad som helst! Men spiller nogen FOR hårdt, så må man også acceptere det. Hovedsagen er jo at det er hyggebold, selvom jeg forventer at alle vil vinde kampen!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Shaft
Manager

« Svar #392: 16 Apr 2009, 22:05 »

Jeg spiller så meget fair, og ikke super hårdt, selvom jeg ikke er bange for en nærkamp. Men som du siger, så er fodbold en kontaktsport, så selvfølgelig skal folk ikke pive over hvad som helst! Men spiller nogen FOR hårdt, så må man også acceptere det. Hovedsagen er jo at det er hyggebold, selvom jeg forventer at alle vil vinde kampen!

1. Hvis folk spiller for hårdt - Derfor har vi jo en dommer i Milanovic med Wink

2. Alle spiller vel for at vinde, ellers kan jeg godt råbe dem lidt an, i hvertfald dem på mit hold Wink

3. Hyggebold Tunge Det er ens omdømme der er på spil Opstemt

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #393: 16 Apr 2009, 22:06 »

Jeg tror der er en i bilen jeg kører i crazy

Jamen så er vi jo enige Wink

Hvad må man acceptere? At nogle går over stregen, eller hvordan og hvorledes??

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #394: 16 Apr 2009, 22:07 »

1. Hvis folk spiller for hårdt - Derfor har vi jo en dommer i Milanovic med Wink

2. Alle spiller vel for at vinde, ellers kan jeg godt råbe dem lidt an, i hvertfald dem på mit hold Wink

Nemlig. Man vil jo gerne huskes for at være ham der driblede 5 og lagde den op i krogen og ikke som ham der faldt i bolden og lavede selvmål.

plutonium
Manager

« Svar #395: 16 Apr 2009, 22:07 »

Havde helt glemt vores kære dommer!

(vk, har vi stadig en aftale med at nappe hans kort natten før?)

Hvad må man acceptere? At nogle går over stregen, eller hvordan og hvorledes??

Nej, havde nu mere tænkt at ham der spiller for hårdt, må acceptere det og gå lidt ned i intensiteten i nærkampene. Det er jo ikke fair at 20 mands glæde ved spillet ødelægges af én mand der går bersærk Wink

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

enged
Gæst

« Svar #396: 16 Apr 2009, 22:09 »

Nemlig. Man vil jo gerne huskes for at være ham der driblede 5 og lagde den op i krogen og ikke som ham der faldt i bolden og lavede selvmål.

Det må vidst nok være mig Hævet Øjenbryn

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #397: 16 Apr 2009, 22:09 »

Havde helt glemt vores kære dommer!

(vk, har vi stadig en aftale med at nappe hans kort natten før?)

Nej, havde nu mere tænkt at ham der spiller for hårdt, må acceptere det og gå lidt ned i intensiteten i nærkampene. Det er jo ikke fair at 20 mands glæde ved spillet ødelægges af én mand der går bersærk Wink
Enig. Det var også det jeg regnede med, du mente, men det var lidt tvetydigt. Men ja, vi har jo selvfølgeligt vores dommer (havde vi ikke 2 egentligt?), så det er vel ham der skal styre det og holde linien.

plutonium
Manager

« Svar #398: 16 Apr 2009, 22:10 »

Dét er mig  funny

Ej, jeg er en ok spiller efter egen mening. Ikke i særklasse (i amatørsammenhæng) på nogen måde, men har hidtil kunnet være med i alle kampe jeg har spillet i. Men eftersom jeg ikke har gået til fodbold siden jeg var 10, så er det svært at sige om mine venner er dårlige eller gode. Det er jo dem jeg bliver matchet mod normalt Thumbs Up

Shaft
Manager

« Svar #399: 16 Apr 2009, 22:10 »

Nej, havde nu mere tænkt at ham der spiller for hårdt, må acceptere det og gå lidt ned i intensiteten i nærkampene. [b]Det er jo ikke fair at 20 mands glæde ved spillet ødelægges af én mand der går bersærk [/b]Wink

Hvad så med den 22ne mand? Opstemt

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #400: 16 Apr 2009, 22:11 »

Han ligger allerede på hospitalet.

plutonium
Manager

« Svar #401: 16 Apr 2009, 22:12 »

Regner med det er ham der henter mad og drikke til resten  Huh

(ej, jeg har ingen anelse om hvor mange der kommer, så jeg skød på 20 Thumbs Up)

Shaft
Manager

« Svar #402: 16 Apr 2009, 22:13 »

Ville nu imo være dejligt med 22 spillere og en dommer Opstemt

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #403: 16 Apr 2009, 22:13 »

Regner med det er ham der henter mad og drikke til resten  Huh

(ej, jeg har ingen anelse om hvor mange der kommer, så jeg skød på 20 Thumbs Up)
Forhåbenligt kommer der heller ikke meget mere end 22.

Btw. kunne det ikke være meget fedt at lave et FM hold i editor med os, der er meldt til fmf bold?

FCK88
Manager

« Svar #404: 16 Apr 2009, 22:15 »

Jeg er vel stadig dommer her til kampen..?? (og Pluto, mine kort BLIR hvor de ER ticked off )

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 104 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010