home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 363 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 104 Udprint
Forfatter Emne: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009  (Læst 157057 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
« Svar #15: 18 Mar 2009, 00:37 »

Haha ku faktisk være en fed ide Grin

Uden fis Opstemt

Prøv at sætte et ps, i infoen hvor du spørger om nogle ejer et videokamera de kan tage med til filmning af kampen Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Pepe
Gæst
 
Sv: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
« Svar #16: 18 Mar 2009, 00:38 »

Haha ku faktisk være en fed ide Grin

Uden fis Opstemt

Prøv at sætte et ps, i infoen hvor du spørger om nogle ejer et videokamera de kan tage med til filmning af kampen Opstemt

Gør jeg Opstemt

Kunne være mega fedt endelig at få afgjort hvilken side der er bedst Opstemt
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
« Svar #17: 18 Mar 2009, 00:38 »

Hvordan forventes niveauet at være mht. talent og seriøsitet?
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

enged
Gæst
 
Sv: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
« Svar #18: 18 Mar 2009, 00:40 »

Hvordan forventes niveauet at være mht. talent og seriøsitet?
Jeg tror vel det er med en middel seriøsitet, men talent er vel bare hvad du selv kan komme med Wink Jeg tror ikke der er noget krav til at du skal kunne tage 500 på foden Wink
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
« Svar #19: 18 Mar 2009, 00:41 »

Hvordan forventes niveauet at være mht. talent og seriøsitet?

Tja. Jeg selv har spillet fodbold en 6-8 år på andetholdet i B93 og Skjold. Er ikke noget fodboldgeni, men jeg kan da noget! Ellers ved jeg, at der er nogle rigtig gode spillere rundt omkring. Ved bare ikke om de møder op Smiley
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
« Svar #20: 18 Mar 2009, 00:41 »

Alt mellem himmel og jord hvad angår talent ..
Seriøsitet .. Mon ik der der går vinder mentalitet i visse personer når kampen endeligt går igang.. Altså gør der nok i mig må jeg ærligt indrømme Opstemt Men det er jo en hygge dag såå ..
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
« Svar #21: 18 Mar 2009, 00:42 »

Jeg tror vel det er med en middel seriøsitet, men talent er vel bare hvad du selv kan komme med Wink Jeg tror ikke der er noget krav til at du skal kunne tage 500 på foden Wink

Så kan jeg jo næjagtigt klemme mig ind Wink Grin

Ej men tror det bliver med nogenlunde intensitet hvor der bliver gået til den med et smil på læben Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
« Svar #22: 18 Mar 2009, 01:50 »

Jeg snupper posten som keeper Smiley
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
« Svar #23: 18 Mar 2009, 03:09 »

Jeg går udfra der er visse folk, inklusiv mig selv der tager selve kampen forholdsvis seriøst. Men derudover kommer man jo bare for at hygge med en masse herinde fra siden af. Og jeg er sikker på at nå vi har spillet kampen, finder flere også ud af noget bagefter til lidt sjov. Det er dog nok noget man skal aftale indbyrdes eller på selve dagen efter kampen Smiley

Ang. talentet, så er det på alle niveauer tør jeg godt love Wink
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
« Svar #24: 18 Mar 2009, 07:13 »

Jeg vil sige det sådan, at jeg altid gør hvad jeg kan for at vinde. Jeg har ikke halve kampe hvad angår min indstilling. Så er spørgsmålet bare om tingene spiller fra gang til gang crazy

Jeg vil antage at de spillere der kommer vil spille for at vinde, men uden at sige 'for alt i verden'. Dvs vi pakker de alt for hårde tacklinger væk, og har fair play i højsædet. Men ellers at kampen bliver taget seriøst, så vi får noget godt kombinationsspil igang!

Angående talentet, så skal der være plads til alle!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
« Svar #25: 18 Mar 2009, 07:24 »

Som talt ud af min mund Pluto, sådan tror jeg også vi får den fedeste kamp Smiley... Syntes personligt ik det er videre fedt når folk bare laller rundt crazy
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
« Svar #26: 18 Mar 2009, 07:30 »

Jeg tvivler stærkt på, at der er nogen der har lyst til at gå hjem med en vild skade, og derfor antager jeg at man heller ikke ønsker at påføre andre skader. Så det burde give sig selv Thumbs Up

Jeg ser i al fald frem en fed kamp! Skal vi lave noget grill-mad samtidig, eller hvordan? Vi skal vel have holdt gang i kampen sådan at den kører hele tiden, men hvor folk holder pause undervejs og spiser/drikker, hvorefter man kommer ind og afløser en anden undervejs. Så tror jeg at kampen kan komme til at tage lang tid!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
« Svar #27: 18 Mar 2009, 07:45 »

Pluto: Der er et Caféteria - og en pølsevogn lige uden for idrætsanlægget tror jeg? Grillmad lyder lækkert, men besværligt. Tror bare selv folk skal købe noget.

EDIT: Og ****, hvor jeg glæder mig. Thumbs Up
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
« Svar #28: 18 Mar 2009, 08:22 »

Selvfølgelig alt efter hvor mange vi bliver, men hva størrelse bane vil folk spille.. Tænker naturligvis på 11 mands /7 mands Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
« Svar #29: 18 Mar 2009, 08:34 »

Pluto: Der er et Caféteria - og en pølsevogn lige uden for idrætsanlægget tror jeg? Grillmad lyder lækkert, men besværligt. Tror bare selv folk skal købe noget.

EDIT: Og ****, hvor jeg glæder mig. Thumbs Up

Er der cafeteria, så er det fint. Er der pølsevogn, så synger smagsløgene!  Opstemt

Det er absolut godkendt  Thumbs Up
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 [2] 3 4 ... 104 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010