home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  1 Bruger, 1035 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Antal af Regen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Antal af Regen  (Læst 1329 gange)
lynne9
Lilleputspiller
*

Antal af Regen
« : 05 Mar 2009, 23:42 »

kiggede lige på de bedste højre wings i mit spil med Newcastle som efterhånden er nået til 2016.. jeg havde i filteret skrevet at de skulle være under 27 år gamle (da jeg gerne vil have mulighed for at sælge den igen senere), men hvad jeg opdager er at 9/10 af alle de bedste spillere er 26-27 år, hvilket vil sige at der slet ikke kommer nok regens til i mit spil.. Denne opdagelse er jo katastrofal da det betyder at når de engang går på pension og der kun er regens tilbage, er der slet slet ikke nok talenter tilbage i mit spil...

er der andre der har oplevet dette eller er jeg bare uheldig at der ikke er så mange talenter i mit spil?

Caspper
Manager

Sv: Antal af Regen
« Svar #1: 06 Mar 2009, 00:00 »

kiggede lige på de bedste højre wings i mit spil med Newcastle som efterhånden er nået til 2016.. jeg havde i filteret skrevet at de skulle være under 27 år gamle (da jeg gerne vil have mulighed for at sælge den igen senere), men hvad jeg opdager er at 9/10 af alle de bedste spillere er 26-27 år, hvilket vil sige at der slet ikke kommer nok regens til i mit spil.. Denne opdagelse er jo katastrofal da det betyder at når de engang går på pension og der kun er regens tilbage, er der slet slet ikke nok talenter tilbage i mit spil...

er der andre der har oplevet dette eller er jeg bare uheldig at der ikke er så mange talenter i mit spil?

Jeg tror bare du er uheldig, ikke at have fået så mange højre wings. Men så er det jo godt at man kan omskole! Wink

Shaft
Manager

« Svar #2: 06 Mar 2009, 02:35 »

Altså hvem siger der kommer så mange store talenter til de bedste ligaer på den position i virkeligheden?

Det er bare dejligt der slet ikke er så mange talenter efter min mening. Så skal man virkelig til at scoute og finde de rigtige. Det gør jo også der ikke kommer sådan 10-20 topverdensklasse spillere. Så mange er der jo hellere ikke rigtigt, hvor det vel kun er Messi og C.Ronaldo der er helt uimodståelig.

plutonium
Manager

« Svar #3: 06 Mar 2009, 06:55 »

Jeg synes det er VILDT mange regens med superstjerne potentiale. For hvert år er der 3-5 stykker der har superstjernepotenti ale. Og vi taler ikke bare potentiale til at spille for en topklub, vi taler superstjerne for en topklub. Det synes jeg simpelthen er for urealistisk!

Og generelt har jeg oplevet det stik modsatte af hvad denne tråd jo kredser om, nemlig højre fløj. Det er sjovt nok der de fleste af regensne i mit spil har som 'naturlig' position. Havde på et tidspunkt 5 talenter med én årgang fra egne rækker! Til gengæld savner jeg seriøst venstre backs. Så er ret sikker på at det er totalt tilfældigt, hvilke regens der bliver lavet.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

McManaman
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 06 Mar 2009, 11:12 »

Jeg er i gang med et Liverpool save og er netop færdig med 3 sæson. I løbet af sommerpausen får jeg 8 nye spillere til mit u18 hold, og 5 af disse er venstre backs, så det er temmelig tilfældigt hvordan de bliver dannet..

You'll never walk alone

Fik den utaknemmelige 4.plads ved den store VM-konkurrence....

Caspper
Manager

« Svar #5: 06 Mar 2009, 11:33 »

Jeg synes det er VILDT mange regens med superstjerne potentiale. For hvert år er der 3-5 stykker der har superstjernepotenti ale. Og vi taler ikke bare potentiale til at spille for en topklub, vi taler superstjerne for en topklub. Det synes jeg simpelthen er for urealistisk!

Og generelt har jeg oplevet det stik modsatte af hvad denne tråd jo kredser om, nemlig højre fløj. Det er sjovt nok der de fleste af regensne i mit spil har som 'naturlig' position. Havde på et tidspunkt 5 talenter med én årgang fra egne rækker! Til gengæld savner jeg seriøst venstre backs. Så er ret sikker på at det er totalt tilfældigt, hvilke regens der bliver lavet.

Jeg kan huske med mit Man Utd save i patch 9.0.1, efter første sæson hentede jeg 6 opfundne vidunderdrenge, næste sæson hentede jeg 3-4 til osv. osv. Allerede efter 4 sæsoner havde jeg et helt hold bestående af vidunderdrenge, hvis jeg havde lyst til at stille med det.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010