home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1038 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrence 09 + præmier!
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Blogkonkurrence 09 + præmier!  (Læst 76558 gange)
superpew
Landsholdsspiller

Sv: Blogkonkurrence 09 + optakt!
« Svar #300: 28 Mar 2009, 16:43 »

Jeg er 31, så i mine øjne er du en knægt  Wink

Ærgerligt, du ikke kommer med, for som John Spurs siger, jo flere deltagere, jo bedre, men crewet har talt og det må vi respektere.

Haha. Ja jeg tjekkede lige din profil - satans  Djævel. Ja så er jeg jo en knægt.

Kunne man evt. ikke bare lave en rundspørge blandt de andre deltagere, om det er rimeligt at give fripas på Superpews fejl?

Hehe. Dette er ikke demokrati, desværre hehe. Det er forståeligt de har udelukket mig  Thumbs Up

Jeg er også en af dem der ikke nåede at læse den famøse intro og kan sagtens se sagen fra begge sider. På den ene side er det menneskeligt at fejle, men på den anden side står reglerne klart og tydeligt.

Man må selvfølgelig læse tingene grundigt igennem, det er ens egen pligt, hvis man ikke vil ende med at bryde de få regler der egentligt er. Jeg synes på sin vis at udelukkelsen af "Hearts" bloggen er helt okay og så vidt jeg har kunnet forstå, så er Superpew ikke udelukket, hvis han vælger et andet hold og dermed starte med updates fra 1. april, som reglerne foreskriver.

Det er helt sikkert en rigtig trist situation at stå i, når man har fået godt gang i et spil, så derfor kan jeg godt følge synspunktet med at se igennem fingrene med "smutteren", men så igen kan man blive ved med at se igennem fingrene med smuttere og til sidst bliver regler overflødige.

Der er et minimum af regler eller retningslinier for denne konkurrence i forvejen, så jeg kan sagtens forstå Crewets beslutning.

Jeg håber dog, at Superpew vælger et nyt hold at deltage med og ikke lader sig slå ud Wink

Du har 100% ret, og det forståeligt den er udelukket.  Thumbs Up

Jeg har gang i så godt et save, at en ny blog med et andet hold ikke kan være på tale desværre.  Græder

Zulue
Manager

« Svar #301: 28 Mar 2009, 16:44 »

Kunne man evt. ikke bare lave en rundspørge blandt de andre deltagere, om det er rimeligt at give fripas på Superpews fejl?

Jeg kan ikke rigtig se, hvad det skulle gøre om. Hvis Zenit fusker til kvalifikationen til Champions League, laver man jo heller ikke rundspørge ved de resterende hold, om de synes det er okay Zenit kommer ind igen.
Ved godt det ikke på nogen måde er scenariet, men det er så sammenlignet som det kan blive, og jeg håber I forstår.

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #302: 28 Mar 2009, 16:45 »

Klart klart, jeg har også sympati for ham, men nu er det jo desværre blandt andet mig, der skal smide folk ud, når de ikke følger reglerne, og derfor fremstår som en klam kal, der elsker at smide folk ud.

Det er jo en af bagsiderne ved at være "crew-mand" Smiley

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #303: 28 Mar 2009, 16:45 »

Klart klart, jeg har også sympati for ham, men nu er det jo desværre blandt andet mig, der skal smide folk ud, når de ikke følger reglerne, og derfor fremstår som en klam kal, der elsker at smide folk ud.

Du fremstår ikke som klam kal overhovedet. Det bare noget du selv tror, når du læser hvad folk skriver.

Så længe du er i crewet, så skal du kunne holde til sådanne kommentarer. De kommer jo hver dag  Thumbs Up

Ledere er mere udsatte end andre, grundet ansvar.  Thumbs Up

N17
Manager

« Svar #304: 28 Mar 2009, 16:50 »

"Men synes stadig ikke det holder, at man lukker ham ud pga. en fejl fra hans side."
Skulle vi så udelukke superpew, hvis vi havde lavet en fejl - nu giver det da ingen mening. Den eneste måde vi kan udelukke superpew på er jo fordi han har overtrådt reglerne; selvfølgelig kan man diskutere niveauet, men se nu hvad der står i reglerne:

"det er dog IKKE tilladt at ligge dem ud på FmFreaks.dk inden den 1. april, hvor blogkonkurrenceforu m met åbnes!"

... Drenge, det kan altså ikke misforståes - manden er 21 år og hvis han havde læst den rigtige tråd, havde han ikke lavet den fejl; men damn, når reglerne laves er der jo sikret at folk ikke begår fejl, og derfor er det der skrevet så tydeligt, at jeg sjældent har set noget lignende. Regler er regler og hvis vi nu havde skrevet det med størrelse 3 og med det græske alfabet, kunne han have haft sin sag, men altså ...

Nej, tror du misforstod det jeg skrev - eller også har jeg ikke skrevet det ordentligt. Det er nok mest det sidste. Mener bare, at jeg synes det er et tyndt grundlag at smide ham ud på, fordi det netop kun var en intro der var kommet op.

Og jeg har læst reglerne, så derfor behøver du ikke skrive til mig, som om jeg er en umulig unge der ikke læser tingene. Og ja, måske er jeg umulig, men har altså læst reglerne Wink

Jeg synes bare, personligt, at det er ærgerligt at udelukke nogen pga. en så LILLE misser. Jo flere blogge der er med, jo bedre, og derfor synes jeg også, at han burde være med stadig. Men det er crewet der laver reglerne, jeg ærger mig bare over, at der er en blogger der ikke kan være med pga. en, igen, LILLE fejl. Det var noget andet, som du skriver tidligere, hvis han havde smidt 2-3 updates op også, så kunne jeg godt forstå det.

Men ja, crewet laver reglerne og har truffet en beslutning. Fair nok, men jeg synes bare den er forkert.

Og Zulue - du er en klam kal Wink  funny

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #305: 28 Mar 2009, 16:52 »

At jeg sletter introen efter 1 time gør det vel ikke bedre Opstemt!

Skal vi ikke lukke diskussionen nu dog? Beslutningen er taget, og jeg synes den er fair  Smiley
« Seneste Redigering: 28 Mar 2009, 16:54 af superpew » Logged

søgaard
Gæst

« Svar #306: 28 Mar 2009, 16:54 »

Jeg vil lige sige, at jeg ikke brokkede mig overhovedet, det var bare en konstatering fra min side og ikke noget med brok over tidspunktet for konkurrencen.
Den var skam heller ikke bestemt rettet mod dig eller nogen.. Der var bare flere, som havde været ude at sige, at de var utilfredse med tidspunktet af konkurrencen.

Zulue
Manager

« Svar #307: 28 Mar 2009, 16:55 »

Jeg forstår dig godt John, men man kan jo ikke sidde og stille regler op for, at 'hvis man kommer til at smide en intro op, er det ikke okay, udover hvis man fjerner den inden for de første 3 timer, og der er under 11 der har læst den, i så fald at 34% af de 11 ikke kan huske det - man må derimod ikke smide 2-3 updates op, for så bliver det for meget, men hvis update1 går under kategorien intro er det okay' og bla bla bla. Wink

N17
Manager

« Svar #308: 28 Mar 2009, 17:03 »

Lige et spørgsmål omkring situationen...

Kunne han ikke bare skrive en ny intro? Der er jo ingen der ved noget om, hvordan det går ham - eller hvordan resten af hans updates er? Så længe han skriver en ny intro kan det vel gå? Altså, alle ved han er Hearts, ligesom jeg er AGF, så det kan vel ikke være problemet?

TOTTENHAM HOTSPUR FC

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #309: 28 Mar 2009, 17:08 »

Lige et spørgsmål omkring situationen...

Kunne han ikke bare skrive en ny intro? Der er jo ingen der ved noget om, hvordan det går ham - eller hvordan resten af hans updates er? Så længe han skriver en ny intro kan det vel gå? Altså, alle ved han er Hearts, ligesom jeg er AGF, så det kan vel ikke være problemet?

Den har jeg også tit tænkt over JS, men orkede ikke at spørge om det Smiley

N17
Manager

« Svar #310: 28 Mar 2009, 17:09 »

Den har jeg også tit tænkt over JS, men orkede ikke at spørge om det Smiley

Hehe, men det er så også min sidste kommentar i denne sag Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Zone 43
Manager

« Svar #311: 28 Mar 2009, 17:12 »

For lige at gennempule den stakkels flue, så hedder det vel karl og ikke kal?

Om jeg kommer til at rette på sidste års skuffelse, synes jeg selv, finder jeg ud af i starten af næste uge!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

mvh6
Førsteholdsspiller

« Svar #312: 28 Mar 2009, 17:38 »

Lad ham skrive en NY indledning, og så er den skid slået Opstemt

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #313: 28 Mar 2009, 18:06 »

Lad ham skrive en NY indledning, og så er den skid slået Opstemt
funny
(det kan du vel have ret i)

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #314: 28 Mar 2009, 21:17 »

Og Zulue - du er en klam kal Wink  funny

Nogen skulle jo overtage pladsen efter du forlod os  Cool

Ja, jeg er stadig væk, til din store ærgelse, her. Wink

Som tidligere sagt, hvis du er utilfreds med vores beslutninger i crewet, er du mere end velkommen til at skrive en ansøgning..... Så har vi nemlig noget at grine af igen Peace
Vi venter stadig på return of the prince.  (I'm the king)

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010