|
Aarhus Fremad
|
|
Hejsa
Jeg er i 2014 så du kender nok ikke så mange af spillerne på mit hold. Jeg er Leicester og er rykket op i Premier League og kan slet ikke få det til at køre... Jeg har prøvet 442normal, men uden den store succes... Nogen forslag?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Prøv evt at sætte dine 2 midtbane spillere ned i den defensive position, og rykke dine kanter op på den offensive 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aarhus Fremad
|
|
Prøv evt at sætte dine 2 midtbane spillere ned i den defensive position, og rykke dine kanter op på den offensive  det er jeg ikke meget for... mine to stærkeste spillere er OMC og nr. 3 er DMC, så veksler jeg lidt i mellem om jeg bruger den offensive eller den defensive. Hvad med pile?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
det er jeg ikke meget for... mine to stærkeste spillere er OMC og nr. 3 er DMC, så veksler jeg lidt i mellem om jeg bruger den offensive eller den defensive.
Hvad med pile?
Backs op Forsvar ned Midtbane op Angribere ingen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aarhus Fremad
|
|
Hej Caspper
Vil bare lige sige at det hjalp at rykke kanterne fra MH og MV til OMH og OMV. Og det blev endnu bedre da jeg rykkede begge MC ned til DMC som du foreslog... fantastisk! Tak
Jeg har et ønske til dig: Kan du ikke lave taktikkerne sådan at f.eks. højre back står på plads nr. 2 i stedet for 10 osv. Det ville hjælpe en "autist ligth" som mig... Forstår du hvad jeg mener? Jeg kan vel ikke bare selv flytte dem rundt af hensyn til spillerinstrukser?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nb91
|
|
Anbefaling til Fredericia FC? Jeg skal have solid defensiv.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 27 Apr 2009, 20:19 af Nb91 »
|
|
|
|
|
|
|
AndreasNord
|
|
Hvordan skal jeg sætte mine instruktioner med Brøndby? Jeg spiller med din 4-4-2 og har bare sat en midtbane op som off-midt?
|
|
|
|
|
|
[quote=Mongolia FC] De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent!  Taget fra vman
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
hjælp til en Esbjerg taktik.
Kan du hjælpe med en taktik til Esbjerg? Ingen indkøb er lavet.
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
simon_carter
Lilleputspiller
|
|
Jeg har efterhånden spillet halvanden sæson med din 4-4-2 med Man Utd. I dec 2009 har jeg kun tabt tre kampe (en i liga cuppen, en i FA'en og en i cl). Den virker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Hej Caspper
Vil bare lige sige at det hjalp at rykke kanterne fra MH og MV til OMH og OMV. Og det blev endnu bedre da jeg rykkede begge MC ned til DMC som du foreslog... fantastisk! Tak
Jeg har et ønske til dig: Kan du ikke lave taktikkerne sådan at f.eks. højre back står på plads nr. 2 i stedet for 10 osv. Det ville hjælpe en "autist ligth" som mig... Forstår du hvad jeg mener? Jeg kan vel ikke bare selv flytte dem rundt af hensyn til spillerinstrukser?
Den skal jeg lige have lidt mere uddybende.. Jeg har efterhånden spillet halvanden sæson med din 4-4-2 med Man Utd. I dec 2009 har jeg kun tabt tre kampe (en i liga cuppen, en i FA'en og en i cl). Den virker  Det er til gengæld nogle triste kampe du har tabt, men jeg er glad for at det virker.  hjælp til en Esbjerg taktik.
Kan du hjælpe med en taktik til Esbjerg? Ingen indkøb er lavet.
4-4-2 normal eller 4-3-2-1 eller 4-4-2 wing eller 4-1-2-1-2 Anbefaling til Fredericia FC? Jeg skal have solid defensiv.
4-4-2 normal. Ryk kanterne op på OMH og OMV og ryk dine midtbane ned på DMC.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tissemand
Lilleputspiller
|
|
mangler en god taktik til Udinese
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marcusdyhr
|
|
til udinese vil det være smart med en lidt defensiv en tror jeg, det gjorde jeg da jeg var dem.(:
|
|
|
|
|
|
 Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09   Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10  !!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Nu er der tilføjet målmands træning + der er lavet FYSISKE og TEKNISKE træningsprogrammer nu. Download!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bak18
|
|
Hello Jeg søger en god taktik til Aston Villa. Har virkelig haft store problemer med at få det til at score. Jeg har masser af boldbesiddelse, og kommer egentlig til en god del chancer, desværre er de fleste af dem langskud. Defensiven fungerer egentlig nogenlunde, mit største problem er bare at min målmand laver virkelig mange drop. Men det er der nok ikke så meget at gøre ved på den taktiske side.
|
|
|
|
|
|
Forza Brøndby IF - We are with you all the god damn way!
|
|
|
|