home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  3 Brugere, 671 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Appelsinbyens Pragt! '5'
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Appelsinbyens Pragt! '5'  (Læst 10580 gange)
bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Truppen - Appelsinbyens Pragt!
« Svar #15: 03 Mar 2009, 18:32 »

Det er lækkert at vælge sådan en klub holder vildt meget med dem.. men det går ikke så godt men det skal nok gå... fedt du gider skrive om denne elegante klub i spansk topfodbold
Logged

,,

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Truppen - Appelsinbyens Pragt!
« Svar #16: 03 Mar 2009, 22:07 »





Med disse spillere burde enhver kunne sætte en ret så offensiv taktik, men efter at have set Valencias resultater de seneste par sæsoner,
Atlético Madrid, hjemme 2-1
Barcelona, hjemme 1-1
Real Madrid, hjemme 1-2
Mallorca, hjemme 3-1
Valencia Mestalla, hjemme 9-0
Mouscron, ude 4-0
er jeg kommet til den konklusion at en defensiv strategi med vægt på kontraløb, til at starte med må være den rigtige. Med hurtige kanter i David Silva og Joaquín, samt en hurtig David Villa i angrebet, burde det være muligt at køre kontraløb langs sidelinjerne og spille den ind i fødderne på Villa.

6 træningskampe blev det til inden første møde med Real Madrid i den spanske Super Cup og følgende hold, havde vi æren af at spille imod:

Som resultaterne indtil videre har vist, kan vi være tilfredse med præstationerne på banen, til trods for et nyt system og nye spillere. Jeg er så absolut fortrøstningsfuld overfor min første store opgave som manager for klubben.
« Seneste Redigering: 03 Mar 2009, 22:09 af vesperGT » Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Preseason/Taktik - Appelsinbyens Pragt!
« Svar #17: 03 Mar 2009, 22:11 »

Jeg ved godt at det måske ikke er de mest "kødfyldte" updates der er kommet i dag, men jeg ville have en klar opdeling mellem intro/preseason og så de første betydningsfulde kampe mod Real Madrid i Super Cup'en! Fra og med næste update skulle der gerne være mere "sul" på opdateringerne! Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Preseason/Taktik - Appelsinbyens Pragt!
« Svar #18: 03 Mar 2009, 22:43 »

Det ser lovende ud min ven.. Glæder mig til mere kød.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Preseason/Taktik - Appelsinbyens Pragt!
« Svar #19: 03 Mar 2009, 23:06 »

Rigtig flot opsætning og interessant klub!  Thumbs Up

Vi mangler bare lige et SS af Vela + overskrifter på de links (updates), du har skrevet. Ellers bliver det hurtigt et virvar  Wink
« Seneste Redigering: 03 Mar 2009, 23:08 af ll-Ronaldo-ll » Logged


vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Preseason/Taktik - Appelsinbyens Pragt!
« Svar #20: 04 Mar 2009, 06:55 »

Det ser lovende ud min ven.. Glæder mig til mere kød.. KIU Thumbs Up

Ja, hvis kødet sidder de rigtige steder crazy Opstemt
Rigtig flot opsætning og interessant klub!  Thumbs Up

Vi mangler bare lige et SS af Vela + overskrifter på de links (updates), du har skrevet. Ellers bliver det hurtigt et virvar  Wink

SS af Vela, samt overskrifter kommer som bonus i næste update! Thumbs Up

Logged

Oester30
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Preseason/Taktik - Appelsinbyens Pragt!
« Svar #21: 04 Mar 2009, 08:43 »

Fremragende klub Wink og rigtig gode updates indtil videre. Det ser godt ud!

Fornuftige handler du har fået lavet. Det eneste jeg vil bemærke er, at jeg hellere havde set Marchena i centerforsvaret? Alexis er da god, men Marchena er spansk landsholdsforsvarer og endda endelig blevet bedre efter patchen..
Logged

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Preseason/Taktik - Appelsinbyens Pragt!
« Svar #22: 04 Mar 2009, 09:11 »

Jeg kan godt lide at du har taget mit citat som signatur. Thumbs up!
EDIT: Efter nærmere eftertanke, gav det mig faktisk lyst til at læse din blog..  Thumbs Up
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Preseason/Taktik - Appelsinbyens Pragt!
« Svar #23: 04 Mar 2009, 12:47 »

Jeg kan godt lide at du har taget mit citat som signatur. Thumbs up!
EDIT: Efter nærmere eftertanke, gav det mig faktisk lyst til at læse din blog..  Thumbs Up

Haha, så fik jeg dig alligevel! Wink
Fremragende klub Wink og rigtig gode updates indtil videre. Det ser godt ud!

Fornuftige handler du har fået lavet. Det eneste jeg vil bemærke er, at jeg hellere havde set Marchena i centerforsvaret? Alexis er da god, men Marchena er spansk landsholdsforsvarer og endda endelig blevet bedre efter patchen..

Ja, men indtil videre er det gået meget godt og Alexis har bedre forsvarsstats end Marchena, men gør Alexis det ikke godt nok over tid, ja så ryger han ind! Thumbs Up
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Preseason/Taktik - Appelsinbyens Pragt!
« Svar #24: 04 Mar 2009, 12:52 »

Haha, så fik jeg dig alligevel! Wink

Ja, satans også! Men hvis mit citat pludselig er væk, så stopper jeg!!  Hævet Øjenbryn
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Preseason/Taktik - Appelsinbyens Pragt!
« Svar #25: 04 Mar 2009, 13:00 »

Ja, satans også! Men hvis mit citat pludselig er væk, så stopper jeg!!  Hævet Øjenbryn

Hehe.... Så længe folk læser den, er jeg sgu ligeglad...... Håber du vil følge med?
Logged

Oester30
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Preseason/Taktik - Appelsinbyens Pragt!
« Svar #26: 04 Mar 2009, 13:12 »

Ja, men indtil videre er det gået meget godt og Alexis har bedre forsvarsstats end Marchena, men gør Alexis det ikke godt nok over tid, ja så ryger han ind! Thumbs Up

Uenig!  Wink men din afgørelse selvfølgelig..

Jeg ser frem til næste update  Thumbs Up
Logged

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Preseason/Taktik - Appelsinbyens Pragt!
« Svar #27: 04 Mar 2009, 13:13 »

Hehe.... Så længe folk læser den, er jeg sgu ligeglad...... Håber du vil følge med?

Jeg er med Smiley
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Preseason/Taktik - Appelsinbyens Pragt!
« Svar #28: 04 Mar 2009, 13:36 »


Første kamp i Super Cup’en mellem Joaquín Markus González’ tropper fra Valencia og Juande Ramos’ Real Madrid trup blev en forholdsvis jævnbyrdig en af slagsen. Med en defensiv taktik lykkedes det dog ikke
Valencia af forhindre Lassana Diarra i at score på et hovedstød efter 7 minutter. Diarra kom højere en Raúl Albiol i en direkte duel efter en standard situation og bolden var uden for Renans hænder. Efter føringsmålet faldt niveauet i kampen, indtil David Villa efter 23 minutter på et kontraløb kunne løbe fra Christoph Metzelder og placere bolden over en sprællende Iker Casillas. 1-1 og så kunne begge hold gå til pause.

Efter pausen kom Juan Manuel Mata på banen og erstattede en usædvanlig anonym David Silva, eftersom Valencias venstre kant ikke havde produceret noget som helst i første halvleg. Men efter et lille kvarter måtte Joaquín González kigge dybt i posen med udskiftninger, da både Raúl Albiol og Joaquín efter et sammenstød begge var nødt til at humpe af banen. Real Madrid og specielt Christoph Metzelder var dog mere heldige, da Metzelder selv kunne bruge pandebrasken til at få Real Madrid foran med 2-1, kort efter sammenstødet mellem Albiol og Joaquín. Efterfølgende faldt tempoet for meget for nogle af holdene til at de kunne skabe mere og det første møde ender derfor 2-1 til Real Madrid, der dermed har matchbold forud for returopgøret på Estadio Santiago Bernabéu.

Et par dage inden returkampen, får man smidt den værste våde klud i hovedet:
David Villa og David Silva er ude, grundet skader i benene. Det giver mig hovedkvaler. Mata på venstrekanten er ikke dårligt, men Morientes har mistet meget af den magi han havde da han spillede for Real Madrid og til dels Liverpool, så jeg må indrømme at jeg ikke har de største forhåbninger forud for kampen.


González: Vi formåede ikke at gøre, hvad der var nødvendigt!
Efter den uafgjorte kamp, vandt Real Madrid sæsonens første trofæ i en trist kamp.

På trods af faktummet udebane, var det dog ikke til at se at Valencia havde ryggen mod muren. Kampen igennem var de det mest dominerende hold af de 2, samt de fleste chancer. Men på trods af chancer til begge hold, ender de første 45 minutter uden scoringer eller andre væsentlige højdepunkter. Anden halvleg blev væsentligt bedre at se på, set fra et tilskuer synspunkt. 53 minutter spillet og Raúl kan sende Real Madrid mod deres titel nummer 1, men en udligning fra Asier Del Horno 10 minutter senere bragte spænding ind i kampen. Desværre for Valencia formåede de ikke at gøre mere og Real Madrid vinder ærkerival opgøret med en samlet målscore på 3-2.
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Spanske Super Cup - Appelsinbyens Pragt!
« Svar #29: 04 Mar 2009, 13:40 »

Den er bare dejlig.

Dog vil jeg ikke sige at Morientes havde specielt meget magi i Liverpool, med 8 mål i 41 kampe Grin
Men bloggen er god at læse.. Meget spændende Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010