home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 614 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Endnu et flystyrt..
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Endnu et flystyrt..  (Læst 21595 gange)
søgaard
Gæst

Sv: Endnu et flystyrt..
« Svar #75: 02 Jun 2009, 00:41 »

Nu er det ikke altid at flyene flyver over skyerne.. Af og til bliver de nødt at dykke ned for at undgå turbulens.. Desuden findes der jo "lufthuller", hvor flyet lynhurtigt kan dykke et par hundrede meter, dette kan have været skyld i at flyet har været under skyerne.

Men sørgeligt er det, når der sker tragedier, som denne!

Caspper
Manager

« Svar #76: 02 Jun 2009, 10:12 »

Nu er det ikke altid at flyene flyver over skyerne.. Af og til bliver de nødt at dykke ned for at undgå turbulens.. Desuden findes der jo "lufthuller", hvor flyet lynhurtigt kan dykke et par hundrede meter, dette kan have været skyld i at flyet har været under skyerne.

Men sørgeligt er det, når der sker tragedier, som denne!

De snakkede jo bl.a. om meget kraftig turbulens igår.

Caspper
Manager

« Svar #77: 02 Jun 2009, 10:14 »

verdenskrig
Manager

« Svar #78: 02 Jun 2009, 12:08 »

er jeg den eneste der syntes det er lidt spooky at de endnu ikke har fundet det fly crazy ?

Det kan da simpelthen ikke være rigtigt, de bruger satelit, de søger til havs og fra luften.. Det er et fly hvor der er masser af vragdele som flyder på vandet..

Hvordan kan de endnu ikke have fundet det Huh ?.. Fandme frygteligt hvis de aldrig finder det, så man ikke finder årsagen og dermed ikke kan rette fejlen på andre fly.. Skuffet

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #79: 02 Jun 2009, 12:16 »

Tjah Verdenskrig vi kan jo kun gisne om hvad der er sket, vi aner jo ikke om det er smadret i tusinde stykker eller ligger mere eller mindre intakt på havets bund ingen aner det jo pt.

Tror næppe der vil kunne findes nogle fejl der vil skulle rettes på andre fly.

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #80: 02 Jun 2009, 12:17 »

er jeg den eneste der syntes det er lidt spooky at de endnu ikke har fundet det fly crazy ?

Det kan da simpelthen ikke være rigtigt, de bruger satelit, de søger til havs og fra luften.. Det er et fly hvor der er masser af vragdele som flyder på vandet..

Hvordan kan de endnu ikke have fundet det Huh ?.. Fandme frygteligt hvis de aldrig finder det, så man ikke finder årsagen og dermed ikke kan rette fejlen på andre fly.. Skuffet
Min teori går på en kæmpeblæksprutte, men det er selvfølgeligt bare gætterier...

verdenskrig
Manager

« Svar #81: 02 Jun 2009, 12:23 »

Den skal alligevel have været stor for at kunne nå Shockeret

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #82: 02 Jun 2009, 12:26 »

Den skal alligevel have været stor for at kunne nå Shockeret
Som sagt, det er jo ikke noget jeg er sikker på. Bare et rygte jeg har hørt ude i byen (Oksbøl)...

Zone 43
Manager

« Svar #83: 02 Jun 2009, 12:31 »

Der er allerede en del kilometer mellem Fernando de Noranha og Senegal.. Forhåbenlig finder de flyet inden længe, hvad enten det er det ene eller det andet sted.

EDIT: Føler sgu med dig, Blackstone. Altid noget lort at miste en bekendt. Græder
« Seneste Redigering: 02 Jun 2009, 12:46 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #84: 02 Jun 2009, 12:32 »

Hvor er det frygteligt..

Den værste måde at dø på - det må være så rædselsfuldt at sidde i flyet og så opleve ens værste marridt. Jeg kan slet ikke forestille mig en værre død, end at styrte ned med et fly.

Til Blackstone - Føler virkelig med dig og de andre pårørende. Det er ved sådanne tragidier, at man (jeg) prøver at finde meningen med det. Forstår ikke hvorfor 228 mennesker skal dø på sådan en uforklarlig måde - skræmmende.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #85: 02 Jun 2009, 12:33 »

Altså det er jo et område på flere gange europas størrelse de skal gennemsøge, med op til 5km dybde.

cjensen94
Gæst

« Svar #86: 02 Jun 2009, 12:40 »

Gør mig ondt Blackstone!

RIP Christiane

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #87: 02 Jun 2009, 12:42 »

Lige som Newcastle lider jeg også af højdeskræk, er så slemt at jeg knapt tør gå op på andet trin af en stige, men når det kommer til fly synes jeg det er vildt fedt, vil allerhelst sidde ved vinduet, har fløjet 5 gange og jo var da lidt nervøs første gang, men må sige at tanken om at flyene sku styrte ned aldrig har strejfet, da jeg sku til Israel var min største bekymring om flyet sku blive kapret, men jeg kom da både sikkert frem og tilbage.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #88: 02 Jun 2009, 13:00 »

Men altså er jo slet ikke givet at flyet bliver fundet, så sent som i 2007 styrtede et fly ned ud for indonesien og det eneste der er fundet af det, er enkelte vragrester som flød op på en strand 10 dage efter.

ZackS
Reserveholdsspiller

« Svar #89: 02 Jun 2009, 13:35 »

Gør mig ondt Blackstone.  Skuffet

RIP Christiane
http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1175925.ece det der, er sku surt, at de ikke tog det samme fly, der ikke styrtede ned  Ubeslutsom

og http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1176037.ece, hvor må han takke sin ven!
« Seneste Redigering: 02 Jun 2009, 13:38 af ZackS » Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010