home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  1 Bruger, 711 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Appelsinbyens Pragt! '5'
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Appelsinbyens Pragt! '5'  (Læst 10582 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Spanske Super Cup - Appelsinbyens Pragt!
« Svar #30: 04 Mar 2009, 13:43 »

Den er bare dejlig.

Dog vil jeg ikke sige at Morientes havde specielt meget magi i Liverpool, med 8 mål i 41 kampe Grin
Men bloggen er god at læse.. Meget spændende Smiley

Nej, det kan man så sige, men det lyder godt! Thumbs Up

Takker! Smiley
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Spanske Super Cup - Appelsinbyens Pragt!
« Svar #31: 04 Mar 2009, 22:55 »

Nu drikker jeg sgu appelsinjuice fra Valencia igen.. Jeg har lige fundet ud af min mor har købt en masse af det - det er fandme klasse! Opstemt
Verdens bedste appelsinjuice.. <3
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Spanske Super Cup - Appelsinbyens Pragt!
« Svar #32: 06 Mar 2009, 08:58 »

Du er startet utrolig lovende min ven og jeg glæder mig meget til at høre mere.. Ærgerligt med resultaterne i Super Copa, men jeg håber at González's tropper rejser og spiller en stor sæson..

EDIT: Hvor længe er Villa & Silva ude?
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Spanske Super Cup - Appelsinbyens Pragt!
« Svar #33: 07 Mar 2009, 09:16 »

Du er startet utrolig lovende min ven og jeg glæder mig meget til at høre mere.. Ærgerligt med resultaterne i Super Copa, men jeg håber at González's tropper rejser og spiller en stor sæson..

EDIT: Hvor længe er Villa & Silva ude?

Jeg takker for rosen! Thumbs Up Tjo, men Super Cup'en var jeg rimelig sikker på IKKE at vinde, da Real har et bedre hold end mig lige nu, men det skal nok komme-.......

De er kun ude lidt over en uge begge 2, men det er ærgerligt at de skulle misse det afgørende opgør Skuffet
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Spanske Super Cup - Appelsinbyens Pragt!
« Svar #34: 08 Mar 2009, 13:06 »

Kan du så få smækket en update op?
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Spanske Super Cup - Appelsinbyens Pragt!
« Svar #35: 10 Mar 2009, 06:45 »

Kan du så få smækket en update op?

Jeg sidder og kæmper med et par stykker. Thumbs Up
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Spanske Super Cup - Appelsinbyens Pragt!
« Svar #36: 15 Mar 2009, 16:31 »


- ”I har jo inden sæsonstart spået os til en 6. plads i turneringen, så at vi på dette tidspunkt ligger hvor vi gør, er kun fantastisk!”

 - ”Er du sikker på at i kan holde momentum resten af sæsonen der stadig tæller 29 runder?”

 - ”Ja! Jeg hverken kan eller vil forvente sejr i La Primera i min første sæson, men vi vil kæmpe alt hvad vi kan, for at vi slutter højt oppe. Vi skulle meget gerne ende med kvalifikation til Champions League næste sæson!”
Almería (Ude) 2-1
Sporting (Hjemme) 2-0
Osasuna (Ude) 3-0
Málaga (Hjemme) 1-0
Racing (Ude) 1-0
Villarreal (Hjemme) 1-3
Numancia (Ude) 1-1
Atlético Madrid (Hjemme) 2-0
Deportivo (Ude) 1-2

Taget i betragtning af småskader til mange nøglespillere som David Villa, David Silva og Rubén Baraja er det gået næsten over al forventning. Ligaen har budt på 9 kampe; 4 hjemmekampe og 5 ude. Og de første 5 gav det optimale resultat: 15 point.

De kampe hvor der er tabt point er sket som følge af skader til ovennævnte David x 3. Carlos Vela og Fernando Llorente er skam kommet fint ind på holdet uden dikkedarer, men det er stadig utroligt at vi er bundet så meget på hænder og fødder, når David’erne er væk fra holdet. En defensiv spillestil på udebane, såvel som på hjemmebane har dog resulteret i at vi lige nu ligger på den CL-givende 4. plads som hele tiden har været målet. Jeg vil gerne højere op, men kan vi glæde klubbens fans med Champions League på Nuevo Mestalla fra næste sæson så er jeg tilfreds.

I den europæiske afdeling kan det ikke gå bedre: Efter en let kvalifikation til gruppespillet i UEFA Cup’en, ligger vi pt. til knockout runde status. Klubben Lech Poznan fra Polen var ingen hindring for gutterne da en samlet sejr på 7-0 ikke var et problem. Gruppe D’s holdliste ser således ud: Valencia, Udinese, Partizan, Marítimo samt Rapid Bucharest. Hjemme mod Marítimo vandt vi 4-0 og ude mod Rapid 2-1. De sidste 2 kampe, hjemme mod Partizan og ude mod Udinese skal bare minimum give 4 point, så er vi 110% sikre. Værd at bemærke ligger David Villa på en delt 2. plads på topscorerlisten sammen med Dame N’Doye fra FCK, men jeg er sikker på at David Villa topper den liste efter sæsonen. Manden er i europæisk sammenhæng bare mere end uhyggelig, sammenlignet med den hjemlige, hvor skader har gjort det svært for ham indtil videre.

Næste kamp for holdet, bliver en af sæsonens sværeste: Ude mod Barcelona i en direkte kamp om 2. pladsen i ligaen.


« Seneste Redigering: 15 Mar 2009, 16:34 af vesperGT » Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Appelsinbyens Pragt! '5'
« Svar #37: 18 Mar 2009, 20:41 »

Dejlige update.. vi vil ha' mere! Smiley

Hvor er mit citat? Shockeret
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Appelsinbyens Pragt! '5'
« Svar #38: 22 Mar 2009, 21:20 »

Dejlige update.. vi vil ha' mere! Smiley

Hvor er mit citat? Shockeret

Citatet er væk, da jeg skulle bruge tegn til at linke til min hardball tråd........ Skuffet

Der kommer mere, hvornår ved jeg ikke, men det kommer! Thumbs Up
Logged

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Appelsinbyens Pragt! '5'
« Svar #39: 15 Maj 2009, 12:45 »

Kommer der snart flere updates, rigtig nice blog, elsker holdet valencia, David Villa er Kongen af dem alle!!
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Appelsinbyens Pragt! '5'
« Svar #40: 15 Maj 2009, 13:10 »

Tror jeg ikke du skal regne med eftersom den sidste update er præcis 2 måneder gammel : /
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Appelsinbyens Pragt! '5'
« Svar #41: 15 Maj 2009, 17:15 »

Kommer der snart flere updates, rigtig nice blog, elsker holdet valencia, David Villa er Kongen af dem alle!!

Tror jeg ikke du skal regne med eftersom den sidste update er præcis 2 måneder gammel : /

Nej, desværre-...... Siden min computer gik i smadder sidst i april, har jeg været nødt til at resette den! Græder
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010