home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1248 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Sidney Lee
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Sidney Lee  (Læst 18415 gange)
Shaft
Manager

Sv: Sidney Lee
« Svar #30: 08 Mar 2009, 01:48 »

Come on? Det kan godt være, at han er fin nok IRL, men det er fandme svært at undgå at gøre grin med ham, med alt det lort han har lavet på TV. Selv hvis det var min far, havde jeg slet ikke kunne lade være med at grine af ham..

Hvordan er du i familie med ham? Peace

Han skriver jo også selv at han griner af det han gør på tv Smiley

Drillo
Gæst

« Svar #31: 08 Mar 2009, 01:52 »

Familie raletioner er ikke lige mig fætter kusiner niecer (stave) aner ikke hvad der er hvad, så aner ikke hvad han er til mig, men har er altid med når der bliver holdt fest i familien.

Og hvis du lige læser resten af mine indlæg så vil du læse at jeg også selv syntes at han er lidt til grin.

Pepe
Gæst

« Svar #32: 08 Mar 2009, 01:52 »

Den mand kan man jo kun grine af! Han kan intet (udover at spille computerspil) og alligevel er han blevet kendt?
Det største ego i verden må tilhøre ham! Han er da det klammeste menneske på jorden, undskyld mig. At han står og smører sig ind i bruncreme inden en date er da totalt til grin! Desuden har manden ingen sans for romantik - et dødningehoved på bordet og færdigmad til en date???

Største klovn på dansk tv i rigtig rigtig lang tid! Men hva' faen... Jeg får mig i hvert fald et billigt grin Opstemt

Drillo
Gæst

« Svar #33: 08 Mar 2009, 01:55 »

Jeg forstå ikke at han er med i et dating program, når han har sagt at han helst vil være single?

Pepe
Gæst

« Svar #34: 08 Mar 2009, 01:56 »

Jeg forstå ikke at han er med i et dating program, når han har sagt at han helst vil være single?

Opmærksomhed og promovering af sit eget navn er mit bud!

Drillo
Gæst

« Svar #35: 08 Mar 2009, 02:01 »

Han blev spurgt om han ikke vil være med i programmet, lige som han blev spurgt om han ikke ville være med i det der bokse ting hvor han skulle bokse mod tøffe.

Pepe
Gæst

« Svar #36: 08 Mar 2009, 02:02 »

Han blev spurgt om han ikke vil være med i programmet, lige som han blev spurgt om han ikke ville være med i det der bokse ting hvor han skulle bokse mod tøffe.

Ja? Og en idiot som ham takker ikke nej til sådan en chance for at få sit navn frem Smiley

Chakana
Manager

« Svar #37: 08 Mar 2009, 02:17 »

Haha, hold kæft hvor er han dog til grin... magen til fis'fyr skal man lede længe efter (man finder ikke en magen til). Han er simpelthen gennemført latterlig og fatter ikka at en person kan være på den måde. Der går da helt Theo Van Gogh i den inden daten og han kalder sig selv en pussy. Hans bedste ven, katten, hedder søreme også pussy. Han køber kartoffelmos i form af pulver og utrolig lækker mad som skal i mikroovnen i tre minutter. For det er da sådan at man score damerne din selvhøjtidelige idiot!

Arsenal Football Club

Drillo
Gæst

« Svar #38: 08 Mar 2009, 02:51 »

det kunne jo været at han havde fortrut (stave) daten, så kan man da sige at han var på rette vej... det skulle næsten hedde Sidney Lee's 3 hurtige måder at slippe af med din date. 1 færdig mad (ca. 3 minutter), skelet hoved på spisebordet, og til sidst men ikke mindst et par hurtige Wrestling moves (kast helst så meget rundt med damen som muligt "hun er færdig når håret er helt uglet")

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller

« Svar #39: 08 Mar 2009, 08:50 »

Hans kat hedder pussy funny

vesperGT
Manager

« Svar #40: 08 Mar 2009, 09:40 »

@Drillo: Det værste for dig siden du åbenbart er i familie med ham, må da være at alle kun kan grine, da han løber væk fra tøffe under det der event..... Det må resten af familien da grine over! Rullende Øjne

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #41: 08 Mar 2009, 13:08 »

Han er utrolig latterlig og en kæmpe medieluder.. Accenten får man sgu ikke efter at have boet i USA i 2år.
Dog må man jo acceptere hinanden og respektere at nogle folk er anderledes.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #42: 18 Apr 2009, 11:21 »

http://www.bt.dk/clip/44/2222
Kunne ikk lade være haha Fuck en taber Opstemt
« Seneste Redigering: 18 Apr 2009, 11:24 af BIF-Boy » Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Pepe
Gæst

« Svar #43: 18 Apr 2009, 11:25 »

Genialt klip. Den mand får mig til at grine bare ved at se på ham Grin

Fuck han er så nice Grin

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #44: 18 Apr 2009, 11:38 »

Hans hår er da ikke lige langt? Haha! Eller er han bare begyndt at tabe håret tidligt? Det ligner ikke en frisørs arbejde..

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010