home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 696 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #LUKKET# Køge Boldklub - Sæsonafslutning #2 (tidl. SC Verl)
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: #LUKKET# Køge Boldklub - Sæsonafslutning #2 (tidl. SC Verl)  (Læst 23011 gange)
FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
#LUKKET# Køge Boldklub - Sæsonafslutning #2 (tidl. SC Verl)
« : 17 Mar 2009, 22:18 »



SC Verl ersetzt ihren Trainer !!

"Die SC Verl haben ihren Trainer durch viele Jahren, Mario Ermisch, ersetzt mit der ganz neuer Mann in die Trainer Tat, Milan Milanovic aus Serbien und wir mussen herauszufinden was seine Ziele für die Saison sind.

Jürgen Damm, B.a.S.(Bild am Sonntag, hvis nogen skulle være i tvivl Wink ) : "Herr Milanovic, warum hast du dich hier in SC Verl die Job als Trainer genommen?

Milan Milanovic : "Ich habe immer die Traum als Trainer sein geträumt und wenn ich meiner Karriere als Spieler sehr sehr früh eingestellt hat dachte ich dass ich Trainer werden wollen."

JD : Aber warum hier in Verl? Warum nicht in einer grosser Club?

MM : Herr Damm, ich wollte sehr gern bei einer grosser Club wie FC Bayern oder Hoffenheim Trainer sein, aber die möglichkeiten haben sich nicht bewiesen und deshalb habe ich SC Verl ausgewählt.

JD : Okay, Herr Milanovic.. Was ist Ihre Ziel(e) für diesen Saison?

MM : Erst will ich mich ersichern dass wir nicht bekommt das absolute Ablassstopfen(Bundprop) und NUR dann will ich Fokus um die Aufsteigen drehen.

JD : Haben Sie sich Gedanken über neue Spieler zum Club bringen?

MM : Nein dass habe ich nicht weil ich will erst der Mannschaft kennenlernen bevor ich bringen neue Spieler zu.

JD : Danke Herr Milanovic und Viel Glück mit Ihren 1. Saison bei SC Verl.

MM : Danke Schön..

Sig endelig til hvis I mangler noget eller hvis der er noget jeg bør lave om.. Smiley

Næste update vil omhandle opstarten i klubben samt de første par kampe Wink

EDIT: Tak til Jakob91 for topbanner Wink
« Seneste Redigering: 26 Apr 2009, 14:12 af FCK88 » Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SC Verl - Wir bewegen uns von die Regional-liga!
« Svar #1: 17 Mar 2009, 22:36 »

gøre bedre
skrive dansk i stedet for l**** tysk
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SC Verl - Wir bewegen uns von die Regional-liga!
« Svar #2: 17 Mar 2009, 22:38 »

JS : nu ER det jo en blog om et tysk hold, men okay.. den kommentar tager jeg lige til efterretning.. Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: SC Verl - Wir bewegen uns von die Regional-liga!
« Svar #3: 17 Mar 2009, 22:40 »

Har du nogen særlig forudsætning for at skrive tysk eller skriver du bare tysk af ren lyst?
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Pepe
Gæst
 
Sv: SC Verl - Wir bewegen uns von die Regional-liga!
« Svar #4: 17 Mar 2009, 22:42 »

60% af brugerne på den her side forstår ikke tysk, så hvis du vil have nogle læsere, skal du nok ændre sproget Smiley Bare mit råd!
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SC Verl - Wir bewegen uns von die Regional-liga!
« Svar #5: 17 Mar 2009, 22:44 »

Har du nogen særlig forudsætning for at skrive tysk eller skriver du bare tysk af ren lyst?
nu ER det jo en blog om et tysk hold, men okay..
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: SC Verl - Wir bewegen uns von die Regional-liga!
« Svar #6: 17 Mar 2009, 22:45 »



Hehe, jeg forstår bare ikke, hvorfor du vil skrive tysk. Det gør det jo væsentligt sværere for dig at skrive et forholdsvis korrekt sprog (og det mestrer du heller ikke).
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SC Verl - Wir bewegen uns von die Regional-liga!
« Svar #7: 17 Mar 2009, 22:47 »

Okay, OVERtysker KF... Jeg skriver på dansk fra nu af.. Pepe: Jeg skriver på dansk fra nu af.. ville bare have en god T Y S K indledning Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: SC Verl - Wir bewegen uns von die Regional-liga!
« Svar #8: 17 Mar 2009, 22:49 »

Det har intet at gøre med at være overtysker. De fejl du eksempelvis laver er ganske elementært skoletysk ;o). Jeg kan godt se meningen i, at lave nogle sætninger/kommentarer tyske etc., men en HELT tysk blog er måske at stramme den imo.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SC Verl - Wir bewegen uns von die Regional-liga!
« Svar #9: 17 Mar 2009, 22:51 »

Ja okay.. den med at blogge på tysk kaster jeg mig så ikke ud i.. det ville simpelthen blive for tidskrævende.. så nej, det får du mig ikke til.. Wink .. men bloggen kører på dansk fra nu af.. og jeg tør næsten godt love en update indenfor en halv times tid..
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SC Verl - Wir bewegen uns von die Regional-liga!
« Svar #10: 17 Mar 2009, 23:23 »



SC Verl - Opstarten
5.September 2007

Ja, så kom jeg til at sidde som træner for SC Verl i den tyske Regional-liga Nord og jeg må sige at ALDRIG har jeg set magen til lortehold!
Det var en stor overraskelse for mig at opdage at jeg havde overtaget et AMATØR-hold, men det var sjovt nok ved et tilfælde at jeg opdagede det, for det allerførste jeg spurgte formanden for klubben om, var hvor mange penge jeg ville få at købe ind for.. "0 kr." sagde han og jeg stod sådan lidt "hvad faen taler du om menneske?!" og før jeg nåede at sige noget sagde han "og forresten er det en amatørklub du styrer så spillerne er hverken på kontrakt eller får noget for at spille her".. Jeg sad og gloede med åben mund.. "Hvad i alverden foregår der her" tænkte jeg.. Men så slog det mig at siden holdet nu lå i Regional-liga Nord så var det vel egentlig åbenlyst at de ingen penge havde at købe for..

Stille og roligt fik jeg bevæget mig ud på træningsbanen og kigget på et par af spillerne og allerede hér kunne jeg se at hvis standarden for sæsonen var det spil som holdet leverede til træning, ja så ville det med al sandsynlighed blive en meget lang og svær sæson.. "Jeg skal have fat i nogle leje-knægte hvis vi skal have muligheden for bare at OVERLEVE i denne sæson" gik jeg og mumlede for mig selv mens jeg gik hen i mod kontoret..

SC Verl-truppen


Markedet blev gennemsøgt og til sidst fandt jeg den spiller der forhåbentlig kommer til at bombe mange kasser ind for os.. Manden, der er tale om her, er Serdar Bayrak, en spiller, jeg virkelig regner med, får banket et par kasser ind.. og i løbet af de første par kampe han har spillet, har han også vist at han kan noget når det kommer til at score mål..  4 mål i 3 kampe taler vel for sig selv..

Starten i ligaen blev også noget hård eftersom vi rendte ind i nederlag efter nederlag med 3 nederlag i stribe indtil vi fik vendt den synkende skude og hev 3 point hjem.. på nuværende tidspunkt er der spillet 7 kampe i ligaen og vi indtager en 7.plads.. Ligaen

I DFB-pokalen fik vi klø i 1.kamp af Karlsruhe.. de sendte os ud med et nederlag på 0-3 så derfor fik vi kun en enkelt kamp her.. Jeg havde nu heller ikke regnet med så meget eftersom det var en meget svær lodtrækning så alt i alt er jeg ganske tilfreds med indsatsen, set ud fra hvilket matriale jeg har at gøre med..

Det var alt fra denne gang i SC Verl.. Følg vores videre færd med Hr. Milanovic i spidsen..
« Seneste Redigering: 22 Mar 2009, 17:06 af FCK88 » Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Pepe
Gæst
 
Sv: SC Verl - Wir bewegen uns von die Regional-liga!
« Svar #11: 18 Mar 2009, 00:20 »

Haha! Du taler lige ud af posen! Det kan jeg godt lide. Jeg følger med, og jeg glæder mig til at se, hvad du kan udrette!
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SC Verl - Wir bewegen uns von die Regional-liga! #2
« Svar #12: 18 Mar 2009, 23:43 »



SC Verl - Det går af HELVEDE til!!
25. November 2007

Ja, så er vi her igen med nyt fra SC Verl og lad mig sige det med det samme.. Det er IKKE godt nyt..

De sidste 3 måneders kampe(september, oktober og november) har kun kastet 5 point af sig i 12 kampe.. AMATØRER, AMATØRER, og sidst men ikke mindst.. AMATØRER.. ticked off .. det er fandeme træls, at holdet som jeg har at gøre med selvom de ER amatører, fandeme ikke formår at spille bedre end det vi gør.. vi har været uden sejr siden 24. august hvor vi dog til gengæld klaskede Cottbus' 2.hold med hele 7-0 og det er i skrivende stund 3 måneder siden..
Heldigvis har bestyrelsen stadig tillid til mig så jeg er overhovedet ikke tæt på en fyreseddel.. ENDNU!

Der er faktisk intet positivt at sige udover at vi har skiftet system så vi er gået fra en flad 4-4-2-opstilling til en 4-3-2-1-opstilling.. Bayrak, som blev nævnt i sidste update, er dog lige pt. inde i en scoringskrise hvor han ikke har formået at putte bolden i kassen i de sidste 6-7 kampe.. Jeg håber virkelig snart det går over da jeg virkelig er afhængig af hans målnæse og uden DEN, ja så rutcher vi bare ned gennem tabellen hvor vi i øjeblikket befinder os på DENNE position..

Vi vender tilbage engang i foråret.. Slut herfra.. Bild Am Sonntag Wink
« Seneste Redigering: 22 Mar 2009, 17:06 af FCK88 » Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: SC Verl - Wir bewegen uns von die Regional-liga! #2
« Svar #13: 19 Mar 2009, 00:29 »

Rigtig fed blog og jeg er glad for at den er på dansk nu og ikke på tysk.
Det giver dig også flere læsere.
Tror at det er den 1. blog jeg har læst om et amatørhold.
Jeg har selv fået lysten til at spille med et amatørhold nu.
Tak.

Vh.Blackstone
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SC Verl - Wir bewegen uns von die Regional-liga! #2
« Svar #14: 19 Mar 2009, 01:13 »

Rigtig fed blog og jeg er glad for at den er på dansk nu og ikke på tysk.
Det giver dig også flere læsere.
Tror at det er den 1. blog jeg har læst om et amatørhold.
Jeg har selv fået lysten til at spille med et amatørhold nu.
Tak.

Vh.Blackstone
Tusind tak for kommentaren og det glæder mig at andre også vil prøve at spille med amatørhold.. held og lykke med det Blackstone Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010