|
Caspper
|
|
Åha, 300 indlæg i min tråd  Hello Jeg søger en god taktik til Aston Villa. Har virkelig haft store problemer med at få det til at score. Jeg har masser af boldbesiddelse, og kommer egentlig til en god del chancer, desværre er de fleste af dem langskud. Defensiven fungerer egentlig nogenlunde, mit største problem er bare at min målmand laver virkelig mange drop. Men det er der nok ikke så meget at gøre ved på den taktiske side.
Hvis du lige er startet, eller har et stort set uændret hold vil jeg anbefale en 4-3-2-1. Agbonlahor på højre kant, John Carew på toppen og Young på venstre. Ellers vil jeg nok bruge en 4-4-2 enten med Wing eller normal.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mazanti1
|
|
Hvilken Taktik skal jeg bruge med Zaragoza er lige rykket op i den bedste række
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Nogen idéer til succes med at. madrid?
Jeg brugte selv 4-4-2 wing da jeg spillede med dem.  Hvilken Taktik skal jeg bruge med Zaragoza er lige rykket op i den bedste række
4-4-2 wing eller normal.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mazanti1
|
|
din 4-4-2 med wings fungere rigtigt godt for mit hold
første kamp vandt jeg 1-4 over real madrid på ude bane anden kamp 2-0 over aberdeen på hjemmebane tredje vandt jeg 2-0 over numancia på hjemmebane
super taktik
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wetteland
|
|
Jeg vil bare give lidt feedback på din 4-4-2 taktik: Fandme flot!  Det fungerer skide godt, rigtig godt lavet! Klap dig selv på skulderen! Mvh michael
|
|
|
|
|
|
Fuck Art - Let's Dance!
|
|
|
|
|
szukizek
|
|
hey er igang med et spil med 1860 München har prøvet din 4-1-2-1-2 , 4-3-3 og din 4-5-1 men de virker ikke som de har for andre... kan du andbefale en anden taktik..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
hey er igang med et spil med 1860 München har prøvet din 4-1-2-1-2 , 4-3-3 og din 4-5-1 men de virker ikke som de har for andre... kan du andbefale en anden taktik..
Jeg har selv lige ført Gladbach til tops i tyskland med en 4-4-2 normal taktik. Prøv den 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Danielsen
|
|
Godt LAVET knægt, klap dig selv på skulderen. din 4-5-1 virker sgu satme godt.. Mesterskab med Hotspurs i anden Sæson
|
|
|
|
|
|
''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Godt LAVET knægt, klap dig selv på skulderen. din 4-5-1 virker sgu satme godt.. Mesterskab med Hotspurs i anden Sæson Lyder sgu godt  Lige pt arbejder jeg på en 2-2-2-2-2 taktik. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Corvette
|
|
kunne godt tænke mig at høre hvilken taktik der passer til leverkusen. er lige startet så har ikke købt nogen endnu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
I tyskland har jeg haft stor succes med min 4-4-2 normal, og vil også mene at Leverkusen har et rigtig fornuftigt hold til den.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|