|
patrick J
|
|
Han skal bruges på højrekanten.  Højrekanten? mener du ikke backen? eller er det Santon du mener jeg skal bruge på kanten?
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
Nogen som har erfaringer med Cesar Azpilicueta fra Osasuna? Min idé med ham er at omskole ham til venstreback, jeg har i den grad fremtiden på plads på højreback hvor jeg har både Santon og Opare. Derimod har jeg kun "gamle" spillere på venstreback, nogen som har haft held med at omskole ham til venstreback? Og hvad kan han købes for? (2. sæson)
Har ingen erfaringer med ham på venstre-back, men har haft ham i et Real Madrid save hvor hans rapport sagde han kunne blive lige så god som Sergio Ramos og han gjorde da også nogle gode indhop! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
Højrekanten? mener du ikke backen? eller er det Santon du mener jeg skal bruge på kanten?
Hehe, nej det var til min egen med Ribéry.  Ham skal jeg nemlig bruge på højrekanten. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
Nogen der har fået Franck Ribéry til deres hold? Hvem var du? Hvad gav du for ham? Hvordan gjorde han det? Var han pengene værd?
Tager den lige med om på næste side. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Okay han lyder da lovende! vad lyder prisen ca. på? Jeg er Atletico 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Hehe, nej det var til min egen med Ribéry.  Ham skal jeg nemlig bruge på højrekanten.  Haha, den havde jeg ikke lige fanget! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
Okay han lyder da lovende! vad lyder prisen ca. på? Jeg er Atletico  Købte ham for omkring de 100 millioner. EDIT: I starten af 1. sæson. 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 21 Maj 2009, 21:24 af Krellz »
|
|
|
|
|
|
|
vuson
|
|
Nogen som har erfaringer med hovedstødstærke spillere?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Købte ham for omkring de 100 millioner. EDIT: I starten af 1. sæson.  Okay jeg håber at kunne få ham billigere da Osasuna ligger til at rykke ned
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Nogen som har erfaringer med hovedstødstærke spillere?
Angribere eller forsvarsspillere? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vuson
|
|
Helst en midtabene- eller forsvarsspiler.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
Ikke nogen der har erfaringer med Franck Ribéry? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vuson
|
|
@ sindsygt
Jeg har Ribery i mit City save, hvor han gør det udemærket....hva skal du give for ham?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
@ sindsygt
Jeg har Ribery i mit City save, hvor han gør det udemærket....hva skal du give for ham?
Har ikke lige sendt en forespørgsel endnu... Jeg gør det lige. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sindsygt