home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 567 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #LUKKET# Køge Boldklub - Sæsonafslutning #2 (tidl. SC Verl)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: #LUKKET# Køge Boldklub - Sæsonafslutning #2 (tidl. SC Verl)  (Læst 23022 gange)
Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: SC Verl - Wir bewegen uns von die Regional-liga! #2
« Svar #15: 19 Mar 2009, 01:24 »

Tak.
Nu skal jeg bare finde ud af hvilket hold og i hvilken liga.

Vh. Blackstone
P.S. Glæder mig meget til at følge din blog...
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SC Verl - Wir bewegen uns von die Regional-liga! #2
« Svar #16: 19 Mar 2009, 01:27 »

Det er jeg glad for at høre Blackstone.. dejligt med i hvert fald 1 fast læser.. så må vi se hvor mange der følger efter Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

FCK010
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SC Verl - Wir bewegen uns von die Regional-liga! #2
« Svar #17: 19 Mar 2009, 16:40 »

Det lyder super spændene glæder mig til den næste update Wink
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SC Verl - Wir bewegen uns von die Regional-liga! #3
« Svar #18: 19 Mar 2009, 23:38 »



SC Verl - Nederlag efter nederlag gør Milanovic modløs!!
5.april 2008

"Jeg kigger tilbage på da jeg sidste år skulle vælge et hold at træne og smiler lidt for mig selv.. SC Verl lød som en spændende udfordring og derfor blev det dem.. Havde jeg dog bare på DET tidspunkt vidst hvordan sæsonen ville komme til at forløbe, ja så havde jeg FANDEME aldrig valgt dette hold.. Amatør-spillere som ligner nogle der ALDRIG har rørt en bold før er fandeme ikke noget jeg er vant til.. Jeg er så træt af dette hold at kunne jeg dog bare vælge om så gjorde jeg det straks.. dog har jeg kontrakt til 2012 så derfor er det "desværre" min pligt at opfylde denne.."

(Ovenstående er et citat fra Bild Am Sonntag hvor Jürgen Damm har interviewet Milan Milanovic, træneren for SC Verl om hans periode indtil videre i klubben.)

For at vende tilbage til det sportslige(og resultaterne) kan vi sige at der, i skrivende stund, er spillet 28 kampe hvoraf resultaterne ser således ud : 5 sejre, 6 uafgjorte og hele 17 nederlag.. Milanovic er ved at være godt træt af det hele og virker til at være en efterhånden meget modløs mand.. uanset hvad han laver af taktikændringer og opstillingsændringe r, ja så virker det bare ikke og det har indtil videre kastet DENNE stilling..

Denne telefonsamtale er blevet opsnappet af B.a.S. :

MM: "Goddag hr. Rudi"(Dresdens bestyrelsesformand, red.)
JR : "Goddag hr. Milanovic, hvad kan jeg gøre for Dem?"
MM : "Jeg så at I søgte en ny manager og ville gerne byde ind på denne position."
JR : "Det er såmænd også rigtigt nok, men hvad føler DU at du kan tilføre holdet?"
MM : "For at tale lige ud af posen, så synes jeg at jeg mangler en ny udfordring og siden mit hold bare bliver ved med at tabe og tabe synes jeg ikke at det er HER min fremtid ligger."
JR : "Okay, Hr. Milanovic.. Jamen vi kan da lige få arrangeret et møde og så må vi tage den derfra."
MM : "Tusind tak hr. Rudi.. Det glæder mig at De vil se mig på deres kontor til en personlig samtale.. Vi ses."
JR : "Ja, det gør vi bare.. Farvel hr. Milanovic."

Fortsættelse følger i næste update..
« Seneste Redigering: 22 Mar 2009, 17:07 af FCK88 » Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Gungner
Gæst
 
Sv: SC Verl - Wir bewegen uns von die Regional-liga! #3
« Svar #19: 19 Mar 2009, 23:58 »

Fantastisk blog. Dejligt at se én der taler lige ud af posen og ikke er bange for at kalde en skovl for en skovl, og sine spillere elendige, hehe... Keep it up.
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SC Verl - Wir bewegen uns von die Regional-liga! #3
« Svar #20: 20 Mar 2009, 00:01 »

Fantastisk blog. Dejligt at se én der taler lige ud af posen og ikke er bange for at kalde en skovl for en skovl, og sine spillere elendige, hehe... Keep it up.
Tak skal du have Gungner.. overvejede lidt om jeg skulle skrive på den forholdvis "normale" blogmåde men valgte i sidste ende en anderledes tilgang.. Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: SC Verl - Wir bewegen uns von die Regional-liga! #3
« Svar #21: 20 Mar 2009, 21:48 »

Man kan jo ikke ligefrem sige at det går dig særligt godt i SC Verl.... Men klem på.
Denne blog er noget så anderledes end de så mange andre vi ser på siden, og det er på godt og ondt. Jeg er ikke helt vildt begejstret for at du er så direkte meget af tiden, det ville være godt, hvis det var af og til..
Og godt du kom væk fra det tyske...
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SC Verl - Wir bewegen uns von die Regional-liga! #4
« Svar #22: 21 Mar 2009, 23:09 »



SC Verl - Sæsonafslutning
9. Juni 2008

Ja så nåede vi også til vejs ende i denne sæson, Hr. Milanovic's første sæson i klubben og lad mig sige det med det samme.. Målsætningen for sæsonen blev opfyldt : Overlevelse i RL Nord.. Hurra Hurra..

Og jeg kan lige så godt afsløre det med det samme.. Jeg fik IKKE jobbet hos Dresden.. De ansatte simpelthen en der var bedre kvalificeret end mig, så jeg måtte bide i det sure æble og blive hos SC Verl.. Håber næste sæson bliver en bedre af slagsen hvor vi kan komme lidt længere opad i tabellen.. Bestyrelsen har en 5-års plan og vil have mig til at få holdet etableret i 2.Bundesliga så jeg har nok at gøre de næste 4 år(hvis jeg da får lov at blive i klubben så længe, det må tiden jo vise).

Overblik over afslutningen på sæsonen

Sidst vi hørte fra SC Verl havde de rundet de 28 kampe.. I denne omgang skal vi have rundet de sidste 8 kampe af..

I 29.runde skulle vi til Braunschweig for at møde den lokale klub Eintracht Braunschweig.. Desværre for os endte kampen med et nederlag på 1-2 og en skadet Thilo Versick(en af de lejede spillere i vinterpausen)..

I 30.runde tog vi imod Babelsberg og her blev det straks en lidt mere spændende kamp.. Knappmann scorede til 1-0 efter 26 min. og så førte vi ellers.. indtil det 35. min. hvor Frahn fra Babelsberg kunne udligne vores føring.. Yderligere et slag fik vi da selvsamme Frahn scorede til 1-2 i overtiden af 1.halvleg og dermed var det en flok modløse og triste spillere der gik ned i tunnellen da pausefløjtet lød.. 2. halvleg blev fløjtet i gang og vi lagde ud med at presse og presse Babelsberg og efter 68 min. gav det pote da Rogowski flot passerer Miletic i Babelsberg-målet og udligner til 2-2.. Fansene sprang op fra sæderne og jublede som om vi havde scoret til 1-0 mod HSV.. Brølet da målet kom kunne høres i hele byen.. 2-2 med 22 min. tilbage.. nu SKULLE vi bare holde den uafgjorte hjem og sikre os det ene point.. desværre ville Babelsberg og Gutzler det anderledes så 8 min. før tid steg han til vejrs og pandede bolden i nettet forbi Finke.. 2-3 stod der på måltavlen da dommeren endelig fløjtede af.. vi havde tabt.. IGEN!

I 31. runde mødte vi Emden på udebane og det blev en kamp hvor vi blev totalt udspillet og tabte 0-3.. endnu et nederlag til stillingen..

I 32. runde tog vi så imod Wuppertal der på dette tidspunkt lå nr. 6 i ligaen.. til vores store held lod det som om deres spillere allerede var gået på sommerferie for i løbet af de første 20 min. havde vi banket 2 kasser ind.. Wuppertals træner må virkelig have skældt spillerne hæder og ære fra for det var et HELT andet Wuppertal-hold der kom ud til 2.halvleg.. de fik både reduceret og endda udlignet så resultatet til slut endte med at være 2-2.

I 33. runde var vi på besøg hos Magdeburg og den kamp endte 0-0 så den vil jeg ikke gå i dybden med.

I 34. runde skulle vi tage imod Lübeck, der tidligere i sæsonen havde sendt os hjem med en øretæve på 0-5 så jeg frygtede en ny øretæve i denne kamp.. dog skulle det vise sig at min frygt var helt ubegrundet da vi sikrede os en 2-1 sejr og dermed 3 point for første gang siden 26.runde..

I 35. runde mødte vi RW Essen og der tabte vi 2-4 så ja, endnu et nederlag til stilligen..

I 36. og sidste spillerunde havde vi fornøjelsen af at skulle spille hjemme mod Düsseldorf.. desværre kunne mine spillere ikke tage sig sammen til at vinde denne sidste kamp inden sommerferien og dermed måtte vi forlade banen som tabere med et 1-2 resultat til følge..

Det har givet DENNE stilling i ligaen..

Fortsættelse følger..
« Seneste Redigering: 22 Mar 2009, 17:07 af FCK88 » Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SC Verl - Bundesliga, HERE WE COME!! #4
« Svar #23: 22 Mar 2009, 01:02 »

Spændene og anderledes blog end de andre.
I starten da du begyndte, der valgte jeg hurtigt denne blog fra, da du havde/har skrevet 1 update/intro på tysk. Men du er kommet stærkt igen med det danske til at fange mig, og jeg vil følge med i denne blog, hvis du forsætter som du har gjort indtil videre Peace
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SC Verl - Bundesliga, HERE WE COME!! #4
« Svar #24: 22 Mar 2009, 01:27 »

Spændene og anderledes blog end de andre.
I starten da du begyndte, der valgte jeg hurtigt denne blog fra, da du havde/har skrevet 1 update/intro på tysk. Men du er kommet stærkt igen med det danske til at fange mig, og jeg vil følge med i denne blog, hvis du forsætter som du har gjort indtil videre Peace

Tak for kommentaren J-91.. Den er jeg meget glad for.. Kan dog godt forstå at mange, da de læste 1.update/introen, valgte denne blog fra.. Overraskede sgu også mig selv ved at skrive en tysk intro men det er jeg kommet væk fra så det blir der ikke mere af(næsten ikke) i denne blog.. Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SC Verl - Bundesliga, HERE WE COME!! #4
« Svar #25: 22 Mar 2009, 01:39 »

Lyder ganske godt, du kan da lidt kære fck88 Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SC Verl - Bundesliga, HERE WE COME!! #4
« Svar #26: 22 Mar 2009, 17:01 »



SC Verl - Uheldet vender for Verl
1.September 2008

Ja så er vi i fuld gang med den nye sæson og jeg vil da sige at på trods de liga-rokeringer der har været(nyt system) så har vi da fået en god start med 3 sejre og 2 nederlag i de første 5 kampe vi har spillet i Regional-liga Vest..
Det har indtil videre givet følgende stilling .. Jeg er ganske godt tilfreds med denne stilling eftersom medierne har spået os til en 7.plads i ligaen i denne sæson.. håber dog selv at slutte længere oppe, men der er kun 1 hold er rykker op så der blir sgu tæt kamp om 1.pladsen i ligaen..

Transfernyheder

Vi har i denne sæson forstærket os med følgende spillere : Röber ... Kuschmann .. og sidst men ikke mindst Hauptmann .. Jeg forventer mig rigtig meget af både Hauptmann og Röber eftersom det er de to angribere der i år skal banke kasserne ind for os.. Omvendt skal Kuschmann sørge for at modstanderne IKKE scorer mål i hans ende..

Følg SC Verls videre færd igennem Regionalliga Vest..
« Seneste Redigering: 22 Mar 2009, 17:07 af FCK88 » Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SC Verl - Bundesliga, HERE WE COME!! #5
« Svar #27: 24 Mar 2009, 14:39 »



SC Verl - Vinterpause!
1.Januar 2009

Vinterpause.. En lang tid med ingen betydende kampe hvilket også betyder at spillerne kan få hvilket lidt ud i benene(som om de dog ikke gør det nok fra kamp til kamp, DOVNE HUNDE!).. Vi har i skrivende stund fået spillet 18 kampe hvilket har kastet 34 point af sig.. når man tænker på at nr. 1, Wilhelshaven, har 46 så er der stadig et stykke op til dem men de har altså også indtil videre været totalt suveræne.. 15 sejre, 1 uafgjort og 2 nederlag taler vist for sig selv..

Jeg fandt hurtigt ud af at jeg havde sikret mig den FORKERTE målmand i Kuschmann.. under en af efterårets 2 kampe hvor han stod tabte vi 1-8 og så fik jeg for ALVOR nok af den lille amatørrøv.. Jeg har smidt idioten på transferlisten da jeg simpelthen ikke har brug for sådan en mand til at vogte mit mål.. Kalintas gør det meget bedre end Kuschmann og da jeg har en udmærket reservemålmand i Mickael Laigle så har jeg ikke brug for Kuschmann..

Her er et par resultater siden sidste update :

SC Verl - Meppen 4-0
Darmstadt - SC Verl 3-1
SC Verl - Eschborn 5-2
Kleve - SC Verl 1-1
SC Verl - Bad Vilbel 3-2(sejrsmålet scoret, efter vi var nede med 2 5 min. før tid, i 93.min)
SC Verl - Münster 0-2
Velbert - SC Verl 0-1
SC Verl - Gütersloh 2-4
Lotte - SC Verl 0-3
SC Verl - SW Essen 3-0
Cloppenburg - SC Verl 1-3
SC Verl - Uerdingen 1-8 (Kuschmanns og holdets RINGESTE kamp mens jeg har stået i spidsen for dem)
SC Verl - Werder II 2-1

Det har placeret os således i RL Vest..

Næste update vil omhandle transfernyheder samt en overraskelse så følg endelig med..
« Seneste Redigering: 24 Mar 2009, 14:46 af FCK88 » Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Gungner
Gæst
 
Sv: SC Verl - Bundesliga, HERE WE COME!! #6
« Svar #28: 24 Mar 2009, 15:43 »

Citat
så fik jeg for ALVOR nok af den lille amatørrøv.. Jeg har smidt idioten på transferlisten da jeg simpelthen ikke har brug for sådan en mand til at vogte mit mål..


 Grin fantastisk kommentar...

Anyways, trist med 1-8 nederlaget! Ellers går det vist noget skiftende for dig.
Men keep that upper chin up, og giv dem en skideballe.
Jeg skal nok følge din videre færd.
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SC Verl - Bundesliga, HERE WE COME!! #6
« Svar #29: 24 Mar 2009, 15:48 »

Tak for din kommentar Gungner.. ja, den var måske lidt sjov men er jo nødt til at sige min ærlige mening gennem min blog.. ville jo blive alt for trist og kedeligt hvis det hele var rosenrødt Grin
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010