home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 803 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Spillererfaringer'09
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Spillererfaringer'09  (Læst 98249 gange)
FredrikLeander
Gæst

Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #330: 24 Apr 2009, 11:52 »

Har lige af et problem.. Mine angribere kan bare ikke få den bold i kassen, derfor søger jeg nye til At. Madrid i 2014.
- Jeg har 800Mill til at købe ind for. Og jeg er den 3. bedste klub på verdensplan.. Smiley Derfor er mit spørgsmål;
Hvilken to angribere passer bedst sammen? - eller skal man købe en, der kan spille alene på toppen?

At.Madrid
Ynglingespiller

« Svar #331: 24 Apr 2009, 13:16 »

Har lige af et problem.. Mine angribere kan bare ikke få den bold i kassen, derfor søger jeg nye til At. Madrid i 2014.
- Jeg har 800Mill til at købe ind for. Og jeg er den 3. bedste klub på verdensplan.. Smiley Derfor er mit spørgsmål;
Hvilken to angribere passer bedst sammen? - eller skal man købe en, der kan spille alene på toppen?

Synes at du enten skal smide dine penge efter Salvatore Foti eller Ballotelli de fungere ihvert fald på mit Atletico Madrid hold i anden sæson.

ellers kunne du se om Aquino eller Saivet er gode ved jo ikk helt hvordan de forskellige spillere har udviklet sig eller om de har fået spilletid i dit spil.. ellers er der altid Bojan.

har altid selv haft rigtig go erfaring med to hurtige angribere, især igennem hele min første sæson med Agüero-Forlan de bombede for vildt sammen, men prøver nu Agüero af sammen m en lidt mere target type og fungere også for mig..
« Seneste Redigering: 24 Apr 2009, 13:20 af At.Madrid » Logged

Raúl produktet af Atletico Madrids ungdomsarbejde. Men Atletico var i pengenød. Rygter går på at Raúl sagde til den daværende Atletico præsident, at det ville være fint med ham hvis han ingen løn fik, udover bus-billet til transport.Præsident en afviste, hvilket sendte Raúl til Real Madrid.

FredrikLeander
Gæst

« Svar #332: 24 Apr 2009, 13:18 »

Tak for det. Thumbs Up

Jeg har fået købt Mata og Pato Smiley
Aguero han smuttede til Roma efter at min bestyrelse accpteret et bud på 540Mill Smiley
- så nu vil jeg håbe, at de kan bombe

At.Madrid
Ynglingespiller

« Svar #333: 24 Apr 2009, 13:21 »

Tak for det. Thumbs Up

Jeg har fået købt Mata og Pato Smiley
Aguero han smuttede til Roma efter at min bestyrelse accpteret et bud på 540Mill Smiley
- så nu vil jeg håbe, at de kan bombe

Held og lykke håber de fungere sammen. ærgeligt med Agüero ticked off den spiller hører ellers kun til i Atletico Madrid ticked off Ligegyldigt hvor mange penga man kan få lorte bestyrelse Djævel
« Seneste Redigering: 24 Apr 2009, 13:25 af At.Madrid » Logged

Raúl produktet af Atletico Madrids ungdomsarbejde. Men Atletico var i pengenød. Rygter går på at Raúl sagde til den daværende Atletico præsident, at det ville være fint med ham hvis han ingen løn fik, udover bus-billet til transport.Præsident en afviste, hvilket sendte Raúl til Real Madrid.

FredrikLeander
Gæst

« Svar #334: 24 Apr 2009, 13:27 »

Jeg giver dig ret Thumbs Up

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #335: 25 Apr 2009, 09:58 »

Nogen der har erfaringer med den unge spanske højreback der hedder noget med Azpili? Har i mit Valencia save bemærket at han har rigtigt gode stats, mens hans ratings til gengæld er en lille smule under hvad man kunne ønske.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Caspper
Manager

« Svar #336: 25 Apr 2009, 10:05 »

Han spiller så sindsygt KrookDale.. Hent ham!

Plambek
Gæst

« Svar #337: 25 Apr 2009, 17:45 »

Hej.
Nogen der har erfaringer med et par gamle drenge, Owen og/eller Trezeguet?

Tak

bøvle
Manager

« Svar #338: 27 Apr 2009, 16:45 »

Heej kære med-freaks Wink

Tænkte på om der er nogen, som har erfaringer med James Milner og/eller Angel Di Maria ??

Har lige pt begge to i truppen som backups og helt naturligt er der jo kun plads til den ene, så vil bare lige høre om der ikke er enighed om at jeg skal sælge milner og beholde Di Maria ? Opstemt

Især hvis jeg kan få 77,5 for Milner Wink

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #339: 27 Apr 2009, 17:06 »

Hej.
Nogen der har erfaringer med et par gamle drenge, Owen og/eller Trezeguet?

Tak

Har ikke de store erfaringer med Trezeguet, men Owen har jeg da haft et par gange.

Han er ret god, hurtig og målfarlig. Alt efter hvor godt dit hold er, er han en super-sub.  Thumbs Up

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #340: 27 Apr 2009, 20:02 »

Heej kære med-freaks Wink

Tænkte på om der er nogen, som har erfaringer med James Milner og/eller Angel Di Maria ??

Har lige pt begge to i truppen som backups og helt naturligt er der jo kun plads til den ene, så vil bare lige høre om der ikke er enighed om at jeg skal sælge milner og beholde Di Maria ? Opstemt

Især hvis jeg kan få 77,5 for Milner Wink

Jeg foretrækker Di Maria, men tror han varierer fra game til game, så se hvad dine scouts siger.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

AFC
Manager

« Svar #341: 28 Apr 2009, 13:13 »

Hey freaks.

Har lagt mærke til der er mange af jer der har købt Hamsik og Zuculini. Sidst nævnte har jeg selv prøvet at finde, og har haft ham i mange saves nu, da han er en dygtig ung midtbanespiller som kan spille flere pladser.

Men nu er jeg kommet i et dilemma. Begge spillere har jeg kigget på og synes de minder meget om hinanden, men hvilken af spillerne har i bedst erfaring med?

Oester30
Ynglingespiller

« Svar #342: 28 Apr 2009, 13:51 »

Hamsik og Zuculini? Så vidt jeg ved er der ret stor forskel på de to - Hamsik med mange offensive kvaliteter, og Zuculini med defensive.

Jeg har personligt kun erfaringer med Hamsik. Ham kan jeg kun anbefale, spiller meget stabilt, og med et højt gennemsnit igennem hele sæsonen. Rigtig god offensivt, men har heller ikke oplevet ham lave fejl i det deffensive.

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #343: 28 Apr 2009, 14:30 »

jeg har klart bedst erfaring med Zuculini, som os kan omsættes til langt mere end hamsik. Den mand udvikler sig helt enormt... og når han bliver de 20-21, skal han placeres på den defensive midt, med pil frem... han scorer manden sku os basser. Opstemt

Thaurat al Shabab

AFC
Manager

« Svar #344: 29 Apr 2009, 19:10 »

Det er mig der glipper en fejl mellem Hamsik og Zuculini. I har ret at Hamsik har flest offensive kvaliteter, hvor Zuculini har defensive. Men tak for jeres kommentar. Indtil videre falder valget på Hamsik, da jeg gerne vil se lidt mere an på ham. Nu kender jeg ham kun igennem Napoli hvor jeg synes han gør det fremragende på midtbanen, men en Zuculini er også en mand med god spidskompetence og som er meget ung og meget talentfuld.

Men jeg ved det ikke helt endnu. Jeg ser tiden an, i hvert fald skal i have tak for svarene!

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 38 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010