home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1251 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Casppers taktikker og træningsprogrammer
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Casppers taktikker og træningsprogrammer  (Læst 114970 gange)
Caspper
Manager

Sv: Casppers taktikker og træningsprogrammer
« Svar #315: 18 Maj 2009, 15:01 »

Tja prøv en tilfældig mazanti1, ved ikke lige hvad jeg selv ville bruge i Frankrig ..

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #316: 18 Maj 2009, 15:08 »

Har lige et enkelt spørgsmål. Kan man godt bruge taktikkerne optimalt bare ud fra de ss du poster?

jakobrabe
Lilleputspiller
*

« Svar #317: 18 Maj 2009, 18:01 »

Hej Caspper,
Stor respekt for det kæmpe arbejde du gør!
Jeg har tænkt på noget. Din DMC har ofte utrolig offensive spillerinstruktione r. Hvad er grundtanken bag dette? Og vil det være en god idé, at gøre ham mere defensiv mod bedre modstandere?
Derudover er der i din 4-3-2-1 opstilling forskellige spillerinstruktione r på hhv. højre og venstre fløj. Hvorfor?
Ydermere er spillerinstruktione rne til angriberen ikke lige til at gennemskue (for mig i hvert fald Wink )? - ingen særindstillinger i hverken mentalitet eller kreativ frihed. Hvorfor?

Endnu engang tak for den hjælp du giver alle os andre!

Caspper
Manager

« Svar #318: 18 Maj 2009, 18:04 »

Hej Caspper,
Stor respekt for det kæmpe arbejde du gør!
Jeg har tænkt på noget. Din DMC har ofte utrolig offensive spillerinstruktione r. Hvad er grundtanken bag dette? Og vil det være en god idé, at gøre ham mere defensiv mod bedre modstandere?
Derudover er der i din 4-3-2-1 opstilling forskellige spillerinstruktione r på hhv. højre og venstre fløj. Hvorfor?
Ydermere er spillerinstruktione rne til angriberen ikke lige til at gennemskue (for mig i hvert fald Wink )? - ingen særindstillinger i hverken mentalitet eller kreativ frihed. Hvorfor?

Endnu engang tak for den hjælp du giver alle os andre!

Nu prøver jeg at tage den fra en ende af, så hvis jeg glemmer noget må du spørge igen..

DMC med off spiller:

Fordi at han gør sit defensive arbejde udmærkede alligevel, og min DMC har ofte rigtig mange assists + vi lukker få mål ind. Så det er en god balance jeg har fundet der.

Forskellige instruktioner på fløje:
Fordi jeg har ofte måske en hurtig dribler på den ene kant, og en lidt langsommere eller måske en der er bedre til indlæg på den anden.

Fordi selve holdmentaliteten på 4-3-2-1 er så offensiv og kreativ at angriberen ikke behøvede ændringer.

jakobrabe
Lilleputspiller
*

« Svar #319: 18 Maj 2009, 18:10 »

Okay, den med fløjene havde jeg næsten selv gennemskuet, skulle bare være sikker.
Der var lige det med om du nogle gange gjorde din DMC mere defensiv i forhold til modstanderen, eller opfylder han sine pligter godt nok, på trods af den offensive frihed?
En sidste ting - du skriver tidligere i tråden, at du gerne udvikler dine taktikker så de kan bruges både ude og hjemme. Betyder det også, at du ikke ændrer dine holdinstruktioner synderligt, hvis du skal holde en føring?

OG TAK, ikke mindst Smiley

Caspper
Manager

« Svar #320: 18 Maj 2009, 18:14 »

Okay, den med fløjene havde jeg næsten selv gennemskuet, skulle bare være sikker.
Der var lige det med om du nogle gange gjorde din DMC mere defensiv i forhold til modstanderen, eller opfylder han sine pligter godt nok, på trods af den offensive frihed?
En sidste ting - du skriver tidligere i tråden, at du gerne udvikler dine taktikker så de kan bruges både ude og hjemme. Betyder det også, at du ikke ændrer dine holdinstruktioner synderligt, hvis du skal holde en føring?

OG TAK, ikke mindst Smiley

Den defensive klarer det fint med den offensive frihed, for ikke at sige rigtig godt..

Jeg ændrer dem kun defensiv i tilfælde af føringen er MEGET vigtig, ellers ikke.. Og ellers ændrer jeg det aldrig i løbet af en kamp Smiley

jakobrabe
Lilleputspiller
*

« Svar #321: 18 Maj 2009, 18:18 »

Super, jeg kaster mig ud i det! Smiley

Caspper
Manager

« Svar #322: 18 Maj 2009, 18:53 »

Super, jeg kaster mig ud i det! Smiley

Lyder godt, du må lige komme med noget feedback på et tidspunkt!  Thumbs Up

jakobrabe
Lilleputspiller
*

« Svar #323: 18 Maj 2009, 19:03 »

Lyder godt, du må lige komme med noget feedback på et tidspunkt!  Thumbs Up

Er forresten lige hoppet med på Hoffenheim-bølgen. Første kamp med den nye taktik var Dortmund hjemme. Har haft en forholdsvis god sæsonstart, med 2 sejre, 1 uafgjort og 1 klart nederlag. Har dog ikke overbevist i nogle kampe, derfor jeg lige forhørte mig hos dig.

Ibisevic er desværre skadet, så startede med Ba på toppen og Carlos Eduardo på venstre kant. Har købt Nuri Sahin og Moussa Sissoko, de startede på hhv. CM og DCM. Salihovic som tredje mand på midtbanen. Obasi på højre kant selvfølgelig.

Det endte med en lykkelig 6-2 sejr (!!!) - 4 mål på dødbolde, 2 efter hjørne og 2 frisparkskasser fra Salihovic. De to sidste mål faldt efter indlæg fra kanterne. Har dog tilpasset taktikken en smule, blandt andet givet forsvaret nogle forholdsvis offensive spillerinstruktione r. De sejlede lidt dernede, og er nok ikke gode nok til at spille så offensivt, det retter jeg lidt på til næste kamp. Så må vi se om det var en enlig svale, eller om du er intet mindre end et geni  Wink

Jeg melder tilbage med nyt snarest!

Caspper
Manager

« Svar #324: 18 Maj 2009, 19:14 »

Jeg tror du har ret i noget med geni, ej jeg ved det ikke.. Dog har jeg selv haft utrolig stor succes med den i Liverpool Smiley Hvor Torres blev topscorer for mig med omkring de 60 mål pr. sæson, det skal dog siges at der er meget held over de lige rammer formen. Smiley

jrstuart
Lilleputspiller
*

« Svar #325: 19 Maj 2009, 16:32 »

hej.. ikke for at lyde dum eller noget, men hvordan kan man vide at det er dine taktikker der virker og ikke bare fordi du har fået vilde spillere? der stod du havde fået ronaldo til at. madrid hvilken jeg ikke kan finde muligt da de hverken har pengene eller ronaldos interesse.. Huh

Mikkelbech
Lilleputspiller
*

« Svar #326: 19 Maj 2009, 20:39 »

INGEN af dine taktikker virker for mit Brøndby hold :/ .. Det var dog utroligt.. Det er ligemeget HVAD jeg prøver. Intet hjælper. Jeg har også prøvet Cescs "det sikre forsvar". Det virker heller ikke for mig. Arghh :S

Caspper
Manager

« Svar #327: 19 Maj 2009, 20:52 »

hej.. ikke for at lyde dum eller noget, men hvordan kan man vide at det er dine taktikker der virker og ikke bare fordi du har fået vilde spillere? der stod du havde fået ronaldo til at. madrid hvilken jeg ikke kan finde muligt da de hverken har pengene eller ronaldos interesse.. Huh

Der gik selvfølgelig et par sæsoner før jeg hentede ham Smiley Hvilket du også kan se på årstallet(hvis det er med på SS, kan jeg ikke huske. men det var i 3 eller 4 sæson)

INGEN af dine taktikker virker for mit Brøndby hold :/ .. Det var dog utroligt.. Det er ligemeget HVAD jeg prøver. Intet hjælper. Jeg har også prøvet Cescs "det sikre forsvar". Det virker heller ikke for mig. Arghh :S

Hvor mange indkøb har du lavet, hvad er din gennemsnitsalder, hvor mange har du over 26 år?

jrstuart
Lilleputspiller
*

« Svar #328: 19 Maj 2009, 23:07 »

Der gik selvfølgelig et par sæsoner før jeg hentede ham Smiley Hvilket du også kan se på årstallet(hvis det er med på SS, kan jeg ikke huske. men det var i 3 eller 4 sæson)
 - my bad..  Thumbs Up

Caspper
Manager

« Svar #329: 20 Maj 2009, 14:27 »

Helt iorden jrstuart Smiley

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 33 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010