home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 545 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Bye bye Juventus
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Bye bye Juventus  (Læst 8167 gange)
morten81
Reserveholdsspiller

Bye bye Juventus
« : 24 Maj 2006, 16:11 »

Ja så er der så dukket noget nyt snusk op nede i juve...  Det lugter langt væk af en tvangsrykning til 3 division!

http://www.bt.dk/sport/intfodbold/artikel:aid=443280:fid=100300402/

men ellers hygge herfra

Zone 43
Manager

Sv: Bye bye Juventus
« Svar #1: 24 Maj 2006, 16:14 »

Ja, det ser sgu ikke for godt ud i Torino for tiden.. Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ZhotLog
Gæst

« Svar #2: 24 Maj 2006, 16:20 »

Ja tak, tvangsnedrykning! !  Smiley
Håber bare ikke Zlatan Beslutter sig for en tur til det engelske...

1. Hvis han kom til PL ville han jo boome topscorer listen, og dermed gøre Liverpools Mesterskabs chancer mindre.

2. Hvis han kom til Liverpool ville jeg ikke kunne tage det, jeg Hader(!) Zlatan.. Arrogante nar!  Djævel

Så jeg kysser Juve hele vejen ned til de lavere rangerende divisioner  Kys

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 25 Maj 2006, 14:49 »

Ja tak, tvangsnedrykning! !  Smiley
Håber bare ikke Zlatan Beslutter sig for en tur til det engelske...

1. Hvis han kom til PL ville han jo boome topscorer listen, og dermed gøre Liverpools Mesterskabs chancer mindre.

2. Hvis han kom til Liverpool ville jeg ikke kunne tage det, jeg Hader(!) Zlatan.. Arrogante nar!  Djævel

Så jeg kysser Juve hele vejen ned til de lavere rangerende divisioner  Kys

Hehe.. Zlatan meldes nu også til Milan som erstatning for Sheva, men det gør Tevez nu også.. Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4: 25 Maj 2006, 14:55 »

En hel del spillere rygtes til F.C. Barcelona. Trezeguet virker som han vi allerhelst vil have. Ham forsøgte vi allerede at få sidste år, men fik ham ikke. Zambrotta skulle også være ganske interessant, da han er en type, som jeg tror, vil passe perfekt ind.

Der snakkes også om Buffon, men som nogle ved, så er jeg kæmpe fan af Victor Valdés, så jeg ser ikke Buffon i klubben.

Skulle det ske at de blev tvangsnedrykket, så rykker Capello, desværre, nok til Real Madrid.

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 25 Maj 2006, 14:57 »

En hel del spillere rygtes til F.C. Barcelona. Trezeguet virker som han vi allerhelst vil have. Ham forsøgte vi allerede at få sidste år, men fik ham ikke. Zambrotta skulle også være ganske interessant, da han er en type, som jeg tror, vil passe perfekt ind.

Der snakkes også om Buffon, men som nogle ved, så er jeg kæmpe fan af Victor Valdés, så jeg ser ikke Buffon i klubben.

Skulle det ske at de blev tvangsnedrykket, så rykker Capello, desværre, nok til Real Madrid.

Buffon vil vist heller ikke derover.. Fiorentina har meldt sig som interesserede, men de risikerer jo samme skæbne, så der er nok ikke det store i det..

MeeLo
Gæst

« Svar #6: 25 Maj 2006, 15:00 »

Der er nok størst chance for at Buffon ender i Milan, hvis han skifter. Han kan godt lide at spille i Spanien, og Milan vil klart være det stærkeste hold efter Juventus nedrykning. Derudover arbejder hans kæreste i Milano så deres liv ville blive nemmere med et sådan skifte.

AH
Gæst

« Svar #7: 25 Maj 2006, 15:46 »

Der er nok størst chance for at Buffon ender i Milan, hvis han skifter. Han kan godt lide at spille i Spanien, og Milan vil klart være det stærkeste hold efter Juventus nedrykning. Derudover arbejder hans kæreste i Milano så deres liv ville blive nemmere med et sådan skifte.

Milan og Juventus hører nu til i Italien og ikke i Spanien Wink

Det tyder på, at pressen kan blive ved at grave snusk om Juventus frem, og efterhånden må selv den mest fanatiske Juventus-fan indrømme, at det næsten er umuligt, at ikke noget af det skulle fælde Juventus på en eller anden måde.

tturbo1
Manager

« Svar #8: 25 Maj 2006, 15:56 »

Tror ikke på han kommer til Milan. Milan har en ganske udemærket keeper i Dida.

MeeLo
Gæst

« Svar #9: 25 Maj 2006, 16:02 »

Ja de har en ganske udemærket keeper i Dida det er rigtigt, men hans præstationer har været kritisable i mange kampe i den sæson der lige er afsluttet, og hans kontrakt udløber om et år. Tror ikke Milan forlænger med ham hvis han fortsætter sådan, og et salg ville være godt for begge parter hvis Buffon kom til klubben. Derudover har Milan en god keeper i Abbiati, men han kan ikke leve med ikke at være førstevalg så han vil sælges efter eget valg. Desuden er Buffon fire år yngre end Dida, hvilket blot ville gøre udskiftningen endnu bedre på den post.

Matros Loper
Lilleputspiller
*

« Svar #10: 25 Maj 2006, 16:17 »

Milan og Juventus hører nu til i Italien og ikke i Spanien Wink

Det tyder på, at pressen kan blive ved at grave snusk om Juventus frem, og efterhånden må selv den mest fanatiske Juventus-fan indrømme, at det næsten er umuligt, at ikke noget af det skulle fælde Juventus på en eller anden måde.

Men man har jo også hørt om Michael Jackson.. Der var jo også en masse ting der skulle have fældet ham, men han slap.. Så man kan aldrig vide sig sikker i sådanne sager, men noget kunne desværre godt tyde på at de ryger ned...

Jeg håber det bedste for JUVE!! Opstemt

vesperGT
Manager

« Svar #11: 25 Maj 2006, 16:26 »

Da jeg er Juventus fan håber jeg det bedste for dem, men hvis det viser sig - og det gør det jo nok - så brænder jeg sgu min Juve trøje  ticked off
Men hvis det viser sig at det meste af det såkaldt "professionelle" fodbold Italien er indblandet, ønsker jeg kun at se italienske hold brænde op i skærsilden  Djævel  Djævel  Djævel

Håber ikk jeg støder nogen men det er hvad jeg føler !!

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 25 Maj 2006, 16:31 »

Men man har jo også hørt om Michael Jackson.. Der var jo også en masse ting der skulle have fældet ham, men han slap.. Så man kan aldrig vide sig sikker i sådanne sager, men noget kunne desværre godt tyde på at de ryger ned...

Man fristes jo til at udbryde et højt og rungende "lol" til overstående. Hvordan i alverden kan man sammenligne en pædofilisag med en sag om bestikkelse og skattefusk? Det er da lidt hovedrystende, må jeg indrømme. Desuden var beviserne mod Michael Jackson åbenbart ikke overbevisende nok, hvilket jeg kunne forestille mig ikke vil blive noget problem i denne sag.

mvh,
mathias

tturbo1
Manager

« Svar #13: 25 Maj 2006, 16:32 »

Ja de har en ganske udemærket keeper i Dida det er rigtigt, men hans præstationer har været kritisable i mange kampe i den sæson der lige er afsluttet, og hans kontrakt udløber om et år. Tror ikke Milan forlænger med ham hvis han fortsætter sådan, og et salg ville være godt for begge parter hvis Buffon kom til klubben. Derudover har Milan en god keeper i Abbiati, men han kan ikke leve med ikke at være førstevalg så han vil sælges efter eget valg. Desuden er Buffon fire år yngre end Dida, hvilket blot ville gøre udskiftningen endnu bedre på den post.

Abbiati er faktisk i Juventus i dag, men om han blev solgt dertil fra AC Milan aller om han bare er lejet ud ved jeg ikke.
Men ja du har ret Buffon er faktisk 4½ år yngre end Dida, det havde jeg slet ikke tænkt på.
Så måske ja hvem ved....

Zone 43
Manager

« Svar #14: 25 Maj 2006, 19:01 »

Abbiati er faktisk i Juventus i dag, men om han blev solgt dertil fra AC Milan aller om han bare er lejet ud ved jeg ikke.
Men ja du har ret Buffon er faktisk 4½ år yngre end Dida, det havde jeg slet ikke tænkt på.
Så måske ja hvem ved....

Milan lod Juve leje Abbiati for den nu overståede sæson. Smiley

Så er Milan også med i skandalen

Som Kildentoft sagde efter den seneste kamp i Herning "Det' noget pis" Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010